Stock16v Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 ....direkt légszűrőt tettem be..... Itt nem sok mindenkinek jött be eddig a direktszűrő.Nem hogy jobb vagy legalább olyan mint a gyári hanem kimondottan rosszabb vele az autó. Milyen váltó van az autón?Lehet érdemesebb lenne azon variálni mert ha van alatta egy f13wr akkor jóhogy nem megy sehová.
shitty Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 Itt nem sok mindenkinek jött be eddig a direktszűrő.Nem hogy jobb vagy legalább olyan mint a gyári hanem kimondottan rosszabb vele az autó. Milyen váltó van az autón?Lehet érdemesebb lenne azon variálni mert ha van alatta egy f13wr akkor jóhogy nem megy sehová. nekem egy hangyafa.... jobb lett a légszűrőtől a gyorsulás de annyire nem számottevő hogy az hihetettlen viszont jobban evett <_< :) hol tudom megnézni hogy milyen váltó van benne? mert én hule vagyok az ilyenekhez! a váltónak az a szerepe ha jól tudom hogy váltsál vele most én nem értem hogy mi köze van a menéshez attól jobb lesz hogy az egyes rövidebb vagy hosszabb? ne haragudj de nekem idáig ennyi volt az elméletem! :)
Tápiószecső Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 nekem egy hangyafa.... jobb lett a légszűrőtől a gyorsulás de annyire nem számottevő hogy az hihetettlen viszont jobban evett <_< :) hol tudom megnézni hogy milyen váltó van benne? mert én hule vagyok az ilyenekhez! a váltónak az a szerepe ha jól tudom hogy váltsál vele most én nem értem hogy mi köze van a menéshez attól jobb lesz hogy az egyes rövidebb vagy hosszabb? ne haragudj de nekem idáig ennyi volt az elméletem! :) Neked nem a gyorsuláshoz kell a ménes? A váltóáttételezés jelentős befolyással bír a gyorsulásra.
shitty Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 Neked nem a gyorsuláshoz kell a ménes? A váltóáttételezés jelentős befolyással bír a gyorsulásra. de igazság az hogy azért induljon már el normálisan! de viszont a véget sem szeretném elhanyagolni félreértés ne essék nem azt akarom hogy 200-al mennyen de azért a 160-an benne legyen még! autópályán jó az! na már csak az kellene hogy hogyan tudom megnézni milyen váltó van benne!? <_<
spzoli Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 de igazság az hogy azért induljon már el normálisan! de viszont a véget sem szeretném elhanyagolni félreértés ne essék nem azt akarom hogy 200-al mennyen de azért a 160-an benne legyen még! autópályán jó az! na már csak az kellene hogy hogyan tudom megnézni milyen váltó van benne!? <_< 60 patásról beszélsz ember?!?!?! :) aztán kitudja h mennyi van meg belőle? talán 50?
shitty Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 60 patásról beszélsz ember?!?!?! <_< aztán kitudja h mennyi van meg belőle? talán 50? ezt most mire értetted? mert 160 azt viszi mg még kicsit többet is csak nem toltam tovább nehogy le lőjön a trafi autópályán. (ha erre értetted) :)
Tápiószecső Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 de igazság az hogy azért induljon már el normálisan! de viszont a véget sem szeretném elhanyagolni félreértés ne essék nem azt akarom hogy 200-al mennyen de azért a 160-an benne legyen még! autópályán jó az! na már csak az kellene hogy hogyan tudom megnézni milyen váltó van benne!? <_< Az oldalára van írva. Egyébként meg felejtsd el a 60 lovat. :) Vagy belátod most, vagy elcseszel rá egy csomó pénzt és utána látod be. :)
yooccoo Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 60 patásról beszélsz ember?!?!?! <_< aztán kitudja h mennyi van meg belőle? talán 50? 160 gond nélkül megvan :)
Atommanó Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 Erős autót kell venni...vagy turbósat...a többi zsákutca...
redline Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 Egyébként meg felejtsd el a 60 lovat. :) Vagy belátod most, vagy elcseszel rá egy csomó pénzt és utána látod be. <_< Ez igy van. De kb ő a 8. ember itt a fórumon aki kispénzből akar kihozni "valamit" a 60 LE-ből.....mindnek adtunk tanácsot, tapasztalatot, ötletet de még eddig nem sokan fogadták meg, azt hitték irigyek vagyunk, szivatjuk őket vagy csak kancsó itt mindenki...aztán eltünnek elköltenek 20 ezret a semmire
Stefan Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 Ez igy van. Mindíg ide lyukadunk ki <_< - NZ-nél SE-sítés (ez még viszonylag korrekt a kapott plusz teljesítményhez képest), - motorcsere, de ez már kicsit macerásabb, - venni kell eleve erősebb autót
yooccoo Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 Mindíg ide lyukadunk ki <_< - NZ-nél SE-sítés (ez még viszonylag korrekt a kapott plusz teljesítményhez képest), az alkatrész+munkadíjat a kocsim árához hozzácsapva vettem egy 136 lovas autót ehhez mérten, annyira nem korrekt :) jó persze, új autó, kopó alkatrészek cseréje, stb.. de akkoris van egy erős autóm és a szilenteket, olajakat, szűrőket mindkettőn cserélni kell szóval én nem bántam meg, hogy továbbléptem
Stefan Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 az alkatrész+munkadíjat a kocsim árához hozzácsapva vettem egy 136 lovas autót ehhez mérten, annyira nem korrekt :) jó persze, új autó, kopó alkatrészek cseréje, stb.. de akkoris van egy erős autóm és a szilenteket, olajakat, szűrőket mindkettőn cserélni kell szóval én nem bántam meg, hogy továbbléptem Persze, ez a legtisztább, de ilyen tuning árak viszonylatában értettem (nem, nem a sárkányos matrica) <_<
zotya975 Elküldve Június23, 2009 Elküldve Június23, 2009 ezt most mire értetted? mert 160 azt viszi mg még kicsit többet is csak nem toltam tovább nehogy le lőjön a trafi autópályán. (ha erre értetted) <_< Az enyém vitte a 183-at is pályán. Aztán kalibráltam az órát, és nem ment 150-et. Ha ez megnyugtat. :)
shitty Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 Erős autót kell venni...vagy turbósat...a többi zsákutca... igazad van csak nem olcsó fenntartani főleg most hogy rászállt az ország a teljesítményre! <_<
shitty Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 Az oldalára van írva. Egyébként meg felejtsd el a 60 lovat. :) Vagy belátod most, vagy elcseszel rá egy csomó pénzt és utána látod be. <_< tehát ezzel azt akarod mondani hogy már a váltó csere se tűnik jó ötletnek!?? a motortérből látni vagy alánézve?
shitty Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 Az enyém vitte a 183-at is pályán. Aztán kalibráltam az órát, és nem ment 150-et. Ha ez megnyugtat. :) az nem sok! <_< akkor az enyém se vihet elméletben 180-at hiába annyit mutat, ennyit csalna az óra!?? én kb 10km/ó csalást láttam az enyémbe.
ivannorbi Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 az nem sok! <_< akkor az enyém se vihet elméletben 180-at hiába annyit mutat, ennyit csalna az óra!?? én kb 10km/ó csalást láttam az enyémbe. Alapból kb.10km/h-val mutatnak többet (a vége felé már többet is csalhat), de ez függ a kerékmérettől is. Teszteld le GPS-szel! :)
yooccoo Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 igazad van csak nem olcsó fenntartani főleg most hogy rászállt az ország a teljesítményre! <_< 150 ló felett mit akarsz már? az is felesleges :)
LBG Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 Alapból kb.10km/h-val mutatnak többet (a vége felé már többet is csalhat), de ez függ a kerékmérettől is. Teszteld le GPS-szel! <_< Nálam sebességfüggő hogy mennyit csal. óra 56; GPS 50 óra 102; GPS 90 óra 155; GPS 130 (astra 1.4 16v x14xe, 13" felnivel)
Tápiószecső Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 tehát ezzel azt akarod mondani hogy már a váltó csere se tűnik jó ötletnek!?? a motortérből látni vagy alánézve? Nem igazán. A kerék felől. Ha csak kicsit dinamikusabbá akarod tenni a 60 lovat akkor, 100 körüli teljesítménnyel bőven ellennél egy darabig. Ezekre nem sok a teljesítményadó sem, főleg hogy nem mai darabok. És azokkal már lehet normálisan is menni.
Udi Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 Amikor még C14NZ-m volt kicsit tuningolva az is vitte a 195-öt pályán igaz sok idő kellett neki, hogy felgyorsuljon. Maximum az SE átépítés éri meg ha olcsón veszel hozzá mindent és van egy autószerelő haverod aki mindent ingyen megcsinál. Jelenlegi C14NZ(SE) mocimnak etanollal 216-nál van vége gps szerint. Most van nálam egy 2002-es X14NZ Astra sedan az valami félelmetes, pedig full gyári fapad nincs semmihez hozzányúlva. Nagyon szépen gyorsul 140-ig, 160-nál már kezd elfogyni de megy óra szerint 185-ig.
shitty Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 Amikor még C14NZ-m volt kicsit tuningolva az is vitte a 195-öt pályán igaz sok idő kellett neki, hogy felgyorsuljon. Maximum az SE átépítés éri meg ha olcsón veszel hozzá mindent és van egy autószerelő haverod aki mindent ingyen megcsinál. Jelenlegi C14NZ(SE) mocimnak etanollal 216-nál van vége gps szerint. Most van nálam egy 2002-es X14NZ Astra sedan az valami félelmetes, pedig full gyári fapad nincs semmihez hozzányúlva. Nagyon szépen gyorsul 140-ig, 160-nál már kezd elfogyni de megy óra szerint 185-ig. az x14nz az a 16 szelepes ugye? mert hát akkor annak már nem központi az injektora, ezáltal biztos hogy jobban is megy... igen ha lenne olyan ember aki érti is mit kell csinálni az jó lenne de itt a közelben nem nagyon találok ilyet! amikor nz-t se-re módosítottad akkor a gyorsulásban is javult gondolom nem?
opel16v Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 az x14nz az a 16 szelepes ugye? mert hát akkor annak már nem központi az injektora, ezáltal biztos hogy jobban is megy... nem, az az x14xe.
redline Elküldve Június24, 2009 Elküldve Június24, 2009 az x14nz az a 16 szelepes ugye? mert hát akkor annak már nem központi az injektora, ezáltal biztos hogy jobban is megy... igen ha lenne olyan ember aki érti is mit kell csinálni az jó lenne de itt a közelben nem nagyon találok ilyet! Nem az 8 szelepes, ugyanugy mint a tiéd, ugyanannyi LE-vel. Felejtsd már el ezeket a hülyeségeket a 60LE-s autón, hogy milyen injektor, meg milyen direktszűrő. Vagy fogadd el, hogy van egy atombiztos motorod ami kimegy a vilgából, vagy komolyan veszed és szánsz rá pénzt, vagy kidobálsz mindent a kocsiból, lekönnyíted a végletetkig, felteszel 155-ös gumikat és örülsz, hogy olyan mintha lenne benne +1-10LE <_< :) amikor nz-t se-re módosítottad akkor a gyorsulásban is javult gondolom nem? persze hogy javít, hiszem 22 LE-vel több lesz a motorban...de ezt már ugattuk egy páran...
Recommended Posts