Tomoty Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Teljesen igazad van! Nekem egy z18xe-be lett beépítve egy 266 fokos tengely, és semmi probléma az autóval! Alapjárat teljesen OK, csak a kipufogó hangon lehet hallani egy enyhe darabolós hangot (olyan subarus :) ), 1500-2000 fordulat között vehető észre, hogy picit vesztett a nyomatékból (saccra 10%). 2000-3500 között olyan mint a régi tengellyel. 3500 fölött elemi erővel megindul az autó. olyan nagyon-nagyon :D Üdv! Érdekes amit írsz, hogy 3000rpm-ig nem él egy 1.8as 150lóerős motor...Van egy pár ilyen 1.8-as stroker motor külföldön, bár többnyire C16XE alapúak. A C16SE C18NZ furat-lökete nagyon eltérő, gondolom nem ilyenre gondoltál. Nyilván a jó teljesítmény miatt érdemes 16 szelepben gondolkodni. Például itt van az egyiknek a mérési diagramja és a változtatások: http://img507.imageshack.us/img507/2649/16...ockstagebe0.jpg c16xe rods with z18xe crank and pistons head work-intake and exhaust runners and valves, cr 11.4, porting schrick 264degrees cams Balanced crank with flywheel, pistons and rods. lightned flywheel SuperSprint exhaust manifold without catalyzer and rest of exhaust 2.25 inch Upper part of inlet manifold from x14xe ECU without remap Ami ebben komolyabb pénzbe került, azok a Schrick vezérműtengelyek és a kipufogó. De az jól látható, hogy 2000rpm-en körülbelül akkora nyomatéka van mint egy C20XE-nek és a nyomatékcsúcsa is hasonló érték. Az elég nagy tévhit, hogy egy nem gyári tengelyes, akár 16 szelepes motor használhatatlan a mindennapokban. Kb. a legkisebb 264fokos tengely is elegendő 160lóerőhöz, fok értékben a gyári tengely sem sokkal kisebb ennél, pl C20XE ~252fok, szóval egy ilyentől még nem fog dadogni alapjáraton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 A 16 szelepes teljesen más, én 8 szelepesről beszéltem és kisblokkról. Az ha felvan tolva 150 lóerőre akkor már legalább 296-os tengely van benne, az meg bizony nem megy alul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 A 16 szelepes teljesen más, én 8 szelepesről beszéltem és kisblokkról. Az ha felvan tolva 150 lóerőre akkor már legalább 296-os tengely van benne, az meg bizony nem megy alul. Sikerült a leömlőt megcsinálnod???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Sikerült a leömlőt megcsinálnod???? Hello! Megcsináltam, patika lett. Nincs még 1 eladód? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Hello! Megcsináltam, patika lett. Nincs még 1 eladód? :D milyen leömlő ez ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nekem van egy eladó....de Novy-nak elővételi joga van rá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Hello! Megcsináltam, patika lett. Nincs még 1 eladód? :D Akkor jó :D Sajna nincs. Csak egy C20NE leömlőm van. milyen leömlő ez ? :) C20XE volt.... Nekem van egy eladó....de Novy-nak elővételi joga van rá. :) http://img0.tar.hu/udi/img/30626880.jpg http://img0.tar.hu/udi/img/30626914.jpg Szép. Mennyiért adod, ha nem titok??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Középdob helyére sima átmenő csőt tud valaki készíteni vagy tud eladót gyári felfogatásokkal F astra-hoz? 97-es évjárat Köszönöm A gyári középdob nem csavaros. A katalizátor csavaros csak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 A fenébe! Jó kösz Akkor ez sem jött öszze! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 C20XE volt.... ahamhaammm TomTech, ha kell van eladó, de 4x4es veki alól, az rövidebb, mintha egy astra gsi-ből lenne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 A gyári középdob nem csavaros. A katalizátor csavaros csak. :) Nekem ha jól rémlik minden csavaros, és úgy láttam a hátsó dobot kivéve még minden az eredeti. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nekem ha jól rémlik minden csavaros, és úgy láttam a hátsó dobot kivéve még minden az eredeti. :D szerintem is :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 szerintem is :) :) Tényleg, hegesztő van, cső van, kiváltom a katit, várható valami változás? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Tényleg, hegesztő van, cső van, kiváltom a katit, várható valami változás? :D kérdés, hogy milyen állapotban van a kat turbós kocsikból elég gyorsan kidobják őket, mert az átlag gyári eléggé megfojtja őket :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 kérdés, hogy milyen állapotban van a kat turbós kocsikból elég gyorsan kidobják őket, mert az átlag gyári eléggé megfojtja őket :D Igazából fogalmam sincs, úgy gondolom nincs baja, nem vettem észre hogy folytaná a motort mint pölö az összeroskadt hátsódob. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Igazából fogalmam sincs, úgy gondolom nincs baja, nem vettem észre hogy folytaná a motort mint pölö az összeroskadt hátsódob. akkor meg minek kivenni ? :D mit vársz tőle ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 akkor meg minek kivenni ? :) mit vársz tőle ? Igazából semmit, csak kiváncsi vagyok, lehet vasárnap nekiesek. :) A csavarok csak nem törnek bele.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Igazából semmit, csak kiváncsi vagyok, lehet vasárnap nekiesek. :D A csavarok csak nem törnek bele.... :D ááááá, az ilyen"sokat" bolygatott csavarok nem olyanok :) :) :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 ááááá, az ilyen"sokat" bolygatott csavarok nem olyanok :D :) :) :D Ugye? Akkor jó! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január8, 2011 Megoszt Elküldve Január8, 2011 Nekem ha jól rémlik minden csavaros, és úgy láttam a hátsó dobot kivéve még minden az eredeti. :D Ja végülis csavaros az is, csupán nem úgy ahogy a srác gondolja hogy a dob elõtt és után közvetlen van a csavarral oldható rész, hanem egy a katalizátor mögött egy pedig már a hátsódobnál. Gondolom nem 2mes helyettesítõre gondolt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január8, 2011 Megoszt Elküldve Január8, 2011 Igazából semmit, csak kiváncsi vagyok, lehet vasárnap nekiesek. :) A csavarok csak nem törnek bele.... :D Nekem beletörtek, úgyhogy óvatosan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január8, 2011 Megoszt Elküldve Január8, 2011 Igazából semmit, csak kiváncsi vagyok, lehet vasárnap nekiesek. :D A csavarok csak nem törnek bele.... :D Nekem beletörtek, úgyhogy óvatosan... Legfeljebb átmenő csavaros lesz. :) :) Enyém is olyan nyár óta, csak lyukat kell fúrni, nem is egyet. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január8, 2011 Megoszt Elküldve Január8, 2011 Legfeljebb átmenő csavaros lesz. :D :) Enyém is olyan nyár óta, csak lyukat kell fúrni, nem is egyet. :) És nem kimondottan puha anyagból van a csavar, 3-szor éleztem fúrót, mire kifúrtam a beletört csavart, pedig nem gagyi fúróval csináltam (HSS). Mindezt a kocsi alatt fetrengve... még egyszer nem állnék neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 És nem kimondottan puha anyagból van a csavar, 3-szor éleztem fúrót, mire kifúrtam a beletört csavart, pedig nem gagyi fúróval csináltam (HSS). Mindezt a kocsi alatt fetrengve... még egyszer nem állnék neki. nekünk is beletört egy a másik meg el volt véknyulva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 yeeeee, megjött a váltóút rövidítőm : )))) ilyen ni : http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=216471 opciós lehetőség a lurdyhoz járóknak : lehet, hogy már a héten bent lesz és akkor meg lehet ott majd lesni milyen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts