mélykék76 Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Hát ha neki az jön be! :D Fúú hallod mekkora belátó lettél nagy hirtelenjében. De minket nem versz át :D :D :D
yooccoo Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Ugyanmá.Ez vót már csak a gyárban a végén! :D :D :D :D
Tápiószecső Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Ennyire azért ne nézd már hülyének a jardot sem, meg a műszaki állomáson dolgozókat sem :D Megnézném azt, amikor magyarázod, hogy ez gyári :D Nem nézek én hülyének senkit, de ennyi erővel a fék is egyértelmű. Nem kell ezt magyarázni, azt mondom gyári, mi alapján buktat vagy büntet meg?
opel16v Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Nem nézek én hülyének senkit, de ennyi erővel a fék is egyértelmű. Nem kell ezt magyarázni, azt mondom gyári, mi alapján buktat vagy büntet meg? A fékre tudsz gyári példát mutatni, ha kötekedik. Gyári alkatrész cikkszám, és kész. Az űlésnél nem tudsz ilyet. Sőt, ott ránézésre bizonyítható, hogy úgy lett utólag bemókolva :D
Tápiószecső Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 A fékre tudsz gyári példát mutatni, ha kötekedik. Gyári alkatrész cikkszám, és kész. Az űlésnél nem tudsz ilyet. Ez igaz. :D
Tápiószecső Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Nincs kész, nem csináltak ma semmit vele. :D De holnap reggel mindenképpen elhozom. Jobb oldali meg majd jövő héten kerül bele. :D
J0hnny Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Fúú hallod mekkora belátó lettél nagy hirtelenjében. De minket nem versz át :D :D :D Most mér árulsz be? :D
Tápiószecső Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Na elhoztam csak a ballal. Nem rossz. :D Beszállás már szinte nem is kényelmetlen, a kiszállást még azért gyakrolni kell. Az övcsatot nem jó helyre tették, így nem tudtam olyan jól bekötni magam mint eddig. Kb. 6-8 centit lehet most alacsonyabban az egész, a vállam az ajtókárpit tetejénél van. Ami rosszabb, hogy a kezem 2 perc után elfáradt, mert magasabban kel fogni így a kormányt, de érdekes hogy egy bő egy órás út végén már nem is éreztem, lehet meg kell csak szokni. És a kettest négyest picit jobban csuklóból kell majd váltani, mert a könyök beakad az ülés szélébe. Annyira még nem sikerült tesztelni, de valamivel jobban kanyarodik szerintem. (Máskor már csúszott ilyen tempónál, ma maradt íven) És fogalmam sincs miért, de nagyon szépen ment, pedig most csak 20-25 kilóval lehet könnyebb mint általában. Fel is idegeltem egy X5-öt. :D A bő egy óra után sem éreztem túl kényelmetlennek, pedig jóval keményebb az ülőlapja már az első perctől lehetett érezni. Ha az öv rendben lesz, akkor nagyon jó lesz. Bár elgondolkoztam már egy 3pontoson, de egyelőre nem hiszem hogy szükség lenne rá. Ha lenne egy állítható magasságú kormányom talán megoldaná a kézproblémát és még lejjebb is mehetne. :D
opel16v Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Kézifékes kanyarokat se nagyon akarj csinálni ezzel az űléssel :D Te már legalább tudod, miért anyáztam annó, és sürgettem a hidrokézit :D
Tápiószecső Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Kézifékes kanyarokat se nagyon akarj csinálni ezzel az űléssel :D Te már legalább tudod, miért anyáztam annó, és sürgettem a hidrokézit :D Valóban. A kézi is neccesebb, de amennyit használom az sem zavar különösebben. Én a gumikat másképp koptatom. :D
Tápiószecső Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Mentem mégegy kört. :D Röviden: akinek nincs az nem tudja mit hagy ki. Remekül lehet érezni az autót, lehet hogy csak ezért, de még mindig "sokkal" erősebbnek érződik az autó, ráadásul alul inkább alul. (azaz olyan 2500-3000től) 1,5 óra után már tényleg kezdem érezni a derekam, de nem a vészes kategória. Ültem utána egy normális autóban is. Kilátótorony, habszivacspárnák közt. :D
coupe Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Mentem mégegy kört. :D Röviden: akinek nincs az nem tudja mit hagy ki. Remekül lehet érezni az autót, lehet hogy csak ezért, de még mindig "sokkal" erősebbnek érződik az autó, ráadásul alul inkább alul. (azaz olyan 2500-3000től) 1,5 óra után már tényleg kezdem érezni a derekam, de nem a vészes kategória. Ültem utána egy normális autóban is. Kilátótorony, habszivacspárnák közt. :D Az biztos hogy lényegesen jobban érzed az autót,abban az ülésben.....Szerintem az enyém párnázotabb mint a Tied azért nem nyom sehol :D :D
Tom Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Szerintem az enyém párnázotabb mint a Tied azért nem nyom sehol :D :D Az tényleg jó ülés. :D
opel16v Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 Beállítod a futóművet betonra, raksz rá szlikket, előmelegíted, aztán mész karikát, és érezheted azt is, milyen amikor a belső szerveid vándorolnak benned oda-vissza :D
Tápiószecső Elküldve Április5, 2008 Elküldve Április5, 2008 Csináltam képeket a felfogatásról, de csak beszerelt állapotban. (nincs kedvem szétszedni) 1, 2, 3, 4, 5 Kb. ennyi látszik.
Dimitry Elküldve Április10, 2008 Elküldve Április10, 2008 Sziasztok. Tud valaki segíteni? F Astra fehér fordszámmérős számlapot szeretnék :wink: Honnan lehet ilyet szerezni? És hogy működik a világítása? :?: :idea: :!: Előre is köszi. Tiv. Helló.Én megtartottam a fekete számlapot,úgy nem lett foltos.Megoldás lehet a gyári izzókat a tetszőleges színű modellfestékkel vékonyan befesteni.Nekem bevált pirosban.
Dimitry Elküldve Április10, 2008 Elküldve Április10, 2008 A jelenlegi autómon én is a kék ledeket használtam,a display az ami foltos lett.Itt Sopronban tudok szakit,aki 5000ft körüli összegért csinál fehér számlapot.
Xray Elküldve Április10, 2008 Elküldve Április10, 2008 Konkrétan van. :D És ha még konkrétabban kérdezem?? :D
Dimitry Elküldve Április10, 2008 Elküldve Április10, 2008 A képek engem is érdekelnének... amugy nem vett vki már komplett müszerfalat astra F be? (gsi) mennyi lehet vajh bontoba? csak h nem ezt gányoljam már szét...meg ha bármi gubanc lenne, ennek ne legyen baja..bár sok nem lehet:)) 8-10 ezer ft körül van.
Dimitry Elküldve Április10, 2008 Elküldve Április10, 2008 Nekem maradt 1 vagy 2 darab komplett műszer az öreg C18NZ ből.
Xray Elküldve Április11, 2008 Elküldve Április11, 2008 Helló.Én megtartottam a fekete számlapot,úgy nem lett foltos.Megoldás lehet a gyári izzókat a tetszőleges színű modellfestékkel vékonyan befesteni.Nekem bevált pirosban. Én fóliával csináltam anno pirosat , jól rá is sült :D Aztán kisebb leddel füzérben 3db összefogtam (nemnagyfényerejű hanem hagyományost) és ment be az izzó helyére, de a számlapról a gyári szitázást lekelett mossam így nem lett foltos! Opelét még nemcsináltam de megakarom mert csak a mutatók alatt van kék a számlapot meg semmisem világítja meg. Látni de nekem nemjó így :D
Tápiószecső Elküldve Április12, 2008 Elküldve Április12, 2008 ...Annyira még nem sikerült tesztelni, de valamivel jobban kanyarodik szerintem. (Máskor már csúszott ilyen tempónál, ma maradt íven)... Igaz azóta kikerültek a hátsó ülések is, de nem csak valamivel jobban. Eszméletlen milyen könnyedén veszi a kanyarokat, ráadásul sokkal gyorsabban mint eddig, pedig azért eddig sem kellett szégyenkeznie. A határok pedig még messze vannak, egyszerűen nem merek még olyan gyorsan belemenni kanyarokba, hogy a csúszáshatáron legyek. (persze eldobni sem akarom)
Recommended Posts