Tom Elküldve Április24, 2007 Elküldve Április24, 2007 Mert mindneki idejekorán cseréli le. :mellow: Valahol nemrég volt szó róla, hogy a kevlár 10-20ekm alatt lekopik. Miért, ha nem is lehet csúsztatni annyira? Cserébe nagyon állat.... :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve Április24, 2007 Elküldve Április24, 2007 Cserébe nagyon állat.... :rolleyes: De nekem nincs turbóm meg összkerekem hozzá. :mellow: Amúgy neked mennyiért csinálták? Csillapított a tárcsád? Azon gondolkozom, hogy rugó nélküli tárcsával milyen lenne!? :unsure:
opel16v Elküldve Április24, 2007 Elküldve Április24, 2007 Azon gondolkozom, hogy rugó nélküli tárcsával milyen lenne!? :rolleyes: Szétcibálná az autót. :mellow: Poént félretéve, nekem a gyári sachs szinteres tárcsán van ugyan rugó, de erősebb, és ez is elég hátbaverős dolog. Ha nem lennének kikeményítve a motortartó bakok, akkor hamar szakítaná őket.
Tápiószecső Elküldve Április24, 2007 Elküldve Április24, 2007 Szétcibálná az autót. :rolleyes: Poént félretéve, nekem a gyári sachs szinteres tárcsán van ugyan rugó, de erősebb, és ez is elég hátbaverős dolog. Ha nem lennének kikeményítve a motortartó bakok, akkor hamar szakítaná őket. Akkor napolom az ötletet. :mellow: Ez a 200mm-es tárcsa?
Tom Elküldve Április24, 2007 Elküldve Április24, 2007 Amúgy neked mennyiért csinálták? Csillapított a tárcsád? Azon gondolkozom, hogy rugó nélküli tárcsával milyen lenne!? :lol: 20as volt, de csinálják olcsóbban is szerintem. Rugó nélkül szerintem vicces lenne. :rolleyes: :mellow: :unsure: Az igazi szinter.hu. :D
opel16v Elküldve Április24, 2007 Elküldve Április24, 2007 Ez a 200mm-es tárcsa? Ha jól emléxem, akkora. Gyári mérete az 1.6Si motornak.
Tápiószecső Elküldve Április26, 2007 Elküldve Április26, 2007 Na felkerestem ismerős kanyarokat. Ugynazt tudom mondani mint a múltkor. Sokkal jobb. Olyan érzésem van mintha befelé húzná a kanyarba az autót. Magyarul csökkent az alulkormányzás. Sokkal semlegesebb, gyorsabban, stabilabban lehet bevenni ezt-azt, és jóval nagyobb tartalékok vannak. Talán még a súlypontáthelyeződés is mérséklődött, bár ezt kevés helyen tudtam tesztelni. Viszont a meleget nagyon megérzi az autó. Alig akar menni. :rolleyes:
Tom Elküldve Április26, 2007 Elküldve Április26, 2007 Viszont a meleget nagyon megérzi az autó. Alig akar menni. :rolleyes: Megszoktad...
Tápiószecső Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 Megszoktad... Az is biztos közrejátszik, de nemcsak. Van amikor teljesen jónak érzem. Például ma is olyan szépet előztem hármasban (kis) emelkedőn, hogy tök meglepődtem. :unsure: Pedig ketten voltak velem. Van amikor meg azt hiszem szét van esve a motor, tuti kijártam belőle az összes kompressziót vagy valami. :mellow: De ezt az elmúlt 100000 alatt elég sokszor éreztem. Pedig próbálok odafigyelni minél több körülményre, de nagyon hasolnó esetkeben is néha tök máshogy megy. Mindjárt jön Gabi és mondja hogy pusztán mentális. :rolleyes:
Tom Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 Az is biztos közrejátszik, de nemcsak. Van amikor teljesen jónak érzem. Például ma is olyan szépet előztem hármasban (kis) emelkedőn, hogy tök meglepődtem. :D Pedig ketten voltak velem. Van amikor meg azt hiszem szét van esve a motor, tuti kijártam belőle az összes kompressziót vagy valami. :mellow: De ezt az elmúlt 100000 alatt elég sokszor éreztem. Pedig próbálok odafigyelni minél több körülményre, de nagyon hasolnó esetkeben is néha tök máshogy megy. Mindjárt jön Gabi és mondja hogy pusztán mentális. :rolleyes: Érdekes, mert velem is gyakran van/volt ilyen. Nemtom mitől lehet. Biztos közrejátszik a mentális és a valós időjárás/egyéb körölmények okozta lóerőcsökkenés is. De szeritnem a legtöbbet az számít, hogy az adott időszakban hogy használtad. Ha huzamosabb ideig közlekedsz tényleg igazán óvatosan (olyan tojás a gázpedál alatt stílusban), akkor utána normál használat alatt nagyon jónak fogod érezni. Szerintem. :unsure:
opel16v Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 Mindjárt jön Gabi és mondja hogy pusztán mentális. :rolleyes: Ez pusztán mentális :unsure: :D :lol: Egyébként meg megoldás: mindig padlógázon kell közlekedni. Legalábbis én így nem érzek változásokat a versenyautóban :mellow:
Tom Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 Egyébként meg megoldás: mindig padlógázon kell közlekedni. Legalábbis én így nem érzek változásokat a versenyautóban :rolleyes: Ugyan úgy megy, mint 5 éve??? :mellow: :unsure:
Tápiószecső Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 Ugyan úgy megy, mint 5 éve??? :rolleyes: :mellow: Jobban megy mint 4 éve. :unsure:
opel16v Elküldve Április27, 2007 Elküldve Április27, 2007 Sokkal-sokkal jobban :mellow: Bár most valami kávédaráló bújt a motorháztető alá, valszeg a vízpumpa vagy az egyik feszítőgörgő készül megadni magát. :rolleyes: De most van rá egy hónapunk, hogy megcsináljuk. :unsure:
warwolf Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Ehez adnak izzót is, v. csak a lámpa maga kerül enyibe?
ivannorbi Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Ehez adnak izzót is, v. csak a lámpa maga kerül enyibe? Izzókról nem írnak, úgyhogy valószínűleg az nincs hozzá :rolleyes: Ha adnának, biztosan odaírnák.
MOR16V Elküldve Június22, 2007 Elküldve Június22, 2007 Profi munka :rolleyes: ez a caraván valóban szép, asszem coupe oldalán is fent van CS-on. csak kár hogy x20xev van benne
Tom Elküldve Június23, 2007 Elküldve Június23, 2007 Profi munka :rolleyes: Hát igen, ez eléggé etalon a saját kategóriájában.
Lujdzsi Elküldve Június23, 2007 Elküldve Június23, 2007 Sziasztok! Ajánlottak jófajta sportgyertyákat az 1.6-os 8 szelepes SI-m hez.Névszerint BRISK DR 15 ZC. Szerintetek megéri a 2000 ft-os árát jót-avagy rosszat tesz a gyorsulásnak, fogyasztásnak satöbbi. Ha van tapasztalatotok lécci írjátok meg. Illetve ha ez nem jó a kocsimnak akkor mi? Tudom a gyári a legjobb most az is van benne :rolleyes:
mackosajt Elküldve Június23, 2007 Elküldve Június23, 2007 megválaszoltad a saját kérdésed Lujdzsi! Gyárit! :rolleyes:
Demó Elküldve Június23, 2007 Elküldve Június23, 2007 Sziasztok! Ajánlottak jófajta sportgyertyákat az 1.6-os 8 szelepes SI-m hez.Névszerint BRISK DR 15 ZC. Szerintetek megéri a 2000 ft-os árát jót-avagy rosszat tesz a gyorsulásnak, fogyasztásnak satöbbi. Ha van tapasztalatotok lécci írjátok meg. Illetve ha ez nem jó a kocsimnak akkor mi? Tudom a gyári a legjobb most az is van benne :rolleyes: Gyertyától nem lesz semmivel se jobb a gyorsulás. Nem mindig a gyári a legjobb, de egy gyári motornál böven elég.
Lujdzsi Elküldve Június24, 2007 Elküldve Június24, 2007 Köszi a választ bár okosabb nem lettem :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve Június24, 2007 Elküldve Június24, 2007 Köszi a választ bár okosabb nem lettem :rolleyes: Pedig minden benne van az előző két válaszban. Ha rossz a gyertyád cseréld gyárira, ha nem rossz, akkor örülj neki hogy megspóroltál 4x2000-et.
Lujdzsi Elküldve Június24, 2007 Elküldve Június24, 2007 Ja !Azt értem hogy így jó ahogy van csak gondoltam ha esetleg valaki használt már ilyesmit az mondhatna egy két szót a tapasztaltakról.Mert aki még nem használta az ugye nem is tudhat róla semmit ! Vagyis amint azt én magam is írtam azzal tisztában vagyok, hogy gyári a jó.A kérdésem alapvetően arra irányult hogy a BIRSK jó-e . tehát akkor okosabb nem lettem. De azért köszi :rolleyes:
Recommended Posts