Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Szép egy móricka ábra ez :( de semmi egyébb, nincs az a fényszóró ami így világít. Nekem gyári fényszórók vannak, tungsram megalight +60al, de szerintem ez se világít 40métert... ha meg annyira felhúzom, akkor már nem látom hol van a fény vége... de nem is látok a végtelenségbe :excl:

Olyan 20-30méter között világíthat. Ja és bőven átvilágítanak a másik sávba is.

Link to comment
Megosztás:

Tekertem felfele kicsit még a tompítotton, de a refije meg szerintem meg nagyon jó. :excl:

Nekem amikor volt ilyen sonar angelem, akkor fogtam az FK féle kábelköteget és megcsináltam úgy hogy amikor refit kapcsoltam ne aludjon ki a tompított, hanem vele együtt világítson. Így refi kapcsolásnál kiküszöböltem azt a félmp-nyi sötétséget ami a két égő gyújtása között volt és még jobban láttam a refivel. Bár nekem xenon soha nem volt benne. :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem amikor volt ilyen sonar angelem, akkor fogtam az FK féle kábelköteget és megcsináltam úgy hogy amikor refit kapcsoltam ne aludjon ki a tompított, hanem vele együtt világítson. Így refi kapcsolásnál kiküszöböltem azt a félmp-nyi sötétséget ami a két égő gyújtása között volt és még jobban láttam a refivel. Bár nekem xenon soha nem volt benne. :excl:

Önmagában is nagyon jó a refi egy jó izzóval. Szerintem jobb mint a gyári. Mondjuk most a Check Controll om bszakszik, mert úgy érzékeli a xenont, mintha ki lenne égve az izzó.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg lehet hogy már beszéltetek róla....De ha veszek Angel eyes lámpákat, akkor feltétel a xenon? Nélküle felejtős?

A külön indexes halogénnel is jó, főleg ha veszel bele +60%os izzót. Xenon miatt meg a rendőrök b@sznak meg síkosítás nélkül. :(

Az egybeindexes kicsit rosszabbul világít, de azzal is lehet látni bőven és ha emelt fényű izzó van benne, akkor meg főleg. :excl:

Link to comment
Megosztás:

A külön indexes halogénnel is jó, főleg ha veszel bele +60%os izzót. Xenon miatt meg a rendőrök b@sznak meg síkosítás nélkül. :lol:

Az egybeindexes kicsit rosszabbul világít, de azzal is lehet látni bőven és ha emelt fényű izzó van benne, akkor meg főleg. :(

Értem! De úgy halottam, hogy ha van lámpamosóm, meg belülről állítható a lámpamagasság állító, akkó nem Baccnak meg :excl:

Link to comment
Megosztás:

Értem! De úgy halottam, hogy ha van lámpamosóm, meg belülről állítható a lámpamagasság állító, akkó nem Baccnak meg :excl:

FAIL. A hallomással semmit se érsz, legjobb, ha magad bogarászod ki a jogszabályt, de az nkh honlapján is ott van egy pdf a szükséges dolgokról.

Ha meglátják a belső állítót, már alapból elbuktál. :(

Link to comment
Megosztás:

FAIL. A hallomással semmit se érsz, legjobb, ha magad bogarászod ki a jogszabályt, de az nkh honlapján is ott van egy pdf a szükséges dolgokról.

Ha meglátják a belső állítót, már alapból elbuktál. :(

Ezt most nem értem? :excl: Én a gyári lámpamagasság állítóra gondoltam :lol: Rengeteg Astrába szereltek gyárilag.....

Ha van lámpamosód és automatikus lámpaállító van a kocsiban akkor nem basznak meg. :lol:

Ahhha :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha van belső tekerő, akkor értelem szerűen nem automatán állít, ezért szabálytalan.

Visit My Website

ótómata állító a kocsi első és hátsó tengelyeknél felszerelt érzékelők alapján igyekszik mindig víszintezni, vagyis kiiktatja az emberi tényezőt, hogyha esetleg bedobnál 6 mázsa cementet hátra, nehogy elfelejtsd beállítan a terheléshez a lámpát.

Yes! Így már kóser :excl: Köszöntem!

Link to comment
Megosztás:

Értem. Köszi. Végre frankón be tudtam lőni a xenont. Jó irányba és szerintem kellő messzire is világít. :excl: A jobboldalit kicsit messzebbre állítottam, ahogy a képen. A baloldali kb 20-25 m re világít el.

jobboldalon kell meszebbre világítania,hogy az gyalogosokat hamarabb ki tudd szürni, másrészt ott nem fogsz a szembejövő autósnak a szemébe világítani :(

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Kérdésem lenne. F astrámban sorban égnek ki az izzók a műszerfal mögött, a fűtéskapcsolóknál majdnem mind kiégett.

Van gyárilag fényerőszabályzó, lehet valahogy szebbé tenni az egészet? Km számlapot meg ilyeneket nem csinálnék, de valami led, vagy mondjuk valami hideg izzó jó lehet nem?

szerk.:

ez?

https://www.crazyleds.co.uk/product.php?pro...mp;bestseller=Y

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem lenne. F astrámban sorban égnek ki az izzók a műszerfal mögött, a fűtéskapcsolóknál majdnem mind kiégett.

Van gyárilag fényerőszabályzó, lehet valahogy szebbé tenni az egészet? Km számlapot meg ilyeneket nem csinálnék, de valami led, vagy mondjuk valami hideg izzó jó lehet nem?

szerk.:

ez?

https://www.crazyleds.co.uk/product.php?pro...mp;bestseller=Y

Én sima ledet tettem csiszolt fejjel a gyári izzók helyére, 750Ohmos ellenállással hekkelve, így néz ki:

127475-20101123-VRZb9X.jpg

Most gyárilag fúrt fejű led van benne, azzal nem olyan szép. Itt a fórumon jópáran több ledet pakoltak bele, sokkal szebb eredményt elérve.

Link to comment
Megosztás:

nagy meló? Nem zavarja a szemedet ez a piros? A leden lehet fényerőt állítani?

Nem olyan nagy meló, innen rendeltem ledet, és ellenállást. A gyári izzó foglalatába tettem be őket, kifúrtam hátul, kihoztam a led lábait, egyiket egyszerre ráforrasztottam az érintkező fülre, a másikat meg az ellenálláson keresztül. Nem olyan erős mint a képen látszik, de csak egészen kicsit halványatja a fényerőszabályzó.

Link to comment
Megosztás:

Érdekelne, hogy valaki próbálkozott-e már tömegcsökkentéssel, és ha igen mit cserélt ki, mit dobott ki az autóból? Itt nyilván nem a felesleges kacatokra meg szerszámokra gondolok.

Csak az a kérdés mennyi időd, pénzed van rá és mennyire szeretnéd megtartani a normális autó mivoltát. Olyan 10-30 kg-t ki lehet úgy szedni hogy nem igazán venni észre, de az még nem egy megváltás. (persze ez függ a jelenlegi állapottól) Legnagyobb változást egy könnyű kerékkel érsz el. (ha a mostani nem különösebben az) Egyébként sokat számít a súlyelosztás is. :excl:

Link to comment
Megosztás:

A moci egy X14NZ!

Direkt szűrő már megvan!

Add el és vegyél egy GSI-t. Ha szerencséd van a vétel megvan a mostani árából, egy kicsit rendberakod abból a pénzből, amit ráköltenél az SE cserére (hogy a többiről ne is beszéljünk), és van egy megbízható, sokkal(!!!) erősebb, legális autód. Ha olcsón akarod megúszni drága lesz. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.