FPepe Elküldve December7, 2006 Elküldve December7, 2006 Tudtommal a BMS-nél (http://www.injektor.hu) mérnek veszteséget, ők Érden vannak. Jártam már náluk, van műszerpark rendesen. :blink: Ráadásul náluk még klubos kedvezmény is van, esetleg a Szaknévsor-ba is be lehetne írni őket (legalábbis én nem láttam, hogy ott lennének)... :unsure: Ez azt jelenti, hogy 800Ft+Áfa -10% hengerenként a veszteségmérés ;)
Tápiószecső Elküldve December15, 2006 Elküldve December15, 2006 0-100: - 9.6 - 9.8 - 8.8 400m: - 16.5/133 - 16.4/133 A 0 fok nagyon tetszik neki. 3/4-ed tankkal: 0-100: 8,5 - szerintem pont jól elkaptam mindent 400m: 16.6/141 - sokat kapart az elején, itt is csak a sebesség idő a mérvadó
coupe Elküldve December15, 2006 Elküldve December15, 2006 A 0 fok nagyon tetszik neki. 3/4-ed tankkal: 0-100: 8,5 - szerintem pont jól elkaptam mindent 400m: 16.6/141 - sokat kapart az elején, itt is csak a sebesség idő a mérvadó A 141 az elég jó Én is ennyivel szoktam a 402méter végére érni.Az időm meg 1 másodpercel jobb :lol:
Tápiószecső Elküldve December22, 2006 Elküldve December22, 2006 A 141 az elég jó Én is ennyivel szoktam a 402méter végére érni.Az időm meg 1 másodpercel jobb :) Közelítek. :) 16.2/140 üres tankkal, és nem kapart el. Viszont nem tud megtapadni rendesen és 2000-ről kell elindulnom. :lol: Nyáron meg sajnos a meleg fogja majd vissza.
Tápiószecső Elküldve December23, 2006 Elküldve December23, 2006 Így megy 100kg túlsúllyal: 0-180 (minőség nem jó, de azért látszik aminek kell látszódni) Viszont az óra meg csal.
GH Elküldve December25, 2006 Elküldve December25, 2006 Ez nagyon durva... vajon az én Si-m is fog egyszer így menni? :lol:
Tápiószecső Elküldve December26, 2006 Elküldve December26, 2006 Ez nagyon durva... vajon az én Si-m is fog egyszer így menni? :lol: Ha nagyon szeretnéd, akkor biztosan. :)
GH Elküldve December26, 2006 Elküldve December26, 2006 egy amatőr kérdés: a GSi és a sima Astra rugók között mi a különbség? (mm?, etc)
J0hnny Elküldve December26, 2006 Elküldve December26, 2006 egy amatőr kérdés: a GSi és a sima Astra rugók között mi a különbség? (mm?, etc) Ez jó kérdés,mert én is tervezem a simákat kicserélni GSi rugókra!
redline Elküldve December26, 2006 Elküldve December26, 2006 Ha van kedvetek szerelgetni én szivesen odaadom egy teszt erejéig a régi rugóimat, bár nem tudom az gyári gsi e....de mi más lenne? :) Bár juhuhuék bepróbálták a zöld rettenetbe de állítólag magasabban volt mint a régi rugókkal :lol:
J0hnny Elküldve December26, 2006 Elküldve December26, 2006 Ez érdekes,mert Udinak GSi rugók vannak bent és nem ment fentebb!Pedig elöszőr C14NZ volt az elejében,az pedig könnyebb mint az én 17DR-em!
Udi Elküldve December26, 2006 Elküldve December26, 2006 Eltérés már szemmel is látható a GSI rugó az vastagabb és kevesebb a menetszáma a C14NZ gyári rugójához képest....na ezt jól megmondtam...:lol: Nekem nem emelkedett hanem inkább még lentebb ment egy kicsivel, érezhetően keményebb ezért kicsit rázosabb azaz nem annyira komfortos mint a régi. Nagyon király, szerintem megérte kicserélni!
opel16v Elküldve December29, 2006 Elküldve December29, 2006 Tsz! Láthatóan túl hosszú a váltód ehhez a motorkarakterisztikához. :lol: Mekkora most benne a végáttételed? F13-asod van? C-s?
J0hnny Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Tsz! Láthatóan túl hosszú a váltód ehhez a motorkarakterisztikához. :) Mekkora most benne a végáttételed? F13-asod van? C-s? Tsz? Az az TC? Az nem a Magnumban volt a helikopteres csóka? :lol: Gabi!GSi rugók+sasch gázos telók jók lesznek?
Tápiószecső Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Tsz! Láthatóan túl hosszú a váltód ehhez a motorkarakterisztikához. :lol: Mekkora most benne a végáttételed? F13-asod van? C-s? Miből? Hogy 5diket nem is használom és majdnem a végén vagyok? Szerintem W-s 13. De nem tudom biztosan. Viszont tuti hogy 4.18. De rövidebbet nem is nagyon szeretnék.
ENDYKA Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Nekem tetszik! Azért a Diesel bözskét nem adnád érte?! :lol: Érdekes az a festés!
Tom Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Miből? Hogy 5diket nem is használom és majdnem a végén vagyok? Szerintem W-s 13. De nem tudom biztosan. Viszont tuti hogy 4.18. De rövidebbet nem is nagyon szeretnék. Ha a 4.18 tuti, akkor viszont biztos hogy W-s. A C 4.18 baromi rövid lenne.
J0hnny Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Azért a Diesel bözskét nem adnád érte?! :) No way Dude! :lol:
opel16v Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Miből? Hogy 5diket nem is használom és majdnem a végén vagyok? Szerintem W-s 13. De nem tudom biztosan. Viszont tuti hogy 4.18. De rövidebbet nem is nagyon szeretnék. Pedig hidd el, hogy nagyobbat lépne. :lol: C4.18 már elég jó lenne F13-ból. Azzal még a gyári fordszámtartományban elérhetnéd a 190-et. A C 4.18 baromi rövid lenne. Nem annyira. :) Ehhez a karakterisztikához az lenne az optimálisabb. Gabi!GSi rugók+sasch gázos telók jók lesznek? A rugók próba-cseresznye alapon, mert lehet hogy még magasabb is lesz tőle az autód (nincs akkora súly az elejében, mint a GSi-ben). A gátló jó.
J0hnny Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 A rugók próba-cseresznye alapon, mert lehet hogy még magasabb is lesz tőle az autód (nincs akkora súly az elejében, mint a GSi-ben). A gátló jó. Udinak bevált a C14NZ-ben,szerintem a 17DR nehezebb a C14NZ-nél!
Tápiószecső Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Pedig hidd el, hogy nagyobbat lépne. :) C4.18 már elég jó lenne F13-ból. Azzal még a gyári fordszámtartományban elérhetnéd a 190-et. Az tuti nagyobbat lépne, de azért nemegészen van úgy az a 190. :lol: Nagyon sajnálnám az 5dikemet. Hosszabb távú tempós autózásnak annyi lenne. Ha az összes többit lehetne rövidíteni enélkül akkor megcsinálnám. rpm w c 3000 106,59 84,48 3500 124,35 98,56 4000 142,12 112,64 4500 159,88 126,72 5000 177,65 140,81 5500 195,41 154,89 6000 213,18 168,97 6500 230,94 183,05 7000 248,71 197,13 (0,707-el számoltam a w-t, 0,892-vel a c-t.)
opel16v Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 A 190-et gyakorlati tapasztalatból mondom. :lol: 6400 rpm mellett 195/50/15 gummákkal nekem 193 lett a max sebesség F15C4.18-al. Tudtommal ugyanolyan az 5. áttétel a két váltóban. (jah, megemlíteném itt, hogy nemsokára összerakom azt a régi váltóm a Patyival, lesz egy ilyen komplett F15C4.18 váltó F15 difivel, ha érdekel. :) )
Tápiószecső Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 A 190-et gyakorlati tapasztalatból mondom. :lol: 6400 rpm mellett 195/50/15 gummákkal nekem 193 lett a max sebesség F15C4.18-al. Tudtommal ugyanolyan az 5. áttétel a két váltóban. (jah, megemlíteném itt, hogy nemsokára összerakom azt a régi váltóm a Patyival, lesz egy ilyen komplett F15C4.18 váltó F15 difivel, ha érdekel. :) ) Hát nem tudom. :) Most néztem némelyik 13w-snek a 4-dike 0.892. Ki tudja lehet, hogy az enyém is az. És elég impozáns lenne, ha 5-ben tolna olyat, mint most 4-ben. :) Az a baj, hogy sok a macera vele, meg ugye pénzbe is kerül. Még más irányban akarok haladni, ezzel együtt pedig a karakterisztikát sem tekintem állandónak. De gondolkodom rajta.
opel16v Elküldve December30, 2006 Elküldve December30, 2006 Majd ecce' megmutizom milyen az ha rövid váltó van a gépben. :lol:
Recommended Posts