Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Azért minimum egy matt feketével lenyomhattad volna,mielőtt berakod... :D

Gondolod hogy így hagyom? :D

Nem én raktam be, a másikoldali pedig még mindig nincs meg. Amúgy meg az autó ígyis úgyis tele van tesztelés alatt álló félmegoldásokkal. Majd ha minden klappol kap egy szintert.

Egyébként nem mutogatásként raktam be, hanem mert kérték. :D

Link to comment
Megosztás:

Gondolod hogy így hagyom? :D

Nem én raktam be, a másikoldali pedig még mindig nincs meg. Amúgy meg az autó ígyis úgyis tele van tesztelés alatt álló félmegoldásokkal. Majd ha minden klappol kap egy szintert.

Egyébként nem mutogatásként raktam be, hanem mert kérték. :D

Nem azt mondtad hogy a gyári sínre lesz felrakva?????A másik oldalon is fix lesz??????

Link to comment
Megosztás:

Neeem. Pont azt mondtam, hogy az nem kell. Persze hogy fix lesz. Ott mégkevésbé van értelme az állíthatóságnak, mint a vezetőoldalon.

Akkor rosszul emlékszem..... :D Lehet hogy nincs értelme nálam mégis mindenki elöre hátra huzogatja az ülést állandóan :D

Link to comment
Megosztás:

igazából minek vettél neki ülést? :D

Hülyén néz ki nélküle az autó. Meg sokszor van, hogy jobb ketten utazni. De pssszt, ezt ne mondd el senkinek. :D

De igazából tényleg nem értem mi baj van az olyan üléspozícióval, amikor az ember feje nincs a szélvédőn és a térde a kesztyűtartóban, ráadásul még mondjuk mögötte is elférnek.

Link to comment
Megosztás:

Benn a jobboldali is végre, igaz magasabban a kelleténél, úgyhogy még alakítani kell majd, de egyelőre marad.

A baloldali balhátulja meg egy paraszthajszálnyit lejjebb volt, és ezt is megigazították, de vagy visszaemelték :D vagy már nagyon megszoktam. Úgyhogy a hátulját még annak is lentebb kell tenni. Övcsatok viszont végre jó helyen vannak, és teljesen normálisan használható a gyári 3 pontos, az oldalsó lukakon keresztül vezetve. Igaz picit macerásabb bekötni mint gyári állapotban, de nem hiszem hogy kényelmetlenebb lenne, mint egy utólagos 3 (4,5,6) pontossal.

Amúgy egy 10-es volt, de ebben benne lesz az utólagos igazítás is. Szerintem reális az ár, annak ellenére hogy 2,5 hét volt.

Link to comment
Megosztás:

1.8 16v-ből mit lehet egy kis tuningal kihozni?

a páromnak nézek ilyent.

Felesleges ezzel foglalkozni...Hidd el nekem...Van egy C20xe,meg egy 1.8as caravanom...Van különbség a kettö között,de nem olyan vészes,mint amit a 35LE sejtettne..... :D Nagyon jó moci a C18XE..... :D

Link to comment
Megosztás:

fogyiban mit mutat a két motor?

Nekem a 2.0 16V városban nagyhideg 10-11 vegyesbe 7,8 -8,5 csak hosszú út a legjobb 6,1 de akkor szigorúan csak 90 egyébként egy átlag stílussal 90-110 közti tempóval 6.9 7,2 L szerintem ez nagyon barátságos egy 2 lityis mocitól psze ez benzinnel! Gátból azért ettől többet eszik majd szerintem! :D

Link to comment
Megosztás:

fogyiban mit mutat a két motor?

Az 1.8as olyan 8L körül nyáron klíma 9L.A másikat sajna rövid távokra használom,így 11-12 de az is tud 9L fogyasztani ha többet megyek vele.....Az 1.8nak az az elönye hogy alul sokkal nyomatékosabb,nem kell úgy pörgetni,simán lehet vele 5.ben 2000 furdulaton kocsizni vele....A 2.0 val is csak ott vissza kell váltani ha elözni akarok.....

Link to comment
Megosztás:

Az 1.8as olyan 8L körül nyáron klíma 9L.A másikat sajna rövid távokra használom,így 11-12 de az is tud 9L fogyasztani ha többet megyek vele.....Az 1.8nak az az elönye hogy alul sokkal nyomatékosabb,nem kell úgy pörgetni,simán lehet vele 5.ben 2000 furdulaton kocsizni vele....A 2.0 val is csak ott vissza kell váltani ha elözni akarok.....

én megoldom, hogy ne keljen visszaváltani :sowwy: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol: :lol: :P

Azért Te is láttad mikor 2000röl mentünk egyet,hogy az 1.8 sokkal jobban elindult :lol: :lol: Persze felül elfogy,de nagyon jól eltalált motor.... :sowwy:

ma próbáltam egy karavan 1.8 16v-t és egy 2.0 16v-t(ez 3 ajtós vót).

nem estem hanyatt a 2.0-tól.

pedig elvileg könyebb a kaszni is.nem érezni a 30valahány LE külömbséget.

Link to comment
Megosztás:

ma próbáltam egy karavan 1.8 16v-t és egy 2.0 16v-t(ez 3 ajtós vót).

nem estem hanyatt a 2.0-tól.

pedig elvileg könyebb a kaszni is.nem érezni a 30valahány LE külömbséget.

X20XEV vagy C20XE?????Mert nem mindegy......Azért van különbség,legalábis szerintem,de városi autónak jobb az 1.8as :sowwy: Meg 1.8ból létezik C18XE ez 125Le,meg van C18XEL 115LE...Nekem a második van......

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.