FPepe Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Akkor a C14NZ helyett rakhatok bele C20Xe-t mert gyártották ilyen motorral. Igen, csak fizesd meg a regadó különbözetet, meg építsd át az egész autót (fékek, futómű), ráadásul az engedélyeztetéshez teljes műszaki terveztetés kell gépészmérnök által, ami többe kerül, mint az autó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Igen, csak fizesd meg a regadó különbözetet, meg építsd át az egész autót (fékek, futómű), ráadásul az engedélyeztetéshez teljes műszaki terveztetés kell gépészmérnök által, ami többe kerül, mint az autó... Miért kell regadód fizetni egy olyan motorért amért egyszer már ki van fizetve. Ha külföldi papiros a motor akkor aláírom, de ha magyar papíros akkor miért kell??? (Gondolom ez is valami magyar f@szság :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Miért kell regadód fizetni egy olyan motorért amért egyszer már ki van fizetve. Ha külföldi papiros a motor akkor aláírom, de ha magyar papíros akkor miért kell??? (Gondolom ez is valami magyar f@szság :lol: ) Nálunk (ebben is...) a bürokrácia az akadály. Egyes országokban (pl. tudtommal Németországban) sokkal rugalmasabban állnak az ilyen dolgokhoz. C14NZ viszonylatban a járható út az SE-re átalakítás, sőt valahol hallottam már olyat is, hogy C14NZ-ből C16SE-t csináltak, a hengerfurat átmérője csak kb. 1.5mm-rel nagyobb, és kell az 1.6-os főtengelye a hajtókarokkal és dugókkal az eltérő lökethosszok miatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Akkor nem kell hídat cserélni elég csak agyat? :lol: Mit szeretnél? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 (edited) Látott már valaki mo-n műanyag méhsejtrácsot? Lökösben meg maszkban láttam már én is, de nekem ilyen táblában kéne amit szabni lehet. :lol: Persze, lehet kapni barkácsáruházban ilyesmi rácsot, parkolókban használják, ződ színű, és kb.50X50cm. Tudom hogy nem pont erre gondoltál, de most így hirtelen.....ezt találtam. :lol: Módosítva November26, 2008 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Persze, lehet kapni barkácsáruházban ilyesmi rácsot, parkolókban használják, ződ színű, és kb.50X50cm. Tudom hogy nem pont erre gondoltál, de most így hirtelen.....ezt találtam. :lol: Ömm, valóban nem ilyesmire gondoltam... Olyanra ami az autók maszkjában szokott lenni és fekete színű, azért köszi hogy utánnanéztél. :lol: Szerk.: Ilyesmit mint ennek a lökös aljában van: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Mit szeretnél? :lol: Hátúl is tárcsafékem legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Nálunk (ebben is...) a bürokrácia az akadály. Egyes országokban (pl. tudtommal Németországban) sokkal rugalmasabban állnak az ilyen dolgokhoz. C14NZ viszonylatban a járható út az SE-re átalakítás, sőt valahol hallottam már olyat is, hogy C14NZ-ből C16SE-t csináltak, a hengerfurat átmérője csak kb. 1.5mm-rel nagyobb, és kell az 1.6-os főtengelye a hajtókarokkal és dugókkal az eltérő lökethosszok miatt... Nekem NZ-ből lett SE-e, de gondoltam kipróbálok valami XE verziót, de úgylátszik nem lesz belőle semmi! Éljen a magyar bürokrácia! Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Hátúl is tárcsafékem legyen. Szerzel hátra egy tárcsás agyat,jó a gsi-é is....Lecsavarod a dobos agyadat,majd felrakod a tárcsást.Kicserélted a kötelet és kész is.......Nagy vonalakban ennyi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Látott már valaki mo-n műanyag méhsejtrácsot? Lökösben meg maszkban láttam már én is, de nekem ilyen táblában kéne amit szabni lehet. :lol: Nééééédaaa.. mit lááátooook.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Látott már valaki mo-n műanyag méhsejtrácsot? Lökösben meg maszkban láttam már én is, de nekem ilyen táblában kéne amit szabni lehet. :lol: ilyesmire gondoltál??? http://shop.kabex.hu/index.php?option=com_...9&Itemid=58 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Szerzel hátra egy tárcsás agyat,jó a gsi-é is....Lecsavarod a dobos agyadat,majd felrakod a tárcsást.Kicserélted a kötelet és kész is.......Nagy vonalakban ennyi :lol: Nagyon köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Nééééédaaa.. mit lááátooook.. :lol: Hát 10eFtért inkább széthajtogatom a sima alurácsot asszem... :lol: Azért köszi. ilyesmire gondoltál??? http://shop.kabex.hu/index.php?option=com_...9&Itemid=58 Itt meg nem látok méhsejtrácsosat, legalábbis kép alapján mindegyik egyforma... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Ha megvan a tárcsafékes agyam, és felszerelem akkor a féknyerget hova rögzitem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Ez az agy milyen autóból van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Ez az agy milyen autóból van? Elvileg GSi. Agy Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Kellene legyen vele egy konzol a féknyeregnek és a kézifékcuccoknak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Kellene legyen vele egy konzol a féknyeregnek és a kézifékcuccoknak... Oksa. Akkor most már tudom milyet kell vennem. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dmar Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Üdv ALL! Kis szerényen az első hozászolásomat írnám le. 1,5éve van opel-om de csak most találtam rá az oldalra (HIBA). Lenne kérdéseim, mert én műszakilag analfabéta vagyok, asszem nem szégyen mindenhez nem kell érteni. Kérdés: A gépjármű: 2001-es 1.4-es 44 kW-os Opel Astra F Classic Ez durván kiszámítva 60 Lóerőt jelent, ha jól számolok?! Igazából nem gáz, mert a gép sebességileg megy , de azért lehetne ütösebb LE-je. Szeretnék tanácsokat kérni, h lehetne növelni a LE, teljesítményét, mit érdemes?Érdemes e egyáltalán? Minden lehetőséget szívesen fogadok, tudom van chiptuning, ilyen olyan sport dolog. Mekkora változás érhető el?100LE? vagy semmi? nem értek hozzá hangsúlyozom, csak érdeklödök :rolleyes: Remélem nem kapok osztást, előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Üdv ALL! Kis szerényen az első hozászolásomat írnám le. 1,5éve van opel-om de csak most találtam rá az oldalra (HIBA). Lenne kérdéseim, mert én műszakilag analfabéta vagyok, asszem nem szégyen mindenhez nem kell érteni. Kérdés: A gépjármű: 2001-es 1.4-es 44 kW-os Opel Astra F Classic Ez durván kiszámítva 60 Lóerőt jelent, ha jól számolok?! Igazából nem gáz, mert a gép sebességileg megy , de azért lehetne ütösebb LE-je. Szeretnék tanácsokat kérni, h lehetne növelni a LE, teljesítményét, mit érdemes?Érdemes e egyáltalán? Minden lehetőséget szívesen fogadok, tudom van chiptuning, ilyen olyan sport dolog. Mekkora változás érhető el?100LE? vagy semmi? nem értek hozzá hangsúlyozom, csak érdeklödök :rolleyes: Remélem nem kapok osztást, előre is köszönöm! Igen 60 lóerő. A géped ha jól sejtem központi injektoros, tehát egy benzin befecskedező látja el az összes hengert üzemanyaggal. Át lehet alakítani hengerenkéni befecskendezősre ekkor 4 db injektorod lesz. Ez jelent plussz 22 pacit, összesen 82-őt. Az átalakítás ára 50-100 ezer forint dúrva becsléssel. Majd jönnek a tapasztaltabb clubtársak és pontosítanak. Igen vannak sportlégszűrők, kipufogók, leömlő polírozás a gyorsabb gázáramlás miatt, chiptuning, ezekhez sajna nem értek, majd a többiek. Van egy-két dolog aminek nem szabad bedőlni , mert sok hülyeséget rásóznak a kezdő autósra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Az átalakítás ára 50-100 ezer forint dúrva becsléssel. 50-ből egy nz-se átalakítás? Viccelsz ugye? :rolleyes: Még a 100 is kevés.... Igen vannak sportlégszűrők, kipufogók, leömlő polírozás a gyorsabb gázáramlás miatt, chiptuning, Na ezeket nem szabad megcsinálni ezen a motoron :) Vagy ölje bele sok pénzt, és vállalj be egy SE-re átalakítást vagy ne nyúlj hozzá. Joanyámnak is ilyen mocis Astrája van, a 10 év alatt a kötelezőkön meg tankoláson kívül semmire nem kellett költeni, bármikor beindítom jön megy teszi a dolgát, sohasem hagyott még ott sehol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 50-ből egy nz-se átalakítás? Viccelsz ugye? :) Még a 100 is kevés.... Nekem 100 alatt megvolt az átalakítás. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 50-ből egy nz-se átalakítás? Viccelsz ugye? :rolleyes: Még a 100 is kevés.... Na akkor ezt részletezük egy kicsit! :) Mi is kell hozzá? Hengerfej, szivosor, kipufsor, 4 db injektor, kábelezés, másik ECU, AC-csere. Azért ha szűken is, de kijönne 100-ból nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Na akkor ezt részletezük egy kicsit! :) Mi is kell hozzá? Hengerfej, szivosor, kipufsor, 4 db injektor, kábelezés, másik ECU, AC-csere. Azért ha szűken is, de kijönne 100-ból nem? hengerfejet elviszed felújítani(10-20e), tömités készlet5, vízcső5, termosztát, fejvakarás h mé nem indul(monnyuk ez ingyen van), injektor tisztitás se árthat, mert én is beszívtam :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 hengerfejet elviszed felújítani(10-20e), tömités készlet5, vízcső5, termosztát, fejvakarás h mé nem indul(monnyuk ez ingyen van), injektor tisztitás se árthat, mert én is beszívtam :) Igaz én nem se-sitettem, csak az nz-ben rendeztem át a szelepeket :) , de bontott HF 15000+síkolás 3000 azt csókolom! A szelepszárszimeringet meg te is ki tudod cserélni. Benyával feltöltve a szeleptányérnál nem ereszt, mit kell még rajta felújitani? Tömités, milyen is kell, HF, szívosor, kipufsor, míndhárom 1000 alatt volt. A vízcsövet hozzádvágják a bontóban, ha mindent ott veszel meg. A fejét meg majd vakarja a Hening Karcsi, ha én is rászánom magam! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts