Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jójó mondani könnyű!

Nem. Nem könnyű, mert lehetne nem foglalkozni a problémáddal és hagyni, hogy értelmetlenül locsold a pénzed, de itt páran nem hagyják ezt és segíteni akarnak. Mert már átmentek ezen, vagy mások hibáján és kárán megtanulták.

De már mocskosul a szívemhez nőtt ez a vas meg egyedi festés,kárpitozás miegymás tudom jó lenne meg venni egy 8 szelepes GSI-t de azt is vegyük figyelembe hogy ez az auto 97-es évjáratú fullos(el.tetőablak,2légzsák,szervó,abs) na most GSI-t kb. 92-93-as évjáratút lehetne venni helyette ahogy nézegettem!

Futómű? Fék? Ezekre is gondolni kellene, mert motort cserélni egy délután is lehet, de hülyén néz ki amikor leér a visszapillantó a kanyarban annyira billeg az autó, vagy amikor nem tudsz megállni.

Nagyon mókás és egyben elszomorító látvány a Lurdyban amikor valaki ész nélkül b@ssza neki mert megvadítja a sárkányos matrica meg a racing üléshuzat viszont a mélygarázsban majdnem elgombázza az oszlopot és akkorát bólint az autó a sz@r futúmű miatt, hogy leér az eleje. Utánna meg persze nyélgázon, fülig elvörösödve húz el mert ég mint a rongy (és persze majdnem kiviszi a sorompót meg ott sem bír megállni.....)

Elküldve
Mi már végigjártuk ezt a utat és elhiheted NZ-ből a legkönnyebb és a legolcsóbb megoldás az SE-re való átalakítás.

Ha többet szeretnél akkor meg autócsere. :D

Nemrég láttam valahol jó áron alkatrészeket, és mivel nekem sz-m van, az a legjobb alany c16se átalakításhoz (c16nz, illetve x16szr dugója más, az x16sz pedig elvileg olyan mint a c16se). Kérdés: elég csak a hengerfej+sor csere, vagy más a vezérműtengely és akkor kell az is a házával együtt?

Elküldve

Természetesen kell hozzá a vezérműtengely is tehát minden ami a felül van a szelepfedél az csereszabatos.

Ezenkívül üzemanyagpumpa, kábelköteg, ecu, légszűrőház és a hengerfejhez tartozó egyéb sallangok stb. :D

Elküldve
Természetesen kell hozzá a vezérműtengely is tehát minden ami a felül van a szelepfedél az csereszabatos.

Ezenkívül üzemanyagpumpa, kábelköteg, ecu, légszűrőház és a hengerfejhez tartozó egyéb sallangok stb. :D

A többit tudtam, csak hallottam régebben valakitől, hogy vezérműtengely+ház, az ugyanaz.

Elküldve
Futómű? Fék? Ezekre is gondolni kellene, mert motort cserélni egy délután is lehet, de hülyén néz ki amikor leér a visszapillantó a kanyarban annyira billeg az autó, vagy amikor nem tudsz megállni.

Nagyon mókás és egyben elszomorító látvány a Lurdyban amikor valaki ész nélkül b@ssza neki mert megvadítja a sárkányos matrica meg a racing üléshuzat viszont a mélygarázsban majdnem elgombázza az oszlopot és akkorát bólint az autó a sz@r futúmű miatt, hogy leér az eleje. Utánna meg persze nyélgázon, fülig elvörösödve húz el mert ég mint a rongy (és persze majdnem kiviszi a sorompót meg ott sem bír megállni.....)

Sőt, én a helyében először futóművet és féket varázsolnék a kocsi alá. Az is sokat tud dobni a vezetési élményen. Utána ha ez megvan, gondolkodnék a motor combosításán. :D

Elküldve
Sőt, én a helyében először futóművet és féket varázsolnék a kocsi alá. Az is sokat tud dobni a vezetési élményen. Utána ha ez megvan, gondolkodnék a motor combosításán. :D

Jól mondja Zsolt, én is így kezdtem, felújítottam a hátsó fékeket, előre pedig 256-os hűtött szett került, aztán pedig a jött a futómű: elöl a 16-os stabilizátort 22-esre cserélte, aztán hátulra is felkerült egy GSi stabilizátor. A végeredmény annyira kellemes lett, hogy sokáig feledtette vele a teljesítménynövelési igényeimet, mert kanyarban sokkal-sokkal jobbakat lehet így autózni. :D

Elküldve
Jól mondja Zsolt, én is így kezdtem, felújítottam a hátsó fékeket, előre pedig 256-os hűtött szett került, aztán pedig a jött a futómű: elöl a 16-os stabilizátort 22-esre cserélte, aztán hátulra is felkerült egy GSi stabilizátor. A végeredmény annyira kellemes lett, hogy sokáig feledtette vele a teljesítménynövelési igényeimet, mert kanyarban sokkal-sokkal jobbakat lehet így autózni. :D

Milyen futómű ajánlott? Valami sport ültetéssel?

Elküldve
Milyen futómű ajánlott? Valami sport ültetéssel?

Ez attól függ, mit szeretnél. Nekem nincs lehetőségem ültetni, mivel a garázsfeljárón leérne a középdobom. Ezért inkább a stabilizátorokkal okosítottam, és már ezzekkel is jelentősen kevesebb oldaldőlést produkál az autó kanyarban.

Persze lehet ültetni is, de abban az esetben már a gátlókon is érdemes gondolkodni.

Elküldve
Ez attól függ, mit szeretnél. Nekem nincs lehetőségem ültetni, mivel a garázsfeljárón leérne a középdobom. Ezért inkább a stabilizátorokkal okosítottam, és már ezzekkel is jelentősen kevesebb oldaldőlést produkál az autó kanyarban.

Persze lehet ültetni is, de abban az esetben már a gátlókon is érdemes gondolkodni.

Komplett szettre gondoltam csak kicsit rosszul fogalmaztam!

Elküldve
Komplett szettre gondoltam csak kicsit rosszul fogalmaztam!

Ha igényes vagy akkor vagy a Koni vagy Bilstein házatáján érdemes szétnézni, esetleg Sachs gátlók Eibach rugókkal, ahogy a kupás Astrákban. Persze itt már bőven százezres tételről beszélünk.

Elküldve

Ha olcsón akarod akkor GSi rugók ami nálam 20 mm-t ültet, 22-es stab.rúd, toronymerevítő, tárcsafékes GSi hátsó híd kompletten amin 260-as féktárcsa van, előre meg 256-os féktárcsa+féknyereg. :D

Elküldve

Astra F-hez milyen tuning lököst tudtok ajánlani amivel nem lehet találkozni minden talin tehát nem GSi meg stb.. érdekel hanem valami egyedi amiből nem sok van!?

G astra coupe lökös F astrara megvalósítható valahogy vagy más típúsról való lökös vagy gyártassak egyedit?

Elküldve
Astra F-hez milyen tuning lököst tudtok ajánlani amivel nem lehet találkozni minden talin tehát nem GSi meg stb.. érdekel hanem valami egyedi amiből nem sok van!?

G astra coupe lökös F astrara megvalósítható valahogy vagy más típúsról való lökös vagy gyártassak egyedit?

Egyszerűbb egy (akár sérült) f-lökösre felépíteni egy tuning lököst a felfogatási pontok miatt mint egy teljesen mást felhekkelni szerintem.

Elküldve
Egyszerűbb egy (akár sérült) f-lökösre felépíteni egy tuning lököst a felfogatási pontok miatt mint egy teljesen mást felhekkelni szerintem.

Ez idáig teljesen érthető is!

Hogyan lehet felépíteni egy gyári lökösre tuning lököst? Komplett tuning lökösre gondoltál hogy a kettőből(gyári+tuning) egyet csinálni vagy a gyári lököst néhol befotozni,kivágni a rácsokat,toldatot rá stb...?

Ha a tényleges építésre gondoltál vagyis kettőből egyet akkor milyen lököst lehet aránylag egyszerűen az astra f lökösre felépíteni, úgyértem milyen típúsú autórol való lököst?

Köszönöm szépen és bocsi a sok ostoba kérdésért de nagyon nem értem még az ilyeneket!

Elküldve
És ha olcsóbb kategóriában nézünk?

Jom,Autostyle stb.???

Száz ezreim sajna nincsenek futóműre!

Astra F-hez milyen tuning lököst tudtok ajánlani amivel nem lehet találkozni minden talin tehát nem GSi meg stb.. érdekel hanem valami egyedi amiből nem sok van!?

G astra coupe lökös F astrara megvalósítható valahogy vagy más típúsról való lökös vagy gyártassak egyedit?

Ez a két hozzászólás üti egymást....Szerintem Te se tudod mit akarsz igazán.Kis pénzből nem lehet autót építeni :D Akkor inkább neki se kezdj :D

Elküldve
Ez a két hozzászólás üti egymást....Szerintem Te se tudod mit akarsz igazán.Kis pénzből nem lehet autót építeni :D Akkor inkább neki se kezdj :D

Mi az hogy üti egymást?

Hisz két különböző dolog!

Magyarázd meg ez alatt mit ís értettél hogy üzi egymást a 2 HSZ?

Elküldve
Ez a két hozzászólás üti egymást....Szerintem Te se tudod mit akarsz igazán.Kis pénzből nem lehet autót építeni :D Akkor inkább neki se kezdj :D

Azért nem szükségesek egy auto építéshez,tuningoláshoz milliók!

Meg valakinek nincs is lehetősége ennyi áldozni egy autóra mert nem mindenki akar show cart építeni amit aztán csak trélerrel lehet cipelni!

Elküldve
Mi az hogy üti egymást?

Hisz két különböző dolog!

Magyarázd meg ez alatt mit ís értettél hogy üzi egymást a 2 HSZ?

Üti :D

nincs 100e futóműre...de tuning lököst is szeretnék...

Elküldve
Azért nem szükségesek egy auto építéshez,tuningoláshoz milliók!

Meg valakinek nincs is lehetősége ennyi áldozni egy autóra mert nem mindenki akar show cart építeni amit aztán csak trélerrel lehet cipelni!

Én nem kevés pénzt költöttem a kocsimra...és egyszer sem kellett tréleren vinni sehova.Sőt mióta megvan 80e km mentem vele :D

Elküldve
És?

És mi?Leírod,hogy nincs 100e forintod jó futóműre,de mellette lökhárítóra áldoznál pénzt....de nem magyarázkodok,mert látom nem nagyon érted miről beszélek...

ui:ha a lököst kivernéd a fejedből akkor 100e forintért vehetnél koni gátlót,és rugót,amivel talán még ki is nézne valahogy a kocsid :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.