coupe Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 Nekem olyan nagyon kemény van,és 25-30ezer ft-be került(már nem emlékszem),de az szivességből lett megcsinálva.Nem biztos hogy megcsinálnák megint,de azért megkérdezem.Halkan megjegyezném hogy szerintem a gyári gátló ültetö rugó kombohoz elég a gyári toronyszilent is,de csak a gyári.Az talán még olcsóbb is.Most jutt eszembe hogy ahol keményebb szilenteket csinálnak ott talán ezt is megcsinálják,mert végülis nekem is a régiből lett megcsinálva.Jóval keményebb gumiból lett kiöntve a régi ház.Többek szerint viszont nem jó ez a keményebb cucc,de nekem bejön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 Nekem olyan nagyon kemény van,és 25-30ezer ft-be került(már nem emlékszem),de az szivességből lett megcsinálva.Nem biztos hogy megcsinálnák megint,de azért megkérdezem.Halkan megjegyezném hogy szerintem a gyári gátló ültetö rugó kombohoz elég a gyári toronyszilent is,de csak a gyári.Az talán még olcsóbb is.Most jutt eszembe hogy ahol keményebb szilenteket csinálnak ott talán ezt is megcsinálják,mert végülis nekem is a régiből lett megcsinálva.Jóval keményebb gumiból lett kiöntve a régi ház.Többek szerint viszont nem jó ez a keményebb cucc,de nekem bejön. Köszönöm.Holnap akkor megkérdezem, hogy mennyi is az annyi!! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 De legalább szép igényesen lett átalakítva a lökhárító. ;) A szemöldök már smafu? :unsure: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November7, 2006 Megoszt Elküldve November7, 2006 A szemöldök már smafu? :unsure: :blink: Aláírom, az is megfogott. Szép barokk ívek vannak benne. ;) De lökhárító gyári rácsainak a kivágásához azért nem ér fel. Az igényes és szinte észrevétlen munka. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November16, 2006 Megoszt Elküldve November16, 2006 Visszapakoltam Gabi kompiját. (ugyanis ki volt véve) Így mostmár tudok számadatokat is gyorsulásról. Persze az adatok csak tájékoztató jellegűek. Körülmények: - Téligumi van fenn és indulni 3000 felett nem igazán tudok mert csak eltekeri, inkább olyan 2500ről lehet. Kuplungról nem ugrottam le még ígyse, de nem is csúsztatom sokáig. A technikámon még biztos van mit finomítani. - Elváltások össze-vissza, de általában 6000-7000 körül. Még nem tudom hol lenne a legjobb. - Kicsit melegebb volt a kelleténél 10-11 fok. 3-4-et jobban szereti az autó. - Sok túlsúlyom viszont nem volt. Tank kifogyóban. - Aszfaltminőség hát... ilyenis-olyanis, bőven lehetett volna jobb is az biztos. Mérés: 0-100: 3-at mértem - 9.6: tulajdonképpen ez volt az első igazi rajtom mióta kész lett az autó, nem tűnt rossznak a menet - 9.8: magasról ugrottam le, nagyon tekerte a kereket, utána jó volt de az eleje úgylátszik ennyit számít - 8.8: jól ment :unsure:, keveset nyekergett a gumi épp, ahogy jó szerintem 200m: 1-et mértem - 11.0/113: valahogy neméreztem igazán jónak 400m: 2-t mértem - 16.5/133: valami itt sem stimmelt - 16.4/133: és itt sem, szerintem ezeken lehetne mit javítani Utóbbi kettőnél a kerékelpörgés miatt inkább csak az idő/sebesség a valós a távolság az vagy annyi vagy nem. Összehasonlításként: Régen 100-as időm 10.5-11.5-ig volt össze vissza. 400m-es pedig a legjobb azt hiszem 17.5/127. Holnap meg megy veszteségmérésre, kíváncsi leszek arra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November16, 2006 Megoszt Elküldve November16, 2006 Ezek az értékek elég komolyak. Kb. ennyit megy egy C20NE GSi is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Ezek az értékek elég komolyak. Kb. ennyit megy egy C20NE GSi is. Kb. ez tartom reálisnak. Lóban és nyomatékban még elmaradok, de azt talán visszahozom súlyban és váltóáttételben. Ja és meg lett mérve a veszteség. Minden hengerben 5% alatti. Azaz elég jó. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Ezt hogy mérik? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Ezt hogy mérik? :unsure: Beledobnak egy marék homokot és megnézik, hogy mennyi jön ki belőle. Ha a 95%-a, akkor 5% a veszteség. :blink: Te is meg tudod csinálni otthon, próbáld ki nyugodtan. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 kockacukor is jó? Mert az van otthon a polcon... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 kockacukor is jó? Mert az van otthon a polcon... :blink: Akkor már inkább fémforgács. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Feltöltik levegővel a hengereket a gyertya furatnál ha jól emlékszem zárt szelep állásnál és megnézik ezzel mennyire zárnak is azok a szelepek ill. a hengerfal mennyire kopott. Tehát a nyomást meg tartja e a henger amit a levegő bejuttatásával idéztek elő. Régen tanították lehet nem így van majd Futó 16V Gábor kijavít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Jah, valahogy úgy mérik. :unsure: Hallottam egy másikfajta mérésről is, bár annak nemtom mi a szakmai megnevezése. Annak az a lényege, hogy a gyertyafuraton ugyanúgy mérik a levegő nyomását, a főtengelyt forgatva nézik szívószelepzárástól a nyomást, és a felső holtponton mért nyomást összevetik az elméleti (köbölt-kompressziós) értékkel. Tsz! Szerintem is jók ezek az adatok. ;) Pl 100-ra én sem hiszem hogy jobbat lépek az astrával. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Feltöltik levegővel a hengereket a gyertya furatnál ha jól emlékszem zárt szelep állásnál és megnézik ezzel mennyire zárnak is azok a szelepek ill. a hengerfal mennyire kopott. Tehát a nyomást meg tartja e a henger amit a levegő bejuttatásával idéztek elő. Régen tanították lehet nem így van majd Futó 16V Gábor kijavít. Sűrített levegővel. :blink: De amúgy igaz. ;) Szerintem is jók ezek az adatok. ;) Pl 100-ra én sem hiszem hogy jobbat lépek az astrával. :unsure: Nem tudsz konkrét értékeket akár régebbről is? Úgy, hogy ismered az akkori lovak számát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 És hol mérnek ilyet, és mennyibe kerül? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Teee! Nem is úgy gondoltam, hogy kiveszik a gyertyát és megvárják míg beszivárog az oxigén. Gondoltam akit ez érdekel az vágja a dolgot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 Nem tudsz konkrét értékeket akár régebbről is? Úgy, hogy ismered az akkori lovak számát. Sajna nem. :blink: De majd Voszival meg a Dyno-val mérünk egyet ha sikerült megcsinálni a két hátsó defektet... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 És hol mérnek ilyet, és mennyibe kerül? :unsure: Nekem 2500 meg 10 perc volt egy viszonylag kis műhelyben. Egy normálisabb autószerelőnél biztos, hogy van ilyen készülék. Eddig még én sem láttam ilyet, de nem tűnt olyan nagyon komoly darabnak. (2 csatlakozó, meg egy mérőóra) Teee! Nem is úgy gondoltam, hogy kiveszik a gyertyát és megvárják míg beszivárog az oxigén. Gondoltam akit ez érdekel az vágja a dolgot. Tudtam hogy tudod, de hátha másnak nem volt egyértelmű. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gugu Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 :unsure: Nekem 2500 meg 10 perc volt egy viszonylag kis műhelyben. Egy normálisabb autószerelőnél biztos, hogy van ilyen készülék. Eddig még én sem láttam ilyet, de nem tűnt olyan nagyon komoly darabnak. (2 csatlakozó, meg egy mérőóra) Tudtam hogy tudod, de hátha másnak nem volt egyértelmű. :blink: Okés de HOL? Mert engem is érdekel... valahogy nem tartom 100%osnak a vasam... Ja és egy valóban jó kipuffogóst is ajánlhatnátok... át kellene nézni a rendszerem alaposan... Privátban is mondhatjátok hova menjek, mert az megmarad. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November17, 2006 Megoszt Elküldve November17, 2006 :unsure: Okés de HOL? Mert engem is érdekel... valahogy nem tartom 100%osnak a vasam... Ja és egy valóban jó kipuffogóst is ajánlhatnátok... át kellene nézni a rendszerem alaposan... Privátban is mondhatjátok hova menjek, mert az megmarad. :blink: Szentmártonkátán, de gondoltam a pestiek nem szivesen jönnek le vidékre egy olyan dologért ami biztos, hogy több helyen is megtalálható jóval közelebb is. Amúgy még egy számot sem tudok adni, mert egy haverom jelentett be. Ha nagyon érdekel ez a hely valakit, akkor kerítek egy elérhetőséget. Továbbiakat püben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve November22, 2006 Megoszt Elküldve November22, 2006 És hol mérnek ilyet, és mennyibe kerül? :unsure: csak én keverem ezt a kompresszió méréssel vagy ez télleg ugyanaz????? jobb autószerelőnek van ilyen szerkezete..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November22, 2006 Megoszt Elküldve November22, 2006 csak én keverem ezt a kompresszió méréssel vagy ez télleg ugyanaz????? jobb autószerelőnek van ilyen szerkezete..... Csak Te kevered :unsure: Lényegében hasonlóan zajlik, csak itt nem az előállított sűrítési nyomást nézik (főleg mert sűrített levegővel felpumpálják a hengert), hanem azt, hogy ezt a nyomást adott ideig hány %-ban tartja meg; magyarán mennyi szivárog le a kopott henger-dugattyú páros és a szelepek mellett adott idő alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December1, 2006 Megoszt Elküldve December1, 2006 200m: 1-et mértem - 11.0/113: valahogy neméreztem igazán jónak Új adat 200m-re: 10.5/110 Végülis majdnem ugyanaz de ez jobban tetszik. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December1, 2006 Megoszt Elküldve December1, 2006 Holnap délután nekem is lesznek új adatok... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 Tudtommal a BMS-nél (http://www.injektor.hu) mérnek veszteséget, ők Érden vannak. Jártam már náluk, van műszerpark rendesen. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts