Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Tudtommal a BMS-nél (http://www.injektor.hu) mérnek veszteséget, ők Érden vannak.

Jártam már náluk, van műszerpark rendesen. :blink:

Ráadásul náluk még klubos kedvezmény is van, esetleg a Szaknévsor-ba is be lehetne írni őket (legalábbis én nem láttam, hogy ott lennének)... :unsure:

Ez azt jelenti, hogy 800Ft+Áfa -10% hengerenként a veszteségmérés ;)

Link to comment
Megosztás:

A 0 fok nagyon tetszik neki. 3/4-ed tankkal:

0-100: 8,5 - szerintem pont jól elkaptam mindent

400m: 16.6/141 - sokat kapart az elején, itt is csak a sebesség idő a mérvadó

A 141 az elég jó Én is ennyivel szoktam a 402méter végére érni.Az időm meg 1 másodpercel jobb :lol:

Link to comment
Megosztás:

Eltérés már szemmel is látható a GSI rugó az vastagabb és kevesebb a menetszáma a C14NZ gyári rugójához képest....na ezt jól megmondtam...:lol: Nekem nem emelkedett hanem inkább még lentebb ment egy kicsivel, érezhetően keményebb ezért kicsit rázosabb azaz nem annyira komfortos mint a régi.

Nagyon király, szerintem megérte kicserélni!

Link to comment
Megosztás:

Miből? Hogy 5diket nem is használom és majdnem a végén vagyok?

Szerintem W-s 13. De nem tudom biztosan. Viszont tuti hogy 4.18.

De rövidebbet nem is nagyon szeretnék.

Ha a 4.18 tuti, akkor viszont biztos hogy W-s. A C 4.18 baromi rövid lenne.

Link to comment
Megosztás:

Miből? Hogy 5diket nem is használom és majdnem a végén vagyok?

Szerintem W-s 13. De nem tudom biztosan. Viszont tuti hogy 4.18.

De rövidebbet nem is nagyon szeretnék.

Pedig hidd el, hogy nagyobbat lépne. :lol:

C4.18 már elég jó lenne F13-ból.

Azzal még a gyári fordszámtartományban elérhetnéd a 190-et.

A C 4.18 baromi rövid lenne.

Nem annyira. :)

Ehhez a karakterisztikához az lenne az optimálisabb.

Gabi!GSi rugók+sasch gázos telók jók lesznek?

A rugók próba-cseresznye alapon, mert lehet hogy még magasabb is lesz tőle

az autód (nincs akkora súly az elejében, mint a GSi-ben). A gátló jó.

Link to comment
Megosztás:

Pedig hidd el, hogy nagyobbat lépne. :)

C4.18 már elég jó lenne F13-ból.

Azzal még a gyári fordszámtartományban elérhetnéd a 190-et.

Az tuti nagyobbat lépne, de azért nemegészen van úgy az a 190. :lol:

Nagyon sajnálnám az 5dikemet. Hosszabb távú tempós autózásnak annyi lenne.

Ha az összes többit lehetne rövidíteni enélkül akkor megcsinálnám.

rpm w c

3000 106,59 84,48

3500 124,35 98,56

4000 142,12 112,64

4500 159,88 126,72

5000 177,65 140,81

5500 195,41 154,89

6000 213,18 168,97

6500 230,94 183,05

7000 248,71 197,13

(0,707-el számoltam a w-t, 0,892-vel a c-t.)

Link to comment
Megosztás:

A 190-et gyakorlati tapasztalatból mondom. :lol: 6400 rpm mellett 195/50/15 gummákkal nekem

193 lett a max sebesség F15C4.18-al. Tudtommal ugyanolyan az 5. áttétel a két váltóban.

(jah, megemlíteném itt, hogy nemsokára összerakom azt a régi váltóm a Patyival, lesz egy ilyen

komplett F15C4.18 váltó F15 difivel, ha érdekel. :) )

Link to comment
Megosztás:

A 190-et gyakorlati tapasztalatból mondom. :lol: 6400 rpm mellett 195/50/15 gummákkal nekem

193 lett a max sebesség F15C4.18-al. Tudtommal ugyanolyan az 5. áttétel a két váltóban.

(jah, megemlíteném itt, hogy nemsokára összerakom azt a régi váltóm a Patyival, lesz egy ilyen

komplett F15C4.18 váltó F15 difivel, ha érdekel. :) )

Hát nem tudom. :) Most néztem némelyik 13w-snek a 4-dike 0.892. Ki tudja lehet, hogy az enyém is az. És elég impozáns lenne, ha 5-ben tolna olyat, mint most 4-ben. :)

Az a baj, hogy sok a macera vele, meg ugye pénzbe is kerül. Még más irányban akarok haladni, ezzel együtt pedig a karakterisztikát sem tekintem állandónak.

De gondolkodom rajta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.