Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Nem tudják úgy leesztergálni, hogy ne vegyenek le anyagot a tányérból, és akkor már alátétezni kéne az új hegesztést, ott már neccesebb lenne tényleg megbízhatóan összehozni a dolgokat szerintem. Márpedig ez nem egy olyan alkatrész, aminek elmehetünk a megbízhatósága mellett :sowwy: Kerék befordulásnál a kormányösszekötő rúd befelé mozdul ugye tengelyirányban. Ha útban lesz neki a rugótányér széle, akkor nem lehet kitekerni teljesen a kormányt. Meg kell nézni, elmegy-e még mellette. Ok, megnézzük, lehet hogy kapok majd egy párat.
opel16v Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Ok, megnézzük, lehet hogy kapok majd egy párat. Arra figyelj, hogy van vagy 4 féle az astra gólyalábból :sowwy:
Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Arra figyelj, hogy van vagy 4 féle az astra gólyalábból :sowwy: Nemtudom miért, de ez jutott eszembe: :lol: Legalább olyanok a különbségek, hogy ne legyenek egymással kompatibilisek? :lol: Mik az ismertetőjegyek?
coupe Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Nemtudom miért, de ez jutott eszembe: :lol: Legalább olyanok a különbségek, hogy ne legyenek egymással kompatibilisek? :lol: Mik az ismertetőjegyek? Ha jól tudom akkor a rugótányér és a kormány összekötö gömbfej tartója közti távolság..... :sowwy:
Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Ha jól tudom akkor a rugótányér és a kormány összekötö gömbfej tartója közti távolság..... :sowwy: Hát ez viszont tök jó. Akkor lehet, hogy van olyan ami gyárilag lentebb van!? Vagy ne örüljek azért ennyire? Amúgy nagyon profin rajzolsz. :lol:
coupe Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Hát ez viszont tök jó. Akkor lehet, hogy van olyan ami gyárilag lentebb van!? Vagy ne örüljek azért ennyire? Amúgy nagyon profin rajzolsz. :lol: Szerintem az ényémnél nincs ekkora távolság :P :sowwy: :P Köszi,igyekszem :lol: :lol: :lol:
Xray Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Szerintem az ényémnél nincs ekkora távolság :lol: :sowwy: :lol: Köszi,igyekszem :lol: :lol: :lol: Paint rulezzz!!!! :lol: :P Nekem is volt egy ilyen U alakú rajzom , volt is ováció fórumon! :lol: :P
Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Szerintem az ényémnél nincs ekkora távolság :lol: :sowwy: :lol: Mikor bontod? :lol:
opel16v Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Legalább olyanok a különbségek, hogy ne legyenek egymással kompatibilisek? :sowwy: Mik az ismertetőjegyek? Van olyan különbség, ami a rugótányérnál van. Magasság és asszem a rugóágy is más. A másik pedig a csapágy. De ne reménykedj, alacsonyabban asszem csak a nagycsapágyas gólyalábon van a tányér :lol:
Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Van olyan különbség, ami a rugótányérnál van. Magasság és asszem a rugóágy is más. A másik pedig a csapágy. De ne reménykedj, alacsonyabban asszem csak a nagycsapágyas gólyalábon van a tányér :lol: A toronycsapágyról beszélünk ugye? Végülis kasztni ugyanaz, akkor belemegy az is, nem? Max kicserélek még ezt-azt. :lol: Na így tényleg nem lesz olcsó. :sowwy:
coupe Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Mikor bontod? :lol: Dininek szerintem akad pár....... :lol: :sowwy: :lol:
coupe Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 A toronycsapágyról beszélünk ugye? Végülis kasztni ugyanaz, akkor belemegy az is, nem? Max kicserélek még ezt-azt. :lol: Na így tényleg nem lesz olcsó. :lol: Gabi szerintem a kerékcsapágyra gondolt........ :sowwy:
mélykék76 Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Jó kis paintes kép :sowwy: :lol: Egy újabb Bölcsföldi remekmű, a festő korai korszakából :lol:
Faszám Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy van egy '97 évjaratú isuzu motoros f astrám.0,9 a turbóm nyomása és szeretné bele nagyobbat.csak sajnos nem tudom,hogy milyen turbók lennének esetleg kompatibilisek hozzá? segítségeteket előrre is köszönöm!
Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Gabi szerintem a kerékcsapágyra gondolt........ :sowwy: Végülis tökmindegy, arra is rámegy a kerék. :lol:
J0hnny Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 De ne reménykedj, alacsonyabban asszem csak a nagycsapágyas gólyalábon van a tányér :lol: Ezt ne is emlegesd nekem öregem! A dízelben kivül nagy csapágy van,így nagy csapágyas gólyaláb kell bele...na ná,hogy Tomi barátom mást hozott hozzá :sowwy: :lol: Szidtam is,aki kitalálta,hogy minek kellett kivülre nagy csapágy,nem olyan nagy a nyomaték különbség,hogy azt ne viselné el szerintem a kisebb csapágy. Jah és ugye a nagy csapágyban is kétféle van,mert a mélysége is kétféle lehet. Nagyon meg kell nézni milyen gólyalábat veszel Tápi.
Tápiószecső Elküldve Április29, 2008 Elküldve Április29, 2008 Nagyon meg kell nézni milyen gólyalábat veszel Tápi. Nem veszek, kapok. :sowwy: Egy 1.4SE-ből van és állítólag amit fényképeztem és nálam 2 centi az ott nincs 1 sem. De még nem láttam. Majd beszámolok.
opel16v Elküldve Április29, 2008 Elküldve Április29, 2008 A toronycsapágyról beszélünk ugye? Végülis kasztni ugyanaz, akkor belemegy az is, nem? Max kicserélek még ezt-azt. :lol: Na így tényleg nem lesz olcsó. :sowwy: Kerékcsapágy. 3 féle méretről tudok, ebből már mindegyik megfordult a kezemben :lol: Nekem speciel most egyik oldalon 72, másik oldalon 74 van a versenygépsasban. A gyárija asszem 65 körüli volt. A különbség nem csak a csapágy méretében van, hanem a kerékagyban is, ezért kell más-más csapágy hozzá. Ugyanis van nagy féltengelycsukló, és kis féltengelycsukló. Johnny! Neked is a nagy féltengelycsukló miatt kell a nagyobb csapágyas gólyaláb :lol:
J0hnny Elküldve Április29, 2008 Elküldve Április29, 2008 Johnny! Neked is a nagy féltengelycsukló miatt kell a nagyobb csapágyas gólyaláb :lol: Nekem ne mond,volt hozzá szerencsém! :sowwy:
Tápiószecső Elküldve Május18, 2008 Elküldve Május18, 2008 Nem veszek, kapok. Kaptam. Már vagy két hete, de most volt időm megnézni alaposabban. Így egy az egyben sokra nem megyek vele, mivel ez is ugyanolyan szinte, csak a távolság a belső felén kisebb mint a külsőn, ezért volt kicsit megtévesztő. Ezeken látszik: gólyaláb1,gólyaláb2,gólyaláb3 Első öteltem a probléma megoldását illetően, hogy akkor az irányítókart meg kellene fordítani és az a trapéz alakú merevítő (az első képen látszik jól) lefelé kerülne, ezzel kb. 2-2,5 centit lehetne lejjebb hozni a rugótányért, úgy hogy a bekötés síkja maradna a helyén. Namert csak úgy ennek a ferdeségnek a tudatában nem is lehetne lejjebb tenni, mivel a belső felén már így is majdnem hozzáér. Nade. Az irányítókar furatában, ami maga is kúpos ilyen kúpos-menetes szár van. Megfordítva pont fejjel lefelé lenne, tehát a furattal is kezdeni kellene valamit. Helyettesítő öltet: levágni a merevítő részt felülről és alulra hegeszteni ugyanezt, ilyet, vagy másmilyet. Előnye ennek, hogy nem kell levágni magát az irányítókart, így nem kerülhet el az eredeti helyéről, nem kell a kúpos furattal szórakozni, mert az is a helyén marad és további 0,5-1 centi nyerhető. B) Rugótányér hegesztése így néz ki: tányér felül,tányér alul Szerintem le lehetne szépen szedni, mint látható csak felülről kellene. De ha mondjuk lehetne külön rugótányért kapni... Lehet? Nem tudja valaki? Csináltatni nem lenne egyszerű, mert elég bonyolult formája van. A következő képekből meg lehet állapítani, hogy illeszkedik-e majd a féltengelyemhez? Persze szétszedés nélkül. agy1,agy2 Ha vannak különböző csapágyméretek, akkor gondolom a külső átmérője is különbözik ezért nem fog illeszkedni az öntvénybe mindegyik fajta!?! Így már tényleg problémás lenne, ha különböző lenne. Persze még mindig nem tudom ki csinálná meg, csak úgy elmélkedem. Ja és egy gólyaláb ~7,5 +-0,5 kg. B)
powerup Elküldve Május18, 2008 Elküldve Május18, 2008 Ha vannak különböző csapágyméretek, akkor gondolom a külső átmérője is különbözik ezért nem fog illeszkedni az öntvénybe mindegyik fajta!?! Így már tényleg problémás lenne, ha különböző lenne. Persze még mindig nem tudom ki csinálná meg, csak úgy elmélkedem. A nagyobb csapágyas gólyaláb az Si és x16.. motoros,vagyis az erősebb Astrákban van.(2.kép) Úgy tudom,a tiéd c14nz volt mielőtt átalakítottad.Ha nem cseréltél gólyalábat,akkor nagy valószínűséggel a kisebb csapágyas van most benne.
opel16v Elküldve Május18, 2008 Elküldve Május18, 2008 Nagy csapágyas csak 1.8 és 2.0 astrákban volt, de a kisebb méretből is van kétféle B)
Tápiószecső Elküldve Május18, 2008 Elküldve Május18, 2008 A nagyobb csapágyas gólyaláb az Si és x16.. motoros,vagyis az erősebb Astrákban van.(2.kép) Úgy tudom,a tiéd c14nz volt mielőtt átalakítottad.Ha nem cseréltél gólyalábat,akkor nagy valószínűséggel a kisebb csapágyas van most benne. X14NZ volt. És ez a mostani 1.4SE-ből van állítólag. Konkrét méreteket nem tudtok véletlenül? És jól gondolom, hogy tökmindegy milyen csapágy, ha a féltengely belemegy? Abból pedig kétféle van, nem?
powerup Elküldve Május18, 2008 Elküldve Május18, 2008 X14NZ volt. És ez a mostani 1.4SE-ből van állítólag. Konkrét méreteket nem tudtok véletlenül? És jól gondolom, hogy tökmindegy milyen csapágy, ha a féltengely belemegy? Abból pedig kétféle van, nem? 34 x 64 x 37 R153.14
Recommended Posts