Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Azér' nem semmi (csak kár hogy nem értem :unsure: ):

Aus Aachen, Deutschland

Leistung: 476 PS

VMax: 341 km/h

0-100 km/h: 2.9 Sek.

Hubraum: 1998 ccm

Opel-Astra-16v-Turbo-4-2B4-ub6L.jpg

Beschreibung:

ich mag mein auto weil er in Deutschland einzel stück ist made in Africa das lenkrad

wurde vnl rechts nach links umgebaut 1999jahr BJ 1998 , 6 gang, 341 Kmh höchstgesch.. bei

Bosch getestedt Leergewicht( 1,240Kg) 0-100 2,9 sec und 0-200 8,3 sec BiTurbo loader ab

1150 Umin ist er Aktiv ,ich selber bin max über 280 gefahren weil tacho 280 schluß ist,

leider mußte ich danach neue Tacho seil erneuern bis jetz hat mich kein auto überholt

nicht in autobahn oder an der Ampel, bis jetz war mein stäkster gegner F60 nicht mal er

hat geschaft und Audi TT 3,2Liter zu überholen war Ob ich WV Käfer über hole das war geil

(Gang Übersetzung 1-91Km/2-142km/3-191km/4-252km/5-311km/6-354km Alles bei 7150Umin verb

Stadt 12,8 Auto banh 8,9 landstraße 7,9Liter max zwischen 18 bis 21 liter aber das nur mit

volle Power Das Auto hat mir nur 14,950euro gekostedt und un Auffällig Das macht ja das

Spaß daran, damit mach ich alle Auto Hersteller Fertig sogar Über 200,000euro Autos

Link to comment
Megosztás:

Demo gyere és fordíts :unsure:

Egy 1999-es évjáratú biturbó rakéta.A BOSCH-nál bemérték, és ott jöttek ki azok a gyorsulási értékek, amiket leír a srác.Meg hogy a régi km.órája 280-nál leakadt.

Ja igen, meg hogy Némethonban ez az egyetlen darab....S, neki csak 14950 euróba került......asszem.......

Link to comment
Megosztás:

Baker!Ez ám a durva gép.. nem értek németül de a számokat nagyjából ismerem.. :lol:

Milyen mókás lenne az én féle kasztnimmal :lol: De azért arra is kiváncsi lennék, mennyi ennek a kocsinak az "üzemórája" :unsure:

De mi az h '99-es? akkor már nem is volt c20xe nem? vagy lehet nem is az az alap... nem tok németül :lol:

Illetve ez is "csak" 2 kerekes? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Azér' nem semmi (csak kár hogy nem értem :huh: ):

Aus Aachen, Deutschland

Leistung: 476 PS

VMax: 341 km/h

0-100 km/h: 2.9 Sek.

Hubraum: 1998 ccm

Beschreibung:

ich mag mein auto weil er in Deutschland einzel stück ist made in Africa das lenkrad

wurde vnl rechts nach links umgebaut 1999jahr BJ 1998 , 6 gang, 341 Kmh höchstgesch.. bei

Bosch getestedt Leergewicht( 1,240Kg) 0-100 2,9 sec und 0-200 8,3 sec BiTurbo loader ab

1150 Umin ist er Aktiv ,ich selber bin max über 280 gefahren weil tacho 280 schluß ist,

leider mußte ich danach neue Tacho seil erneuern bis jetz hat mich kein auto überholt

nicht in autobahn oder an der Ampel, bis jetz war mein stäkster gegner F60 nicht mal er

hat geschaft und Audi TT 3,2Liter zu überholen war Ob ich WV Käfer über hole das war geil

(Gang Übersetzung 1-91Km/2-142km/3-191km/4-252km/5-311km/6-354km Alles bei 7150Umin verb

Stadt 12,8 Auto banh 8,9 landstraße 7,9Liter max zwischen 18 bis 21 liter aber das nur mit

volle Power Das Auto hat mir nur 14,950euro gekostedt und un Auffällig Das macht ja das

Spaß daran, damit mach ich alle Auto Hersteller Fertig sogar Über 200,000euro Autos

Motortérről gondolom nem készült kép :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Ez állítólag egy Délafrikai Kadett 200ST akar lenni. De ez az egész kamu.

Elöször is a gyerek erösen töri a németet, feltételezem hogy török, vagy valami hasonló lehet.

Másodszor, azt írta, hogy mivel a délafrikai gépek jobbkormányosak voltak, ök átépítették balkormányosra. :unsure:

Persze, raktak bele másik kormánymüvet, müszerfalat, fékrásegítöt, föfékhengert, ABS-t.... :huh:

Nem igazán értem, hogy akkor miért van rajta 4x100-as felni, valamint miért csak 6x15-colos.

Ehhez a teljesítményhez nem is kap elég levegöt.

De mondjuk lehet, hogy azt is elég lett volna írni, hogy ez az oldal, ahol ez az Astra szerepel, az olyasmi, mint nálunk a Carstilyng. :lol:

Ha jól emlékszem, amikor fölrakták ezt a GSI-t (mert ez csak egy mezei GSI szerintem), akkor még az is mellette állt, hogy 4x4-es. Úgy látszik, azt már azért senki nem vette be neki.

Szerintem vicc az egész.

Láttam már majdnem 500 LE-s A Corsát gyorsulni és az nem tudta ezeket az értékeket, mert az elsö 3 sebességben nem tudta az eröt az útra vinni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Volt egy kis upgradem.

Kapott egy könnyebb lendkereket, egy új kuplungot, és egy nagyobb stabrudat.

Korai tapasztalatok:

Lendkerék: nem tetszik annyira (még), szerintem nem lett elég könnyű, de azért érezhető így is. Eddig is valamivel könnyebb volt a gyárinál, de még most sincs semmi ingadozó alapjárat, meg mintha egyenletesebb is lenne alacsonyabban (talán nem volt jól egyensúlyozva a régi). Felháborító. :rolleyes: Meg nem is ejti elég gyorsan a fordulatot. Mindazonáltal kicsit jobban szedi a lábát. Majd még azért jobban tapasztalom, mert csak túlsúllyal és melegben tudtam egy keveset tesztelni. De szerintem ebből még lesz leszedve valamikor.

Kuplung: Teljesen felesleges volt a csere, csakhát mindenki mondta hogy 200000ezer így meg úgy. A tárcsán még elég sok anyag volt. Majd csinálok képeket, de szerintem akár 50-100-ezret is elment volna még azzal. Bár a kinyomócsapágyat már nem ártott azt mondták.

Stabrúd: 16mm -> 20mm. Hát ez iszonyat jó. :mellow: Akinek hasonló méretű van és szeret kanyarodni annak feltétlenül ajánlom a cseréjét. Csak pár kanyart vettem eddig picit jobban, de már az elsőnél eléggé érezhető volt a különbség. Az eddigi (nemnagy) dőlés helyett már sokkal inkább a gumi csúszik. Sokkal élvezetesebb. Persze ez is még további tesztelésre vár, meg egyszer majd jönnek hozzá keményszilentek is.

Link to comment
Megosztás:

Stabrúd: 16mm -> 20mm. Hát ez iszonyat jó. :rolleyes: Akinek hasonló méretű van és szeret kanyarodni annak feltétlenül ajánlom a cseréjét. Csak pár kanyart vettem eddig picit jobban, de már az elsőnél eléggé érezhető volt a különbség. Az eddigi (nemnagy) dőlés helyett már sokkal inkább a gumi csúszik. Sokkal élvezetesebb. Persze ez is még további tesztelésre vár, meg egyszer majd jönnek hozzá keményszilentek is.

ez fölment simán a gyári helyére? mert néha a jóanyám 1.4esével megyek és elfelejtem, hogy azon a tündéri kisautón nem úgy működik minden mint ahogy megszoktam az enyémen és egyszer fel fogok borulni :mellow:

Link to comment
Megosztás:

ez fölment simán a gyári helyére? mert néha a jóanyám 1.4esével megyek és elfelejtem, hogy azon a tündéri kisautón nem úgy működik minden mint ahogy megszoktam az enyémen és egyszer fel fogok borulni :mellow:

Igen, de ha minden igaz ki kell kapni a bölcsőt, különben nem lehet kiszedni/visszatenni. Bár ha minden más gyári, akkor nem tudom mekkora megváltás lesz. :rolleyes: De rontani biztos nem fog.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez már éppen csereérett volt.

Lehet a kép nem adja át jól, de azért még megvannak a kis barázdák. Az újjal összehasonlítva (bár nem tettem egymás mellé őket) és a futást figyelembe véve szerintem még 50ezret lazán bírt volna. Szerelőm sem erre várt ennyi km után.

Amúgy semmi különbséget nem érzek, maximum hogy kicsit puhább lett az egész aminek annyira nem örülök.

Link to comment
Megosztás:

Anno amikor a szinter került az enyémbe, átmenetileg kukáztunk pécsi szerelőmmel egy ledobott tárcsát,

amit már cseréltek valamelyik astrán, és mindegyik jobb állapotban volt ennél. :rolleyes:

Mert mindneki idejekorán cseréli le. :mellow:

Valahol nemrég volt szó róla, hogy a kevlár 10-20ekm alatt lekopik. Miért, ha nem is lehet csúsztatni annyira?

Link to comment
Megosztás:

Mert mindneki idejekorán cseréli le. :mellow:

Valahol nemrég volt szó róla, hogy a kevlár 10-20ekm alatt lekopik. Miért, ha nem is lehet csúsztatni annyira?

Szerelőm akkor mondta, hogy azért óvatosan duhajkodjak ezzel az ideiglenes tárcsával, mert nem sok

van már benne, szal nem hinném hogy még élete fénykorát élte volna az a tárcsa. :rolleyes:

A kevlárral konkrétan nincs tapasztalatom, azt csak hallomásból tudom, hogy valamivel bírja csak tovább,

mint a szinter. Szinterrel viszont már van tapasztalat, az tényleg gyorsan kopik, nekem kellett is már

egyszer újraszinterezni. Ennek oka a durva felület ami többször gyorsabban kopik, és hogy jóval kisebb

a koptatófelület vastagsága a szegecsek miatt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.