Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Nekiálltam egy kicsit faragni. Egyenlőre a hengerfejjel játszom. Soha nem csináltam még ilyet, de sokat olvasok a témában, gondoltam belevágok. Szépen jön majd a többi alkatrész is. Majd ahogy haladok az alkatrészekkel teszem fel a képeket. C16SE hengerfej, leszedve még nem lett belőle soha. Kimértem a hengerfej térfogatot, hogy tudjak számolni sűrítési arányt. Rendes bővítés nem lesz, csak finomítás, utcai motort szeretnék, amivel minden nap munkába járok.

160228-20110124-EDbcMqt.jpg

160229-20110124-K21WNGt.jpg

160230-20110124-0Wibflt.jpg

160231-20110124-NdS6Est.jpg

160232-20110124-ZVHKs7t.jpg

160233-20110124-n903zVt.jpg

160234-20110124-NniOgJt.jpg

160235-20110124-wy9FqKt.jpg

160236-20110124-Tc5TmDt.jpg

160237-20110124-ZNGvqpt.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nekiálltam egy kicsit faragni. Egyenlőre a hengerfejjel játszom. Soha nem csináltam még ilyet, de sokat olvasok a témában, gondoltam belevágok. Szépen jön majd a többi alkatrész is. Majd ahogy haladok az alkatrészekkel teszem fel a képeket. C16SE hengerfej, leszedve még nem lett belőle soha. Kimértem a hengerfej térfogatot, hogy tudjak számolni sűrítési arányt. Rendes bővítés nem lesz, csak finomítás, utcai motort szeretnék, amivel minden nap munkába járok.

Nyomjad Tomi! Érdekes motor lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi mester! :) Látom a különbséget.....

Lényegében maga a terv az, hogy veszek egy Calibrát C20XE. Ismerem a előéletét, és lehet hogy megérné. Amit lehet mindent átpakolunk az astrába... A kaszni eldobós, csak pár elemet, meg a belsejéből egy-két dolgot tudok majd itt feldobni az adok veszek-be...

Link to comment
Megosztás:

Nekiálltam egy kicsit faragni. Egyenlőre a hengerfejjel játszom. Soha nem csináltam még ilyet, de sokat olvasok a témában, gondoltam belevágok. Szépen jön majd a többi alkatrész is. Majd ahogy haladok az alkatrészekkel teszem fel a képeket. C16SE hengerfej, leszedve még nem lett belőle soha. Kimértem a hengerfej térfogatot, hogy tudjak számolni sűrítési arányt. Rendes bővítés nem lesz, csak finomítás, utcai motort szeretnék, amivel minden nap munkába járok.

Erre kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekiálltam egy kicsit faragni. Egyenlőre a hengerfejjel játszom. Soha nem csináltam még ilyet, de sokat olvasok a témában, gondoltam belevágok. Szépen jön majd a többi alkatrész is. Majd ahogy haladok az alkatrészekkel teszem fel a képeket. C16SE hengerfej, leszedve még nem lett belőle soha. Kimértem a hengerfej térfogatot, hogy tudjak számolni sűrítési arányt. Rendes bővítés nem lesz, csak finomítás, utcai motort szeretnék, amivel minden nap munkába járok.

Sikerült bubimentesen feltölteni a teret? Amivel felragasztottad a plexit, annak nincs "vastagsága"?

Link to comment
Megosztás:

Sikerült bubimentesen feltölteni a teret? Amivel felragasztottad a plexit, annak nincs "vastagsága"?

Zsirral kentem be, és azt tapasztotta oda. A plexi egy kicsit domboru volt, maradt benne némi levegő, de nem is érdekel 100-adra pontosan a dolog, +- 1/10-edre pontos lett az eredményem. Programot kell irni hozzá, ott majd úgyis beállitjuk, hogy ne kopogjon.

Link to comment
Megosztás:

Zsirral kentem be, és azt tapasztotta oda. A plexi egy kicsit domboru volt, maradt benne némi levegő, de nem is érdekel 100-adra pontosan a dolog, +- 1/10-edre pontos lett az eredményem. Programot kell irni hozzá, ott majd úgyis beállitjuk, hogy ne kopogjon.

Mi a terv, mit vársz az átalakíitástól? :lol:

Link to comment
Megosztás:

De ez nem műkszik SE-nél simán az átalakítóval? :lol:

Az SE hidegben nem szereti az etanolt, még +5 fok körül, felesben is sokat kell vele indítózni, ezért én ilyenkor már nem rakok bele.

Nem hinném, hogy -10 fokban elindulna tisztán etanollal, akármilyen hengerfejmókolással + átalakítóval.... :D

Link to comment
Megosztás:

Az SE hidegben nem szereti az etanolt, még +5 fok körül, felesben is sokat kell vele indítózni, ezért én ilyenkor már nem rakok bele.

Nem hinném, hogy -10 fokban elindulna tisztán etanollal, akármilyen hengerfejmókolással + átalakítóval.... :lol:

Az Fx pedig elindul másodikra -14 fokban is, természetesen átalakítóval (E85power) benzint már több éve nem kapott. :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem egyből rendelj még egyet, vagy a mostanit se dobd el... nekem kettő ilyenem is eltört... ha mákod van kettesben marad éppen... azzal még haza tudsz jutni... B) De mondjuk rükiben már kínos... :lol:

nahhhhhhh, bent van, szerintem baromi jóóóóóóóóóóóóóó : ))))))

ja és Peti szerint elég masszív anyagból van, nem fog eltörni :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! Lenne pár javítani való a frissen vásárolt f astrámon és kellene 1 kis segitség...1 vmiért nem tudom lehuzni az elektromos ablakot 1ik oldalon sem!nagyon szorul sztem, mert ha kb 10cm-rel lejön akkor utána már müködik,mondjuk ha hideg van akkor el se indul lefele , csak ha már kicsit bemelegedett :S erre kellene nekem +oldás :S a második dolog amit kérdezni szeretnék az a müszerfal...nagyon idegesit hogy a fordulatszámmérő fele nem világit, és a középkonzolban sem világit az 1ik! vettem bele olyan égöt amilyen van benn, csak szineset, csak az a baj, hogy nem tudom szét buherálni a müszerfalat, vagyis még neki se álltam :D szal 1 kis segitség jól jönne h is kezdjem az egészet és mire figyeljek, hogy ne rontsak el semmit! köszi szépen elöre is a segitséget!

ja és eszembe jutott még vmi...ha hideg van, értem ezt 0 fok alatt, akkor ha nyomok 1 padló gázt v kicsit erösebben nyomok a gázra, akkor beragad...ezt mivel lehetne orvosolni? a bovden öregedethetett el? vagy mi lehet a baj? rem tudtok ebben is segiteni :lol: kösz elöre

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! Lenne pár javítani való a frissen vásárolt f astrámon és kellene 1 kis segitség...1 vmiért nem tudom lehuzni az elektromos ablakot 1ik oldalon sem!nagyon szorul sztem, mert ha kb 10cm-rel lejön akkor utána már müködik,mondjuk ha hideg van akkor el se indul lefele , csak ha már kicsit bemelegedett :S erre kellene nekem +oldás :S a második dolog amit kérdezni szeretnék az a müszerfal...nagyon idegesit hogy a fordulatszámmérő fele nem világit, és a középkonzolban sem világit az 1ik! vettem bele olyan égöt amilyen van benn, csak szineset, csak az a baj, hogy nem tudom szét buherálni a müszerfalat, vagyis még neki se álltam :D szal 1 kis segitség jól jönne h is kezdjem az egészet és mire figyeljek, hogy ne rontsak el semmit! köszi szépen elöre is a segitséget!

Ablakot WD40-el próbáld meg óvatosan befújni (nyilván azt a keretrészt amiben mozog, nem az üveget B)). Az enyémen segített.

Ezt a színes égőt nem értem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ablakot WD40-el próbáld meg óvatosan befújni (nyilván azt a keretrészt amiben mozog, nem az üveget :D). Az enyémen segített.

Ezt a színes égőt nem értem :lol:

okés...+próbálom, gondolom az vmi szilikon spré...köszi a szépen, rem jó lesz!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! Lenne pár javítani való a frissen vásárolt f astrámon és kellene 1 kis segitség...1 vmiért nem tudom lehuzni az elektromos ablakot 1ik oldalon sem!nagyon szorul sztem, mert ha kb 10cm-rel lejön akkor utána már müködik,mondjuk ha hideg van akkor el se indul lefele , csak ha már kicsit bemelegedett :S erre kellene nekem +oldás :S a második dolog amit kérdezni szeretnék az a müszerfal...nagyon idegesit hogy a fordulatszámmérő fele nem világit, és a középkonzolban sem világit az 1ik! vettem bele olyan égöt amilyen van benn, csak szineset, csak az a baj, hogy nem tudom szét buherálni a müszerfalat, vagyis még neki se álltam :D szal 1 kis segitség jól jönne h is kezdjem az egészet és mire figyeljek, hogy ne rontsak el semmit! köszi szépen elöre is a segitséget!

ja és eszembe jutott még vmi...ha hideg van, értem ezt 0 fok alatt, akkor ha nyomok 1 padló gázt v kicsit erösebben nyomok a gázra, akkor beragad...ezt mivel lehetne orvosolni? a bovden öregedethetett el? vagy mi lehet a baj? rem tudtok ebben is segiteni :lol: kösz elöre

A világítás dolgot sztem a Gyikban elég jól leírják. Ott nézd meg.

A pedál beragadás nekem is volt pár éve, akkor a pillangószelepet és környékét kellett belülről kitakarítani, ha jól emlékszem. Azt a részt, ahová a gázbovden csatlakozik.

Link to comment
Megosztás:

Megjöttek a dugók és hajtókarok. Ki is számoltam gyorsan a sűrítési arányt ami 11.56 lett, szerintem az pont jó lesz etanolhoz. Aggódtam kicsit, mert amit netes infókat találtam az alapján 13.15 lett volna, és az úgy elég sok, törtem is a fejem hogy lehetne csökkenteni. Cometic vastag tömítés 180 dollár, amennyit biztos nem szántam volna rá.

Lemértem a dugókat hajtókarral együtt, 2 db 757g, egy 758, egy pedig 755, utcai kocsiba jó lesz. :lol:

A dugó palástján a fekete rész az bevonat. Kézzel simogatva sokkalta jobban csúszik, mint a bevonat nélküli rész.

162260-20110128-xRSg18t.jpg

162261-20110128-2QOY5jt.jpg

162262-20110128-8G2zDHt.jpg

162263-20110128-20qtq2t.jpg

162264-20110128-eyqIWet.jpg

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.