Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem új.

Ez meg filler... :P

hát nem egy őshonos irányzat, de kinek mi az új...

Képről azt hittem, hogy ez is olyan mint a kedétja, mert az selyemfény volt...

Ez nem fényezés, hanem füller, vagy poliészter, és nem selyemfény <_< :P ....Ahogy elnézem még van munka rajta bőven, de szép lesz!!

Ui: Bocs!! Nem figyeltem hogy Sp már válaszolt :angry:

Képből nekem annak tünt nah :P

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok

Tanácsot szeretnék kérni... Van egy 1,8 Astrám, ami lassan elindul a tuning rögös lépcsőjén először sportlevegő szűrővel kezdeném, de annyi fajta van a 4990 Ft /devil tuning/ az 5000000 ft ig /magnum tuning/-ig melyiket válasszam? Ha az olcsóbbat választom tönkre vághatom a motort?

Segítsetek kérlek..

Anyagilag erre nem akarok akkora összeget költeni ha az olcsóbb is tudja azt a funkciót mint a drágább..

Előre is köszi

Adam

Elküldve

Szerintem NE vegyél bele sport levegő szűrőt, főleg ne ezeket a különálló henger alakú szarokat. Egyrészt nem ér semmit, másrészt több koszt enged be a motorba amitől tönkre megy egy idő után. Ha mindenképpen szeretnél ilyet, akkor vegyél sportlégszűrő betétet, amit a gyári dobozba kell rakni. Azzal is kb annyit fogsz elérni mint a hengeressel ( semmit az ég világon ) de annyira nem rossz a szűrőképessége és ha nincs széthullva a gyári levegőszűrő rendszered, akkor még mindig kinti hideg levegőt fog szívni. :D

Elküldve

Kösszi szépen!

Én csak azért gondoltam erre mivel olyan kacskaringósan tekereg a cső a motortérben és ha csak a porszívó csövéből indulok ki ha azt össze tekerem akkor nehezebben szív.. javíts ki ha rosszul gondolom. vagy elég lenne ha szűrő/gyári/ elöl egy pár csövet kikapnék?

Akkor meg lehet hogy nagyobb esőzéskor a felcsapódó vizet is jobban felszívja a motorba?

Elküldve
Kösszi szépen!

Én csak azért gondoltam erre mivel olyan kacskaringósan tekereg a cső a motortérben és ha csak a porszívó csövéből indulok ki ha azt össze tekerem akkor nehezebben szív.. javíts ki ha rosszul gondolom. vagy elég lenne ha szűrő/gyári/ elöl egy pár csövet kikapnék?

kedves a porszívós hasonlat :D :D :)

Nem érsz vele semmit, ha közelebb teszed....sőt inkább bele szoktak toldani, hogy még messzebb kerüljön a motor forró levegőjétől és minél hidegebbet szívjon. De hallgass Zsoltira, fölösleges ez a cucc, ha csak le nem zárod a forró levegő útját és ki nem vágod a kasztnit, hogy a kinti hűvösebbet szívja be.

Elméletileg ez szépen hangzik, de az igazi élmény direktszűrővel az nyáron van, 40 fokban napközben a pesti dugóban araszolva B) :D

Elküldve
Kösszi szépen!

Én csak azért gondoltam erre mivel olyan kacskaringósan tekereg a cső a motortérben és ha csak a porszívó csövéből indulok ki ha azt össze tekerem akkor nehezebben szív.. javíts ki ha rosszul gondolom. vagy elég lenne ha szűrő/gyári/ elöl egy pár csövet kikapnék?

Akkor meg lehet hogy nagyobb esőzéskor a felcsapódó vizet is jobban felszívja a motorba?

Itt egy teljes téma tapasztalatokkal megtűzdelve, olvasd végig kérlek.

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

Astra F 1.4 motortuningra tudtok tippeket adni hogy mit lehet,érdemes? Nyilván egy motorcsere lenne a legjobb de az legálisan nem kivitelezhető mivel X-es kódszűmú a mocim!

Elküldve
Sziasztok

Astra F 1.4 motortuningra tudtok tippeket adni hogy mit lehet,érdemes? Nyilván egy motorcsere lenne a legjobb de az legálisan nem kivitelezhető mivel X-es kódszűmú a mocim!

Szerintem te már kaptál jópár jótanácsot ezügyben valamelyik topikban

Elküldve
Ja nagyrészt azt hogy felejtsem el!

Semmi értelme nekiállni faragni a kismotort. Vegyél egy másik autót. Ha mindenképp ragaszkodsz hozzá, akkor meg rakjál bele x20xev-t és kész.

Elküldve

C14SE hengerfej és a szokásos sallangjai + E85power bioetanolos átalakító. :D

Persze csak akkor ha marad 1.4-es. :D

Elküldve
C14SE hengerfej és a szokásos sallangjai + E85power bioetanolos átalakító. :D

Persze csak akkor ha marad 1.4-es. :D

Ez így kb. mennyi 150e Ft?

Akkor inkább hagyom így ennyit nem ér meg nekem!

Elküldve
Ez így kb. mennyi 150e Ft?

Akkor inkább hagyom így ennyit nem ér meg nekem!

Akkor mégis mit szeretnél? Mert ez fix +22 LE, ami azért a 60-ról elég nagy ugrás. Még százalékosan is.

Ennél olcsóbban csak a hülyeségek vannak. Persze lehet karsztajlingos lapra írogatni a tuninggyerttyát meg hasonlókat amikkel értelmesebb helyen kinevetteted magad.

150-ért kapsz egy majdnem legál, gyári, kipróbált megoldást amit szinte bármelyik szerelő meg tud csinálni.

Elküldve
Szerintem te már kaptál jópár jótanácsot ezügyben valamelyik topikban

Nagyjából mindegyikben. :D

Akkor mégis mit szeretnél? Mert ez fix +22 LE, ami azért a 60-ról elég nagy ugrás. Még százalékosan is.

Ennél olcsóbban csak a hülyeségek vannak. Persze lehet karsztajlingos lapra írogatni a tuninggyerttyát meg hasonlókat amikkel értelmesebb helyen kinevetteted magad.

150-ért kapsz egy majdnem legál, gyári, kipróbált megoldást amit szinte bármelyik szerelő meg tud csinálni.

Úgy tudom nincs 22 paci az ugrás, mert más a kompresszió az SE-nél, nem lesz 82-az átalakítótt NZ. De persze akkor is ennek van a legtöbb értelme.

Elküldve
Nagyjából mindegyikben. :D

Úgy tudom nincs 22 paci az ugrás, mert más a kompresszió az SE-nél, nem lesz 82-az átalakítótt NZ. De persze akkor is ennek van a legtöbb értelme.

De attól még 1.4-es marad lehet hogy 10-20 pacival több lesz de akkor is csak 1.4-es marad! 150e-et meg ha tudnék se valósznínű hogy kiadnék tehát erről ennyit téma lezárva többet nem teszem fel a kérdést!

Meg nem akarom elhinni hogy egy C-s kódszámű hengerfej jó lenne egy X-es motorra de aztá lehet nem tudom!

Meg 150e-ből lehet már komplett C14SE mocit is kapni,ja az az X14XE sorry!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.