coupe Elküldve Szeptember29, 2007 Elküldve Szeptember29, 2007 Engem azér' oltanak vele mindig, mert itt a városban van egy másik Cali amiben Irmscher ültetőszett van (Irmscher rugók és a hozzá adott Bilstein gátlók), és ott érdekes módon nem ül össze egy menet se, bár az is igaz hogy az csak 20mm-t ültet, nem 40-et. Akkor lehet hogy az nem is jó? :lol: 2 centiért kár ültetni :lol: :lol: :P Én szettben vettem a weitec rugót és rövidített szárú gátlókat.....Gondolom ez ki van találva.Kivülről úgy se látszik hogy össze van ülve ;)
tgabika76 Elküldve Szeptember29, 2007 Elküldve Szeptember29, 2007 2 centiért kár ültetni :lol: :lol: :lol: Sztem is, de az Irmscher tuningos Calibrák gyárilag ennyit voltak ültetve.
megadave Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Sziasztok! Van egy 96-os F Astrám 1.6-os 8 szelepes X16SZR motorral, szeretném feltuningolni X16XEL -re. Lehet, hogy amatőr a kérdés, de nem vagyok autószerelő: Át lehet alakítani a 8 szelepest, vagy ez csak motorcserével megy? Miben azonosak ezek a motorok? A váltó áttételezése különbözik, ez tuti, cserélni kell azt is vagy maradhat? Mennyi munka és kb mibe kerülhet? Érdemes egyáltalán belevágni? Köszi
J0hnny Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Sziasztok! Van egy 96-os F Astrám 1.6-os 8 szelepes X16SZR motorral, szeretném feltuningolni X16XEL -re. Lehet, hogy amatőr a kérdés, de nem vagyok autószerelő: Át lehet alakítani a 8 szelepest, vagy ez csak motorcserével megy? Miben azonosak ezek a motorok? A váltó áttételezése különbözik, ez tuti, cserélni kell azt is vagy maradhat? Mennyi munka és kb mibe kerülhet? Érdemes egyáltalán belevágni? Köszi Szerintem a 16V átalakítás nem járható út,inkább C16SE-t kellene abból csinálni.
warwolf Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Szerintem a 16V átalakítás nem járható út,inkább C16SE-t kellene abból csinálni. No meg az XEL sem egy aggregát.Megint jön a "vegyél erős autót" dolog....
opel16v Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Van egy 96-os F Astrám 1.6-os 8 szelepes X16SZR motorral, szeretném feltuningolni X16XEL -re. Lehet, hogy amatőr a kérdés, de nem vagyok autószerelő: Át lehet alakítani a 8 szelepest, vagy ez csak motorcserével megy? Miben azonosak ezek a motorok? A váltó áttételezése különbözik, ez tuti, cserélni kell azt is vagy maradhat? Mennyi munka és kb mibe kerülhet? Érdemes egyáltalán belevágni? Csak motorcsere, de ez átépítésengedély-köteles, ami nem egyszerű dolog. Szal gondolkodj inkább másik autóban :(
FPepe Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Sziasztok! Van egy 96-os F Astrám 1.6-os 8 szelepes X16SZR motorral, szeretném feltuningolni X16XEL -re. Lehet, hogy amatőr a kérdés, de nem vagyok autószerelő: Át lehet alakítani a 8 szelepest, vagy ez csak motorcserével megy? Miben azonosak ezek a motorok? A váltó áttételezése különbözik, ez tuti, cserélni kell azt is vagy maradhat? Mennyi munka és kb mibe kerülhet? Érdemes egyáltalán belevágni? Köszi Nyolcszelepes motorból nem tudsz 16 szelepest csinálni. Most hirtelen nem tudom, hány lovas az X16SZR, de hengerenkénti injektorosként (C16SE) 100LE lehet belőle, csak a zöldkártyánál lehet probléma, mert az X16SZR sztem már Euro2-es, és lehet, hogy C16SE-ként nem férne bele a megengedett füstölési határértékbe.
opel16v Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Nyolcszelepes motorból nem tudsz 16 szelepest csinálni. Most hirtelen nem tudom, hány lovas az X16SZR, de hengerenkénti injektorosként (C16SE) 100LE lehet belőle, csak a zöldkártyánál lehet probléma, mert az X16SZR sztem már Euro2-es, és lehet, hogy C16SE-ként nem férne bele a megengedett füstölési határértékbe. Erre már nem adnak ki átépítésit. Csak ugyanolyan vagy jobb környezetvédelmi normás motort engedélyeznek.
FPepe Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Erre már nem adnak ki átépítésit. Csak ugyanolyan vagy jobb környezetvédelmi normás motort engedélyeznek. Nem tudom, hogy a kolléga hivatalosan le akarta-e papírozni a dolgot... :(
opel16v Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Nem tudom, hogy a kolléga hivatalosan le akarta-e papírozni a dolgot... :( Hát ez mindenkinek a saját bevállalása :P
megadave Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Az X16SZR gyárilag 75 lovas, nekem elég lenne ha a kocsim 100-110 LE körüli lenne, ezért gondoltam az XEL motorra (ha jól tudom az 100 ló körül van). Szóval az átépítés nem járható út (erre számítottam). És mi a helyzet a cserével? Motort cserélni lehet, nem? Persze papírokat is rendezni utána. Jogos lenne a kérdés: miért nem veszek egy másik kocsit? Mert ahhoz több pénz kell, ráadásul már ugy megszerettem a verdát, hogy nem szívesen válnék meg tőle.
warwolf Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Az X16SZR gyárilag 75 lovas, nekem elég lenne ha a kocsim 100-110 LE körüli lenne, ezért gondoltam az XEL motorra (ha jól tudom az 100 ló körül van). Szóval az átépítés nem járható út (erre számítottam). És mi a helyzet a cserével? Motort cserélni lehet, nem? Persze papírokat is rendezni utána. Jogos lenne a kérdés: miért nem veszek egy másik kocsit? Mert ahhoz több pénz kell, ráadásul már ugy megszerettem a verdát, hogy nem szívesen válnék meg tőle. Gyanítom, hogy a blokk ugyanaz minden 1.6-nál, szal meg kell okoskodni, hogy mennyiben egyezik a dugattyú, sűrítési viszony, miegymás a C16SE-ével, és ha passzol, akkor hajrá.Meg is van a 100LE-d.
Tápiószecső Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Jogos lenne a kérdés: miért nem veszek egy másik kocsit? Mert ahhoz több pénz kell... Ez nem igaz. Az autócsere a legolcsóbb teljesítménynövelő megoldás.
J0hnny Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Ez nem igaz. Az autócsere a legolcsóbb teljesítménynövelő megoldás. És talán kevesebb szívással jár...
opel16v Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Gyanítom, hogy a blokk ugyanaz minden 1.6-nál, szal meg kell okoskodni, hogy mennyiben egyezik a dugattyú, sűrítési viszony, miegymás a C16SE-ével, és ha passzol, akkor hajrá.Meg is van a 100LE-d. Csak a C16NZ-SE blokk ugyanolyan, tudtommal a többi más. X16SZR->XEL csere lepapírozása szívás, és nem olcsó. Sokkal-sokkal olcsóbban jössz ki, ha eladod ezt, és veszel másikat :(
warwolf Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Csak a C16NZ-SE blokk ugyanolyan, tudtommal a többi más. X16SZR->XEL csere lepapírozása szívás, és nem olcsó. Sokkal-sokkal olcsóbban jössz ki, ha eladod ezt, és veszel másikat :( Miben más az SZR a többitől?
Sörös Sanyi Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Biztos, hogy nem azért más, mert kimaradt középen egy 'A'? :( (Nem komolyan venni, biztos, hogy jó motor az is :P)
warwolf Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Biztos, hogy nem azért más, mert kimaradt középen egy 'A'? :( (Nem komolyan venni, biztos, hogy jó motor az is :P) Azon kívül, hogy 75LE-t tud, semmi infót nem lelek róla.No meg azt, hogy később a Z16SE lett az tódja ennek a mocinak.De az ha jól emléxem, 98LE-t tudott, és a Merivában adódtak vele problémák, főleg olajfogyiilag......
Demó Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 8V-> 16V motorátalakítás hivatalosan eleve nem müködik, mert a 16V hengerfej eltakarja a 8V blokkon a motorkódot és számot.
tgabika76 Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 ...nem azért más, mert kimaradt középen egy 'A'? :( X16SAZR? :P :cry:
Sörös Sanyi Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 :( X16SAZR? :cry: :D Köszönöm Gabi, pont erre gondoltam! :P
Cai Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Sziasztok!!! Nekem is F Astrám van, és F Astra rajongó vagyok!! Kokrétabban nekem egy sedanom van, és szinte egyetlen egy szét gyúrt sedant sem láttok soha soha!!! Nagyon sok tuning oldalt végig néztem, és nagyon sok tuning gépet megnéztem! Szép lökösöket, mindenhol csak 5ajtósra lehet kapni, sedánra nem! küszöbb spoilerrel is ugyan ez a szitu! Rengeteg az 5 ajtós gépsas, ami nagyon szépen néz ki(nem kétlem, és nem is szólóm le) de sedan nincs egy sem(vagy nagyon kevés)!!!!!!!!! Nem tud valaki egy olyan oldalt. ahol szép sedanokat lehet megnézni, ellesni dolgokat, esetleg vásárolni cuccokat....
Sörös Sanyi Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Küszöbbel semmi gond, ha ötajtósé, és üvegszál. Simán meg tudja nyújtani egy üvegszálas csóka még a csavart küszöböt is. annyi, hogy ívről vesz egy mintát sablonnak, majd kettévágja, és elnyújtja az ívet. Észre sem lehet venni, hogy eredetileg nem arra az autóra gyártották (bár nem tudom mennyit kell nyújtani, de láttam már ilyet, egy Calibrára lett csinálva nem tudom milyen küszöbből).
MOR16V Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Sziasztok!!! Nekem is F Astrám van, és F Astra rajongó vagyok!! Kokrétabban nekem egy sedanom van, és szinte egyetlen egy szét gyúrt sedant sem láttok soha soha!!! Nagyon sok tuning oldalt végig néztem, és nagyon sok tuning gépet megnéztem! Szép lökösöket, mindenhol csak 5ajtósra lehet kapni, sedánra nem! küszöbb spoilerrel is ugyan ez a szitu! Rengeteg az 5 ajtós gépsas, ami nagyon szépen néz ki(nem kétlem, és nem is szólóm le) de sedan nincs egy sem(vagy nagyon kevés)!!!!!!!!! Nem tud valaki egy olyan oldalt. ahol szép sedanokat lehet megnézni, ellesni dolgokat, esetleg vásárolni cuccokat.... mondjuk ez pl nem is olyan rossz. Leleményes a hátsó lámpa lefalazás. Sokat dob egy szép felni. Ja a kép :( :
MOR16V Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 amúgy itt biztos találsz pár érdekes dolgot számodra: Sedanok
Recommended Posts