Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

yeeeee, megjött a váltóút rövidítőm : ))))

ilyen ni : http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=216471

opciós lehetőség a lurdyhoz járóknak : lehet, hogy már a héten bent lesz és akkor meg lehet ott majd lesni milyen :)

Szerintem egyből rendelj még egyet, vagy a mostanit se dobd el... nekem kettő ilyenem is eltört... ha mákod van kettesben marad éppen... azzal még haza tudsz jutni... :) De mondjuk rükiben már kínos... :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem egyből rendelj még egyet, vagy a mostanit se dobd el... nekem kettő ilyenem is eltört... ha mákod van kettesben marad éppen... azzal még haza tudsz jutni... :) De mondjuk rükiben már kínos... :D

...mert nem itt kell rövidíteni, de ahhoz már kell egy kis mókolás is. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem még az eredeti Dogeba-é volt a GSiben, az tényleg minőségi darab volt és szerintem az nem törik olyan könnyen. Ez a másolat már képről sem valami bizalomgerjesztő. Igaz Dogeba-é kétszer ennyibe került. :)

Jó, mondjuk nekem én váltót is sűrűbben cseréltem mint Te tankoltál... :D :)

Link to comment
Megosztás:

assssszondja hogy, ami most beugrik

19es, 13asok, 14esek, 20as és még egy gumigyűrű lesz majd még cserélve az utastérben

http://www.opelforum.hu/index.php?autocom=...ge&img=2827

Ezt a gumigyűrűt csak akkor cseréld, ha már el van szakadva, vagy tényleg papír vékonyságú, mert alapból az újjal se fogsz sok változást érzékelni. Inkább vedd le a mostanit, és tekerj alá pár menet szigetelőszalagot a hornyába, és úgy tedd vissza, szilikonzsírral jól megkenve. :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt a gumigyűrűt csak akkor cseréld, ha már el van szakadva, vagy tényleg papír vékonyságú, mert alapból az újjal se fogsz sok változást érzékelni. Inkább vedd le a mostanit, és tekerj alá pár menet szigetelőszalagot a hornyába, és úgy tedd vissza, szilikonzsírral jól megkenve. :)

Nekem ez a kép se jön be, de gyk ba megvan ez a projekt is :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt a gumigyűrűt csak akkor cseréld, ha már el van szakadva, vagy tényleg papír vékonyságú, mert alapból az újjal se fogsz sok változást érzékelni. Inkább vedd le a mostanit, és tekerj alá pár menet szigetelőszalagot a hornyába, és úgy tedd vissza, szilikonzsírral jól megkenve. :D

Peti úgy csinálta meg, aszondta fél évet bír :D

megvan amúgy az új gyűrű, nem olyan papírvékony ám :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Hali srácok,

adott: Astra F caravan 17"felnik

gyári tárcsát kellene cserélni nagyobbra, mekkorára érdemes, és mi egyebet kell cserélni ezesetben?

köszi.

Gondolom féktárcsát akarsz cserélni nyereggel.

A 296-os féknyereg simán felmegy, de az sajna 5 csavaros gólyaláb kell.

De én eladom a 256-os nyergem tárcsákkal betétekkel, itt nem kell gólyalábat cserélni. Ha érdekel keress meg.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom féktárcsát akarsz cserélni nyereggel.

A 296-os féknyereg simán felmegy, de az sajna 5 csavaros gólyaláb kell.

De én eladom a 256-os nyergem tárcsákkal betétekkel, itt nem kell gólyalábat cserélni. Ha érdekel keress meg.

Igy igaz.

5 csavaros gólyalábbal csak annyi a probléma, hogy már adottak a 4x100as 17" felnik.

Link to comment
Megosztás:

Háde beleszerelmesedtem:-(

Kompromisszumkész vagyok, mint egy jó kapscsolatban, szóval nem kell 290es csöcs, jó aza 256is...

288at is fel szokták rakni 4csavarra. Átfúrják a tárcsát. Kell hozzá két féknyereg, bele a betét, meg egy központosító gyűrű, mert nagyobb az tárcsa agymérete.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.