pszilaj Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Így van :D jobb kicserélni... pl. egy C20LET-re :D Miért pont arra? Volt itt eladó átalakított V6-os Omega motor is F Astrához... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Így van :D jobb kicserélni... pl. egy C20LET-re :D Nos igen! Ez tény! De ezt legálisan megoldani,lepapirozni hát elég drága és nehéz! Egyszerűbb és olcsóbb autót cserélni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Nos igen! Ez tény! De ezt legálisan megoldani,lepapirozni hát elég drága és nehéz! Egyszerűbb és olcsóbb autót cserélni! Akkor ezzel vége a megpróbáltatásainknak? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Akkor ezzel vége a megpróbáltatásainknak? :D Erre a hétre. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Nos igen! Ez tény! De ezt legálisan megoldani,lepapirozni hát elég drága és nehéz! Egyszerűbb és olcsóbb autót cserélni! Hát ja,ha még gyűjtöttél volna a mostani vételárához és vettél volna egy GSi-t,már csak az optikán kéne agyalnod.A motorerő és a futómű adott lenne..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Hát ja,ha még gyűjtöttél volna a mostani vételárához és vettél volna egy GSi-t,már csak az optikán kéne agyalnod.A motorerő és a futómű adott lenne..... Na jó, de találj jó állapotú GSI-t, főleg olyan tapasztalatlanul mint ez az opelfan gyerek... Én is inkább vettem tattertől 60 lovasat, igaz nem is tuningolom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
streetracer Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Na jó, de találj jó állapotú GSI-t, főleg olyan tapasztalatlanul mint ez az opelfan gyerek... Én is inkább vettem tattertől 60 lovasat, igaz nem is tuningolom :D Akad még egy-kettő.Mondjuk azoknak meg is kérik az árát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Akad még egy-kettő.Mondjuk azoknak meg is kérik az árát. Tökmindegy,a romokra meg vásárlás után kell a különbözetet rákölteni :D Ergo,ugyanott vagy mintha egy patentot vennél........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Na jó, de találj jó állapotú GSI-t, főleg olyan tapasztalatlanul mint ez az opelfan gyerek... Én is inkább vettem tattertől 60 lovasat, igaz nem is tuningolom :D Valami értelmes szerelő csak akad a környezetében......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Hát ja,ha még gyűjtöttél volna a mostani vételárához és vettél volna egy GSi-t,már csak az optikán kéne agyalnod.A motorerő és a futómű adott lenne..... Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!! Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre! Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!! Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre! Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika! Autót helyben? Az tényleg esélyes dolog ám. Egyenlőre meg a hentes darabolja a szelethúst-->egyelőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Autót helyben? Az tényleg esélyes dolog ám. Egyenlőre meg a hentes darabolja a szelethúst-->egyelőre. Jártál már tescóban? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Jártál már tescóban? :D Jártál már passatban? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Jártál már passatban? :D Azt kérlekszépen nem daraboltam, csak egy kisebb részt leválasztottam belőle, akkor lesz egy fél lökös, maradhat? :D A rászórt üvegcserép a cég ajándéka. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Autót helyben? Az tényleg esélyes dolog ám. Egyenlőre meg a hentes darabolja a szelethúst-->egyelőre. Nyelvtannáci :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Valami értelmes szerelő csak akad a környezetében......... Szerinted hallgatna rá? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Szerinted hallgatna rá? :D NA jó belehet fejezni a rólam való sutyorgást,beszélgetést! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 NA jó belehet fejezni a rólam való sutyorgást,beszélgetést! szerintem itt sokan segíteni akartak neked de mindegy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Hát jóvan könnyű ezt mondani de itt a környéken egy darab GSI astra sincs ne vicc KOMOLYAN!!!!!!!!!!!! Pestre meg nem megyek el egy autóért egyenlőre! Na mind1 közben letettem a motor tuningról maradt az optika! Pedig most akartam mondani, hogy az 1,4-be belemegy az 1,6 főtengely, és rövid hajtókarokkal kész is az 1,6. Pontosabban 1,55 mivel a furat nem egészen akkora, és kívülről senki meg nem mondja. :D Aztán ha még SE-re is alakítod, akkor már meg is van a 100LE a 60-ból. Azért ezt ne vedd komolyan, mert így sem kevés pénz, erre is igaz, hogy annyiért lehet kapni olyan autót is. Csak mint lehetőség, unalmas napokra. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Szerinted hallgatna rá? :D Ha már laikusként szerelőt hívnék magammal autóvásárláshoz,nem azért hívnám,hogy semmibe vegyen amit mond.De ez én vagyok......... Meg szerencsére nekem csak magamat kell vinni.......... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Nem kell bántani, foglalkoztunk vele eleget. Minden infót átadtunk ami tényleg hasznos és nem pénzkidobás lenne számára....de még ő sem tudja igazán, hogy mit szeretne. Kellene neki egy jó öreg nyugdíjas autószerelő akitől tanulhatna és megvalósítaná a terveit ésszerű keretek között. Én is ilyen voltam anno. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Pedig most akartam mondani, hogy az 1,4-be belemegy az 1,6 főtengely, és rövid hajtókarokkal kész is az 1,6. Pontosabban 1,55 mivel a furat nem egészen akkora, és kívülről senki meg nem mondja. :D Aztán ha még SE-re is alakítod, akkor már meg is van a 100LE a 60-ból. Azért ezt ne vedd komolyan, mert így sem kevés pénz, erre is igaz, hogy annyiért lehet kapni olyan autót is. Csak mint lehetőség, unalmas napokra. :D :D A kisblokkokban egyformán 129.75mm a hajtókar csapszegek közti távolsága 1.2-től 1.8-ig. A felső csapszeg mindegyikben 18-as kivéve a z18xer-t aminél 19, alul 46 az átmérő, és a hajtókarcsapágyak meg az állócsapágyak is azonosak. Bármelyik kisblokkba bele lehet tenni a másik alkatrészeit. Gyári alkatrészekből össze lehet rakni 1.6-ost 1.8-ast. Rally-ra vagy pályaversenyre szoktak összerakni speckó blokkot, ahol 81-82-es dugó van 62.9-es főtengelyel, ahova már tényleg speckó hosszú hajtókar kell, de ezek 10000-et forognak, és beleférnek az 1.4-es kategóriába. 1.8-as főtengelyt dugókkal lehet venni használtan 20-40 pénzért. 16-ért felfúrják a blokkot megfelelő méretre, és nagyjából kész is a nagyköbcentis motor. Persze ehez nem árt új tömitéskészlet, csapágykészlet, hengerfejcsavarok stb, igy már jóval több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 A kisblokkokban egyformán 129.75mm a hajtókar csapszegek közti távolsága 1.2-től 1.8-ig. A felső csapszeg mindegyikben 18-as kivéve a z18xer-t aminél 19, alul 46 az átmérő, és a hajtókarcsapágyak meg az állócsapágyak is azonosak. Bármelyik kisblokkba bele lehet tenni a másik alkatrészeit. Gyári alkatrészekből össze lehet rakni 1.6-ost 1.8-ast. Rally-ra vagy pályaversenyre szoktak összerakni speckó blokkot, ahol 81-82-es dugó van 62.9-es főtengelyel, ahova már tényleg speckó hosszú hajtókar kell, de ezek 10000-et forognak, és beleférnek az 1.4-es kategóriába. 1.8-as főtengelyt dugókkal lehet venni használtan 20-40 pénzért. 16-ért felfúrják a blokkot megfelelő méretre, és nagyjából kész is a nagyköbcentis motor. Persze ehez nem árt új tömitéskészlet, csapágykészlet, hengerfejcsavarok stb, igy már jóval több. Hmmmm. nem rossz tipp! Köszönet érte Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Nem kell bántani, foglalkoztunk vele eleget. Minden infót átadtunk ami tényleg hasznos és nem pénzkidobás lenne számára....de még ő sem tudja igazán, hogy mit szeretne. Kellene neki egy jó öreg nyugdíjas autószerelő akitől tanulhatna és megvalósítaná a terveit ésszerű keretek között. Én is ilyen voltam anno. :D Aztán jöt Feri fater és kioktatott arról, hogy az audik a legjobbak! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 :D :D :D Még most is mindig ezt mondja, Opelemet mindig szidja de megcsinálja ha kell. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts