Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Áramot bármilyen áramkörben lehet mérni, ha megszakítod, és sorba kötöd a műszert :unsure:

Amúgy érdemes ismerni az adott LED adatait, ugyanis elég széles a skála a rajta eső feszültség, és a maximális

áram értékeiben. :wacko:

Elküldve

sziasztok.

volna kettő kérdésem.

1: le szeretném falazni a hátsó ajtót és azt szeretném tudni, hogy mik szükségesek hozzá pl. hogyan nyissam ki, milyen anyag szükséges a "fal"-hoz, stb, stb, stb

2: szeretném eltüntetni a tankbeöntő nyílást. (ehhez is mik szükségesek)

köszi

Elküldve
Őőőő és akkor hol megy bele majd az üa? :unsure:

nem tom. azért kérdem.

de láttam már olyan astrát amin nem volt beöntő...

Elküldve
nem tom. azért kérdem.

de láttam már olyan astrát amin nem volt beöntő...

valahol láttam hasonlót,de nem tudom milyen autó volt, és ott a hátsó lámpa kifordítása után lett megtalálható a tankbeömlő... :unsure:

Elküldve
Áramot bármilyen áramkörben lehet mérni, ha megszakítod, és sorba kötöd a műszert :wacko:

na jo de én ugy értettem amit irtak, hogy fogyi nélkül akarta mérni.

az áramkörhöz az is kell ha jol emlékszem táp madzag fogyasztó:unsure:

és igen sorba kell bekötni, nem párhuzasmosan ezt viszont elkavartam sorry

Elküldve

Kaptam egy ilyen emailt:

Ha valakit érdekel a dolog, intézze!

"Szia!

Lajtner Zsolt vagyok, Budapestről a StreetVox Kfttől.

Cégünk autóhifi-t és optikai tuning felszereléseket importál.

Most találtam meg a klubbotokat a neten.

Szerintem érdekelhetné a tagokat a termékeink egy része.

Amit most ajánlani szeretnék az két dolog, az egyik az úgy nevezett "Plazma számlap"

a másik, pedig a króm keret a műszeregység köré.

A mellékletben csatoltam 2 képet is kifejezetten az Astra F GSI szamlapjáról működés

közben, beszerleve sajnos nincs fotóm, de egy Civic számlap képét is megtaláljátok

amit beszerelve fotóztam. Nagyjából ezt mutatja az Astra is beszerelve.

A képeket telefonnal csináltam, ha szeretéd, csinálok jobbakat is kamerával.

Mi közvetlenül a gyártótól vásárlunk, ezért kedvező árakat tudunk adni.

A számlap egy nyomtatott áramkör, jár hozzá egy kezelő, amivel a színárnyalatot és a

fényerőt lehet szabályozni, 12V-t kell neki adni és működik is.

A krómkeretet pattintva lehet rögzíteni a műszerfalba, ragasztani nem kell.

Az alap áraink:

Plazma számlap 15000ft/készlet

Króm keret 10000ft/készlet

Természetesen nagyobb darabszám esetén tudunk kedvezményt adni az árakból, ez

megbeszélés tárgyát képezi.

A Hondásoknál ez úgy működik, hogy egy ember leszervezi és összegyűjti a

rendeléseket és amikor összejön egy nagyobb rendeléás leadja nekem.

A kedvezményt neki adom, hogy Ő mit csinál vele, az az Ő dolga szerintem megtartja

magának a különbséget:)

Ha az ajánlatom megnyerte a tetszésedet keress nyugodtan emailen vagy telefonon.

Üdv

Zsolt

20-9-452-493"

  • 5 weeks later...
Elküldve

Egy távoli ismi szeretné a C16NZ-t átalakítani C16SE-re.A kérdés pedig, hogy mennyiben egyezik a 2 motor?Löket/furat/kompresszióviszony?

Ill. mi az, amit át kell tenni egyikről a másikra?

Esetleg +érzékelők?

Elküldve
Egy távoli ismi szeretné a C16NZ-t átalakítani C16SE-re.A kérdés pedig, hogy mennyiben egyezik a 2 motor?Löket/furat/kompresszióviszony?

Ill. mi az, amit át kell tenni egyikről a másikra?

Esetleg +érzékelők?

Én ugyanezen gondolkodom C14-re :lol: Úgy tudom, hogy a blokk tökugyanaz, csak a vezérlést kell cserélni (ECU, szelepelés, injektor -na, meg az első féktárcsa -legalábbis 1.4-nél). A kompresszió nagyobb az SE-ben még a motorszáma alapján (http://www.topbuzz.co.uk/info/engine_codes/engine_codes.htm), de gondolom ez már úgy is adódik az új vezérlésnél.

Elküldve

Sziasztok!

Kéne egy kis tanács (főleg olyantól aki tapasztalatból beszél) az ügyben hogy milyen márkájú ültetőrugót lenne érdemes vennem! Fateromnak van gy off yarisa, abba vettünk enzo-t és igen kaki lett tőle, ültetni ültette de nagyon imbolygós lett (jobban mint a gyári rugókkal). Nekem F caravanom van diesel. Ja és persze az ár sem mindegy! Előre is köszi!

Elküldve
Sziasztok!

Kéne egy kis tanács (főleg olyantól aki tapasztalatból beszél) az ügyben hogy milyen márkájú ültetőrugót lenne érdemes vennem! Fateromnak van gy off yarisa, abba vettünk enzo-t és igen kaki lett tőle, ültetni ültette de nagyon imbolygós lett (jobban mint a gyári rugókkal). Nekem F caravanom van diesel. Ja és persze az ár sem mindegy! Előre is köszi!

Ültetésnél nem elég rugókat cserézni, célszerű gátlókat is.Nem extrém, max. 40mm-nél még bőven jó a normál, de lehetőleg gázos gátló, pl. SACHS.

Ennek cseréje nélkül az elhasználódott gátlóval bizony imbolyogni fog a gép.Amúgy saját tapasztalat.

Komplett hengerfej, szívósor, befecskendezés, AC, kábelköteg, ECU... :lol:

Semmi plusz extra?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.