Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Olyan kérdésem lenne hogy van valaki köztetek akinek egy ablaktörlője van és az ablak egész felületét törli tehát nem az a megoldás hogy csak a vezető elött töröl. Mert 120eur nincs kedvem megveni az a vackot.

Elküldve

és asztrával mi a helyzet? mert szerintem sok különbség van közte de ha látnék egyet akkor lehet hogy el tudnám képzelni és meg tudnám valósitani már van egy csomo képem de egyikről se tudom hogy meként merre tekeredik és hogy fog az közel 180 fokot fordulni. Mondjuk nekem za tetszik ami középen áll és ugy töröl 180 foko.(jobbra 90, balra 90)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Ezt a Magazin tuning rovatában olvastam, ott van bővebb infó róla:

EcoTek motortuning  

A tiszta égés technológiája!  

Ez egy mechanikus szerkezet, amelyet ha felszerelnek benzines (nem dízel) motorra, akkor:  

- csökkenti az üzemanyag-fogyasztást,  

- akár 20%-kal is emeli az összteljesítményt,  

- és jelentősen csökkenti a károsanyag kibocsátást.  

Club GTI: "Hihetetlen, hogy milyen különbséget tett a dolog! Nagyon el vagyok kápráztatva."  

A teljes dokumentáció letölthető: EcoTek Tuning!

Hmm

Akarom mondani ez kissé hihetetlen, nem? Pláne 27000 forintért. Még ha csak a fele igaz (10%), akkor is megéri. De akkor miért nincs benne gyárilag??? :)

Segítsetek, hol a hiba??????

Elküldve

De akkor miért van kint a honlapon? És mi ez a referencia?? Jaj, de sok bajom van!!! :) (1ébként nagyon Tv Shop feeling a reklámszöveg!! :))

Elküldve
Legrosszabb esetben becserélem 50liter Prolongra!!!

:)  :)

Egy teli tank Prolong :D

Hmmmm. Gyakorlatilag az a motor bármilyen körülmények között, az idők végezetéig működne, sőt tovább :wink:

Elküldve

Egy teli tank Prolong :D

Hmmmm. Gyakorlatilag az a motor bármilyen körülmények között, az idők végezetéig működne, sőt tovább :wink:

Esetleg utána kellene kötni egy tartály amibe termelné a felesleges benyát, mi pedig klubtársi áron mennénk hozzád tankolni. :)

Elküldve

Egyik haveromnak ilyen van a kocsijában (VW) és 15 %-os üzemanyag megtakarítást ért el vele, igaz ő nem nyomja tövig a gázpedált ! :oops:

Én rendeltem egyet ki fogom próbálni, ha nem megfelelő akkor visszaküldöm, nincs mit veszteni max. a postaköltséget :P .

Elküldve
Egyik haveromnak ilyen van a kocsijában (VW) és 15 %-os üzemanyag megtakarítást ért el vele, igaz ő nem nyomja tövig a gázpedált ! :oops:

Én rendeltem egyet ki fogom próbálni, ha nem megfelelő akkor visszaküldöm, nincs mit veszteni max. a postaköltséget :) .

Majd számolj ám be a tapasztalatokról :)

Elküldve

Én részemről nem ajánlanám ezeket a "csoda" szereket hacsak nem akarod eladni az autót. :wink: "fogyasztás csökkenés, teljesítmény növekedés" :) Tök jó reklámszöveg. Sztem a krafthoz tinta kell :) Anno az VW-emnél próbáltam a prolongot.......nem sok jóval kecsegtetett(leszámítva,hogy sokkal halkabb lett a motor) :wink:

Pár hónap után meg vettem szorgosan az olajat és tőtöttem bele mint a güzü.......

Sztem a lényeg a baromi jó olaj.

Elküldve
Én részemről nem ajánlanám ezeket a "csoda" szereket hacsak nem akarod eladni az autót. :wink: "fogyasztás csökkenés, teljesítmény növekedés" :) Tök jó reklámszöveg. Sztem a krafthoz tinta kell :)

Szerintem ha a jobb hatásfokot kihasználva gyorsulunk mint állat :D , és élvezzük a kb. 5-10%-al több pacit biztosan nem lesz fogyasztás csökkenés! Valszeg a motor eddigi fogyasztását fogja hozni továbbra is kicsivel nagyobb teljesitmény mellett!

De ha "gazdaságosan" nyomjuk a gázpedált :idea: és kerüljük az intenziv gyorsitásokat akkor esetleg igaz lehet a 10-20 %-os üzemanyag megtakarítás. Ha majd meglesz mindenről beszámolok.

Elküldve

Én is így gondolom, + hátszél +lejtő :wink:

Én nem a prolong-ra gondoltam, hanem egy kis ecotek "motortuningra", ezt nem beönteni kell, hanem beszerelni. Igaz a 10%-ot én sem hiszem el biztosan lejtőn és hátszélben mérték. :lol:.

Elküldve

És ez hiteles forrás?? Volt mérésen? Vagy csak azért ment jobban, mert 30000 forinttal könyebb volt a pénztárca? :) Tényleg érdekel, 10% nem kevés...

Elküldve

Szóval F Astrának jó, meg tuningnak is optikailag.Tegnap sikerült viszonylag olcsón hozzájutnom egy "sport" váltógombhoz.Gondoltam, kicserélem, hiszen egyszerűnek tűnik.Hát nekiláttam feszegetni a régit, és bizony nem engedett.Hosszas díbolás, mert más szó nem jó rá, után lejött.Darabokban. :) Viszont ami a helyére került, az nagyon kézreálló!!!!! :) Szóval ha valaki ki akarja cserélni, akkor készüljön fel rá, hogy nem lesz egy egyszerű dolog!

Elküldve

erről a váltógomb cseréről tudnék mesélni :)

előző astrámnál, helyszín hungária körút új váltógombbal kimentem a cégtől, mondom pikk pakk. Namost egy óra múlva már vízszerelő fogóval tépkedtem lefele a maradék darabot (ha mást nem technikumban roncsolni megtanultam :) ) majd új fel.

A GSinél egyszerűbb volt a dolog, mert múltkor mikor egy vr6 ellen indultam nfonál nagyon beleizgultam magam (mégiscsak vr6!) és mikor húztam le 2be letéptem a váltógombot :D

jól van kövezzetek meg, ez van kókány vagyok....

(és akkor a gyári kormány uninstallról nem is meséltem :roll: :D )

Elküldve

Én azért igyexem váltáskor kordában tartani az érzéseimet! :D :P :) :)

Hogy is volt azzal a kormánnyal?Csak röviden, és úgy írd körül, mint ha optikai íze lenne! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.