Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mert mindneki idejekorán cseréli le. :mellow:

Valahol nemrég volt szó róla, hogy a kevlár 10-20ekm alatt lekopik. Miért, ha nem is lehet csúsztatni annyira?

Cserébe nagyon állat.... :rolleyes:

Elküldve
Cserébe nagyon állat.... :rolleyes:

De nekem nincs turbóm meg összkerekem hozzá. :mellow:

Amúgy neked mennyiért csinálták? Csillapított a tárcsád?

Azon gondolkozom, hogy rugó nélküli tárcsával milyen lenne!? :unsure:

Elküldve
Azon gondolkozom, hogy rugó nélküli tárcsával milyen lenne!? :rolleyes:

Szétcibálná az autót. :mellow:

Poént félretéve, nekem a gyári sachs szinteres tárcsán van ugyan rugó, de erősebb,

és ez is elég hátbaverős dolog. Ha nem lennének kikeményítve a motortartó bakok,

akkor hamar szakítaná őket.

Elküldve
Szétcibálná az autót. :rolleyes:

Poént félretéve, nekem a gyári sachs szinteres tárcsán van ugyan rugó, de erősebb,

és ez is elég hátbaverős dolog. Ha nem lennének kikeményítve a motortartó bakok,

akkor hamar szakítaná őket.

Akkor napolom az ötletet. :mellow:

Ez a 200mm-es tárcsa?

Elküldve
Amúgy neked mennyiért csinálták? Csillapított a tárcsád?

Azon gondolkozom, hogy rugó nélküli tárcsával milyen lenne!? :lol:

20as volt, de csinálják olcsóbban is szerintem.

Rugó nélkül szerintem vicces lenne. :rolleyes: :mellow: :unsure:

Az igazi szinter.hu. :D

Elküldve

Na felkerestem ismerős kanyarokat. Ugynazt tudom mondani mint a múltkor. Sokkal jobb.

Olyan érzésem van mintha befelé húzná a kanyarba az autót. Magyarul csökkent az alulkormányzás. Sokkal semlegesebb, gyorsabban, stabilabban lehet bevenni ezt-azt, és jóval nagyobb tartalékok vannak. Talán még a súlypontáthelyeződés is mérséklődött, bár ezt kevés helyen tudtam tesztelni.

Viszont a meleget nagyon megérzi az autó. Alig akar menni. :rolleyes:

Elküldve
Megszoktad...

Az is biztos közrejátszik, de nemcsak. Van amikor teljesen jónak érzem. Például ma is olyan szépet előztem hármasban (kis) emelkedőn, hogy tök meglepődtem. :unsure: Pedig ketten voltak velem.

Van amikor meg azt hiszem szét van esve a motor, tuti kijártam belőle az összes kompressziót vagy valami. :mellow: De ezt az elmúlt 100000 alatt elég sokszor éreztem.

Pedig próbálok odafigyelni minél több körülményre, de nagyon hasolnó esetkeben is néha tök máshogy megy.

Mindjárt jön Gabi és mondja hogy pusztán mentális. :rolleyes:

Elküldve
Az is biztos közrejátszik, de nemcsak. Van amikor teljesen jónak érzem. Például ma is olyan szépet előztem hármasban (kis) emelkedőn, hogy tök meglepődtem. :D Pedig ketten voltak velem.

Van amikor meg azt hiszem szét van esve a motor, tuti kijártam belőle az összes kompressziót vagy valami. :mellow: De ezt az elmúlt 100000 alatt elég sokszor éreztem.

Pedig próbálok odafigyelni minél több körülményre, de nagyon hasolnó esetkeben is néha tök máshogy megy.

Mindjárt jön Gabi és mondja hogy pusztán mentális. :rolleyes:

Érdekes, mert velem is gyakran van/volt ilyen. Nemtom mitől lehet. Biztos közrejátszik a mentális és a valós időjárás/egyéb körölmények okozta lóerőcsökkenés is. De szeritnem a legtöbbet az számít, hogy az adott időszakban hogy használtad. Ha huzamosabb ideig közlekedsz tényleg igazán óvatosan (olyan tojás a gázpedál alatt stílusban), akkor utána normál használat alatt nagyon jónak fogod érezni. Szerintem. :unsure:

Elküldve
Mindjárt jön Gabi és mondja hogy pusztán mentális. :rolleyes:

Ez pusztán mentális :unsure: :D :lol:

Egyébként meg megoldás: mindig padlógázon kell közlekedni. Legalábbis én így nem érzek

változásokat a versenyautóban :mellow:

Elküldve
Egyébként meg megoldás: mindig padlógázon kell közlekedni. Legalábbis én így nem érzek

változásokat a versenyautóban :rolleyes:

Ugyan úgy megy, mint 5 éve??? :mellow: :unsure:

Elküldve

Sokkal-sokkal jobban :mellow:

Bár most valami kávédaráló bújt a motorháztető alá, valszeg a vízpumpa vagy az egyik feszítőgörgő

készül megadni magát. :rolleyes: De most van rá egy hónapunk, hogy megcsináljuk. :unsure:

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Ajánlottak jófajta sportgyertyákat az 1.6-os 8 szelepes SI-m hez.Névszerint BRISK DR 15 ZC. Szerintetek megéri a 2000 ft-os árát jót-avagy rosszat tesz a gyorsulásnak, fogyasztásnak satöbbi. Ha van tapasztalatotok lécci írjátok meg. Illetve ha ez nem jó a kocsimnak akkor mi? Tudom a gyári a legjobb most az is van benne :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok!

Ajánlottak jófajta sportgyertyákat az 1.6-os 8 szelepes SI-m hez.Névszerint BRISK DR 15 ZC. Szerintetek megéri a 2000 ft-os árát jót-avagy rosszat tesz a gyorsulásnak, fogyasztásnak satöbbi. Ha van tapasztalatotok lécci írjátok meg. Illetve ha ez nem jó a kocsimnak akkor mi? Tudom a gyári a legjobb most az is van benne :rolleyes:

Gyertyától nem lesz semmivel se jobb a gyorsulás.

Nem mindig a gyári a legjobb, de egy gyári motornál böven elég.

Elküldve

Ja !Azt értem hogy így jó ahogy van csak gondoltam ha esetleg valaki használt már ilyesmit az mondhatna egy két szót a tapasztaltakról.Mert aki még nem használta az ugye nem is tudhat róla semmit !

Vagyis amint azt én magam is írtam azzal tisztában vagyok, hogy gyári a jó.A kérdésem alapvetően arra irányult hogy a BIRSK jó-e .

tehát akkor okosabb nem lettem.

De azért köszi :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.