Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Rendkívül bonyolult módon, ott van az aláírásában...

Nahát mostanában őt sem találom. ^_^ Amúgy sohasem csíptem az összetett feladatokat, főleg ha így meg vannak kavarva. :D

  • 2 weeks later...
Elküldve
Hm.. Valaki mondja már meg, mi a külömbség X14NZ és C14NZ között?

Semmi, az évjárat. Valamikor '95 körül kitalálták, hogy Euro2-es motorral lehet csak gyártani, így átkeresztelték X14NZ-re a motor nevét, mivel addig is tudta a szükséges környezetvédelmi értékeket produkálni. Osztrákoknál fordult elő egy kicsit gyengébb, jobban visszafogott széria belőle, mert ott szigorúbbak voltak az előírások.

Elküldve
Semmi, az évjárat. Valamikor '95 körül kitalálták, hogy Euro2-es motorral lehet csak gyártani, így átkeresztelték X14NZ-re a motor nevét, mivel addig is tudta a szükséges környezetvédelmi értékeket produkálni. Osztrákoknál fordult elő egy kicsit gyengébb, jobban visszafogott széria belőle, mert ott szigorúbbak voltak az előírások.

háh, értem. csak hogy ne legyen túl egyszerü :rolleyes:

Még valami. Nekiálltam középkonzol Ledesítésnek, GYIK-be bentvan hogy kell szétszedni, és összerakásnál 2 dologra lettem figyelmes, 1. a hátsó ablak fűtés kapcsoló lejön, pedig leirás alapján vettem le, 2. a levegő keringető kapcsoló nem kapcsol.

Megoldási lehetőségeket, illetve hiba okára várok valami okos ötletet. Köszi Köszi előre is.

Elküldve
háh, értem. csak hogy ne legyen túl egyszerü :rolleyes:

Még valami. Nekiálltam középkonzol Ledesítésnek, GYIK-be bentvan hogy kell szétszedni, és összerakásnál 2 dologra lettem figyelmes, 1. a hátsó ablak fűtés kapcsoló lejön, pedig leirás alapján vettem le, 2. a levegő keringető kapcsoló nem kapcsol.

Megoldási lehetőségeket, illetve hiba okára várok valami okos ötletet. Köszi Köszi előre is.

A hátsó ablak fűtés kapcsolóban nézd meg a beakadó pöcök nincs-e nagyon elhajolva, vagy kitörve. A belső keringtetőnél, ha nem vigyázol kiszedésnél akkor kiesik egy ilyen, és nem kapcsol be.:

391833.jpg

Elküldve
Igen! ez kiesett, de megtaláltam, tipp hogy hova való? -_-

Zotya! Amugy neked fehér caravanod van Blitz Weekend-es matricával hátsószélvédőn? EMX-es rendszámmal? <_< Remélem nem voltam indiszkrét. :rolleyes:

Elküldve
Igen! ez kiesett, de megtaláltam, tipp hogy hova való? -_-

Ide:

392257.jpg

A kapcsoló alá ebbe a nútrendszerbe.

Zotya! Amugy neked fehér caravanod van Blitz Weekend-es matricával hátsószélvédőn? EMX-es rendszámmal? <_< Remélem nem voltam indiszkrét. :rolleyes:

EPV-vel kezdődik.

  • 4 weeks later...
Elküldve

A C14SE hengerfeje ugyanaz, mint a C16SE? Vagy van különbség, pl. méretben?

Találtam egy eladó 14se hengerfejet, azt fel lehet rakni a 1.6-os motorra? Gondolom a motorvezérlő azért más lehet.

Működik ez a dolog?

Elküldve
A C14SE hengerfeje ugyanaz, mint a C16SE? Vagy van különbség, pl. méretben?

Találtam egy eladó 14se hengerfejet, azt fel lehet rakni a 1.6-os motorra? Gondolom a motorvezérlő azért más lehet.

Működik ez a dolog?

Nekem C14NZ-n a két szélső HF-csavar távolsága csavarközepén mérve 34.5 centi, neked mennyi? Csak hogy megtudjuk egyforma-e a két HF-mérete.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

Astra F 1.4-re milyen sportdobot ajánlotok vagy milyen rendszert hogy azért hangja is legyen de ne ordítson nagyon!

Ja és hogy műszakin elfogadják!

Vagy milyen dobot és a középdobot kivegyem vagy sport középdob legyen helyette vagy gázgyorsító?

És mondom a legfőbb szempont hogy műszakin elfogadják, mert nem akarom minden műszaki előtt cserélgetni!

Köszi előre is

Elküldve
Sziasztok

Astra F 1.4-re milyen sportdobot ajánlotok vagy milyen rendszert hogy azért hangja is legyen de ne ordítson nagyon!

Ja és hogy műszakin elfogadják!

Vagy milyen dobot és a középdobot kivegyem vagy sport középdob legyen helyette vagy gázgyorsító?

És mondom a legfőbb szempont hogy műszakin elfogadják, mert nem akarom minden műszaki előtt cserélgetni!

Köszi előre is

Hali! Ha tutira akarsz menni, akkor NE csináltass semmit!Csak egy kipufogóvég és kész. ^_^

Amúgy meg olyan helyre kell vinni a verdát műszakira, hogy biztos ne legyen probléma! :D

Milyen 1.4? C14NZ, C14SE vagy X14XE? Ha 16 szelepes akkor annak szép mély hangja lenne egy sportdobbal.

Nekem személy szerint Paragi sportkipufogóm van. Csak a hátsó dob sport, minden maradt gyári. Kellemes hangja van és egyáltalán nem zavaró. Egyébként ha műbizonylattal veszel dobot, legyen az használt vagy új még akkor sem biztos, hogy nem kötnek bele vizsgán!

Elküldve
Hali! Ha tutira akarsz menni, akkor NE csináltass semmit!Csak egy kipufogóvég és kész. ^_^

Amúgy meg olyan helyre kell vinni a verdát műszakira, hogy biztos ne legyen probléma! :D

Milyen 1.4? C14NZ, C14SE vagy X14XE? Ha 16 szelepes akkor annak szép mély hangja lenne egy sportdobbal.

Nekem személy szerint Paragi sportkipufogóm van. Csak a hátsó dob sport, minden maradt gyári. Kellemes hangja van és egyáltalán nem zavaró. Egyébként ha műbizonylattal veszel dobot, legyen az használt vagy új még akkor sem biztos, hogy nem kötnek bele vizsgán!

Szia sajna csak 8 szelepes X14NZ

Az igazat megvallva vettem egy DTM ovál paragit de hangja az jóformán nulla!

És nem tudom mit tudné vele csinálni, szerintem semmit sajna!

Eladó GSI lökösöket és hátsó szárnyat nem tudsz?

Elküldve
Szia sajna csak 8 szelepes X14NZ

Az igazat megvallva vettem egy DTM ovál paragit de hangja az jóformán nulla!

És nem tudom mit tudné vele csinálni, szerintem semmit sajna!

Eladó GSI lökösöket és hátsó szárnyat nem tudsz?

Sajnos nem tudok eladó cuccokat. Egyébként valamennyivel hangosabb lesz ha rendesen kiég, de nem sokkal. Egy ismerősöm azt csinálta, hogy a gyári középdobját a heggesztés mentén szétszedte és egy gázgyorsítót rakott bele majd mintha gyári varratok lennének összerakta. Állítása szerint jobban is megy tőle és jó hangja is van. Igaz, az övé 1.4 16V.Amúgy hidd el, ha azt is szeretnéd, hogy jó hangja legyen meg azt is, hogy a műszakin ne legyen gáz vegyél egy bontott kipuff rendszert Y-tól hátrafelé és azt alakítsd át úgy, hogy csak egy üres cső legyen meg egy hátsó dob. Na úgy durva lesz! Műszaki előtt meg az Y-tól hátrafelé visszarakod a gyárit.

Elküldve
Sajnos nem tudok eladó cuccokat. Egyébként valamennyivel hangosabb lesz ha rendesen kiég, de nem sokkal. Egy ismerősöm azt csinálta, hogy a gyári középdobját a heggesztés mentén szétszedte és egy gázgyorsítót rakott bele majd mintha gyári varratok lennének összerakta. Állítása szerint jobban is megy tőle és jó hangja is van. Igaz, az övé 1.4 16V.Amúgy hidd el, ha azt is szeretnéd, hogy jó hangja legyen meg azt is, hogy a műszakin ne legyen gáz vegyél egy bontott kipuff rendszert Y-tól hátrafelé és azt alakítsd át úgy, hogy csak egy üres cső legyen meg egy hátsó dob. Na úgy durva lesz! Műszaki előtt meg az Y-tól hátrafelé visszarakod a gyárit.

Na ez már így macerás, ennyit nem akarok szerelgetni!

És a gázgyorsítót műszakin elfogadják középdob helyett?

Elküldve
Na ez már így macerás, ennyit nem akarok szerelgetni!

És a gázgyorsítót műszakin elfogadják középdob helyett?

Nekem csak egy porraloltóból készült ovál dobom van, 110es ovál csővel a végén, belül meg perforrált lemez ment végig, mint egy cső, elejétől a végéig.

Azóta kiesett a perforrált cső belőle, most már eléggé zavaró a hangja 140ig, de egyébként el lehet vele kocsikázni, és ha akarod, akkor odanéznek, hogy mi jön ^_^

youtubon keress rám, ott an egy vagy két videó.

üdv

x14nz

Elküldve
Vagy valaki eladó első tuning lököst astra f-re nem tud ha má egysze GSI-t íly nehéz szerezni?!

Minek akarsz tuning lököst venni?

Szerintem a kapható tuning lökösök undorítóan néznek ki. Inkább költsd a pénzt futóműre, vagy fényezésre, esetleg motortuningra. De tuninglökhárítóra... ^_^

De pl itt egy GSi első lökös. Egész baráti áron. Bár munka lesz vele bőven.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.