Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Az első betű a környezetvédelmi kat. besorolás ,)

és ott a motor alja, különbözik-e a C-étől vagy ua, csak a hengerfejjel és a befecskendezéssel játszottak hogy kedvezőbb legyen a kibocsájtás?

Ez itt a kérdés, amire jó lenne tudni a választ. Mert ha valami más is mókolva van, akkor az nem könnyen SE síthető. :)

Link to comment
Megosztás:

Igazából szigoruan véve zöldkártyán csak azt nézik teljesíti-e a kocsi az előírt értékeket, többivel nem foglalkoznak, arra van a műszaki vizsga. Ha szólnak is gázgyorsítóért, sportdobért tuti nem a zöldkártyán fognak. :)

Már nincs külön zöldkártya,vizsgával együtt van :D

Link to comment
Megosztás:

és ott a motor alja, különbözik-e a C-étől vagy ua, csak a hengerfejjel és a befecskendezéssel játszottak hogy kedvezőbb legyen a kibocsájtás?

Ez itt a kérdés, amire jó lenne tudni a választ. Mert ha valami más is mókolva van, akkor az nem könnyen SE síthető. :)

Ugyan az..van rajta egr, meg kopogásérzékelő....csokápik

Link to comment
Megosztás:

Nekem van SE hengerfejem, szívócsonkom injektorom pillangón és computerem, de majd csak akkor adom el, ha elkészült az új motorom. Ez meg még legalább 2 hónap.

Akkor inkább ne is írtad volna, most két hónapig felváltva nyalnak , hogy ki kapja a szettet. :)

Már nincs külön zöldkártya,vizsgával együtt van :D

Tudom, de ahogy írta neki annak idején nem szóltak érte:

"Sőt a zöldkártyán se még annak idején,"

Link to comment
Megosztás:

GSI alatt milyen kipuff. rendszer van?

Van benne katalizátor,középdob?

Ha én kicserélném a mostani rendszeremet egy GSI astra kipuff. rendszerére akkor műszakin átengednék?

Csak akkor cserélném ha jobb mint ami most alatta van mert ha ebbe is van kat, meg középdob akk mind1!

Katalizátor kell hogy legyen annak is kell zöldkártyáznia. :)

Link to comment
Megosztás:

GSI alatt milyen kipuff. rendszer van?

Van benne katalizátor,középdob?

Ha én kicserélném a mostani rendszeremet egy GSI astra kipuff. rendszerére akkor műszakin átengednék?

Csak akkor cserélném ha jobb mint ami most alatta van mert ha ebbe is van kat, meg középdob akk mind1!

Gsié 50es, a tied meg 45ös rendszer. Minek cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Gsié 50es, a tied meg 45ös rendszer. Minek cserélni?

Akkor a GSI alatt is van katalizátor meg középdob?

Azért akartam volna cserélni mert azt hittem így jobb hangja lenne de akk biztos nem!

Mert így nincs túl jó hangja a dobbal hogy a katalizátor is meg a középdob is fenn van, de ha leveszem akk meg ugrik műszaki sajna :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor a GSI alatt is van katalizátor meg középdob?

Azért akartam volna cserélni mert azt hittem így jobb hangja lenne de akk biztos nem!

Mert így nincs túl jó hangja a dobbal hogy a katalizátor is meg a középdob is fenn van, de ha leveszem akk meg ugrik műszaki sajna :)

Persze hogy van.

Szerintem az enyémnek jó hangja van, pedig minden alatta maradt. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor a GSI alatt is van katalizátor meg középdob?

Azért akartam volna cserélni mert azt hittem így jobb hangja lenne de akk biztos nem!

Mert így nincs túl jó hangja a dobbal hogy a katalizátor is meg a középdob is fenn van, de ha leveszem akk meg ugrik műszaki sajna :D

Ezt a szenvedést amit le tudsz vágni, hihetetlen... :)

Link to comment
Megosztás:

A jó hang nem függ annyira a katitól és a középdobtól inkább egy jó sport hátsódob kell neked. :D

Viszont ha többet szeretnél és sokkal brutálisabbat akkor sport rendszer kell és persze a mocit is meg kell piszkálni. :)

Köszi

Csak megint itt jön elő a szokásos dumám, addig oké hogy jó sport dob de műszaki?

Mondjuk max. műszaki elött visszarakom a gyárit!

Sport rendszernél nem tudom hogy mit lehet tenni, vagy kenőpénz vagy passz!

Na mind1

Nem bosszantalak benneteket a kérdéseimmel

Nektek sikerül a műszaki sportdobbal vagy rendszerrel nekem tuti nem sikerülne mert az itteni vizsga állomások és biztosok hát igen olyanok amilyenek!

Mocin mit kellene megpiszkálni?

Link to comment
Megosztás:

Nekem sport rendszerem van tehát 4-2-1 leömlő, sport kati, gázgyorsító, sport hátsódob és persze króm vég ami csak látványelem. Műszakin simán átment ami fontos, hogy a katalizátor legyen benne és persze hátul ne kerek dob legyen hanem olyan ovális mint a gyári. Persze kenéssel mindent el lehet intézni még sima csővel is átmenne, ha más nem olyan helyre kell menni. :)

Tudnom kellene milyen mocid van de alapszabály, hogy ha sport rendszer van akkor a szívó oldalon is nyitni kell azaz sportbetét légszűrő kell és persze lehet a mocit is piszkálni sport vezműtengely, chip vagy akár E85power etanolos elektronika stb.

Link to comment
Megosztás:

Akkor a GSI alatt is van katalizátor meg középdob?

Azért akartam volna cserélni mert azt hittem így jobb hangja lenne de akk biztos nem!

Mert így nincs túl jó hangja a dobbal hogy a katalizátor is meg a középdob is fenn van, de ha leveszem akk meg ugrik műszaki sajna :)

A gyári Gsi-n van Katalizátor, Középdob, és hátsódob is.

Az már más téma, hogy nagyon kevés olyan GSi van, amin mindez megvan, vagy mindez gyári még :D

ha mindez rajta van, mint nekem pl, kívülről szinte meg se lehet hallani,hogy nem 1,6 jön. (jó, azért a szakavatottabb fül észreveszi <_< )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.