Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Nos igen!

Ez tény!

De ezt legálisan megoldani,lepapirozni hát elég drága és nehéz!

Egyszerűbb és olcsóbb autót cserélni!

Hát ja,ha még gyűjtöttél volna a mostani vételárához és vettél volna egy GSi-t,már csak az optikán kéne agyalnod.A motorerő és a futómű adott lenne.....

Link to comment
Megosztás:

Hát ja,ha még gyűjtöttél volna a mostani vételárához és vettél volna egy GSi-t,már csak az optikán kéne agyalnod.A motorerő és a futómű adott lenne.....

Na jó, de találj jó állapotú GSI-t, főleg olyan tapasztalatlanul mint ez az opelfan gyerek...

Én is inkább vettem tattertől 60 lovasat, igaz nem is tuningolom :D

Link to comment
Megosztás:

Hát ja,ha még gyűjtöttél volna a mostani vételárához és vettél volna egy GSi-t,már csak az optikán kéne agyalnod.A motorerő és a futómű adott lenne.....

Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!!

Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre!

Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika!

Link to comment
Megosztás:

Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!!

Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre!

Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika!

Autót helyben? Az tényleg esélyes dolog ám. Egyenlőre meg a hentes darabolja a szelethúst-->egyelőre.

Link to comment
Megosztás:

Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!!

Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre!

Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika!

Pedig most akartam mondani, hogy az 1,4-be belemegy az 1,6 főtengely, és rövid hajtókarokkal kész is az 1,6. Pontosabban 1,55 mivel a furat nem egészen akkora, és kívülről senki meg nem mondja. :D

Aztán ha még SE-re is alakítod, akkor már meg is van a 100LE a 60-ból.

Azért ezt ne vedd komolyan, mert így sem kevés pénz, erre is igaz, hogy annyiért lehet kapni olyan autót is. Csak mint lehetőség, unalmas napokra. :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nem kell bántani, foglalkoztunk vele eleget. Minden infót átadtunk ami tényleg hasznos és nem pénzkidobás lenne számára....de még ő sem tudja igazán, hogy mit szeretne. Kellene neki egy jó öreg nyugdíjas autószerelő akitől tanulhatna és megvalósítaná a terveit ésszerű keretek között. Én is ilyen voltam anno. :D

Link to comment
Megosztás:

Pedig most akartam mondani, hogy az 1,4-be belemegy az 1,6 főtengely, és rövid hajtókarokkal kész is az 1,6. Pontosabban 1,55 mivel a furat nem egészen akkora, és kívülről senki meg nem mondja. :D

Aztán ha még SE-re is alakítod, akkor már meg is van a 100LE a 60-ból.

Azért ezt ne vedd komolyan, mert így sem kevés pénz, erre is igaz, hogy annyiért lehet kapni olyan autót is. Csak mint lehetőség, unalmas napokra. :D :D

A kisblokkokban egyformán 129.75mm a hajtókar csapszegek közti távolsága 1.2-től 1.8-ig. A felső csapszeg mindegyikben 18-as kivéve a z18xer-t aminél 19, alul 46 az átmérő, és a hajtókarcsapágyak meg az állócsapágyak is azonosak. Bármelyik kisblokkba bele lehet tenni a másik alkatrészeit. Gyári alkatrészekből össze lehet rakni 1.6-ost 1.8-ast.

Rally-ra vagy pályaversenyre szoktak összerakni speckó blokkot, ahol 81-82-es dugó van 62.9-es főtengelyel, ahova már tényleg speckó hosszú hajtókar kell, de ezek 10000-et forognak, és beleférnek az 1.4-es kategóriába.

1.8-as főtengelyt dugókkal lehet venni használtan 20-40 pénzért. 16-ért felfúrják a blokkot megfelelő méretre, és nagyjából kész is a nagyköbcentis motor. Persze ehez nem árt új tömitéskészlet, csapágykészlet, hengerfejcsavarok stb, igy már jóval több.

Link to comment
Megosztás:

A kisblokkokban egyformán 129.75mm a hajtókar csapszegek közti távolsága 1.2-től 1.8-ig. A felső csapszeg mindegyikben 18-as kivéve a z18xer-t aminél 19, alul 46 az átmérő, és a hajtókarcsapágyak meg az állócsapágyak is azonosak. Bármelyik kisblokkba bele lehet tenni a másik alkatrészeit. Gyári alkatrészekből össze lehet rakni 1.6-ost 1.8-ast.

Rally-ra vagy pályaversenyre szoktak összerakni speckó blokkot, ahol 81-82-es dugó van 62.9-es főtengelyel, ahova már tényleg speckó hosszú hajtókar kell, de ezek 10000-et forognak, és beleférnek az 1.4-es kategóriába.

1.8-as főtengelyt dugókkal lehet venni használtan 20-40 pénzért. 16-ért felfúrják a blokkot megfelelő méretre, és nagyjából kész is a nagyköbcentis motor. Persze ehez nem árt új tömitéskészlet, csapágykészlet, hengerfejcsavarok stb, igy már jóval több.

Hmmmm. nem rossz tipp!

Köszönet érte

Link to comment
Megosztás:

Nem kell bántani, foglalkoztunk vele eleget. Minden infót átadtunk ami tényleg hasznos és nem pénzkidobás lenne számára....de még ő sem tudja igazán, hogy mit szeretne. Kellene neki egy jó öreg nyugdíjas autószerelő akitől tanulhatna és megvalósítaná a terveit ésszerű keretek között. Én is ilyen voltam anno. :D

Aztán jöt Feri fater és kioktatott arról, hogy az audik a legjobbak! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.