Novy Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Van ahol még sokra nézik az F astrát, és még egy merci helyett is beteszik <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Ha vkit érdekel a cikk: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Ösmergyük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Ösmergyük. Gyanítottam <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Nem új. Ez meg filler... :P hát nem egy őshonos irányzat, de kinek mi az új... Képről azt hittem, hogy ez is olyan mint a kedétja, mert az selyemfény volt... Ez nem fényezés, hanem füller, vagy poliészter, és nem selyemfény <_< :P ....Ahogy elnézem még van munka rajta bőven, de szép lesz!! Ui: Bocs!! Nem figyeltem hogy Sp már válaszolt :angry: Képből nekem annak tünt nah :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Képből nekem annak tünt nah :angry: Most az egyszer elnézünk :P <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Május5, 2011 Megoszt Elküldve Május5, 2011 Sziasztok Tanácsot szeretnék kérni... Van egy 1,8 Astrám, ami lassan elindul a tuning rögös lépcsőjén először sportlevegő szűrővel kezdeném, de annyi fajta van a 4990 Ft /devil tuning/ az 5000000 ft ig /magnum tuning/-ig melyiket válasszam? Ha az olcsóbbat választom tönkre vághatom a motort? Segítsetek kérlek.. Anyagilag erre nem akarok akkora összeget költeni ha az olcsóbb is tudja azt a funkciót mint a drágább.. Előre is köszi Adam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május5, 2011 Megoszt Elküldve Május5, 2011 Szerintem NE vegyél bele sport levegő szűrőt, főleg ne ezeket a különálló henger alakú szarokat. Egyrészt nem ér semmit, másrészt több koszt enged be a motorba amitől tönkre megy egy idő után. Ha mindenképpen szeretnél ilyet, akkor vegyél sportlégszűrő betétet, amit a gyári dobozba kell rakni. Azzal is kb annyit fogsz elérni mint a hengeressel ( semmit az ég világon ) de annyira nem rossz a szűrőképessége és ha nincs széthullva a gyári levegőszűrő rendszered, akkor még mindig kinti hideg levegőt fog szívni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Május5, 2011 Megoszt Elküldve Május5, 2011 Kösszi szépen! Én csak azért gondoltam erre mivel olyan kacskaringósan tekereg a cső a motortérben és ha csak a porszívó csövéből indulok ki ha azt össze tekerem akkor nehezebben szív.. javíts ki ha rosszul gondolom. vagy elég lenne ha szűrő/gyári/ elöl egy pár csövet kikapnék? Akkor meg lehet hogy nagyobb esőzéskor a felcsapódó vizet is jobban felszívja a motorba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május5, 2011 Megoszt Elküldve Május5, 2011 Kösszi szépen! Én csak azért gondoltam erre mivel olyan kacskaringósan tekereg a cső a motortérben és ha csak a porszívó csövéből indulok ki ha azt össze tekerem akkor nehezebben szív.. javíts ki ha rosszul gondolom. vagy elég lenne ha szűrő/gyári/ elöl egy pár csövet kikapnék? kedves a porszívós hasonlat :D :D :) Nem érsz vele semmit, ha közelebb teszed....sőt inkább bele szoktak toldani, hogy még messzebb kerüljön a motor forró levegőjétől és minél hidegebbet szívjon. De hallgass Zsoltira, fölösleges ez a cucc, ha csak le nem zárod a forró levegő útját és ki nem vágod a kasztnit, hogy a kinti hűvösebbet szívja be. Elméletileg ez szépen hangzik, de az igazi élmény direktszűrővel az nyáron van, 40 fokban napközben a pesti dugóban araszolva B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Kösszi szépen! Én csak azért gondoltam erre mivel olyan kacskaringósan tekereg a cső a motortérben és ha csak a porszívó csövéből indulok ki ha azt össze tekerem akkor nehezebben szív.. javíts ki ha rosszul gondolom. vagy elég lenne ha szűrő/gyári/ elöl egy pár csövet kikapnék? Akkor meg lehet hogy nagyobb esőzéskor a felcsapódó vizet is jobban felszívja a motorba? Itt egy teljes téma tapasztalatokkal megtűzdelve, olvasd végig kérlek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Itt egy teljes téma tapasztalatokkal megtűzdelve, olvasd végig kérlek. OK Köszi szépen még1szer.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve Május12, 2011 Megoszt Elküldve Május12, 2011 Elméletileg ez szépen hangzik, de az igazi élmény direktszűrővel az nyáron van, 40 fokban napközben a pesti dugóban araszolva :D :D ott a pont B) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Sziasztok Astra F 1.4 motortuningra tudtok tippeket adni hogy mit lehet,érdemes? Nyilván egy motorcsere lenne a legjobb de az legálisan nem kivitelezhető mivel X-es kódszűmú a mocim! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Pontosan milyen mocid van (X14NZ, X14XE) ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Sziasztok Astra F 1.4 motortuningra tudtok tippeket adni hogy mit lehet,érdemes? Nyilván egy motorcsere lenne a legjobb de az legálisan nem kivitelezhető mivel X-es kódszűmú a mocim! Szerintem te már kaptál jópár jótanácsot ezügyben valamelyik topikban Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Pontosan milyen mocid van (X14NZ, X14XE) ? X14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Szerintem te már kaptál jópár jótanácsot ezügyben valamelyik topikban Ja nagyrészt azt hogy felejtsem el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Ja nagyrészt azt hogy felejtsem el! Semmi értelme nekiállni faragni a kismotort. Vegyél egy másik autót. Ha mindenképp ragaszkodsz hozzá, akkor meg rakjál bele x20xev-t és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Semmi értelme nekiállni faragni a kismotort. Vegyél egy másik autót. Ha mindenképp ragaszkodsz hozzá, akkor meg rakjál bele x20xev-t és kész. Ja ok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 C14SE hengerfej és a szokásos sallangjai + E85power bioetanolos átalakító. :D Persze csak akkor ha marad 1.4-es. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 C14SE hengerfej és a szokásos sallangjai + E85power bioetanolos átalakító. :D Persze csak akkor ha marad 1.4-es. :D Ez így kb. mennyi 150e Ft? Akkor inkább hagyom így ennyit nem ér meg nekem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Ez így kb. mennyi 150e Ft? Akkor inkább hagyom így ennyit nem ér meg nekem! Akkor mégis mit szeretnél? Mert ez fix +22 LE, ami azért a 60-ról elég nagy ugrás. Még százalékosan is. Ennél olcsóbban csak a hülyeségek vannak. Persze lehet karsztajlingos lapra írogatni a tuninggyerttyát meg hasonlókat amikkel értelmesebb helyen kinevetteted magad. 150-ért kapsz egy majdnem legál, gyári, kipróbált megoldást amit szinte bármelyik szerelő meg tud csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Szerintem te már kaptál jópár jótanácsot ezügyben valamelyik topikban Nagyjából mindegyikben. :D Akkor mégis mit szeretnél? Mert ez fix +22 LE, ami azért a 60-ról elég nagy ugrás. Még százalékosan is. Ennél olcsóbban csak a hülyeségek vannak. Persze lehet karsztajlingos lapra írogatni a tuninggyerttyát meg hasonlókat amikkel értelmesebb helyen kinevetteted magad. 150-ért kapsz egy majdnem legál, gyári, kipróbált megoldást amit szinte bármelyik szerelő meg tud csinálni. Úgy tudom nincs 22 paci az ugrás, mert más a kompresszió az SE-nél, nem lesz 82-az átalakítótt NZ. De persze akkor is ennek van a legtöbb értelme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Június8, 2011 Megoszt Elküldve Június8, 2011 Nagyjából mindegyikben. :D Úgy tudom nincs 22 paci az ugrás, mert más a kompresszió az SE-nél, nem lesz 82-az átalakítótt NZ. De persze akkor is ennek van a legtöbb értelme. De attól még 1.4-es marad lehet hogy 10-20 pacival több lesz de akkor is csak 1.4-es marad! 150e-et meg ha tudnék se valósznínű hogy kiadnék tehát erről ennyit téma lezárva többet nem teszem fel a kérdést! Meg nem akarom elhinni hogy egy C-s kódszámű hengerfej jó lenne egy X-es motorra de aztá lehet nem tudom! Meg 150e-ből lehet már komplett C14SE mocit is kapni,ja az az X14XE sorry! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts