Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Nem rég próba kép beszereltük az új gátlókat és a rugókat, hogy megnézzük hogy áll az új lököshöz...mennyi hely marad alul stb Lehet hogy a sárpofozó műanyagoktól meg kell válnom, meg lehet hogy marad a gyári lökös is..... Mert 60/40-es ültetés lesz. Persze ha bent volt muszáj volt gurulnom vele egy kicsit.........csont keményen próbáltam ki a kanyarokba, és igazi versenyélmény :D :D Már alig várom a tavaszt :)

Link to comment
Megosztás:

Nem rég próba kép beszereltük az új gátlókat és a rugókat, hogy megnézzük hogy áll az új lököshöz...mennyi hely marad alul stb Lehet hogy a sárpofozó műanyagoktól meg kell válnom, meg lehet hogy marad a gyári lökös is..... Mert 60/40-es ültetés lesz. Persze ha bent volt muszáj volt gurulnom vele egy kicsit.........csont keményen próbáltam ki a kanyarokba, és igazi versenyélmény :D :D Már alig várom a tavaszt :)

hát erre kiváncsi lennék, ha jól látom neked ugyanaz van mint nekem. 6040es ültetés, durva, én most a 30as körüliket nézegetem, de félek, h még az is túl sok. Vagy túl kemény.

Link to comment
Megosztás:

Nem rég próba kép beszereltük az új gátlókat és a rugókat, hogy megnézzük hogy áll az új lököshöz...mennyi hely marad alul stb Lehet hogy a sárpofozó műanyagoktól meg kell válnom, meg lehet hogy marad a gyári lökös is..... Mert 60/40-es ültetés lesz. Persze ha bent volt muszáj volt gurulnom vele egy kicsit.........csont keményen próbáltam ki a kanyarokba, és igazi versenyélmény :D :D Már alig várom a tavaszt :)

Oszt amikor mondtam levoltam hurrogva anno... :D

Link to comment
Megosztás:

Mennyire tekerted be? Konit vettél ugye? Sárgát v pirosat?

Igen, Koni. Sárga :)

Hát őőő az igazság az, hogy a végén nem én raktam be, hanem szerelőre bíztam. úgyhogy nem tudom. Azt mondta hogy a legkeményebbre állította :D De csak kipróbáltam, mert tavasszal fog végleg bekerülni mikor arculatváltás lesz :D

Oszt amikor mondtam levoltam hurrogva anno... :D

Ééééééén hurrogtalak le? :D :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, Koni. Sárga :)

Hát őőő az igazság az, hogy a végén nem én raktam be, hanem szerelőre bíztam. úgyhogy nem tudom. Azt mondta hogy a legkeményebbre állította :D De csak kipróbáltam, mert tavasszal fog végleg bekerülni mikor arculatváltás lesz :D

:D

Link to comment
Megosztás:

Nem ezt írtam, ezt írtam : Gyári futóművel sem borulsz fel a kanyarban, ha nem akarod megcáfolni a fizika törvényeit :)

Sziasztok!

Olvasgattam itt a menetstabilitás növeléséről.

Az enyémre is igencsak ráférne ...

Viszont nem szeretném ültetni, mert a karter így is elég közel van a földhöz. :D

Én arra gondoltam, hogy jövőre cserések lesznek a lengéscsillapítók, akkor már kipróbálom a felújítást. Ahol csinálnák, 1 év garival vállalják és 3 féle keménységű csillapítás közül lehet választani. 20 ezer a négy darab felújítása. Én egy "utcai sport" beállításra gondoltam. Ez a közép út... :D

Szerintetek?

Még mielőtt mondanátok, nincs pénzem Koni vagy hasonló szettek beszerzésére...

Van valakinek tapasztalata felújított gátlókkal? Mert ha nem sok jó tapasztalat volt ezzel kapcsolatban, akkor inkább választom a gyári libegést... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam itt a menetstabilitás növeléséről.

Az enyémre is igencsak ráférne ...

Viszont nem szeretném ültetni, mert a karter így is elég közel van a földhöz. :D

Én arra gondoltam, hogy jövőre cserések lesznek a lengéscsillapítók, akkor már kipróbálom a felújítást. Ahol csinálnák, 1 év garival vállalják és 3 féle keménységű csillapítás közül lehet választani. 20 ezer a négy darab felújítása. Én egy "utcai sport" beállításra gondoltam. Ez a közép út... :)

Szerintetek?

Még mielőtt mondanátok, nincs pénzem Koni vagy hasonló szettek beszerzésére...

Van valakinek tapasztalata felújított gátlókkal? Mert ha nem sok jó tapasztalat volt ezzel kapcsolatban, akkor inkább választom a gyári libegést... :D

Van képed, hogy milyen magas az a kocsi ?

Ha közútön közlekedsz, még normál szintű ültetéssel sem olyan nehéz leütni a kartert.

Nekem konkrétan a leömlő előbb ér le, ami látszik is rajta :D

Meg a bolcsőn vannak iszonyat nyomok.

Link to comment
Megosztás:

Van képed, hogy milyen magas az a kocsi ?

Ha közútön közlekedsz, még normál szintű ültetéssel sem olyan nehéz leütni a kartert.

Nekem konkrétan a leömlő előbb ér le, ami látszik is rajta :)

Meg a bolcsőn vannak iszonyat nyomok.

Nincs képem a kocsiról. De nincs ültetve a gép...és nem is gazán szeretném lentebb rakni...csak kicsit javítani a stabilitásán. Igaz, hogy nem szoktam raccsingolni, de azért nem olyan jó, amikor 90-110-nél libeg a kanyarban, mint gólyaf.s a levegőben... :D

Link to comment
Megosztás:

Nincs képem a kocsiról. De nincs ültetve a gép...és nem is gazán szeretném lentebb rakni...csak kicsit javítani a stabilitásán. Igaz, hogy nem szoktam raccsingolni, de azért nem olyan jó, amikor 90-110-nél libeg a kanyarban, mint gólyaf.s a levegőben... :)

Stabrudat cseréltél már? Invictusnak sincs semmi más tuning a futóműben, csak a rúd, de azt mondja sokkal jobb.

Link to comment
Megosztás:

Nincs képem a kocsiról. De nincs ültetve a gép...és nem is gazán szeretném lentebb rakni...csak kicsit javítani a stabilitásán. Igaz, hogy nem szoktam raccsingolni, de azért nem olyan jó, amikor 90-110-nél libeg a kanyarban, mint gólyaf.s a levegőben... :)

xxi század, hahó :D

Ezt akartam írni :

Ha közútön közlekedsz, még normál szintű ültetéssel is nehéz leütni a kartert.

Szerintem a keményebb gátló önmagában kevés.

Link to comment
Megosztás:

Stabrudat cseréltél már? Invictusnak sincs semmi más tuning a futóműben, csak a rúd, de azt mondja sokkal jobb.

Nem, azt még nem, de szerintem utána fogok nézni bontókban. :)

xxi század, hahó :D

Ezt akartam írni :

Ha közútön közlekedsz, még normál szintű ültetéssel is nehéz leütni a kartert.

Szerintem a keményebb gátló önmagában kevés.

Hát ültetve nem lesz, úgyhogy marad a gyári csillapítók, meg esetleg stab. csere... :D

Vagy egy-egy i-acélt hegesztek bele...na akkor dűljön a kanyarban! :D Csak akkor ki kell cserélnem a cédé lejátszót, mert sokat fog ciccegni! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nem, azt még nem, de szerintem utána fogok nézni bontókban. :D

Hát ültetve nem lesz, úgyhogy marad a gyári csillapítók, meg esetleg stab. csere... :D

Vagy egy-egy i-acélt hegesztek bele...na akkor dűljön a kanyarban! :D Csak akkor ki kell cserélnem a cédé lejátszót, mert sokat fog ciccegni! :D :D

Én majd lehet eladom a sajátom...nincs kedvem beszerelni. :)

Link to comment
Megosztás:

Hát ültetve nem lesz, úgyhogy marad a gyári csillapítók, meg esetleg stab. csere... :)

Vagy egy-egy i-acélt hegesztek bele...na akkor dűljön a kanyarban! :D Csak akkor ki kell cserélnem a cédé lejátszót, mert sokat fog ciccegni! :D :D

Miért kell félni egy 3 cmes ületéstől, mint a tűztől, ha stabilítást akarsz ? :D :D

Link to comment
Megosztás:

Miért kell félni egy 3 cmes ületéstől, mint a tűztől, ha stabilítást akarsz ? :D :D

Egyrészt, mert szoktam olyan helyen is menni a kocsival, ahol nem csak ez, hanem lassan egy Lada Niva is felakadna... :D

Másrészt, nem akarok 50ezret kiadni egy 30 mm-es ültetőszettért... :)

A gumicsere meg eléggé drága lenne, hasonlóan az ültetőszetthez... :D

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt, mert szoktam olyan helyen is menni a kocsival, ahol nem csak ez, hanem lassan egy Lada Niva is felakadna... :D

Másrészt, nem akarok 50ezret kiadni egy 30 mm-es ültetőszettért... :)

A gumicsere meg eléggé drága lenne, hasonlóan az ültetőszetthez... :D

Akkor ott ültetés nélkül is leütheted a kartert.

Léteznek olcsóbb új cuccok és használt is :D

Van használt gumi is :D

Link to comment
Megosztás:

Nem ezt írtam, ezt írtam : Gyári futóművel sem borulsz fel a kanyarban, ha nem akarod megcáfolni a fizika törvényeit :D

Nem akarom, te nyertél. :) :D

Van képed, hogy milyen magas az a kocsi ?

Ha közútön közlekedsz, még normál szintű ültetéssel sem olyan nehéz leütni a kartert.

Nekem konkrétan a leömlő előbb ér le, ami látszik is rajta :D

Meg a bolcsőn vannak iszonyat nyomok.

Nekem először a lökös túrja a földet, aztán meg úgyis felúszik a bölcső. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.