Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Teljesen igazad van!

Nekem egy z18xe-be lett beépítve egy 266 fokos tengely, és semmi probléma az autóval!

Alapjárat teljesen OK, csak a kipufogó hangon lehet hallani egy enyhe darabolós hangot (olyan subarus :) ), 1500-2000 fordulat között vehető észre, hogy picit vesztett a nyomatékból (saccra 10%).

2000-3500 között olyan mint a régi tengellyel.

3500 fölött elemi erővel megindul az autó. olyan nagyon-nagyon :D

Üdv!

Érdekes amit írsz, hogy 3000rpm-ig nem él egy 1.8as 150lóerős motor...Van egy pár ilyen 1.8-as stroker motor külföldön, bár többnyire C16XE alapúak. A C16SE C18NZ furat-lökete nagyon eltérő, gondolom nem ilyenre gondoltál. Nyilván a jó teljesítmény miatt érdemes 16 szelepben gondolkodni.

Például itt van az egyiknek a mérési diagramja és a változtatások:

http://img507.imageshack.us/img507/2649/16...ockstagebe0.jpg

c16xe rods with z18xe crank and pistons

head work-intake and exhaust runners and valves, cr 11.4, porting

schrick 264degrees cams

Balanced crank with flywheel, pistons and rods. lightned flywheel

SuperSprint exhaust manifold without catalyzer and rest of exhaust 2.25 inch

Upper part of inlet manifold from x14xe

ECU without remap

Ami ebben komolyabb pénzbe került, azok a Schrick vezérműtengelyek és a kipufogó. De az jól látható, hogy 2000rpm-en körülbelül akkora nyomatéka van mint egy C20XE-nek és a nyomatékcsúcsa is hasonló érték.

Az elég nagy tévhit, hogy egy nem gyári tengelyes, akár 16 szelepes motor használhatatlan a mindennapokban. Kb. a legkisebb 264fokos tengely is elegendő 160lóerőhöz, fok értékben a gyári tengely sem sokkal kisebb ennél, pl C20XE ~252fok, szóval egy ilyentől még nem fog dadogni alapjáraton.

Link to comment
Megosztás:

kérdés, hogy milyen állapotban van a kat

turbós kocsikból elég gyorsan kidobják őket, mert az átlag gyári eléggé megfojtja őket :D

Igazából fogalmam sincs, úgy gondolom nincs baja, nem vettem észre hogy folytaná a motort mint pölö az összeroskadt hátsódob.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ha jól rémlik minden csavaros, és úgy láttam a hátsó dobot kivéve még minden az eredeti. :D

Ja végülis csavaros az is, csupán nem úgy ahogy a srác gondolja hogy a dob elõtt és után közvetlen van a csavarral oldható rész, hanem egy a katalizátor mögött egy pedig már a hátsódobnál. Gondolom nem 2mes helyettesítõre gondolt. :)

Link to comment
Megosztás:

Igazából semmit, csak kiváncsi vagyok, lehet vasárnap nekiesek. :D A csavarok csak nem törnek bele.... :D

Nekem beletörtek, úgyhogy óvatosan...

Legfeljebb átmenő csavaros lesz. :) :)

Enyém is olyan nyár óta, csak lyukat kell fúrni, nem is egyet. :P

Link to comment
Megosztás:

Legfeljebb átmenő csavaros lesz. :D :)

Enyém is olyan nyár óta, csak lyukat kell fúrni, nem is egyet. :)

És nem kimondottan puha anyagból van a csavar, 3-szor éleztem fúrót, mire kifúrtam a beletört csavart, pedig nem gagyi fúróval csináltam (HSS). Mindezt a kocsi alatt fetrengve... még egyszer nem állnék neki.

Link to comment
Megosztás:

És nem kimondottan puha anyagból van a csavar, 3-szor éleztem fúrót, mire kifúrtam a beletört csavart, pedig nem gagyi fúróval csináltam (HSS). Mindezt a kocsi alatt fetrengve... még egyszer nem állnék neki.

nekünk is beletört egy a másik meg el volt véknyulva. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.