Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Szerintem a keményebb gátló önmagában kevés.

Arra viszont tökéletes, hogy átverje a pilótát, és egy túlvállat kanyar következményeként eldobja a technikát.

Astra F esetében tökkéletes élményfutóművet lehet össze rakni SACHS gázos telóból, FK 40mm-es ültetetőrugóból, Astra GSi első ill. hátsó kanyarstabilizátorból ami elöl 22mm, hátul nemtudom.

S, ami a lényeg, hogy minimum 195/50-15-ös gumi, első toronymerevítő, és kartervédő.Utóbbi szentírás.

A 60mm-es ültetés a hazai utak állapotát ismerve öngyilkosság vagy kizárólag útvonalterv esetén alkalmazható.Bár kétségtelenül látványos.

Link to comment
Megosztás:

Arra viszont tökéletes, hogy átverje a pilótát, és egy túlvállat kanyar következményeként eldobja a technikát.

Astra F esetében tökkéletes élményfutóművet lehet össze rakni SACHS gázos telóból, FK 40mm-es ültetetőrugóból, Astra GSi első ill. hátsó kanyarstabilizátorból ami elöl 22mm, hátul nemtudom.

S, ami a lényeg, hogy minimum 195/50-15-ös gumi, első toronymerevítő, és kartervédő.Utóbbi szentírás.

A 60mm-es ültetés a hazai utak állapotát ismerve öngyilkosság vagy kizárólag útvonalterv esetén alkalmazható.Bár kétségtelenül látványos.

Nekem polcon van a gyári kartervédő, de az nonstop leérne kb... :)

Link to comment
Megosztás:

Van képed, hogy milyen magas az a kocsi ?

Ha közútön közlekedsz, még normál szintű ültetéssel sem olyan nehéz leütni a kartert.

Nekem konkrétan a leömlő előbb ér le, ami látszik is rajta :D

Meg a bolcsőn vannak iszonyat nyomok.

Neked mennyit lett ültetve?

Kép van róla?

:)

Link to comment
Megosztás:

A 60mm-es ültetés a hazai utak állapotát ismerve öngyilkosság vagy kizárólag útvonalterv esetén alkalmazható.Bár kétségtelenül látványos.

Én eddig nem nagyon találtam olyan utat ahol marhára kéne figyelnem a kocsimra hogy leér, ha lassan megyek mindenhol el tudok közlekedni szikrázás és karter törés nélkül. Ha tennék rá kartervédőt, az meg szerintem már a legkisebb kátyúban is a földet súrolná. Persze földút, építési terület, tóhoz kijárás alap hogy nem megy, viszont fekvőrendőrön is csak a koptató ér le.

Annyira nem drámai ez az ültetéses helyzet, viszont tény hogy ha valahol szar az út, ott lassabban kell vele haladni mint a gyári hintóval. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem polcon van a gyári kartervédő, de az nonstop leérne kb... :)

Eszedbe ne jusson felrakni,nekem mikor fent volt,mindig leért.Miután levettem soha :D

60at biztos ül neki is, de inkább még többet...

Ha az Én volt rugóm van nála,akkor elöl 60 hátul sok :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

F Astra-ba egy plazmaszámlapot mennyire nehéz berakni,mit kell hozzá levenni,illetve a km óra átlátszó burkolat csavaros vagy ragasztott?

Előre is köszi

Ki kell venni az órát. A burkolat rajta, pattintós, az enyém legalábbis nem volt ráragasztva. Aztán le kell hozzá kapnod a mutatókat és úgy tudod kicserélni a számlapokat, azt hogy utána honnan veszel hozzá szuflát már nem tudom, én az egyik égő foglalatához forrasztanám a plazma kábeleinek a végét és onnan venném. :)

Link to comment
Megosztás:

Ki kell venni az órát. A burkolat rajta, pattintós, az enyém legalábbis nem volt ráragasztva. Aztán le kell hozzá kapnod a mutatókat és úgy tudod kicserélni a számlapokat, azt hogy utána honnan veszel hozzá szuflát már nem tudom, én az egyik égő foglalatához forrasztanám a plazma kábeleinek a végét és onnan venném. :)

Ha tényleg plazma, akkor tartozik hozzá egy intenzitás szabályzó/vezérlő is. Abban találkoznak a számlapok vezetékei, így mindenképpen ki kell vezetni.

Link to comment
Megosztás:

Akkor tévedtem, azt hittem hogy erre csak 12V kell és világít. :D

Nem sokat tévedtél :)

Nagyon szépek a jó minőségű számlapok. Az 1.8-ashoz sikerült anno szereznem 4000 Ft-ért. Pénzeszsák úr megvette 22000-ért, majd sajnálta szakemberrel beszereltetni, (ha már ő kuka hozzá) így szétártotta a számlap tövében a bekötéseket. Pont az orrom előtt panaszolta ismerősömnek.....naná, hogy lecsaptam rá :D 1 óra megfeszített munkával rendbehoztam őket :D

Fehér számlapok, kék számokkal, állítható intenzitással....gyönyörűek voltak :D

Egy szépséghibájuk volt......pirosítani kellett a mutatókat, mert a fehér számlapon éjszaka nem látszódtak :D

Link to comment
Megosztás:

Nem sokat tévedtél :)

Nagyon szépek a jó minőségű számlapok. Az 1.8-ashoz sikerült anno szereznem 4000 Ft-ért. Pénzeszsák úr megvette 22000-ért, majd sajnálta szakemberrel beszereltetni, (ha már ő kuka hozzá) így szétártotta a számlap tövében a bekötéseket. Pont az orrom előtt panaszolta ismerősömnek.....naná, hogy lecsaptam rá :D 1 óra megfeszített munkával rendbehoztam őket :D

Fehér számlapok, kék számokkal, állítható intenzitással....gyönyörűek voltak :D

Egy szépséghibájuk volt......pirosítani kellett a mutatókat, mert a fehér számlapon éjszaka nem látszódtak :D

Én is szemezek ilyennel, ebay-ről 15e Ft körül lehetne beszerezni, ráadásul nekem a km számlap is rossz (hámlik le a festék róla), egyúttal ezt is megoldaná.

És muszáj a mutatókat levenni- és ha nem tudom pont ugyan úgy visszatenni akkor nem fog rendesen mutatni!!!!

Am sportülést astra F-be mennyire nehéz berakni, tehát vannak valami kábelek az ülés alatt amik fontosak lehetnek vagy nincsenek?

Max. az ülésfűtésnek van ott vezetéke, más tudtommal nincs. Viszont az ülések kiszedése előtt a biztonságiövcsat patronját ne felejtsd el hatástalanítani azzal a piros kis műanyaggal, ami ott lóg a végén.

Link to comment
Megosztás:

És muszáj a mutatókat levenni- és ha nem tudom pont ugyan úgy visszatenni akkor nem fog rendesen mutatni!!!!

Am sportülést astra F-be mennyire nehéz berakni, tehát vannak valami kábelek az ülés alatt amik fontosak lehetnek vagy nincsenek?

Muszáj igen, meg van a technikája annak is, bár hajszál pontos többet soha nem lesz, de valamit valamiért.

Sport üléssel meg csak csínján, rendőrbácsik büntetnek érte. Ha sport ülés kell akkor szerintem vásárolj gyári gsi recaro-t, ahhoz ami a halandó embernek kell pont elég és legális. :)

Link to comment
Megosztás:

Muszáj igen, meg van a technikája annak is, bár hajszál pontos többet soha nem lesz, de valamit valamiért.

Sport üléssel meg csak csínján, rendőrbácsik büntetnek érte. Ha sport ülés kell akkor szerintem vásárolj gyári gsi recaro-t, ahhoz ami a halandó embernek kell pont elég és legális. :D

Akkor inkább G Astra Recero üléseket rakjon bele.

A múltkor láttam 1-et nagyon szép volt :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.