Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Íme a bőrkormány, fekete bőr (részben perforált) + szürke cérna.

Ég és a föld a különbség a műanyaghoz képest. Ráadásul így vastagabb is lett. Mindenképpen megért 10e forintot.

A mester elérhetősége:

http://www.hunyadi.co.hu/

DSCN4680_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSCN4677_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSCN4678_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSCN4683_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSCN4684_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSCN4686_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Következő lesz majd a váltó szoknya mert ki van repedezve, és akkor már lesz hozzá váltógomb + kézifék szoknya is <_<

Elküldve
Íme a bőrkormány, fekete bőr (részben perforált) + szürke cérna.

Ég és a föld a különbség a műanyaghoz képest. Ráadásul így vastagabb is lett. Mindenképpen megért 10e forintot.

Következő lesz majd a váltó szoknya mert ki van repedezve, és akkor már lesz hozzá váltógomb + kézifék szoknya is :lol:

húú, nagyon szépen megcsinálta :lol:

lehet benevezek egy körre <_<

Elküldve
Íme a bőrkormány, fekete bőr (részben perforált) + szürke cérna.

Ég és a föld a különbség a műanyaghoz képest. Ráadásul így vastagabb is lett. Mindenképpen megért 10e forintot.

A mester elérhetősége:

http://www.hunyadi.co.hu/

http://kepfeltoltes.hu/090504/DSCN4680_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090504/DSCN4677_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090504/DSCN4678_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090504/DSCN4683_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090504/DSCN4684_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090504/DSCN4686_www...ltoltes.hu_.jpg

Következő lesz majd a váltó szoknya mert ki van repedezve, és akkor már lesz hozzá váltógomb + kézifék szoknya is :lol:

Nekem inkább szürke bőrnek tűnik...vagy nem? <_<

Amúgy tényleg nagyon csini... :lol:

Elküldve
Nekem inkább szürke bőrnek tűnik...vagy nem? <_<

Amúgy tényleg nagyon csini... :lol:

Fekete bőr, de így az astra feketéje mellett tényleg szürkének látszik, főleg napfényben. A perforált rész kicsit világosabb mint az alsó-felső.

A kép sajnos túl világos lett, a légzsák részhez tudod viszonyítani, az fekete, és ahhoz képest nézd a bőrt.

Elküldve
Fekete bőr, de így az astra feketéje mellett tényleg szürkének látszik, főleg napfényben. A perforált rész kicsit világosabb mint az alsó-felső.

A kép sajnos túl világos lett, a légzsák részhez tudod viszonyítani, az fekete, és ahhoz képest nézd a bőrt.

Tényleg!! Nem szóltam <_<

Nagyon tetszik, úgyhogy el is mentettem a szaki számát :lol:

Elküldve
Íme a bőrkormány, fekete bőr (részben perforált) + szürke cérna.

Ég és a föld a különbség a műanyaghoz képest. Ráadásul így vastagabb is lett. Mindenképpen megért 10e forintot.

A mester elérhetősége:

http://www.hunyadi.co.hu/

Odavitted, leszedte a kormányt, megvártad, visszaszerelte és kész?

Az van írva, hogy váltóbőrözés az ajándék kormánybőrözés esetén...azt is megcsinálta?

Mennyi idő volt?

Elküldve
Kár volt <_<

Nálam hibátlanul működtek eddig mindig. :lol:

Turbóba már más lesz, de a szívóban jól vizsgáztak.

Gabi, mutatnál még pár képet a váltókulisszádról?

Ki csinálta, mennyi volt és milyen?

Nincs esetleg rajz, vagy DXF róla?

Elküldve
A Super4 gyertyákért miért volt kár?

Én már használtam olyanokat több motorban is, eddig mindegyikben hibátlan volt és nagyon sokáig jók voltak.

Igazából még nem dobtam ki ilyen gyertyákat, mert tönkrementek volna, vagy mert esetleg elfogyott volna az elektróda.

Amit cseréltem, az is csak azért, mert úgy gondoltam, hogy már esetleg ideje lenne cserélni.

Elküldve
Nálam hibátlanul működtek eddig mindig. <_<

Turbóba már más lesz, de a szívóban jól vizsgáztak.

Gabi, mutatnál még pár képet a váltókulisszádról?

Ki csinálta, mennyi volt és milyen?

Nincs esetleg rajz, vagy DXF róla?

Ha jól sejtem, ez 4 pólusú gyertya, és azzal hogy a kétpólusú gyertyás gyújtásrendszerbe

ilyet raksz, csökkented a szikrateljesítményt. Jobban jársz, ha normális minőségű kétpólusú

gyertyát használsz, nagyobb lesz a szikrateljesítmény, hidd el :lol:

Mondjuk pont C20XE és LET motoroknál annyira nem számít, mert ott eleve más gyújtásmodul

van, nagyobb teljesítményű, de a kisebb motoroknál bizony sokat számíthat... még az alapjáratot

is tudja ingadoztatni néha.

Nincs róla rajz, szerintem kép is annyi van, amit a múltkor linkeltem.

De majd még otthon megnézem, hátha találok még képet :lol:

Elküldve
Ha jól sejtem, ez 4 pólusú gyertya, és azzal hogy a kétpólusú gyertyás gyújtásrendszerbe

ilyet raksz, csökkented a szikrateljesítményt. Jobban jársz, ha normális minőségű kétpólusú

gyertyát használsz, nagyobb lesz a szikrateljesítmény, hidd el <_<

Mondjuk pont C20XE és LET motoroknál annyira nem számít, mert ott eleve más gyújtásmodul

van, nagyobb teljesítményű, de a kisebb motoroknál bizony sokat számíthat... még az alapjáratot

is tudja ingadoztatni néha.

Nincs róla rajz, szerintem kép is annyi van, amit a múltkor linkeltem.

De majd még otthon megnézem, hátha találok még képet :lol:

Ennek a gyertyának négy testelektródája van.

Eszerint amit mondasz, az lenne a legjobb, ha jó minőségű egy testelektródás gyertyát használnék, mert annak a legnagyobb a szikrateljesítménye?

Elküldve

Én amúgy pont két garnitúra ilyen 4 pólusú boscht dobtam ki, mert magas fordulaton nem gyújtott rendesen...utána bekerült a kétpólusú NGK, és hibátlan lett...

Ettől persze még sokaknak beválik és működik...

Elküldve
Ennek a gyertyának négy testelektródája van.

Eszerint amit mondasz, az lenne a legjobb, ha jó minőségű egy testelektródás gyertyát használnék, mert annak a legnagyobb a szikrateljesítménye?

Nem, meg kell találni az optimális sziktateljesítményt, és ezt olyan gyertyával érheted el, amilyenre a gyújtásrendszert (kábelek, trafó, vezérlés)

tervezték eredetileg. Nem érdemes eltérni attól, mert csak a marketing van mögötte az ilyen "sportgyertyáknak", amúgy általában ront az összképen.

Elküldve
Nem, meg kell találni az optimális sziktateljesítményt, és ezt olyan gyertyával érheted el, amilyenre a gyújtásrendszert (kábelek, trafó, vezérlés)

tervezték eredetileg. Nem érdemes eltérni attól, mert csak a marketing van mögötte az ilyen "sportgyertyáknak", amúgy általában ront az összképen.

végülis világos <_<

akkor majd legközelebb valami jó két testelektródás lesz bele (a mostaniakat már ideje volt cserélni, nem csak úgy felindulásból vettem bele :lol: )

Elküldve

Ha ez segít, nekem a versenyautóban a gyári GM kétpólusúak bírják legjobban a gyűrődést :lol:

Sok jót hallottam még az NGK sima kétpólusúakról is <_<

Elküldve
Odavitted, leszedte a kormányt, megvártad, visszaszerelte és kész?

Az van írva, hogy váltóbőrözés az ajándék kormánybőrözés esetén...azt is megcsinálta?

Mennyi idő volt?

Omegát egy hét múlva viszem hozzá, kormány+váltó+kézifék. 12500 lesz, és 4 óra, megvárható. Mindent megcsinál,

leszedést, felrakást is.

Elküldve
Omegát egy hét múlva viszem hozzá, kormány+váltó+kézifék. 12500 lesz, és 4 óra, megvárható. Mindent megcsinál,

leszedést, felrakást is.

hmm hmm hmm, nehogy én is bőröztessek.

Mútkó találtam ezt vaterán, le is mentettem a képet, ilyesmit szeretnék

c56_2_big_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
A GSi-nek van ehhez hasonló kormánya.

00000

Nem ehhez hasonló hanem ez gyakorlatilag, csak amit linkeltem képen az bőrözve van, amit meg te az a gyári. :lol: <_<

btw zsír az aláírásod! :lol: :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve
Omegát egy hét múlva viszem hozzá, kormány+váltó+kézifék. 12500 lesz, és 4 óra, megvárható. Mindent megcsinál,

leszedést, felrakást is.

kész lett? képek? <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.