redline Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Sztem mindenki úgy van vele, hogy csak kicsit csinosít rajta, aztán elkapja a gépszíj... az 1.4re turbót, meg a már 3 éve is kőgáz LSD nem egy kis csinosítgatás...miután elmondták neki ezerszer, hogy rossz irányban gondolkozik :lol: :lol: Egyébként egy tuti tanács: meg kell várni a F&F5-öt, megnézni milyen parasztvakítás van benne azt lemásolni és lehet virítani :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 az 1.4re turbót, meg a már 3 éve is kőgáz LSD nem egy kis csinosítgatás...miután elmondták neki ezerszer, hogy rossz irányban gondolkozik :lol: :lol: Egyébként egy tuti tanács: meg kell várni a F&F5-öt, megnézni milyen parasztvakítás van benne azt lemásolni és lehet virítani :) :D Láttunk már ilyenekre is példát. :D Ha faragni akar akkor felőlem... Az lsdről az a kép jut eszembe, mikor egy civicnek felfelé nyílik az ajtaja, a gallardonak meg simán. "Már a lambo szerint sem menő..." :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Láttunk már ilyenekre is példát. :lol: Ha faragni akar akkor felőlem... De bazzz....a faragás az amiket Demóék csináltak, meg amit ti építgettek a karavánokból, meg Udi fx-e, meg Lali nemeccerű let-e...nem a direktszűrő meg a már ezer éve kukábavaló lsd :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 De bazzz....a faragás az amiket Demóék csináltak, meg amit ti építgettek a karavánokból, meg Udi fx-e, meg Lali nemeccerű let-e...nem a direktszűrő meg a már ezer éve kukábavaló lsd :lol: Jó, de beláthatod, hogy van két tábor. Akinek van ízlése, és akinek nincs. Ezeken belül vannak befolyásolható és nem befolyásolható népek, az utóbbiban pedig még van aki mindent elhisz, és van aki nem mindent... :lol: A legelsőben vannak a legkevesebben, de ezeket nem célszerű befolyásolni, meg általában nem is kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Most komolyan kérdezem hogy hogyan lehet X14z mociból több erőt kihozni? Nz-se átalakításon kívül van még valami? Valami sport vezérműtengely,4-2-1 leömlő, chip,sportkatalizátor,átömlő középdob,F13CR váltó??? Ezek közül valamelyik? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Most komolyan kérdezem hogy hogyan lehet X14z mociból több erőt kihozni? Nz-se átalakításon kívül van még valami? Valami sport vezérműtengely,4-2-1 leömlő, chip,sportkatalizátor,átömlő középdob,F13CR váltó??? Ezek közül valamelyik? Köszönöm Nagy lenne az anyagi befektetés és nem sok eredménnyel járna, amit felsoroltál. Tudom, hogy nehéz beletörödni, de 1.4-es 60 pacis motort anyagilag nem éri meg tuningolni. Az egyetlen dolog az SE-sítés mondjuk 100-150 ezerért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Átömlő középdobot hol lehet kapni? Műszakin szólnak az átömlő középdobért és sportkatalizátorért? vagy műszaki bukta ezekkel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Átömlő középdobot hol lehet kapni? Műszakin szólnak az átömlő középdobért és sportkatalizátorért? vagy műszaki bukta ezekkel? Igazából a műszakiztató nem tudhatja milyen dob van az astrán gyárilag, a katalizátornak meg a zöld kártyánál van nagy szerepe. De ezzel nyertél mondjuk 3 lóérőt...talán. Feküdj alá, vedd le a katalizátort, csináltass a helyére egy sima csövet, műszakira meg visszarakod a katit. Egy-két ezer forint nem buktál sokat ha semmit sem érne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Igazából a műszakiztató nem tudhatja milyen dob van az astrán gyárilag, a katalizátornak meg a zöld kártyánál van nagy szerepe. De ezzel nyertél mondjuk 3 lóérőt...talán. Feküdj alá, vedd le a katalizátort, csináltass a helyére egy sima csövet, műszakira meg visszarakod a katit. Egy-két ezer forint nem buktál sokat ha semmit sem érne. De akkor még mindig van egy középdob de azt talán le lehet cserélni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Igazából a műszakiztató nem tudhatja milyen dob van az astrán gyárilag, a katalizátornak meg a zöld kártyánál van nagy szerepe. De ezzel nyertél mondjuk 3 lóérőt...talán. Feküdj alá, vedd le a katalizátort, csináltass a helyére egy sima csövet, műszakira meg visszarakod a katit. Egy-két ezer forint nem buktál sokat ha semmit sem érne. Szerintem az is benne van,hogy rosszabb is lesz mint most :) Bele kell törödni a 60LEbe :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Szerintem az is benne van,hogy rosszabb is lesz mint most :) Bele kell törödni a 60LEbe :) :D Most ezeket nem épp az erő miatt kérdeztem, hanem hogy kicsit mélyebb hangja legyen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 De akkor még mindig van egy középdob de azt talán le lehet cserélni! Le lehet, de mire? Szerintem az is benne van,hogy rosszabb is lesz mint most :) Bele kell törödni a 60LEbe :D :D Én hiába mondom... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Most ezeket nem épp az erő miatt kérdeztem, hanem hogy kicsit mélyebb hangja legyen! Akkor sportdob, és ugye a hátsót kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Akkor sportdob, és ugye a hátsót kell cserélni. bármilyen dob nem garancia mély hangra..... kicsit szét kell csavarni az rendszer elemeit, ahol ki tud jönni a gáz, egyből lesz hangja az autónak :D :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Akkor sportdob, és ugye a hátsót kell cserélni. Az van! De nem vagyok vele megelégedve a hangjával! Hang folytás szempontjából melyiknek van nagyobb szerepe középdobnak a vagy a katinak? De lehet marad a középdob csere sportközépdobra vagy sima csőt gyártatok a helyére műszakira meg visszateszem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 De lehet hogy minden igyekezet hiába való! Sőt.... sajnos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Már annyit szenvedtél ezzel a "műszakin szólnak-e érte" dologgal hogy kész. Ha fosol a műszakitól, akkor NE tuningold az autódat. Ha meg tuningolni akarod, viseld el a következményét hogy esetleg kell egy kicsit zsebbe is perkálni a vizsgáztatónak hogy átengedje a kocsit, ez ilyen. Nekem a GSi, sport gátlókkal, piros rugókkal, katalizátor nélkül, Remus sport dobbal, morcosítva átment műszakin, kemény 7db mátyáskirály-al került többe a vizsga. Szerintem kár itt görcsölnöd... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 bármilyen dob nem garancia mély hangra..... kicsit szét kell csavarni az rendszer elemeit, ahol ki tud jönni a gáz, egyből lesz hangja az autónak :) :) :D :P Amikor kilyukadt a hátsódobom és cseréltem kiváncsiságból elindítottam dob nélkül , szinte alig volt nagyobb hangja. Tök pénzkidobás volt újjat tenni rá. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Nagy lenne az anyagi befektetés és nem sok eredménnyel járna, amit felsoroltál. Tudom, hogy nehéz beletörödni, de 1.4-es 60 pacis motort anyagilag nem éri meg tuningolni. Az egyetlen dolog az SE-sítés mondjuk 100-150 ezerért. 100-ért bárkinek megcsinálom SE-re a motorját alkatrészekkel új tömítésekkel hengerfejcsavarokkal. :D Kent vezérműszettel még lehet +10-16 paci, attól függően, hogy utcai tengelyt akar az emberke vagy valami versenytengelyt, de az 315 font. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 100-ért bárkinek megcsinálom SE-re a motorját alkatrészekkel új tömítésekkel hengerfejcsavarokkal. :D Kent vezérműszettel még lehet +10-16 paci, attól függően, hogy utcai tengelyt akar az emberke vagy valami versenytengelyt, de az 315 font. Na hát akkor itt a válasz Opelfan 92! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Van tovább is tuning de az már még jobban zsebbenyúlós. 4 új dugó 100, másik főtengely 20-30, új csapágyak 30, másik olajpuma 15, hengerfejmunka 30-90, és ehez egy chip 50-80, leömlő 60-90, 60-as rendszer 50-80. Persze ez az SE átalakítás és vezérműtengely mellett. Itt már 1.8as de kívülről még ugyanúgy néz ki és 150 lóerőnél tarthatsz, de akkor csak 3000-től él a motor, alatta nincs ereje, és használhatatlan mindennapi közlekedésben. Innen is van még feljebb, acél hajtókarok 120-180, nagyobb szelepek 50-80, a szívócsonk helyett 2 db 45-ös dupla weber ami viszonylag olcsó, akár 30-ért is lehet szerezni, vagy 4 db pillangós rendszer 100, és programozható motorvezérlés még 120++ és a felprogramozás 50+. A szerelés még + összeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 80ezer egy XE. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 80ezer egy XE. :D Ennyi! :) Viszont a motorszáma nem olyan mint ami a forgalmiban van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Áthelyeztem máshová Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoloj Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Van tovább is tuning de az már még jobban zsebbenyúlós. 4 új dugó 100, másik főtengely 20-30, új csapágyak 30, másik olajpuma 15, hengerfejmunka 30-90, és ehez egy chip 50-80, leömlő 60-90, 60-as rendszer 50-80. Persze ez az SE átalakítás és vezérműtengely mellett. Itt már 1.8as de kívülről még ugyanúgy néz ki és 150 lóerőnél tarthatsz, de akkor csak 3000-től él a motor, alatta nincs ereje, és használhatatlan mindennapi közlekedésben. Innen is van még feljebb, acél hajtókarok 120-180, nagyobb szelepek 50-80, a szívócsonk helyett 2 db 45-ös dupla weber ami viszonylag olcsó, akár 30-ért is lehet szerezni, vagy 4 db pillangós rendszer 100, és programozható motorvezérlés még 120++ és a felprogramozás 50+. A szerelés még + összeg. Üdv! Érdekes amit írsz, hogy 3000rpm-ig nem él egy 1.8as 150lóerős motor...Van egy pár ilyen 1.8-as stroker motor külföldön, bár többnyire C16XE alapúak. A C16SE C18NZ furat-lökete nagyon eltérő, gondolom nem ilyenre gondoltál. Nyilván a jó teljesítmény miatt érdemes 16 szelepben gondolkodni. Például itt van az egyiknek a mérési diagramja és a változtatások: http://img507.imageshack.us/img507/2649/16...ockstagebe0.jpg c16xe rods with z18xe crank and pistons head work-intake and exhaust runners and valves, cr 11.4, porting schrick 264degrees cams Balanced crank with flywheel, pistons and rods. lightned flywheel SuperSprint exhaust manifold without catalyzer and rest of exhaust 2.25 inch Upper part of inlet manifold from x14xe ECU without remap Ami ebben komolyabb pénzbe került, azok a Schrick vezérműtengelyek és a kipufogó. De az jól látható, hogy 2000rpm-en körülbelül akkora nyomatéka van mint egy C20XE-nek és a nyomatékcsúcsa is hasonló érték. Az elég nagy tévhit, hogy egy nem gyári tengelyes, akár 16 szelepes motor használhatatlan a mindennapokban. Kb. a legkisebb 264fokos tengely is elegendő 160lóerőhöz, fok értékben a gyári tengely sem sokkal kisebb ennél, pl C20XE ~252fok, szóval egy ilyentől még nem fog dadogni alapjáraton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts