Demó Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 C20NE- 0280150725- 172.4/2,5 bar Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 C20XE-nél pl. 2 féle injektor van, van a vajszínű, ami csak egy lyukas, illetve van a kék, ami 4 lyukas. Az egylyukas is szépen szór, de nem két irányban. Eddig csak 4 lyukassal találkoztam, C20XE fejekből is, meg az X16XEL-ből is. De írtam is, hogy szívócsőbeli helyétől is eléggé függ a szóráskép, C20XE-nél úgy emlékszem kijjebb vannak a fejek, X16XEL-nél közvetlen a szelepszárak előtt pár cm-el van a befecskendezés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 A legtöbb C20XE injektorfej 1-sugaras, mert csak a DIS-esben volt 4-sugaras. C20LET 4-sugaras C25XE 4-sugaras X30XE 4-sugaras X20XEV 2-sugaras Tehát csak a régi C20XE lóg ki a sorból, mert csak az 1-sugaras a sokszelepesek közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 C20NE- 0280150725- 172.4/2,5 bar Kell, mindjárt írok püt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 áthozom ide a GSI topicból Pehi Csabi írta, hogy "JA amúgy én megkérdeztem a papirozást a bociba a Fővárosi Közlekedési Felügyelettől aminek a száma 430-2700 Budapestieknek. Motorcsere esetén: - új műszaki vizsga - összes okmány csere - átalakítási engedély az engedélyezési csoporttól () Mozaik utca 5 vagy XIVker Komocsay utca 17-19) Komocsay utca 17-19 telszáma: 460-2200 és az 5ös melléket kell kérni oda pedig a következőket kell vinni: - Motorszármazási papír - zöldkártya - forgalmi vagy ezek fénymásolata - 11800Ft kezelési költség Ha az autót gyártották ilyen motorral akkor át lehet építeni, és mivel 8 szelepről építeném én 16 szelepesre így ccm különbség nincs. A lényeg hogy a zöldkártyabesorolása az új mocinak nem lehet rosszab mint a régi. Az adatbázisukban ők meg tudják nézni hogy gyártották e azzal a motorral az autót tahát nem kell a jóégtől beszerezni papírt gyártották, ők megmondják hogy igen vagy nem. Tehát átalakítási engedély 11800+ okmánycserék 16000 + műszaki ennyi ha azonos ccm. A teljesítmény növekedés pedig a súlyadóban jön ki ami így drágább lesz de azt majd az önkormányzat küldi majd és 1 évben egyszer kell kifizetni." a kérdés arra vonatkozott, amit Gabi is említett, a 10%-os különbségre, hogy akkor az megvan vagy nincs mert ha nincs, akkor mondjuk a c14nz helyett be lehetne rakni egy x14xe-t ami viszont másfélszeres teljesítményt nyújt (44kw vs 66kw) szóval nem mindegy, hogy azt már kell-e terveztetni vagy nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Benzinbefecskendezok_88-93_minden autohoz Ha valakit esetlek nagyon érdekel! Ez részletes ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 ... áthozom ide a GSI topicból a kérdés arra vonatkozott, amit Gabi is említett, a 10%-os különbségre, hogy akkor az megvan vagy nincs mert ha nincs, akkor mondjuk a c14nz helyett be lehetne rakni egy x14xe-t ami viszont másfélszeres teljesítményt nyújt (44kw vs 66kw) szóval nem mindegy, hogy azt már kell-e terveztetni vagy nem Engem az érdekelne, hogy az enyémbe pl. Z14XEP motort be lehetne-e tenni legálisan? Mivel nem gyártották ilyen motorral az F Astrákat, gyanítom hogy nem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Engem az érdekelne, hogy az enyémbe pl. Z14XEP motort be lehetne-e tenni legálisan? Mivel nem gyártották ilyen motorral az F Astrákat, gyanítom hogy nem <_< x14xe-vel gyártották, de passz ugye a teljesítménybeli különbségről pontos infó nincs, hogy most akkor lehet vagy nem leeht 10%-nál nagyobb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Engem az érdekelne, hogy az enyémbe pl. Z14XEP motort be lehetne-e tenni legálisan? Mivel nem gyártották ilyen motorral az F Astrákat, gyanítom hogy nem <_< Szerintem a másik topik alapján egyértelmű. Olyat amivel nem gyártották tényleg nem lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 sziasztok! Nemtudtok számlap nyomtatási képet, honnan tudok letölteni? Valahol már láttam egyszer, csak most nem találom sehol. segitséget köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 sziasztok! Nemtudtok számlap nyomtatási képet, honnan tudok letölteni? Valahol már láttam egyszer, csak most nem találom sehol. segitséget köszönöm!! Ha gyári kell, akkor itt vannak ni: Méretezd át és már lehet is nyomtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Ha gyári kell, akkor itt vannak ni: Méretezd át és már lehet is nyomtatni. ez nagyon jó, csak az a baj, hogy csak a km órát tudom belőle használni. mert nekem az órám nem fordulatszámmérős sajnos. de azért köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 ez nagyon jó, csak az a baj, hogy csak a km órát tudom belőle használni. mert nekem az órám nem fordulatszámmérős sajnos. de azért köszönöm szépen! Cseréld azt is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Szerintem a másik topik alapján egyértelmű. Olyat amivel nem gyártották tényleg nem lehet. ha érdekel, van egy komplett műszeregységem, hibátlan lapokkal Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Valaki rakott már tárcsafékes hátsó futóművet Astra Caravan alá? Mik a buktatók? Igazából adott egy GSi Astra (sima 3 ajtós) hátsó futóműve, ezt kéne bepakolni egy Caravan alá. Megoldható? Mert hallottam valami féle problámáról a felső bekötési pont rögzítésénél... Mi a helyzet a nyomtávval? Egyforma a Caraváné meg a GSi-jé? Igaz hogy a kézifékkötelet ki kell cserélni másfajtára? És vajon ráfér-e a 13"-as téli kerék a hátsó tárcsás futóműre, vagy minimum a 14"-es garnitúra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Valaki rakott már tárcsafékes hátsó futóművet Astra Caravan alá? Mik a buktatók? Igazából adott egy GSi Astra (sima 3 ajtós) hátsó futóműve, ezt kéne bepakolni egy Caravan alá. Megoldható? Mert hallottam valami féle problámáról a felső bekötési pont rögzítésénél... Mi a helyzet a nyomtávval? Egyforma a Caraváné meg a GSi-jé? Igaz hogy a kézifékkötelet ki kell cserélni másfajtára? És vajon ráfér-e a 13"-as téli kerék a hátsó tárcsás futóműre, vagy minimum a 14"-es garnitúra? Volt aki megcsinálta,és semmi gondja nincs azóta....A kötelet ki kell cserélni,nem megy fel a 13as kerék.Talán az abs jeladóval lehet gond,de azt meg a régit kell talán visszatenni.......de nem kell a hídat cserélni,csak az agyat :lol: 4 csavar és kész :lol: (oldalanként) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Öö... itt elment nyaralni a Caravan hátsó futóműve valamiféle padkázás miatt (csúnya összetartás van), ezért a csere, és hát akkor már miért ne legyen tárcsás. Akkor ezekszerint ha a kézifékkötél cserélve van, akkor gond nélkül felmegy, semmi egyéb buktató nincs. Jah, ABS nem lenni Caravanban (2000-es évjáratú Classic), úgyhogy ez a része tárgytalan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Egész más a Caravan hátsó hídja, mint a többi F Astráé. Viszont ha kell, nekem van eredeti tárcsás Caravan hidam, amin rajta van gyárilag a kézifékkötél tartója is. Agyak nincsenek rajta, de azt át lehet tenni a GSI-ről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Öö... itt elment nyaralni a Caravan hátsó futóműve valamiféle padkázás miatt (csúnya összetartás van), ezért a csere, és hát akkor már miért ne legyen tárcsás. Akkor ezekszerint ha a kézifékkötél cserélve van, akkor gond nélkül felmegy, semmi egyéb buktató nincs. Jah, ABS nem lenni Caravanban (2000-es évjáratú Classic), úgyhogy ez a része tárgytalan. Azt nem mondtam hogy alámegy a GSi híd :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Afranc. Akkor ezexerint kell egy Caravan híd (mindegy milyen, akár dobfékes is, adott esetben kerékagyak nélkül is), meg GSi agyak féktárcsával-nyereggel (csak mert a tárcsás Caravan híd egyben gondolom épp csak egy picit ritkább a fehér hollónál), plusz a kézifékkötél. Asszem képben vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Ha dobfékes hátsóhídat veszel akkor a kézifékkötél tartóját is át kell helyezni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Afranc. Akkor ezexerint kell egy Caravan híd (mindegy milyen, akár dobfékes is, adott esetben kerékagyak nélkül is), meg GSi agyak féktárcsával-nyereggel (csak mert a tárcsás Caravan híd egyben gondolom épp csak egy picit ritkább a fehér hollónál), plusz a kézifékkötél. Asszem képben vagyok. Azt is írta Demo,hogy neki van tárcsás caravan hátsó hídja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Látott már valaki mo-n műanyag méhsejtrácsot? Lökösben meg maszkban láttam már én is, de nekem ilyen táblában kéne amit szabni lehet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Szerintem a másik topik alapján egyértelmű. Olyat amivel nem gyártották tényleg nem lehet. Akkor a C14NZ helyett rakhatok bele C20Xe-t mert gyártották ilyen motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Volt aki megcsinálta,és semmi gondja nincs azóta....A kötelet ki kell cserélni,nem megy fel a 13as kerék.Talán az abs jeladóval lehet gond,de azt meg a régit kell talán visszatenni.......de nem kell a hídat cserélni,csak az agyat :) 4 csavar és kész :lol: (oldalanként) Akkor nem kell hídat cserélni elég csak agyat? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts