Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!!

Sportkormányt szeretnék venni! Még rágodom rajta, mert sajnálom a légzsákot ami a gyári kormányba van.... Neketek mi a véleményetek? Mondjuk egy 32cm-es sportkormánnyal kényelmesebb a vezetés?

Biztos kell valami konzol, vagy adapter...

Elküldve

Szia!

Nekem Corsa B GSI gyári sport kormányom van és konzol sem kellett hozzá. Arra figyelj, hogy 2 félét lehet kapni a bőrrel bevont méretben kisebb. :rolleyes:

Elküldve
Szia!

Nekem Corsa B GSI gyári sport kormányom van és konzol sem kellett hozzá. Arra figyelj, hogy 2 félét lehet kapni a bőrrel bevont méretben kisebb. :rolleyes:

Aha..értem! Köszi! Tudnál képet mutatni?

Elküldve

Szerintem a légzsákos,és nem légzsákos kormány agy teljesen más...Ezért kell a sportkormányhoz olyan agyat venni,ami légzsákos kormányhoz való :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok!!

Sportkormányt szeretnék venni! Még rágodom rajta, mert sajnálom a légzsákot ami a gyári kormányba van.... Neketek mi a véleményetek? Mondjuk egy 32cm-es sportkormánnyal kényelmesebb a vezetés?

Biztos kell valami konzol, vagy adapter...

Korábban 35ös kormányt használtam.

Úgy általában a vastagabbak, mint a gyári kormány és jónéhány kikápzett "fogási ponttal" rendelkeznek.

Kisebb kormányok közvetlenebb kapcsolatot adnak.

Ki kellne próbálni mi a szimpatikus számodra :rolleyes:

Elküldve
Szerintem a légzsákos,és nem légzsákos kormány agy teljesen más...Ezért kell a sportkormányhoz olyan agyat venni,ami légzsákos kormányhoz való :)

Jó szolgál amúgy az új kormány ? :rolleyes:

Elküldve
Szia!

Nekem Corsa B GSI gyári sport kormányom van és konzol sem kellett hozzá. Arra figyelj, hogy 2 félét lehet kapni a bőrrel bevont méretben kisebb. :)

A legjobb kormány szerintem,amit az opel gyárilag csinált! :rolleyes:

IMG_1162.JPG

Háttérben Udi szerkeszt! :)

Elküldve (edited)
A legjobb kormány szerintem,amit az opel gyárilag csinált! :rolleyes:

http://gallery.site.hu/d/3570279-2/IMG_1162.JPG

Háttérben Udi szerkeszt! :)

Hát..... Oszlik a vélemény:-)

Más tészta: Egyre több sima F astrán látok GSI első lököst, és nekem is megtetszett. Simán rápasszol, vagy kell valamit faragcsálni? Olykor jobban néz ki egy GSI lökös, mint akármilyen tuning másik!!

Módosítva : coupe
képpel nem idézünk
Elküldve
Hát..... Oszlik a vélemény:-)

Más tészta: Egyre több sima F astrán látok GSI első lököst, és nekem is megtetszett. Simán rápasszol, vagy kell valamit faragcsálni? Olykor jobban néz ki egy GSI lökös, mint akármilyen tuning másik!!

Ha lehet kapni akkor rámegy

Elküldve
Ülésfűtést?

Épp a gyári kapcsolókra kötötte a világítást. :)

Ilyenkor nem szabad zavarni,de figyelni azt kell,mert egy váratlan pillanatban a müszerfalat adja a kezedbe! :rolleyes:

DSCF5467.JPG

DSCF5466.JPG

Elküldve

Johnny!

MEGA LOL... :rolleyes:

Jó "kis" meló volt ami szó szerint megért egy misét... :) :)

Tavasszal az Fx is szét lesz szedve klíma beépítés miatt, talán másik műszerfalat is kap. :)

Elküldve
Tavasszal az Fx is szét lesz szedve klíma beépítés miatt, talán másik műszerfalat is kap. :rolleyes:

Tapasztalatokat várjuk. :) Úgy néz ki a Bp-ről való téli kitiltás miatt nem fogja megérni eladni a kocsimat, úgyhogy kénytelen leszek én is belevágni a klímásításba. Mikori a kocsid egyébként? Jól tudom, hogy csak 94 utániakban volt egyáltalán klíma, azaz lehet, hogy a 93-as kocsimban felejtős lesz a dolog (helyhiány, felfogatási pontok hiánya, stb. miatt)?

Elküldve
...lehet, hogy a 93-as kocsimban felejtős lesz a dolog (helyhiány, felfogatási pontok hiánya, stb. miatt)?

Ez sztem hülyeség, bár az Astrát nem ismerem ebből a szempontból, de kizártnak tartom hogy ne készítették volna fel a klíma fogadására, ha úgy is van ahogy te mondod, akkor is legrosszabb esetben műszerfalat kell cserélned (ha egyáltalán más) hogy elférjen a klíma mögötte, illetve max. másfajat motortartó bakot estleg a motortérbe, ha az Astrában is ahhoz van rögzítve mint a Calinál. A nagy sz.vás nem ez lesz szvsz, hanem befűzni az új kábelköteget a klímás autóból...

Elküldve
Ez sztem hülyeség, bár az Astrát nem ismerem ebből a szempontból, de kizártnak tartom hogy ne készítették volna fel a klíma fogadására, ha úgy is van ahogy te mondod, akkor is legrosszabb esetben műszerfalat kell cserélned (ha egyáltalán más) hogy elférjen a klíma mögötte, illetve max. másfajat motortartó bakot estleg a motortérbe, ha az Astrában is ahhoz van rögzítve mint a Calinál. A nagy sz.vás nem ez lesz szvsz, hanem befűzni az új kábelköteget a klímás autóból...

Ennyire nem bonyolult a dolog, de alaposan szét kell hozzá bombázni a verdát.A donorból szinte minden kell, különös tekintettel a klímakompresszort tartó konzollal, a komplett középkonzol, minden cső és elektromos csatlakozó, hűtő, meg kell vágni a klímacsövek miatt a homlokfalat is, mert amiben nem volt klíma, csak kikönnyítve van, ill. a zárhíd alati ventillátorházat is bele kell faragni.

Szóval nem kivitelezhetetlen, csak barmi nagy munka és idő valamint pénz ráfordítás.Bár pl. egy komplett bontott klíma emlékeim szerint 60-70e.ft, mindennel.Nagy szériában pedig az olasz piacra készült C14SE motorkódú autókban volt.

Elküldve
Ennyire nem bonyolult a dolog, de alaposan szét kell hozzá bombázni a verdát.A donorból szinte minden kell, különös tekintettel a klímakompresszort tartó konzollal, a komplett középkonzol, minden cső és elektromos csatlakozó, hűtő, meg kell vágni a klímacsövek miatt a homlokfalat is, mert amiben nem volt klíma, csak kikönnyítve van, ill. a zárhíd alati ventillátorházat is bele kell faragni.

Szóval nem kivitelezhetetlen, csak barmi nagy munka és idő valamint pénz ráfordítás.Bár pl. egy komplett bontott klíma emlékeim szerint 60-70e.ft, mindennel.Nagy szériában pedig az olasz piacra készült C14SE motorkódú autókban volt.

Köszöntem a választ, közben én is rájöttem, hogy hülyeséget beszéltem, ráadásul úgy néz ki, lehet olyan donort is találni klímásat, ami nekem kell (isuzu td).

(Az a gond, hogy már annyi pénz benne van a kocsiban, hogy nem szívesen adnám el, mert rengeteget buknék rajta, ráadásul modernebb dieselből meg elég nehéz kifogni olyat, amire nem kell kezdésként 3-400.000-at rákölteni a motorra, ha nem akar az ember kellemetlen meglepetéseket...)

Elküldve

Nagy meló lesz 93-as a verda. Homlokfalat és lököst nem akarok cserélni ezért nem a gyári klímaventit fogjuk használni, hanem a legtöbb klímás szaki által használt univerzális Spal ventit és keretet fogjuk beépíteni. :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.