Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én biztos nem raknám fel...elég ha csak 1x reped szét 130ról fékezés közben...

Ez a fúrogatósdi nagyon sufnisan hangzik.

Elküldve
Háde beleszerelmesedtem:-(

Kompromisszumkész vagyok, mint egy jó kapscsolatban, szóval nem kell 290es csöcs, jó aza 256is...

a clio rs vagy rs2000 vagy min van 280-as fék az állítólag v6 nyereggel együtt okés...több infóm nincs :)

Elküldve
a clio rs vagy rs2000 vagy min van 280-as fék az állítólag v6 nyereggel együtt okés...több infóm nincs :)

Ezt sztem sokan tudják, csak senki sem alkalmazta. :D

Elküldve
Ezt sztem sokan tudják, csak senki sem alkalmazta. :)

Dogeba a Calibrán 280as tárcsákat használ 4x100al. Az adatlapján a kocsi típusa nincs oda írva, de ha megkérdezitek, szerintem elmondja. :D

Elöl:

- Steinhoff versenytárcsák, 280mm/24mm

- Gyárinál 3cm-rel nagyobb átmérőben

- Lángvörösre festett ATE V6 féknyereg

- Gyári 52mm helyett 57mm munkahengerekkel

- DOT4 fékolajjal frissen feltöltve

Hátul:

- Zimmermann sport tárcsafék. 270mm/10mm

- "B" omega betétek 61mm*61mm

Dogeba adatlapja

Elküldve
Ha jól emlékszem anno ezt a verdát lenyomtam pályán, hiába szuszogott...a "gyári" SE jobb volt. :D

Meg gondolom te nem csak egyenes száraz aszfaltra kaptál jogsit, mint némelyik ilyen gyorsulós emberke. :)

Elküldve

Szerintem nem véletlenül akar megszabadulni tőle, a kisnyomású turbó biztosan nincs összehangolva az ecu-val,

injektor, dugók, gyűrűk, hajtókarok sem lettek cserélve kb. annyit nyert vele mint egy SE átépítéssel. :)

Elküldve
Szerintem nem véletlenül akar megszabadulni tőle, a kisnyomású turbó biztosan nincs összehangolva az ecu-val,

injektor, dugók, gyűrűk, hajtókarok sem lettek cserélve kb. annyit nyert vele mint egy SE átépítéssel. :)

Annyit se, ha nincs összehangolva az ECU-val. :D

Elküldve

Igaz, gondolom a "sárga tengeralatjáró" üzemmód is visszavett belőle. Na mindegy aki ilyet akar annak itt a lehetőség, de sokkal jobban jár egy SE átépítéssel. 1.4 turbós mocira sokkal többet kell költeni olcsóbban kijön egy C20XE csere. :)

Elküldve
Igaz, gondolom a "sárga tengeralatjáró" üzemmód is visszavett belőle. Na mindegy aki ilyet akar annak itt a lehetőség, de sokkal jobban jár egy SE átépítéssel. 1.4 turbós mocira sokkal többet kell költeni olcsóbban kijön egy C20XE csere. :D

Csak a vezérlő számítógépe több százezerbe kerül... akkor inkább egy turbós calibra moci tokkal vonóval :)

Elküldve
Igaz, gondolom a "sárga tengeralatjáró" üzemmód is visszavett belőle. Na mindegy aki ilyet akar annak itt a lehetőség, de sokkal jobban jár egy SE átépítéssel. 1.4 turbós mocira sokkal többet kell költeni olcsóbban kijön egy C20XE csere. :D

C20Xe ről jut eszembe..... Calibra 2ezres 16 szelepes motorja F16-os váltóval.... Az Á-tól Z-ig belemegy F Astrába? Minden faragás nélkül? :)

Elküldve
C20Xe ről jut eszembe..... Calibra 2ezres 16 szelepes motorja F16-os váltóval.... Az Á-tól Z-ig belemegy F Astrába? Minden faragás nélkül? :)

Igen. Vagyis neked kell cserélni gólyalábat is, mert az már nagy csuklós féltengellyel van.

Elküldve
Igen. Vagyis neked kell cserélni gólyalábat is, mert az már nagy csuklós féltengellyel van.

Hogy tudja, hogy tudja, vajon miért? :)

Elküldve
Hogy tudja, hogy tudja, vajon miért? :D

Sose volt calibrából motorom...

Dízelben nem kell cserélni! :)

Váltófüggő. :D Ha belül kiscsuklós, akkor kell. :D

Elküldve
Ahha! De milyen torony cuccokat? :)

A cali/vectranak más a toronyszilent része. Ha úgy is szétszeded, akkor az astraét kell ráépíteni és kész.

Bár láttam már fastraban calivectra toronyszilentet...de valszeg nem odavaló. :D

Elküldve
Váltófüggő. :D Ha belül kiscsuklós, akkor kell. :D

Álltam én már az astra alatt az aknában sűrűn anyázva emiatt a hülye megoldás miatt... :)

Elküldve
A cali/vectranak más a toronyszilent része. Ha úgy is szétszeded, akkor az astraét kell ráépíteni és kész.

Bár láttam már fastraban calivectra toronyszilentet...de valszeg nem odavaló. :)

Oksa! Köszi a segítséget :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.