Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
C20XE-nél pl. 2 féle injektor van, van a vajszínű, ami csak egy lyukas, illetve van a kék, ami 4 lyukas.

Az egylyukas is szépen szór, de nem két irányban.

Eddig csak 4 lyukassal találkoztam, C20XE fejekből is, meg az X16XEL-ből is.

De írtam is, hogy szívócsőbeli helyétől is eléggé függ a szóráskép, C20XE-nél úgy

emlékszem kijjebb vannak a fejek, X16XEL-nél közvetlen a szelepszárak előtt pár cm-el

van a befecskendezés.

Elküldve

A legtöbb C20XE injektorfej 1-sugaras, mert csak a DIS-esben volt 4-sugaras.

C20LET 4-sugaras

C25XE 4-sugaras

X30XE 4-sugaras

X20XEV 2-sugaras

Tehát csak a régi C20XE lóg ki a sorból, mert csak az 1-sugaras a sokszelepesek közül.

Elküldve

áthozom ide a GSI topicból

Pehi Csabi írta, hogy

"JA amúgy én megkérdeztem a papirozást a bociba a Fővárosi Közlekedési Felügyelettől aminek a száma 430-2700 Budapestieknek.

Motorcsere esetén:

- új műszaki vizsga

- összes okmány csere

- átalakítási engedély az engedélyezési csoporttól () Mozaik utca 5 vagy XIVker Komocsay utca 17-19)

Komocsay utca 17-19 telszáma: 460-2200 és az 5ös melléket kell kérni oda pedig a következőket kell vinni:

- Motorszármazási papír

- zöldkártya

- forgalmi vagy ezek fénymásolata

- 11800Ft kezelési költség

Ha az autót gyártották ilyen motorral akkor át lehet építeni, és mivel 8 szelepről építeném én 16 szelepesre így ccm különbség nincs. A lényeg hogy a zöldkártyabesorolása az új mocinak nem lehet rosszab mint a régi. Az adatbázisukban ők meg tudják nézni hogy gyártották e azzal a motorral az autót tahát nem kell a jóégtől beszerezni papírt gyártották, ők megmondják hogy igen vagy nem. Tehát átalakítási engedély 11800+ okmánycserék 16000 + műszaki ennyi ha azonos ccm. A teljesítmény növekedés pedig a súlyadóban jön ki ami így drágább lesz de azt majd az önkormányzat küldi majd és 1 évben egyszer kell kifizetni."

a kérdés arra vonatkozott, amit Gabi is említett, a 10%-os különbségre, hogy akkor az megvan vagy nincs

mert ha nincs, akkor mondjuk a c14nz helyett be lehetne rakni egy x14xe-t

ami viszont másfélszeres teljesítményt nyújt (44kw vs 66kw)

szóval nem mindegy, hogy azt már kell-e terveztetni vagy nem

Elküldve
...

áthozom ide a GSI topicból

a kérdés arra vonatkozott, amit Gabi is említett, a 10%-os különbségre, hogy akkor az megvan vagy nincs

mert ha nincs, akkor mondjuk a c14nz helyett be lehetne rakni egy x14xe-t

ami viszont másfélszeres teljesítményt nyújt (44kw vs 66kw)

szóval nem mindegy, hogy azt már kell-e terveztetni vagy nem

Engem az érdekelne, hogy az enyémbe pl. Z14XEP motort be lehetne-e tenni legálisan? Mivel nem gyártották ilyen motorral az F Astrákat, gyanítom hogy nem <_<

Elküldve
Engem az érdekelne, hogy az enyémbe pl. Z14XEP motort be lehetne-e tenni legálisan? Mivel nem gyártották ilyen motorral az F Astrákat, gyanítom hogy nem <_<

x14xe-vel gyártották, de passz

ugye a teljesítménybeli különbségről pontos infó nincs, hogy most akkor lehet vagy nem leeht 10%-nál nagyobb

Elküldve
Engem az érdekelne, hogy az enyémbe pl. Z14XEP motort be lehetne-e tenni legálisan? Mivel nem gyártották ilyen motorral az F Astrákat, gyanítom hogy nem <_<

Szerintem a másik topik alapján egyértelmű. Olyat amivel nem gyártották tényleg nem lehet.

  • 3 weeks later...
Elküldve
sziasztok! Nemtudtok számlap nyomtatási képet, honnan tudok letölteni? Valahol már láttam egyszer, csak most nem találom sehol. segitséget köszönöm!!

Ha gyári kell, akkor itt vannak ni:

Méretezd át és már lehet is nyomtatni.

21080978046.gif

21081069065.gif

21080899120.gif

Elküldve
Ha gyári kell, akkor itt vannak ni:

Méretezd át és már lehet is nyomtatni.

ez nagyon jó, csak az a baj, hogy csak a km órát tudom belőle használni. mert nekem az órám nem fordulatszámmérős sajnos. de azért köszönöm szépen!

Elküldve
ez nagyon jó, csak az a baj, hogy csak a km órát tudom belőle használni. mert nekem az órám nem fordulatszámmérős sajnos. de azért köszönöm szépen!

Cseréld azt is. :lol:

Elküldve
Szerintem a másik topik alapján egyértelmű. Olyat amivel nem gyártották tényleg nem lehet.

ha érdekel, van egy komplett műszeregységem, hibátlan lapokkal

  • 1 month later...
Elküldve

Valaki rakott már tárcsafékes hátsó futóművet Astra Caravan alá? Mik a buktatók? Igazából adott egy GSi Astra (sima 3 ajtós) hátsó futóműve, ezt kéne bepakolni egy Caravan alá. Megoldható? Mert hallottam valami féle problámáról a felső bekötési pont rögzítésénél... Mi a helyzet a nyomtávval? Egyforma a Caraváné meg a GSi-jé? Igaz hogy a kézifékkötelet ki kell cserélni másfajtára? És vajon ráfér-e a 13"-as téli kerék a hátsó tárcsás futóműre, vagy minimum a 14"-es garnitúra?

Elküldve
Valaki rakott már tárcsafékes hátsó futóművet Astra Caravan alá? Mik a buktatók? Igazából adott egy GSi Astra (sima 3 ajtós) hátsó futóműve, ezt kéne bepakolni egy Caravan alá. Megoldható? Mert hallottam valami féle problámáról a felső bekötési pont rögzítésénél... Mi a helyzet a nyomtávval? Egyforma a Caraváné meg a GSi-jé? Igaz hogy a kézifékkötelet ki kell cserélni másfajtára? És vajon ráfér-e a 13"-as téli kerék a hátsó tárcsás futóműre, vagy minimum a 14"-es garnitúra?

Volt aki megcsinálta,és semmi gondja nincs azóta....A kötelet ki kell cserélni,nem megy fel a 13as kerék.Talán az abs jeladóval lehet gond,de azt meg a régit kell talán visszatenni.......de nem kell a hídat cserélni,csak az agyat :lol: 4 csavar és kész :lol: (oldalanként)

Elküldve

Öö... itt elment nyaralni a Caravan hátsó futóműve valamiféle padkázás miatt (csúnya összetartás van), ezért a csere, és hát akkor már miért ne legyen tárcsás. Akkor ezekszerint ha a kézifékkötél cserélve van, akkor gond nélkül felmegy, semmi egyéb buktató nincs. Jah, ABS nem lenni Caravanban (2000-es évjáratú Classic), úgyhogy ez a része tárgytalan.

Elküldve

Egész más a Caravan hátsó hídja, mint a többi F Astráé.

Viszont ha kell, nekem van eredeti tárcsás Caravan hidam, amin rajta van gyárilag a kézifékkötél tartója is.

Agyak nincsenek rajta, de azt át lehet tenni a GSI-ről.

Elküldve
Öö... itt elment nyaralni a Caravan hátsó futóműve valamiféle padkázás miatt (csúnya összetartás van), ezért a csere, és hát akkor már miért ne legyen tárcsás. Akkor ezekszerint ha a kézifékkötél cserélve van, akkor gond nélkül felmegy, semmi egyéb buktató nincs. Jah, ABS nem lenni Caravanban (2000-es évjáratú Classic), úgyhogy ez a része tárgytalan.

Azt nem mondtam hogy alámegy a GSi híd :lol:

Elküldve

Afranc.

Akkor ezexerint kell egy Caravan híd (mindegy milyen, akár dobfékes is, adott esetben kerékagyak nélkül is), meg GSi agyak féktárcsával-nyereggel (csak mert a tárcsás Caravan híd egyben gondolom épp csak egy picit ritkább a fehér hollónál), plusz a kézifékkötél. Asszem képben vagyok.

Elküldve
Afranc.

Akkor ezexerint kell egy Caravan híd (mindegy milyen, akár dobfékes is, adott esetben kerékagyak nélkül is), meg GSi agyak féktárcsával-nyereggel (csak mert a tárcsás Caravan híd egyben gondolom épp csak egy picit ritkább a fehér hollónál), plusz a kézifékkötél. Asszem képben vagyok.

Azt is írta Demo,hogy neki van tárcsás caravan hátsó hídja :lol:

Elküldve
Szerintem a másik topik alapján egyértelmű. Olyat amivel nem gyártották tényleg nem lehet.

Akkor a C14NZ helyett rakhatok bele C20Xe-t mert gyártották ilyen motorral.

Elküldve
Volt aki megcsinálta,és semmi gondja nincs azóta....A kötelet ki kell cserélni,nem megy fel a 13as kerék.Talán az abs jeladóval lehet gond,de azt meg a régit kell talán visszatenni.......de nem kell a hídat cserélni,csak az agyat :) 4 csavar és kész :lol: (oldalanként)

Akkor nem kell hídat cserélni elég csak agyat? :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.