Atommanó Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 yeeeee, megjött a váltóút rövidítőm : )))) ilyen ni : http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=216471 opciós lehetőség a lurdyhoz járóknak : lehet, hogy már a héten bent lesz és akkor meg lehet ott majd lesni milyen :) Szerintem egyből rendelj még egyet, vagy a mostanit se dobd el... nekem kettő ilyenem is eltört... ha mákod van kettesben marad éppen... azzal még haza tudsz jutni... :) De mondjuk rükiben már kínos... :D
Zsoltee Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Nekem még az eredeti Dogeba-é volt a GSiben, az tényleg minőségi darab volt és szerintem az nem törik olyan könnyen. Ez a másolat már képről sem valami bizalomgerjesztő. Igaz Dogeba-é kétszer ennyibe került. :D
mélykék76 Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Mindig csak azok negatív hullámok, ejnye-ejnye :D :) :) :D
Lanti Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 yeeeee, megjött a váltóút rövidítőm : )))) ilyen ni : http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=216471 opciós lehetőség a lurdyhoz járóknak : lehet, hogy már a héten bent lesz és akkor meg lehet ott majd lesni milyen :) szabinak és solynak is bent van szóval nem nagy újdonság :D
mélykék76 Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 szabinak és solynak is bent van szóval nem nagy újdonság :) mondtam én, hogy nekem van elsőként Magyarországon ? :D amúgy nem él mindenki a sztájlingon, érted :)
J0hnny Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Szerintem egyből rendelj még egyet, vagy a mostanit se dobd el... nekem kettő ilyenem is eltört... ha mákod van kettesben marad éppen... azzal még haza tudsz jutni... :) De mondjuk rükiben már kínos... :D ...mert nem itt kell rövidíteni, de ahhoz már kell egy kis mókolás is. :)
öcsibácsi Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Remélem a csapszeg is könnyen kijön. :D A felső összekötőt is rövidíted?
mélykék76 Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Remélem a csapszeg is könnyen kijön. :P A felső összekötőt is rövidíted? melyik csapszeg ? én nem szerelek, költöztetni tudok, meg éjjel ásni :D :) :) :D pár elem már a berakása előtt ki lett cserélve bent és kint, már elég feszes most is a korábbi lógáshoz képest :D
öcsibácsi Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 melyik csapszeg ? Kis képes segítség a lengyelektől.
Atommanó Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Nekem még az eredeti Dogeba-é volt a GSiben, az tényleg minőségi darab volt és szerintem az nem törik olyan könnyen. Ez a másolat már képről sem valami bizalomgerjesztő. Igaz Dogeba-é kétszer ennyibe került. :) Jó, mondjuk nekem én váltót is sűrűbben cseréltem mint Te tankoltál... :D :)
Lanti Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Jó, mondjuk nekem én váltót is sűrűbben cseréltem mint Te tankoltál... :D :) :) :D
mélykék76 Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Kis képes segítség a lengyelektől. assssszondja hogy, ami most beugrik 19es, 13asok, 14esek, 20as és még egy gumigyűrű lesz majd még cserélve az utastérben http://www.opelforum.hu/index.php?autocom=...ge&img=2827
FPepe Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 assssszondja hogy, ami most beugrik 19es, 13asok, 14esek, 20as és még egy gumigyűrű lesz majd még cserélve az utastérben http://www.opelforum.hu/index.php?autocom=...ge&img=2827 Ezt a gumigyűrűt csak akkor cseréld, ha már el van szakadva, vagy tényleg papír vékonyságú, mert alapból az újjal se fogsz sok változást érzékelni. Inkább vedd le a mostanit, és tekerj alá pár menet szigetelőszalagot a hornyába, és úgy tedd vissza, szilikonzsírral jól megkenve. :D
Novy Elküldve Január11, 2011 Elküldve Január11, 2011 Ezt a gumigyűrűt csak akkor cseréld, ha már el van szakadva, vagy tényleg papír vékonyságú, mert alapból az újjal se fogsz sok változást érzékelni. Inkább vedd le a mostanit, és tekerj alá pár menet szigetelőszalagot a hornyába, és úgy tedd vissza, szilikonzsírral jól megkenve. :) Nekem ez a kép se jön be, de gyk ba megvan ez a projekt is :D
mélykék76 Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Ezt a gumigyűrűt csak akkor cseréld, ha már el van szakadva, vagy tényleg papír vékonyságú, mert alapból az újjal se fogsz sok változást érzékelni. Inkább vedd le a mostanit, és tekerj alá pár menet szigetelőszalagot a hornyába, és úgy tedd vissza, szilikonzsírral jól megkenve. :D Peti úgy csinálta meg, aszondta fél évet bír :D megvan amúgy az új gyűrű, nem olyan papírvékony ám :)
crka Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Hali srácok, adott: Astra F caravan 17"felnik gyári tárcsát kellene cserélni nagyobbra, mekkorára érdemes, és mi egyebet kell cserélni ezesetben? köszi.
Johnny82 Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Hali srácok, adott: Astra F caravan 17"felnik gyári tárcsát kellene cserélni nagyobbra, mekkorára érdemes, és mi egyebet kell cserélni ezesetben? köszi. Gondolom féktárcsát akarsz cserélni nyereggel. A 296-os féknyereg simán felmegy, de az sajna 5 csavaros gólyaláb kell. De én eladom a 256-os nyergem tárcsákkal betétekkel, itt nem kell gólyalábat cserélni. Ha érdekel keress meg.
crka Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Gondolom féktárcsát akarsz cserélni nyereggel. A 296-os féknyereg simán felmegy, de az sajna 5 csavaros gólyaláb kell. De én eladom a 256-os nyergem tárcsákkal betétekkel, itt nem kell gólyalábat cserélni. Ha érdekel keress meg. Igy igaz. 5 csavaros gólyalábbal csak annyi a probléma, hogy már adottak a 4x100as 17" felnik.
spzoli Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Igy igaz. 5 csavaros gólyalábbal csak annyi a probléma, hogy már adottak a 4x100as 17" felnik. Ez nem probléma. :)
spzoli Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Nagyfúró, azt jóvan?:-D Nem. Elad, vesz másikat.. :)
crka Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Nem. Elad, vesz másikat.. :) Háde beleszerelmesedtem:-( Kompromisszumkész vagyok, mint egy jó kapscsolatban, szóval nem kell 290es csöcs, jó aza 256is...
spzoli Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Háde beleszerelmesedtem:-( Kompromisszumkész vagyok, mint egy jó kapscsolatban, szóval nem kell 290es csöcs, jó aza 256is... 288at is fel szokták rakni 4csavarra. Átfúrják a tárcsát. Kell hozzá két féknyereg, bele a betét, meg egy központosító gyűrű, mert nagyobb az tárcsa agymérete.
crka Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 288at is fel szokták rakni 4csavarra. Átfúrják a tárcsát. Kell hozzá két féknyereg, bele a betét, meg egy központosító gyűrű, mert nagyobb az tárcsa agymérete. Hm, és van aki ilyet csinál?
spzoli Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Hm, és van aki ilyet csinál? Én biztos nem raknám fel...elég ha csak 1x reped szét 130ról fékezés közben...
Recommended Posts