Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

C20XE átépítésnél természetesen ne feledkezzünk el a fék upgrade-ről sem, min. 256-os kell előre, hátulra meg erősen javasolt a 260-as tárcsafék. :)

Elküldve
C20XE átépítésnél természetesen ne feledkezzünk el a fék upgrade-ről sem, min. 256-os kell előre, hátulra meg erősen javasolt a 260-as tárcsafék. :D

Hááát elöl már 256-os, hűtőt tárcsák vannak. Hátulra nem terveztem tárcsaféket :) :D Mennyire javasolt? Erősen, vagy nagyon nagyon erősen?

Elküldve
Hááát elöl már 256-os, hűtőt tárcsák vannak. Hátulra nem terveztem tárcsaféket :) :D Mennyire javasolt? Erősen, vagy nagyon nagyon erősen?

Ha jók a dobok állapota és nem észnélkül racsingolsz, akkor elég a dob is. :D

Elküldve

Szerintem nem véletlenül kapott gyárilag a C20XE Astra F GSi tárcsaféket hátulra + merevítéssel, ha jót akarsz nem spórolsz ezen saját tapasztalat alapján. :)

Elküldve
Szerintem nem véletlenül kapott gyárilag a C20XE Astra F GSi tárcsaféket hátulra + merevítéssel, ha jót akarsz nem spórolsz ezen saját tapasztalat alapján. :D

Azért nem kell lebecsülni a dobféket sem, másérszt kérdezd már meg Demót, mi a véleménye a tárcsafék befogásról... :)

Elküldve
Azért nem kell lebecsülni a dobféket sem, másérszt kérdezd már meg Demót, mi a véleménye a tárcsafék befogásról... :)

Jó, az csúnya eset, de fastrán nem fog be. :D

Elküldve
Jó, az csúnya eset, de fastrán nem fog be. :D

Te is szoktad az angol fórumokat olvasgatni és tudod, hogy még turbós corsák is gurulnak dobfékkel... :)

Elküldve

Nincs semmi gond a dobfékkel csak saját tapasztalat szerint nálam felborult az egyensúly kellett hátulra a tárcsafék, nem hibába rakták gyárilag a C20XE-hez. :)

Elküldve
Te is szoktad az angol fórumokat olvasgatni és tudod, hogy még turbós corsák is gurulnak dobfékkel... :)

Tudom, de ha Peti is berakta volna a megfelelő szabipatront akkor nem lett volna gond. A durva corsak dragre épülnek, ott meg ugye mind1.

Astran más a helyzet, mert volt gyárilag is tárcsa, tehát nagy bonyodalmat nem okoz...ha elöl is gyári van. Itt fórumon is járt már úgy ember, hogy előre feltette a 288ast, és oda több folyadék kellett volna, mint a 256 nyereghez, viszont hátra ment ugyan úgy a lötyi és hamarabb fogott..aztán megvette a megfelelő patront és most nincs baja. :D

Elküldve
Astran más a helyzet, mert volt gyárilag is tárcsa, tehát nagy bonyodalmat nem okoz...ha elöl is gyári van. Itt fórumon is járt már úgy ember, hogy előre feltette a 288ast, és oda több folyadék kellett volna, mint a 256 nyereghez, viszont hátra ment ugyan úgy a lötyi és hamarabb fogott..aztán megvette a megfelelő patront és most nincs baja. :)

Így van.

Én csak azt mondom azért nem szabad a jó dobféket sem lebecsülni. :D

Elküldve
Köszi! Vannak itt érdekes dolgok, azon az 1.3-as motoron az a vákuumos cucc a vezérműtengelynél változó szelepvezérlés akar lenni?

Passzolom. Racce csináltatta asszem ezt a motort, és tőle vette meg Gyuri. Majd megkérdezem, ha eszembe jut. :)

Elküldve
Passzolom. Racce csináltatta asszem ezt a motort, és tőle vette meg Gyuri. Majd megkérdezem, ha eszembe jut. :)

Ha jól emléxem Gyuri havassy féle cuccokról beszélt.

Amúgy szerintem az vákumos előgyújtás szabályzó,mint anno a ladákon is volt.

Elküldve
Ha jól emléxem Gyuri havassy féle cuccokról beszélt.

Amúgy szerintem az vákumos előgyújtás szabályzó,mint anno a ladákon is volt.

Ami a gyújtáselosztónál van, az igen, de én a vezérlésnél levőt kérdeztem.

Elküldve
Mi köze van a motornak a toronyszilent kiképzéshez?

Elég sok :) Nagyblokkos astrákon láttam ilyen toronyszilentet. És a katalógus is azokhoz hozza.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.