Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Viszont az átalakítás nem legális az autócsere viszont igen, tehát:

"Vegyél erősebb autót." :devlish: :lol:

Szerintem a hengerfej cserébe nem köthet bele senki. A motorszám nem változik, csak és kizárólag gyári alkatrészt teszel a kocsiba, semmi tuning.

Elküldve
Szerintem a hengerfej cserébe nem köthet bele senki. A motorszám nem változik, csak és kizárólag gyári alkatrészt teszel a kocsiba, semmi tuning.

Igaz nincs mororszám váltzás, a lebukás esélye is minimális, de akkor sem legális. Túlléped a 10% teljesítmény növekedést.

Elküldve
Igaz nincs mororszám váltzás, a lebukás esélye is minimális, de akkor sem legális. Túlléped a 10% teljesítmény növekedést.

De ugye amiről nem tudunk az nem fáj, szóval akkor kit is zavar ez? Fűre lépni is tilos egy csomó helyen, mégis hányan megteszik lelkiismeret furdalás nélkül ha épp nem látja senki... :devlish:

Elküldve
Szerintem a hengerfej cserébe nem köthet bele senki. A motorszám nem változik, csak és kizárólag gyári alkatrészt teszel a kocsiba, semmi tuning.

A motorkódban benne van a befecskendezés típusa. :devlish:

Elküldve
:lol: jo ötlet :lol:

Kell hozzá :devlish: fej :lol: és kész is ;)

Persze minimális a lebukás esélye, de akkor sem legális a becsületes embereknél ez elvi kérdés. ;) Nálam viszont csak pénzkérdés... :lol:

Elküldve
Szerintem a hengerfej cserébe nem köthet bele senki. A motorszám nem változik, csak és kizárólag gyári alkatrészt teszel a kocsiba, semmi tuning.

Hi

Pontosan hogy is van ez a hengerfej csere?? :devlish:

Nekem megfelel az 1.4,de egy ici picit nyomatékosabb lehetne :lol:

Elküldve
Hi

Pontosan hogy is van ez a hengerfej csere?? :devlish:

Nekem megfelel az 1.4,de egy ici picit nyomatékosabb lehetne :lol:

Elmész egy bontóba, keresel egy C14SE-t, lebontod róla a hengerfejet, és a tartozékait, injektorsor, kábelköteg , motorvezérlő,stb. elhozod a nagynyomású AC-t is, otthon meg lebontod a te hengerfejedet, és rápakolod az SE-t. A motorszám nem változik, az a blokkon van, az NZ 60 ló, az SE 82, kapsz majdnem 22 pacit. Azért csak mejdnem, mert a dugó is más egy kicsit, de ugye az marad. Mivel a motorszámod nem változik, elméletileg műszakin nem kötnek bele, ha nem pont egy Astra-tudort fogsz ki, de mivel túllépted a10% erőnövekedést, hivatalosan nem legális a dolog.

Elküldve
Elmész egy bontóba, keresel egy C14SE-t, lebontod róla a hengerfejet, és a tartozékait, injektorsor, kábelköteg , motorvezérlő,stb. elhozod a nagynyomású AC-t is, otthon meg lebontod a te hengerfejedet, és rápakolod az SE-t. A motorszám nem változik, az a blokkon van, az NZ 60 ló, az SE 82, kapsz majdnem 22 pacit. Azért csak mejdnem, mert a dugó is más egy kicsit, de ugye az marad. Mivel a motorszámod nem változik, elméletileg műszakin nem kötnek bele, ha nem pont egy Astra-tudort fogsz ki, de mivel túllépted a10% erőnövekedést, hivatalosan nem legális a dolog.

Meg vízcsövek, hengerfej gépmunka, új szelepszárak akkor már, injektortisztítás, ha immos akkor immokarika, kulcs....stbstb..

Elküldve
Meg vízcsövek, hengerfej gépmunka, új szelepszárak akkor már, injektortisztítás, ha immos akkor immokarika, kulcs....stbstb..

Azért írtam hogy stb.-gyüjtőfogalom. Az összes többit takarja, amit nem írtam. :devlish:

Elküldve
Azért írtam hogy stb.-gyüjtőfogalom. Az összes többit takarja, amit nem írtam. :devlish:

Elég jelentős részét nem írtad. Ennyiből azt is hihetné az ember, hogy tök egyszerű és tök olcsó...

Elküldve
Elég jelentős részét nem írtad. Ennyiből azt is hihetné az ember, hogy tök egyszerű és tök olcsó...

De szerencsére jöttél te, és kisegítettél. :devlish: Mondhattam volna, hogy ott a kereső, 100X le lett már írva. :lol:

Elküldve
Ennyi erővel bizonyítsa be hogy nem így vettem. :devlish:

Tökmindegy, a tiéd a te kötelességed a törvényeknek és előírásoknak megfelelően birtokolni.

Elküldve
Tökmindegy, a tiéd a te kötelességed a törvényeknek és előírásoknak megfelelően birtokolni.

Ennyi, ha akarnak úgy is megb*sznak valamiért. Ha nem a motorért, akkor a kipufogóért, rugóért, kormányért stb stb. De nem hiszem hogy ilyen helyen hozzáértő Opel szerelő lenne, aki első blikkre kiszúrja hogy hopp, ez nem központi injektor. Kicsi rá az esély. :devlish:

Elküldve
Ennyi, ha akarnak úgy is megb*sznak valamiért. Ha nem a motorért, akkor a kipufogóért, rugóért, kormányért stb stb. De nem hiszem hogy ilyen helyen hozzáértő Opel szerelő lenne, aki első blikkre kiszúrja hogy hopp, ez nem központi injektor. Kicsi rá az esély. :devlish:

Azért előtte nézz körül a személyzeti parkolóban. :lol:

Elküldve
Azért előtte nézz körül a személyzeti parkolóban. :lol:

Attól hogy valakinek Opelje van még nincs tisztában a motorkódokkal meg az alvászámokkal, a befecskendezés tipusával, de még talán ECU-t írni sem tud. :lol: :devlish:

Elküldve
Attól hogy valakinek Opelje van még nincs tisztában a motorkódokkal meg az alvászámokkal, a befecskendezés tipusával, de még talán ECU-t írni sem tud. :lol: :lol:

Hát ha egy vizsgabiztosnak pont pölö C14NZ-je van, aztán befutok egy SE-hengerfejjel, és nem jön rá, az azért eléggé ciki. :devlish:

Elküldve
Hát ha egy vizsgabiztosnak pont pölö C14NZ-je van, aztán befutok egy SE-hengerfejjel, és nem jön rá, az azért eléggé ciki. :lol:

Ha a vizsgabiztosnak C14NZje van, az már tuti hogy vágja mi a különbség a két motor között és fullra tájékozott ilyen témában? :devlish: :lol:

Fateromnak 1.3 Ignise van, de szerintem ha motort cserélnék benne mondjuk az 1.6os Sport Swiftére, csak annyit venne észre hogy többet eszik a kocsi. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.