Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

....direkt légszűrőt tettem be.....

Itt nem sok mindenkinek jött be eddig a direktszűrő.Nem hogy jobb vagy legalább olyan mint a gyári hanem kimondottan rosszabb vele az autó.

Milyen váltó van az autón?Lehet érdemesebb lenne azon variálni mert ha van alatta egy f13wr akkor jóhogy nem megy sehová.

Link to comment
Megosztás:

Itt nem sok mindenkinek jött be eddig a direktszűrő.Nem hogy jobb vagy legalább olyan mint a gyári hanem kimondottan rosszabb vele az autó.

Milyen váltó van az autón?Lehet érdemesebb lenne azon variálni mert ha van alatta egy f13wr akkor jóhogy nem megy sehová.

nekem egy hangyafa.... jobb lett a légszűrőtől a gyorsulás de annyire nem számottevő hogy az hihetettlen viszont jobban evett <_< :)

hol tudom megnézni hogy milyen váltó van benne? mert én hule vagyok az ilyenekhez!

a váltónak az a szerepe ha jól tudom hogy váltsál vele most én nem értem hogy mi köze van a menéshez

attól jobb lesz hogy az egyes rövidebb vagy hosszabb? ne haragudj de nekem idáig ennyi volt az elméletem! :)

Link to comment
Megosztás:

nekem egy hangyafa.... jobb lett a légszűrőtől a gyorsulás de annyire nem számottevő hogy az hihetettlen viszont jobban evett <_< :)

hol tudom megnézni hogy milyen váltó van benne? mert én hule vagyok az ilyenekhez!

a váltónak az a szerepe ha jól tudom hogy váltsál vele most én nem értem hogy mi köze van a menéshez

attól jobb lesz hogy az egyes rövidebb vagy hosszabb? ne haragudj de nekem idáig ennyi volt az elméletem! :)

Neked nem a gyorsuláshoz kell a ménes?

A váltóáttételezés jelentős befolyással bír a gyorsulásra.

Link to comment
Megosztás:

Neked nem a gyorsuláshoz kell a ménes?

A váltóáttételezés jelentős befolyással bír a gyorsulásra.

de igazság az hogy azért induljon már el normálisan! de viszont a véget sem szeretném elhanyagolni félreértés ne essék nem azt akarom hogy 200-al mennyen de azért a 160-an benne legyen még! autópályán jó az!

na már csak az kellene hogy hogyan tudom megnézni milyen váltó van benne!? <_<

Link to comment
Megosztás:

de igazság az hogy azért induljon már el normálisan! de viszont a véget sem szeretném elhanyagolni félreértés ne essék nem azt akarom hogy 200-al mennyen de azért a 160-an benne legyen még! autópályán jó az!

na már csak az kellene hogy hogyan tudom megnézni milyen váltó van benne!? <_<

60 patásról beszélsz ember?!?!?! :) aztán kitudja h mennyi van meg belőle? talán 50?

Link to comment
Megosztás:

de igazság az hogy azért induljon már el normálisan! de viszont a véget sem szeretném elhanyagolni félreértés ne essék nem azt akarom hogy 200-al mennyen de azért a 160-an benne legyen még! autópályán jó az!

na már csak az kellene hogy hogyan tudom megnézni milyen váltó van benne!? <_<

Az oldalára van írva.

Egyébként meg felejtsd el a 60 lovat. :)

Vagy belátod most, vagy elcseszel rá egy csomó pénzt és utána látod be. :)

Link to comment
Megosztás:

Egyébként meg felejtsd el a 60 lovat. :)

Vagy belátod most, vagy elcseszel rá egy csomó pénzt és utána látod be. <_<

Ez igy van.

De kb ő a 8. ember itt a fórumon aki kispénzből akar kihozni "valamit" a 60 LE-ből.....mindnek adtunk tanácsot, tapasztalatot, ötletet de még eddig nem sokan fogadták meg, azt hitték irigyek vagyunk, szivatjuk őket vagy csak kancsó itt mindenki...aztán eltünnek elköltenek 20 ezret a semmire

Link to comment
Megosztás:

Mindíg ide lyukadunk ki <_<

- NZ-nél SE-sítés (ez még viszonylag korrekt a kapott plusz teljesítményhez képest),

az alkatrész+munkadíjat a kocsim árához hozzácsapva vettem egy 136 lovas autót

ehhez mérten, annyira nem korrekt :)

jó persze, új autó, kopó alkatrészek cseréje, stb..

de akkoris van egy erős autóm és a szilenteket, olajakat, szűrőket mindkettőn cserélni kell

szóval én nem bántam meg, hogy továbbléptem

Link to comment
Megosztás:

az alkatrész+munkadíjat a kocsim árához hozzácsapva vettem egy 136 lovas autót

ehhez mérten, annyira nem korrekt :)

jó persze, új autó, kopó alkatrészek cseréje, stb..

de akkoris van egy erős autóm és a szilenteket, olajakat, szűrőket mindkettőn cserélni kell

szóval én nem bántam meg, hogy továbbléptem

Persze, ez a legtisztább, de ilyen tuning árak viszonylatában értettem (nem, nem a sárkányos matrica) <_<

Link to comment
Megosztás:

Az oldalára van írva.

Egyébként meg felejtsd el a 60 lovat. :)

Vagy belátod most, vagy elcseszel rá egy csomó pénzt és utána látod be. <_<

tehát ezzel azt akarod mondani hogy már a váltó csere se tűnik jó ötletnek!?? a motortérből látni vagy alánézve?

Link to comment
Megosztás:

Az enyém vitte a 183-at is pályán. Aztán kalibráltam az órát, és nem ment 150-et. Ha ez megnyugtat. :)

az nem sok! <_< akkor az enyém se vihet elméletben 180-at hiába annyit mutat, ennyit csalna az óra!?? én kb 10km/ó csalást láttam az enyémbe.

Link to comment
Megosztás:

az nem sok! <_< akkor az enyém se vihet elméletben 180-at hiába annyit mutat, ennyit csalna az óra!?? én kb 10km/ó csalást láttam az enyémbe.

Alapból kb.10km/h-val mutatnak többet (a vége felé már többet is csalhat), de ez függ a kerékmérettől is. Teszteld le GPS-szel! :)

Link to comment
Megosztás:

Alapból kb.10km/h-val mutatnak többet (a vége felé már többet is csalhat), de ez függ a kerékmérettől is. Teszteld le GPS-szel! <_<

Nálam sebességfüggő hogy mennyit csal.

óra 56; GPS 50

óra 102; GPS 90

óra 155; GPS 130

(astra 1.4 16v x14xe, 13" felnivel)

Link to comment
Megosztás:

tehát ezzel azt akarod mondani hogy már a váltó csere se tűnik jó ötletnek!?? a motortérből látni vagy alánézve?

Nem igazán. A kerék felől.

Ha csak kicsit dinamikusabbá akarod tenni a 60 lovat akkor, 100 körüli teljesítménnyel bőven ellennél egy darabig. Ezekre nem sok a teljesítményadó sem, főleg hogy nem mai darabok. És azokkal már lehet normálisan is menni.

Link to comment
Megosztás:

Amikor még C14NZ-m volt kicsit tuningolva az is vitte a 195-öt pályán igaz sok idő kellett neki, hogy felgyorsuljon. Maximum az SE átépítés éri meg ha olcsón veszel hozzá mindent és van egy autószerelő haverod aki mindent ingyen megcsinál. Jelenlegi C14NZ(SE) mocimnak etanollal 216-nál van vége gps szerint. Most van nálam egy 2002-es X14NZ Astra sedan az valami félelmetes, pedig full gyári fapad nincs semmihez hozzányúlva. Nagyon szépen gyorsul 140-ig, 160-nál már kezd elfogyni de megy óra szerint 185-ig.

Link to comment
Megosztás:

Amikor még C14NZ-m volt kicsit tuningolva az is vitte a 195-öt pályán igaz sok idő kellett neki, hogy felgyorsuljon. Maximum az SE átépítés éri meg ha olcsón veszel hozzá mindent és van egy autószerelő haverod aki mindent ingyen megcsinál. Jelenlegi C14NZ(SE) mocimnak etanollal 216-nál van vége gps szerint. Most van nálam egy 2002-es X14NZ Astra sedan az valami félelmetes, pedig full gyári fapad nincs semmihez hozzányúlva. Nagyon szépen gyorsul 140-ig, 160-nál már kezd elfogyni de megy óra szerint 185-ig.

az x14nz az a 16 szelepes ugye? mert hát akkor annak már nem központi az injektora, ezáltal biztos hogy jobban is megy...

igen ha lenne olyan ember aki érti is mit kell csinálni az jó lenne de itt a közelben nem nagyon találok ilyet!

amikor nz-t se-re módosítottad akkor a gyorsulásban is javult gondolom nem?

Link to comment
Megosztás:

az x14nz az a 16 szelepes ugye? mert hát akkor annak már nem központi az injektora, ezáltal biztos hogy jobban is megy...

igen ha lenne olyan ember aki érti is mit kell csinálni az jó lenne de itt a közelben nem nagyon találok ilyet!

Nem az 8 szelepes, ugyanugy mint a tiéd, ugyanannyi LE-vel.

Felejtsd már el ezeket a hülyeségeket a 60LE-s autón, hogy milyen injektor, meg milyen direktszűrő. Vagy fogadd el, hogy van egy atombiztos motorod ami kimegy a vilgából, vagy komolyan veszed és szánsz rá pénzt, vagy kidobálsz mindent a kocsiból, lekönnyíted a végletetkig, felteszel 155-ös gumikat és örülsz, hogy olyan mintha lenne benne +1-10LE <_< :)

amikor nz-t se-re módosítottad akkor a gyorsulásban is javult gondolom nem?

persze hogy javít, hiszem 22 LE-vel több lesz a motorban...de ezt már ugattuk egy páran...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.