crka Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Én biztos nem raknám fel...elég ha csak 1x reped szét 130ról fékezés közben... Ez a fúrogatósdi nagyon sufnisan hangzik.
redline Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Háde beleszerelmesedtem:-( Kompromisszumkész vagyok, mint egy jó kapscsolatban, szóval nem kell 290es csöcs, jó aza 256is... a clio rs vagy rs2000 vagy min van 280-as fék az állítólag v6 nyereggel együtt okés...több infóm nincs :)
spzoli Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 a clio rs vagy rs2000 vagy min van 280-as fék az állítólag v6 nyereggel együtt okés...több infóm nincs :) Ezt sztem sokan tudják, csak senki sem alkalmazta. :D
Zsoltee Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Ezt sztem sokan tudják, csak senki sem alkalmazta. :) Dogeba a Calibrán 280as tárcsákat használ 4x100al. Az adatlapján a kocsi típusa nincs oda írva, de ha megkérdezitek, szerintem elmondja. :D Elöl: - Steinhoff versenytárcsák, 280mm/24mm - Gyárinál 3cm-rel nagyobb átmérőben - Lángvörösre festett ATE V6 féknyereg - Gyári 52mm helyett 57mm munkahengerekkel - DOT4 fékolajjal frissen feltöltve Hátul: - Zimmermann sport tárcsafék. 270mm/10mm - "B" omega betétek 61mm*61mm Dogeba adatlapja
daykiller Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Opelfan92! Nem érdekel? Klikk ide! :D Csak nem azé, akire gondolok? :)
Udi Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Ha jól emlékszem anno ezt a verdát lenyomtam pályán, hiába szuszogott...a "gyári" SE jobb volt. :)
daykiller Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Ha jól emlékszem anno ezt a verdát lenyomtam pályán, hiába szuszogott...a "gyári" SE jobb volt. :D Meg gondolom te nem csak egyenes száraz aszfaltra kaptál jogsit, mint némelyik ilyen gyorsulós emberke. :)
Udi Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Szerintem nem véletlenül akar megszabadulni tőle, a kisnyomású turbó biztosan nincs összehangolva az ecu-val, injektor, dugók, gyűrűk, hajtókarok sem lettek cserélve kb. annyit nyert vele mint egy SE átépítéssel. :)
daykiller Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Szerintem nem véletlenül akar megszabadulni tőle, a kisnyomású turbó biztosan nincs összehangolva az ecu-val, injektor, dugók, gyűrűk, hajtókarok sem lettek cserélve kb. annyit nyert vele mint egy SE átépítéssel. :) Annyit se, ha nincs összehangolva az ECU-val. :D
Udi Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Igaz, gondolom a "sárga tengeralatjáró" üzemmód is visszavett belőle. Na mindegy aki ilyet akar annak itt a lehetőség, de sokkal jobban jár egy SE átépítéssel. 1.4 turbós mocira sokkal többet kell költeni olcsóbban kijön egy C20XE csere. :)
Novy Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Igaz, gondolom a "sárga tengeralatjáró" üzemmód is visszavett belőle. Na mindegy aki ilyet akar annak itt a lehetőség, de sokkal jobban jár egy SE átépítéssel. 1.4 turbós mocira sokkal többet kell költeni olcsóbban kijön egy C20XE csere. :D Csak a vezérlő számítógépe több százezerbe kerül... akkor inkább egy turbós calibra moci tokkal vonóval :)
spzoli Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Lurdyhoz nyáron kijárt a gyerek, meg 1x beszéltem vele az egyik lámpánál. Gyári ecuval megy, mert drága lett volna egy standalone... :)
Alex0403 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Igaz, gondolom a "sárga tengeralatjáró" üzemmód is visszavett belőle. Na mindegy aki ilyet akar annak itt a lehetőség, de sokkal jobban jár egy SE átépítéssel. 1.4 turbós mocira sokkal többet kell költeni olcsóbban kijön egy C20XE csere. :D C20Xe ről jut eszembe..... Calibra 2ezres 16 szelepes motorja F16-os váltóval.... Az Á-tól Z-ig belemegy F Astrába? Minden faragás nélkül? :)
spzoli Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 C20Xe ről jut eszembe..... Calibra 2ezres 16 szelepes motorja F16-os váltóval.... Az Á-tól Z-ig belemegy F Astrába? Minden faragás nélkül? :) Igen. Vagyis neked kell cserélni gólyalábat is, mert az már nagy csuklós féltengellyel van.
Novy Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Igen. Vagyis neked kell cserélni gólyalábat is, mert az már nagy csuklós féltengellyel van. Hogy tudja, hogy tudja, vajon miért? :)
J0hnny Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Igen. Vagyis neked kell cserélni gólyalábat is, mert az már nagy csuklós féltengellyel van. Dízelben nem kell cserélni! :)
Alex0403 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Igen. Vagyis neked kell cserélni gólyalábat is, mert az már nagy csuklós féltengellyel van. Calibrából át lehet tenni a gólyalábat is? :)
spzoli Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Hogy tudja, hogy tudja, vajon miért? :D Sose volt calibrából motorom... Dízelben nem kell cserélni! :) Váltófüggő. :D Ha belül kiscsuklós, akkor kell. :D
spzoli Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Calibrából át lehet tenni a gólyalábat is? :) Át, csak a torony cuccokat kell kicserélni. Meg gondolom akkor már bedobod a konikat is.
Alex0403 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Át, csak a torony cuccokat kell kicserélni. Meg gondolom akkor már bedobod a konikat is. Ahha! De milyen torony cuccokat? :)
spzoli Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Ahha! De milyen torony cuccokat? :) A cali/vectranak más a toronyszilent része. Ha úgy is szétszeded, akkor az astraét kell ráépíteni és kész. Bár láttam már fastraban calivectra toronyszilentet...de valszeg nem odavaló. :D
J0hnny Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Váltófüggő. :D Ha belül kiscsuklós, akkor kell. :D Álltam én már az astra alatt az aknában sűrűn anyázva emiatt a hülye megoldás miatt... :)
Alex0403 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 A cali/vectranak más a toronyszilent része. Ha úgy is szétszeded, akkor az astraét kell ráépíteni és kész. Bár láttam már fastraban calivectra toronyszilentet...de valszeg nem odavaló. :) Oksa! Köszi a segítséget :D
spzoli Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Oksa! Köszi a segítséget :) Á, én nem segítek sose. :D
Recommended Posts