Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jaja, olyan nagyon sok vesztenivaló nincs vele, csak hát elég sok meló az átalakítgatás, nagy szopacs ha így megfognak.

A papír meg nem minden, mert pl hiába van kormányról műbizid, ha a szabályok szerint nem lehet beépíteni. Mert pl

gyáritól max 10%-kal lehet eltérni méretben, és légzsákos helyett csak légzsákosat lehet tenni.

Azért arra ráfigyelek hogy Te vagy akárki ránézésre megmondja hogy lufis volt az autó vagy sem.....Az Én esetemben meg emelni kell és vissza rakni a gyári ülést...Ez max fél napos meló lehet...Szóval vállalható kockázat B) :D B)

Elküldve

Én is megkérdeztem a lufis témát egyszer a vizsgasoron, és mondta a vizsgáztató, hogy ha felmerül a gyanú,

akkor egyszerűen ellenőrizhető, mert a kormányoszlopon látszik mindenféle bontás nélkül, hogy lufisé vagy sem. B)

Elküldve
Én is megkérdeztem a lufis témát egyszer a vizsgasoron, és mondta a vizsgáztató, hogy ha felmerül a gyanú,

akkor egyszerűen ellenőrizhető, mert a kormányoszlopon látszik mindenféle bontás nélkül, hogy lufisé vagy sem. :D

Inkább hagyjuk a vizsgabiztosok szaktudását...A múlthéten egy fickóval kicseréltettek egy fékcsővet,mert szerintük el volt repedve egy 2003as senicen....Kicserélték a haverjaim,de mondták hogy nem lesz semmi baja....A gyári alvázvédőt látták repedésnek....Na ezek után nem hiszem hogy tudja hogy 100autóból melyiknek milyen a kormányoszlopa,meg azt se hiszem hogy a napi 50autót vizsgáztattnak van erre idejük.....de azt is vissza rakom kb 20perc alatt B) Nem hiszem hogy ilyen apróságokból nagy ügyet csinálnának,ha ráadásul fizetsz nekik hogy átmenjen az autód a vizsgán,mert pl ahol a kék vizsgázott oda ha csak úgy beesel akkor tuti nem megy át a vizsgán a kocsid akármilyen állapotban van B)

Elküldve

Az biztos hogy általában szakbarbárok vannak köztük B)

Az eredetvizsgán meg mégnagyobbak :D

Azért az említett példám mutatja, hogy vannak helyek, ahol értenek is hozzá. B)

Nemtom szigorítotton mi a helyzet, azon még nem voltam hálisten ;)

Elküldve

Én már voltam és szerdán megyek megint, mert ismét nem vettem észre ,hogy már 3 hete lejárt a műszakim B) és a nem éppen kedves rendőrurak elvették a forgalmit. B)

De szerdán újra legálisan közlekedem 2 évig aztán megint elfelejtem és megint

szigorított :D

Elküldve
Én már voltam és szerdán megyek megint, mert ismét nem vettem észre ,hogy már 3 hete lejárt a műszakim B) és a nem éppen kedves rendőrurak elvették a forgalmit. B)

De szerdán újra legálisan közlekedem 2 évig aztán megint elfelejtem és megint

szigorított :D

Hali.

Ilyenkor van birság is?

Vagy több a vizsgadij?

Elküldve
Én már voltam és szerdán megyek megint, mert ismét nem vettem észre ,hogy már 3 hete lejárt a műszakim B) és a nem éppen kedves rendőrurak elvették a forgalmit. B)

De szerdán újra legálisan közlekedem 2 évig aztán megint elfelejtem és megint

szigorított ;)

Ezek ilyenek... Nem tudják, hogy ezekre nem kéne műszaki, mert sosem romlanak el ;) :D

Elküldve
Az a baj, hogy ha hülyének nézed őket, akkor alapból nem jól jössz ki a dologból. Márpedig tapasztalatom

szerint eléggé tisztában vannak vele, miről lehet papírod, és miről nem :D Persze van aki nem forszírozza,

vannak még jófej rendőrök a világon B) Végülis legnagyobb baj a szigorított műszaki lehet...

Hát nekem pont ez a legnagyobb gondom. Bár én sem tudom hogy megy ez ott, de ha beküldenek üléssel, viszont a biztonság kedvéért bedugja a kipufogómba a micsodáját, akkor ott lennének gondok. B)

Elküldve
Hát nekem pont ez a legnagyobb gondom. Bár én sem tudom hogy megy ez ott, de ha beküldenek üléssel, viszont a biztonság kedvéért bedugja a kipufogómba a micsodáját, akkor ott lennének gondok. B)

Én is mindig csak ettől tartok a versenyautóval... mert ugye annak is a gyári értékeket kéne pöfögnie... aztán ha elveszik a szüzességét

a 60-as rendszernek, a végén fizethetek egy zk-mérő gépet is B)

Elküldve
Én is mindig csak ettől tartok a versenyautóval... mert ugye annak is a gyári értékeket kéne pöfögnie... aztán ha elveszik a szüzességét

a 60-as rendszernek, a végén fizethetek egy zk-mérő gépet is B)

Mondjuk évek óta tervezem, hogy megoldom a problémát, de ez sem az egyszerű és olcsó kategória. B)

Elküldve
Itt mindenkit csak a papír érdekel. Ezért lenne jó az ülésről is.

Gondolod hogy az összes kovács2tizedes nyomon követi az összes jogszabályváltozást?

Aha,hogyne!

Épp múlt héten hívott egyik haver pestről,hogy kpm vizsgára kell vinnie a kocsit a fólia miatt,mert megállították és a kamu mübizire csak röhögtek a rendőrök.

Elküldve
Aha,hogyne!

Épp múlt héten hívott egyik haver pestről,hogy kpm vizsgára kell vinnie a kocsit a fólia miatt,mert megállították és a kamu mübizire csak röhögtek a rendőrök.

Kicsit konkrétabban?

Nekem nem kamu, csak 5 ablakra van ráírva hogy megfelel. B)

Elküldve
Én sem állandó üzemre gondoltam. Csak ha vizsgára kell menni, akkor ne a motorcsere legyen az alternatíva.

Nálam ezt ideiglenesen sem tudnád megoldani B)

Elküldve
Durván 1250g CO2/km. B) Ültess sok fát. :D

Az a baj, hogy nem csak a füstgázokkal írtom őket, mint a tavaly szemptemberi példa is mutatja B) ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.