Atommanó Elküldve Július12, 2007 Elküldve Július12, 2007 Jah!Jó volna,ha valaki beszabadulna végre Anti garázsába egy fényképezőgéppel végre! :) Ami jó lehet nektek... - C20xe Katalizátor... - FK M3-as tükör adapterrel F Astrára párban szép "Astra la Vista" kékre fényezve - Van még vagy 8 doboz különböző típusú, FK tükör - nyomtávszélesítők 4X100 - van használt c20xe gyertyakábel pár darab... nagyjából ennyi...amit tudnátok használni...De ha kell valakinek valami inkább az adok veszek topicban jelezze...mert seggbe fogom rúgni magunkat, ha itt folytatjuk... B)
redline Elküldve Július12, 2007 Elküldve Július12, 2007 - van használt c20xe gyertyakábel pár darab... ezek milyen állapotúak? egy teszt lehet érdekelne egyszer.... meg az a kalaptartó is amiről an no beszéltünk :)
Atommanó Elküldve Július12, 2007 Elküldve Július12, 2007 Az félre van rakva neked... meg a Dininek a rács... Az xe kábelek passz hogy milyenek...odaadom ajcsiba...
Tápiószecső Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Amennyire én tudom, kell hozzá egy ilyen cucc: http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/ola...mba_adapter.jpg Ezt az olajszűrő elé kell felcsavarni (mármint előbb ezt, és erre rá az olajszűrőt), ennek az oldalán pedig van négy csavarral lezárható furat, amihez 4db műszert lehet csatlakoztatni, olajnyomás és olajhőfokmérőt egyaránt. Ilyen adaptert amúgy legutóbb az üllői úti Homasitában láttam, ha jól rémlik olyan 5-6e FT körül, de ehhez még kell ugye a jeladó + a műszer is. Megnéztem, nem tűnik gagyinak. Van vagy fél kiló. :) De volt 3 féle: M18-P1.5, M20-P1.5, 3/4 UNF-15. Tudja valaki melyik kellene nekem? Gondolom valamelyik metrikus. És 6-7000-be kerülnek. Amúgy mennyi fantasztikus áru van ott... B)
tgabika76 Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 De volt 3 féle: M18-P1.5, M20-P1.5, 3/4 UNF-15. Tudja valaki melyik kellene nekem? Fogsz egy olajszűrőt, és megnézed benne a menetméretet, aztán ki is derül. Ha M18-as van benne, akkor az kell neked, ha meg M20, akkor az.
Morpheus Elküldve Július21, 2007 Elküldve Július21, 2007 Hellótok! Van valikenk ötlete hogyan, és hova lehet fordulatszámmérőt bekötni?mivel gyárilag nincs benne fordulatszámmérő be sincs vezetékezve.Szereztem egy fordulatszámmérős km-órát és be kellene operálni úgy hogy működjön is!Kérdésem a következő:Lehet egyeltalán utólag bekötni ford.mérőt ha igen hova?A kis F-es Astrám paraméterei: 1.4ccm hengerenkénti Injektor 1994-ben született és úgyvélem elektromos gyújtású.Ami szerintem nem túl kedvező ebben az esetben, mert a volt Trabantom ugyebár trafós volt,ennél egyszerű volt mert csak rákötöttem a + meg a -- ra és kész!ennél nincsenek ilyenek! Valki Sürgősbe válaszoljon! Kösszencs.
Tápiószecső Elküldve Július21, 2007 Elküldve Július21, 2007 Hellótok! Van valikenk ötlete hogyan, és hova lehet fordulatszámmérőt bekötni?mivel gyárilag nincs benne fordulatszámmérő be sincs vezetékezve.Szereztem egy fordulatszámmérős km-órát és be kellene operálni úgy hogy működjön is!Kérdésem a következő:Lehet egyeltalán utólag bekötni ford.mérőt ha igen hova?A kis F-es Astrám paraméterei: 1.4ccm hengerenkénti Injektor 1994-ben született és úgyvélem elektromos gyújtású.Ami szerintem nem túl kedvező ebben az esetben, mert a volt Trabantom ugyebár trafós volt,ennél egyszerű volt mert csak rákötöttem a + meg a -- ra és kész!ennél nincsenek ilyenek! Valki Sürgősbe válaszoljon! Kösszencs. 1 topikba bőven elég. :)
Guest hamsy Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Sziasztok! Épp tegnap akadtam erre az oldalra és még nem olvastam át mindent de lassan haladok. B) Az lenne a kérdésem hátha tudtok rá válaszolni hogy van egy F astrám és a légszűröt direktszűrőre cseréltem. De mivel eddig nem mertem a dobozt kivenni mert megy belőle egy kék cső aminek én semmi értelmét nem látom hogy az minek oda, de tuti nem azért rakták oda mert sok kék cső volt a gyárban és foglalta a helyet. Nah szóvel szerintetek kiszedjem vagy nem??? Van kép is...: http://kepfeltoltes.hu/view/070804/HPIM184...ltoltes.hu_.jpg Ja még annyi hogy a müszerfalba kicserélném a világitást ha valaki tudna valamilyen tanáccssal segiteni megköszönném. :)
redline Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Az lenne a kérdésem hátha tudtok rá válaszolni hogy van egy F astrám és a légszűröt direktszűrőre cseréltem. De mivel eddig nem mertem a dobozt kivenni mert megy belőle egy kék cső aminek én semmi értelmét nem látom hogy az minek oda, de tuti nem azért rakták oda mert sok kék cső volt a gyárban és foglalta a helyet. Nah szóvel szerintetek kiszedjem vagy nem??? Van kép is...: http://kepfeltoltes.hu/view/070804/HPIM184...ltoltes.hu_.jpg A másik vége hová megy? Egyébként értelme szerintem nem sok lesz a direktszűrőnek Ja még annyi hogy a müszerfalba kicserélném a világitást ha valaki tudna valamilyen tanáccssal segiteni megköszönném. B) A százas körte nem jó bele :) Pontosan mit szeretnél tudni?
FPepe Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Sziasztok! Épp tegnap akadtam erre az oldalra és még nem olvastam át mindent de lassan haladok. B) Az lenne a kérdésem hátha tudtok rá válaszolni hogy van egy F astrám és a légszűröt direktszűrőre cseréltem. De mivel eddig nem mertem a dobozt kivenni mert megy belőle egy kék cső aminek én semmi értelmét nem látom hogy az minek oda, de tuti nem azért rakták oda mert sok kék cső volt a gyárban és foglalta a helyet. Nah szóvel szerintetek kiszedjem vagy nem??? Van kép is...: http://kepfeltoltes.hu/view/070804/HPIM184...ltoltes.hu_.jpg Ja még annyi hogy a müszerfalba kicserélném a világitást ha valaki tudna valamilyen tanáccssal segiteni megköszönném. :) Hi! Az a kék cső egy vákuumcső, elvileg az lenne a szerepe, hogy van egy pillangószelep a levegőszűrő dobozban, amit hidegen lezárna, hogy a motor a kipuffcsonk felől jövő csövön szívjon langyos levegőt, melegen pedig átkapcsolna a külső hideg levegőre. Húzd ki a fojtószelepháznál levő gumi könyökből, és zárd le valamivel a könyökcsövet (pl. egy M4-es csavart beletekersz).
opzsolt Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Sziasztok! Épp tegnap akadtam erre az oldalra és még nem olvastam át mindent de lassan haladok. :omg: Az lenne a kérdésem hátha tudtok rá válaszolni hogy van egy F astrám és a légszűröt direktszűrőre cseréltem. De mivel eddig nem mertem a dobozt kivenni mert megy belőle egy kék cső aminek én semmi értelmét nem látom hogy az minek oda, de tuti nem azért rakták oda mert sok kék cső volt a gyárban és foglalta a helyet. Nah szóvel szerintetek kiszedjem vagy nem??? Van kép is...: http://kepfeltoltes.hu/view/070804/HPIM184...ltoltes.hu_.jpg Ja még annyi hogy a müszerfalba kicserélném a világitást ha valaki tudna valamilyen tanáccssal segiteni megköszönném. :) én nem szedném ki a gyári szűrőt . na de ezt te tudod a te autód B) csak a hangja változik . jobb nem lesz sőőőőt.. üdv. zsolt :)
Tápiószecső Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Az lenne a kérdésem hátha tudtok rá válaszolni hogy van egy F astrám és a légszűröt direktszűrőre cseréltem. Én is visszaraknám a gyárit, de ha már marad a direkt, akkor ne közvetlen a torokra rakd, hanem egy csővel vezesd el a doboz helyére. Aztán jöhetne a szigetelés, a levegő bevezetés, stb... Bőven nem ér annyit.
Guest hamsy Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Pontosan mit szeretnél tudni? Köszi a válaszokat!!! hmmmmm. Nem gondoltam volna tényleg hogy azt mondjátok hogy a direktszűrő nem kéne bele pedig mindenkinek az az első hogy direktszűrő a kocsiba (ismerősök körében). Hát valahogy a 100as égő nem kéne bele :) Nem, arra gondoltam hogy az égőt befestem de egyik haweromnak is olyan van és semmit nem látni este belőle. Én ledekre godoltam és a forum elején még beszéltek erről de egy képet sem tok megnézni hiába ott a link, mert már 4éve volt a hozzászolás. Meg hogy ha azt leszedem nem fog valami kiesni??? Mármint ilyen mutató vagy valami...tom hülyén hangzik de még nem szedtem szét műszerfalat. thx
redline Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Köszi a válaszokat!!! hmmmmm. Nem gondoltam volna tényleg hogy azt mondjátok hogy a direktszűrő nem kéne bele pedig mindenkinek az az első hogy direktszűrő a kocsiba (ismerősök körében). persze, mert az a legolcsóbb :) Nem, arra gondoltam hogy az égőt befestem de egyik haweromnak is olyan van és semmit nem látni este belőle. Én ledekre godoltam és a forum elején még beszéltek erről de egy képet sem tok megnézni hiába ott a link, mert már 4éve volt a hozzászolás. Meg hogy ha azt leszedem nem fog valami kiesni??? Mármint ilyen mutató vagy valami...tom hülyén hangzik de még nem szedtem szét műszerfalat. égőfestést felejtsd el van carstylingon egy srác _LAC_ a neve, keresd meg ő árul "kulcsrakészen" ledeket (azaz foglalattal tehát csak bele kell tenni)
Demó Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 Köszi a válaszokat!!! hmmmmm. Nem gondoltam volna tényleg hogy azt mondjátok hogy a direktszűrő nem kéne bele pedig mindenkinek az az első hogy direktszűrő a kocsiba (ismerősök körében). A direktszürö tényleg nem ér semmit, ha csak úgy a motortérben lóg. Annak a doboznak az a szerepe, hogy a motort kívülröl beszívott hideg levegövel lássa el, mert mint tudjuk, a hideg levegö nagyobbat tágul égésnél. Ha viszont ráraksz egy direktszüröt, akkor a motortérböl fog forró levegöt beszívni, így kisebbet tágul már a levegö, ami kisebb teljesítményt jelent. Viszont a szívóhang a dierektszürönél sokkal jobb. El kell dönteni, hogy mit akarsz, szívóhangot és pár LE mínuszt, vagy csendesebb motort jobb teljesítménnyel. Nekem is csak azért van benne a Corsában a direktszürö, mert egy A Corsában C20XE-vel már nem nagyon fér el egy légszüröház. :)
opzsolt Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 hát ahogy láttam, ott tényleg nem nagyon férne el :) kényszer megoldás .
Demó Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 hát ahogy láttam, ott tényleg nem nagyon férne el B) kényszer megoldás . De mondjuk nem is vagyok feltétlenül rászorulva pár +LE-re. :)
Guest hamsy Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 persze, mert az a legolcsóbb :) égőfestést felejtsd el van carstylingon egy srác _LAC_ a neve, keresd meg ő árul "kulcsrakészen" ledeket (azaz foglalattal tehát csak bele kell tenni) köszi. de a srácot hol lelem??? már mint hogy melyik forumra irogat vagy topicba mert már vagy 3órája keresem még a userek autoi között is kerestem de nem leltem. sok bajom van tom. A légszűrő doboz meg szeritnem repül. A jobb hűtés miatt meg csapok flexel egy lyukat a motorháztetőn oszt majd megy bele hideg levegő. B)
opzsolt Elküldve Augusztus4, 2007 Elküldve Augusztus4, 2007 De mondjuk nem is vagyok feltétlenül rászorulva pár +LE-re. :) hát nem az tuti ! B)
1.6 16v Elküldve Augusztus5, 2007 Elküldve Augusztus5, 2007 köszi. de a srácot hol lelem??? már mint hogy melyik forumra irogat vagy topicba mert már vagy 3órája keresem még a userek autoi között is kerestem de nem leltem. sok bajom van tom. A légszűrő doboz meg szeritnem repül. A jobb hűtés miatt meg csapok flexel egy lyukat a motorháztetőn oszt majd megy bele hideg levegő. :) Hali. Öt keresed. http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=17112
redline Elküldve Augusztus5, 2007 Elküldve Augusztus5, 2007 A légszűrő doboz meg szeritnem repül. A jobb hűtés miatt meg csapok flexel egy lyukat a motorháztetőn oszt majd megy bele hideg levegő. B) ez még lehet, hogy kevés...el kellene választani valamivel a motortól egyébként meg nem tudom mennyire tesz jó a direkszűrőnek ha minden akadály nélkül kapja a arcába az esőt, a koszt meg mindent...:)
Guest hamsy Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Nah kikaptam a lészűrő dobozát! Az még egyszerű volt, de alatta volt egy lyuk amiben meg volt egy másik doboz...nem tudtam mi az ezért mondom kiszedem megnézem....hát kiszedtem :) http://kepfeltoltes.hu/view/070806/HPIM185...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/070806/HPIM185...ltoltes.hu_.jpg Ez lett belőle....egy pár órát igénybe vett meg néhány horzsolást beszereztem, de kijött....amugy még mindig nem tom mi az...tippeket kérek... http://kepfeltoltes.hu/view/070806/HPIM186...ltoltes.hu_.jpg
FPepe Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 ...amugy még mindig nem tom mi az...tippeket kérek... http://kepfeltoltes.hu/view/070806/HPIM186...ltoltes.hu_.jpg Ez egy rezonátordoboz. Az lenne a feladata, hogy a motor szívászaját csökkentse. Sztem felesleges volt kiszedni, mert ha netán úgy döntesz, hogy visszateszed egyszer a légszűrődobozt, akkor teheted vissza ezt is.
Udi Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Kicsit kiegészítem: Adott fordulatszám tartományban gyorsítja a levegő áramlását is! :)
redline Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Kicsit kiegészítem: Adott fordulatszám tartományban gyorsítja a levegő áramlását is! :) ez tuti? és mettől meddig tart az a tartomány? B)
Recommended Posts