Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Hát, fejben összerakva igen. :D Kpm? Mekkora az esély, hogy megállítanak?

Ugyehogy ugye? Ahogy mondtam egy cső, 4 likkal. ^_^ Használtad már? Milyen?

Amikor sógor megcsinálta az új rendszert a C20XE leömlővel, akkor ez a cső volt a Kati helyén. De pár erősebb tesztkör után megjött a csörgő csőhang, ahogy Andris is írta. Lehet, hogy csak pont ezzel a rendszerrel lett ilyen hangja, nem tudom. Visszaraktam katinkát és megszűnt a csőhang.

Link to comment
Megosztás:

Részeg sofőrök is ezt mondják :D

Na jó, de rendőr több mint Kpm-es, és ha kiveszem a katalizátort, attól még nem leszek ön, és közveszélyes. Sőt, etanollal, lehet jobb értéket produkálok nélküle, mint sok benzines vele.

Amikor sógor megcsinálta az új rendszert a C20XE leömlővel, akkor ez a cső volt a Kati helyén. De pár erősebb tesztkör után megjött a csörgő csőhang, ahogy Andris is írta. Lehet, hogy csak pont ezzel a rendszerrel lett ilyen hangja, nem tudom. Visszaraktam katinkát és megszűnt a csőhang.

Akkor hagyjuk. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de rendőr több mint Kpm-es, és ha kiveszem a katalizátort, attól még nem leszek ön, és közveszélyes. Sőt, etanollal, lehet jobb értéket produkálok nélküle, mint sok benzines vele.

Rendőr nem néz alá, hogy van-e kat, de a kpm-es elküldi szigorítottra.

Ott nem magyarázol károsanyag kibocsátásról, ha észreveszi, nincs-kellene ^_^ :D

Link to comment
Megosztás:

Egy darab cső, a végén peremmel, meg két-két likkal. Csak arra céloztam a 4 csavarral, hogy ennyi visszarakni a Katit, ha megy műszakira a járgány. Lehet majd egyszer kipróbálom heccből, hátha szaporodik a ménes. ^_^

Jó hecc, nekem mindkét hátsó csavart sikerült beletörnöm a katiba a hátsó cső cseréjénél, mert természetesen berohadtak. Fél délutánomba, meg pár fúróélezésbe került, mire kifúrtam a beletört csavarokat és tettem helyette átmenő anyáscsavarokat.

Link to comment
Megosztás:

Jó hecc, nekem mindkét hátsó csavart sikerült beletörnöm a katiba a hátsó cső cseréjénél, mert természetesen berohadtak. Fél délutánomba, meg pár fúróélezésbe került, mire kifúrtam a beletört csavarokat és tettem helyette átmenő anyáscsavarokat.

Mondjuk a hátsó dob cserénél nekem is letört az egyik füle a bilincsnek,de hát mire való a hegesztőgép.

Link to comment
Megosztás:

Rendőr nem néz alá, hogy van-e kat, de a kpm-es elküldi szigorítottra.

Ott nem magyarázol károsanyag kibocsátásról, ha észreveszi, nincs-kellene ^_^ :D

1., Olyan hogy "szigorított műszaki", olyan nincsen. Műszaki vizsgán egyféle követelményrendszer van, annak kell megfelelni mindig, a nem tervezett műszaki az legfeljebb soron kívüli lehet, de nem szigorított. Esetleg attól lehet "szigorúbb" hogy ilyenkor szúrósabb szemmel méregetik az autót és nincs lehetőség "okosba" elintézni a dolgot egy kis szponzorpénzzel, bár vannak akik szerint még ez sem igaz.

2., Ha berendelik ilyen soron kívüli műszakira, akkor előtte 10perc alatt cső kivesz, katalizátor visszarak, és a probléma máris megoldva. Ha pedig minden rendben volt az autón, akkor lehet választani hogy vagy kifizeted a vizsgadíjat és akkor van újra friss műszakid 2 évre, vagy nem fizetsz semmit, megvárod amíg a műszakiztatók befejezik a sűrű bocsánatkérések közepette előadott hajlongást amiért rabolták a drága idődet (ellenkező esetben kilátásba kell helyezni egy kerékkulccsal elkövetett arcmasszázst, annyukkalszórakozzanakmár. :D), aztán angolosan távozol. Ennyi.

Link to comment
Megosztás:

1., Olyan hogy "szigorított műszaki", olyan nincsen. Műszaki vizsgán egyféle követelményrendszer van, annak kell megfelelni mindig, a nem tervezett műszaki az legfeljebb soron kívüli lehet, de nem szigorított. Esetleg attól lehet "szigorúbb" hogy ilyenkor szúrósabb szemmel méregetik az autót és nincs lehetőség "okosba" elintézni a dolgot egy kis szponzorpénzzel, bár vannak akik szerint még ez sem igaz.

2., Ha berendelik ilyen soron kívüli műszakira, akkor előtte 10perc alatt cső kivesz, katalizátor visszarak, és a probléma máris megoldva. Ha pedig minden rendben volt az autón, akkor lehet választani hogy vagy kifizeted a vizsgadíjat és akkor van újra friss műszakid 2 évre, vagy nem fizetsz semmit, megvárod amíg a műszakiztatók befejezik a sűrű bocsánatkérések közepette előadott hajlongást amiért rabolták a drága idődet (ellenkező esetben kilátásba kell helyezni egy kerékkulccsal elkövetett arcmasszázst, annyukkalszórakozzanakmár. :D), aztán angolosan távozol. Ennyi.

Szerintem ha elveszik így a forgalmit, akkor jobban átnézik az autót, figyelmesebben, tüzetesebben.

Ez biztos így van ? Forgalmid honnan lesz megint ? Ha levakarták a matricát és 1 év van 1 év vizsgád még, akkor adnak egy évre egy matricát ? ^_^

Link to comment
Megosztás:

Hát, fejben összerakva igen. :D Kpm? Mekkora az esély, hogy megállítanak?

Ugyehogy ugye? Ahogy mondtam egy cső, 4 likkal. :D Használtad már? Milyen?

Egy csövön nincs 4 lyuk, csak ha már kilyukad máshol is, nem csak a végein. Az egész cső 1 db lyuk. ;)

Inkább egy darab cső, meg még 4 lyuk a helyes. Nem? :D

Na jó, de rendőr több mint Kpm-es, és ha kiveszem a katalizátort, attól még nem leszek ön, és közveszélyes. Sőt, etanollal, lehet jobb értéket produkálok nélküle, mint sok benzines vele.

Akkor hagyjuk. ^_^

Javaslom elolvasni: Egy cikk az E85 és a katalizátor kapcsolatáról.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ha elveszik így a forgalmit, akkor jobban átnézik az autót, figyelmesebben, tüzetesebben.

Ez biztos így van ? Forgalmid honnan lesz megint ? Ha levakarták a matricát és 1 év van 1 év vizsgád még, akkor adnak egy évre egy matricát ? :D

1., Így van, de a követelményrendszer ugyanaz. Vagy a soron kívüli vizsgán jobban kell fognia a féknek mint a sima műszakin? ^_^ :D

2., Forgalmid onnan lesz hogy ha a műszakin átmegy, akkor arról ha jól emlékszem adnak egy papírt, amivel be kell ballagni az okmányirodába, ahol visszaadják a forgalmit. Matricát meg bármilyet tudnak adni, ha kell akkor egy évre. Persze ki kell fizetni érte 300Ft-ot... :D

Link to comment
Megosztás:

1., Így van, de a követelményrendszer ugyanaz. Vagy a soron kívüli vizsgán jobban kell fognia a féknek mint a sima műszakin? ^_^ :D

2., Forgalmid onnan lesz hogy ha a műszakin átmegy, akkor arról ha jól emlékszem adnak egy papírt, amivel be kell ballagni az okmányirodába, ahol visszaadják a forgalmit. Matricát meg bármilyet tudnak adni, ha kell akkor egy évre. Persze ki kell fizetni érte 300Ft-ot... :D

Tudod jól miről beszélek :D Lopni sem szabad.....aztán meg látjuk mi van sok helyen.

De akkor mégsem olyan "boldog dolog" belefutni ilyesmibe, mint ahogy vázoltad ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Egy csövön nincs 4 lyuk, csak ha már kilyukad máshol is, nem csak a végein. Az egész cső 1 db lyuk. :D

Inkább egy darab cső, meg még 4 lyuk a helyes. Nem? ^_^

Javaslom elolvasni: Egy cikk az E85 és a katalizátor kapcsolatáról.

Érdekes olvasmány kösz. :D Nekem is nagyon jók voltak az értékeim katalizátorral, és ha jól rémlik akkor 75% E85-el mentem vizsgára.És a csöves-lyukas elmélkedést is köszönöm. Taníccsá mester! :D

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom, akkor csak központi vizsgaállomásokra, megyénként egy ilyen van.

Bárhova viheted, nincs ilyen megkötés. Anyósom hónapok óta lejárt műszakival furikázott, a yard megcsípte, elvették a forgalmit. Ez volt a nagyobbik baj, mert vizsgáztatni csak akkor lehet ha ott van a forgalmi, függetlenül attól, hogy lejárt vagy érvénytelen. Ha van érvényben levő forgalmi engedélye az autónak annak ott kell lennie a vizsgakor.

A gond ott kezdődött, hogy 1 hónapba telt mire a sünöktől átkerült az okmányirodába az a vacak.....

Link to comment
Megosztás:

Ha a KPM állít meg és elküld vizsgára, akkor a legközelebbi KPM vizsgabázisra kell menni. Egy srácot elfogtak itt Esztergomban nappali fényért, meg Xenon-ért és Tatabányára kellett neki menni a kocsival, rendes címet adtak neki hova menjen. ^_^

A sok téveszme és féligazság után kapjon hangot valóság!

És még valami.

Már rég nem KPM, hanem NHK. És természetesen digitális technikával mindent dokumentálnak, úgyhogy ne számítson senki arra, hogy fülüket-farkukat behúzva szűkölve fognak bocsánatért esedezni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy problémám, hátha ti tudtok nekem segíteni vagy ötletet adni. <_<

A csomagtartó ajtót akarnám úgy átalakítani, hogy megszüntetném a kilincset. Ez nem is gond, veszek a boltban egy ajtónyitó szettet (elektromágneses elvű). Berakom, mágnes meghúzza a bovdent és az meg a zárat.

Most jönne a lényeg.

Úgy kellene megoldani, hogy nyitás közben emelje meg valami az ajtót kb 2 cm re.

(Ha nem emeljük meg az ajtót, akkor nem akad ki teljesen a zár része és nem lehet felnyitni. :wacko: )

Ha valakinek van jó ötlete a csomagtér ajtó megemelésében az kérem ossza meg velem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy problémám, hátha ti tudtok nekem segíteni vagy ötletet adni. <_<

A csomagtartó ajtót akarnám úgy átalakítani, hogy megszüntetném a kilincset. Ez nem is gond, veszek a boltban egy ajtónyitó szettet (elektromágneses elvű). Berakom, mágnes meghúzza a bovdent és az meg a zárat.

Most jönne a lényeg.

Úgy kellene megoldani, hogy nyitás közben emelje meg valami az ajtót kb 2 cm re.

(Ha nem emeljük meg az ajtót, akkor nem akad ki teljesen a zár része és nem lehet felnyitni. :( )

Ha valakinek van jó ötlete a csomagtér ajtó megemelésében az kérem ossza meg velem.

Úgy rémlik, hogy ki szoktak vágni a zár nyelvéből... :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy problémám, hátha ti tudtok nekem segíteni vagy ötletet adni. <_<

A csomagtartó ajtót akarnám úgy átalakítani, hogy megszüntetném a kilincset. Ez nem is gond, veszek a boltban egy ajtónyitó szettet (elektromágneses elvű). Berakom, mágnes meghúzza a bovdent és az meg a zárat.

Most jönne a lényeg.

Úgy kellene megoldani, hogy nyitás közben emelje meg valami az ajtót kb 2 cm re.

(Ha nem emeljük meg az ajtót, akkor nem akad ki teljesen a zár része és nem lehet felnyitni. ;) )

Ha valakinek van jó ötlete a csomagtér ajtó megemelésében az kérem ossza meg velem.

Emeld meg az ablaktörlőnél az ajtót vagy a rendszámnál. :( (persze előtte férfinemiszerván oda kell csavarozni) :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Emeld meg az ablaktörlőnél az ajtót vagy a rendszámnál. :wacko: (persze előtte férfinemiszerván oda kell csavarozni) <_<

Kézi emeléssel az a baj, hogy az utastérben lesz a nyitógomb. Na most amíg nyomom a gombot addig nyitja a zárat. Tehát legalább 3 méteres karomnak kellene lenni, hogy nyomjam a gombot és emeljem az ajtót. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.