Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem egy mikronnyi különbség sem volt az új túlméretes és szakad gyári között. Legalábbis érzésre nem. :huh:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Mára lett ígérve egy katalizátor upgrade, és egy kis kipuff hackelés, de sajnos nem jött meg a megrendelt sportkati.Úgyhogy ezt most buktam sajnos.Pedig a hőterelőlemez zörgése igenigen idegesít.Nehogy nekiessek este, aztán S.K. leműtsem róla............... :huh:

Elküldve
Mára lett ígérve egy katalizátor upgrade, és egy kis kipuff hackelés, de sajnos nem jött meg a megrendelt sportkati.Úgyhogy ezt most buktam sajnos.Pedig a hőterelőlemez zörgése igenigen idegesít.Nehogy nekiessek este, aztán S.K. leműtsem róla............... :huh:

Középről igen nehéz kivenni ha rajta van a kipuf. Akna nélkül teljesen értelmetlen, de amúgy is csak sok hajlítgatással erőltetéssel.

Elküldve
Középről igen nehéz kivenni ha rajta van a kipuf. Akna nélkül teljesen értelmetlen, de amúgy is csak sok hajlítgatással erőltetéssel.

Az ilyen erőszakos barkács/sufnituninghoz remekül értek ám! :huh:

Elküldve

Bent vannak az szilentek elöl. :unsure:

Stabilabb, pontosabb lett az autó, de nem eget rengető a változás, pedig a konik is felesben vannak. Komfortérzet nem romlott igazán, talán csak nagyon kis sebességnél rossz úton üt jobban.

Viszont nem vagyok teljesen elégedett. Egy gyors ide-oda kormányzásnál még mindig belibben az autó egy kicsit. Hátsók cseréjével sem hiszem, hogy teljesen megoldódna. Van még valahol rugalmas elem? Vagy a futómű felépítése miatt ilyen?

Azt meg lehet hogy csak beképzelem, de mintha a fék is hatásosabb lenne.

Elküldve
Van még valahol rugalmas elem? Vagy a futómű felépítése miatt ilyen?

Azt meg lehet hogy csak beképzelem, de mintha a fék is hatásosabb lenne.

tekerni kell azokon a KONI-kon, aztán kellően direkt lesz a gép.Nekem a Corsa olyan, mint a sínautó, igaz rossz úton képtelenség menni vele, de normál úton kegyetlen jól lehet vele pl. sávot váltani! :unsure:

A fék pedig pont azért lett érzésre direktebb, mert az autónál nincs bebólintás fékezéskor, mint normál futóműnél.Szerintem.Nekem a normál, 1Xű ültetésnél legalább is így van.S, nem csak érzésre.

Elküldve

Feljebb kell tekerni azokat a Konikat. :unsure:

No meg hátsó hídon nemtom van-e neked plusz stabrúd, illetve az elsőt sem ártana erősebbre

cserélni, ha komolyan gondolod a kanyarstabilitást. :)

Elküldve

Egyelőre nem tekerem feljebb. :)

Szerintem nem a kanyarstabilitással van gondom, gyors terhelésváltásnál imbolyog. Mutatni jobban tudnám mint magyarázni. Bár lehet ugyanaz a kettő. :unsure: De ha kanyarban ráhúzom az ívre, akkor nagyon szépen viselkedik.

Arra is gondoltam hátha a kormányomnak van egy kis holtjátéka és talán az is befolyásolhat valamit.

A híd profiljában van egy stabilizátor, de a külső nincs rajta.

Elsőt annyiban tartana hogy veszek a bontóban gsi-hez valót aztán ki a régi és be az új, vagy ennél bonyolultabb? Hátrányok esetleg?

Elküldve
Egyelőre nem tekerem feljebb. :D

Szerintem nem a kanyarstabilitással van gondom, gyors terhelésváltásnál imbolyog. Mutatni jobban tudnám mint magyarázni. Bár lehet ugyanaz a kettő. :) De ha kanyarban ráhúzom az ívre, akkor nagyon szépen viselkedik.

Arra is gondoltam hátha a kormányomnak van egy kis holtjátéka és talán az is befolyásolhat valamit.

A híd profiljában van egy stabilizátor, de a külső nincs rajta.

Elsőt annyiban tartana hogy veszek a bontóban gsi-hez valót aztán ki a régi és be az új, vagy ennél bonyolultabb? Hátrányok esetleg?

Semmi!Én most pont erre várok,hogy meglegyen,mármint az első stabrúd!

Pontosan ez a bajom nekem is,hogy dől a kanyarban nagyon és imbolyog mint egy S osztályos Merga! :unsure:

Szal GSi stabrúd kell neked is szerintem! 22mm-es

Elküldve
Vegyél egy toronymerevítőt,az sokat segít.Nem is gondoltam volna hogy mennyit :unsure:

Az enyém csak 40mm-es, de nálam is más, sokkal később kezd csúszni az autó, és akkor is inkább oldalra, és nem az elejét kezdi el tolni, mint korábban.

Elküldve
Nem mindegy, amíg nem borul ? :unsure:

Hát néha támasztok a bal lábammal,hogy az ülésből ne essek ki! :DMa is bepróbálkozott egy C corsa este a rendörség elötti körforgónál,mert pár sarokkal odébb megelőztem a külsőben.Végigtolt a körforgóig,aztán én ugyanúgy 60-nal vettem végig a körforgót,ő viszont már csikorogtatta a 175-ös gumákat! :) 205-ön jól tapadok,csak a dőlés zavar!

Ui: Wolfi ne ird,hogy ültessem le a gépet,mert tudod,hogy nem fogom! :D

Elküldve
Ui: Wolfi ne ird,hogy ültessem le a gépet,mert tudod,hogy nem fogom! :lol:

Eszedbe ne jusson bázz, a végén még normálisan tudnál kanyarodni a gépeddel! :unsure: :) :D

Elküldve
Hát néha támasztok a bal lábammal,hogy az ülésből ne essek ki!

Túl gömbölyű a formád és nincs ami megakadjon. :unsure: :) :D :lol:

A toronymerevítőt én is ajánlom. :D

Elküldve

Kormányösszekötő gömbök mikoriak? - fogalmam sincs, úgyhogy lehet nem is volt még cserélve. Kellene? Sokat befolyásolna az előzéleg említett problémában?

Szilentek? - :unsure:

Futóművet állíttattál mostanában? - Igen

Gumik centírozva? - Természetesen.

Elküldve
tNekem a Corsa olyan, mint a sínautó, igaz rossz úton képtelenség menni vele, de normál úton kegyetlen jól lehet vele pl. sávot váltani! :)

Próbáld meg a Hungárián a külső sávban Stadionok környékén.....én sem merek nekimenni olyan nyomvályú van, akinek meg 6centis ülti van annak meg simán leér

az autónál nincs bebólintás fékezéskor, mint normál futóműnél.

Ezt annyira imádom. Nagyon laza amikor padlóféknél semmi bólintás nincs :unsure:

Elküldve
Próbáld meg a Hungárián a külső sávban Stadionok környékén.....én sem merek nekimenni olyan nyomvályú van, akinek meg 6centis ülti van annak meg simán leér

Ezt annyira imádom. Nagyon laza amikor padlóféknél semmi bólintás nincs :unsure:

Ez csak akkor gáz, amikor puhán vannak a Konik és úgy sincs bólintás, nem? :D :)

Egyébként sikerült visszatekerni belőlük?

Elküldve
Ez csak akkor gáz, amikor puhán vannak a Konik és úgy sincs bólintás, nem? :D :)

Egyébként sikerült visszatekerni belőlük?

elkezdődött a távmunka bevezetése a cégnél, hogy az embereknek kevesebbet kelljen dolgozni meg ne kelljen utazni meg olcsóbb legyen stbstbstb.....a napi munkaidőm 3-4 órával nőtt...arra sincs időm, hogy eldöntsem milyen szőnyeget szeretnék a nappaliba..... :unsure:

Elküldve
Túl gömbölyű a formád és nincs ami megakadjon. :lol: :D :) :D

A toronymerevítőt én is ajánlom. :D

Nem tehetek róla,ha az izmok ennyire gömbölyűek és nem tapad meg a 14éves szétült ülésben! :D :D

Ennyit számítana a toronymerevítő? :unsure: Ennyit mozdulnak a tornyok menet közben? :)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Az elmúlt néhány napban volt szerencsém sokat tesztelni az ültetett futóművemet, és hát........eszméletlenül jókat autóztam vele a Mecsekben.Gyakorlatilag képtelenség volt normálisan közlekedni, mert annyira csábított a kísértésre.Viszont azt éreztem rajta, hogy a hátulján is esedékessé vált a leng.csillapító csere, mert olykor behintázott kicsit.Az eleje viszont nagyon ottvolt.Élveztem, nemkicsit :unsure:

Elküldve

Tegnap este beszerelésre került a Kadett LCD az Astrába.Udi hathatós, és profi módon csinálta meg, minden forrasztva van, bármikor kiszedhető belőle.Késő estig, szinte megállás nélkül csinálta, így a bekalibrálással együtt 0:22-re végeztünk vele.5km/h-val mutat többet, mint a tényleges sebesség.Bemértük GPS-szel.

Úgyhogy most nagyon örülök, és végtelenül hálás vok Udinak a profi kivitelezésért!!!!!!

Egyébként kicsit késik csak az óra, nem okoz semilyen elektronikai problémát, a mc.lámpa nem világít, normálisan húz, úgyanúgy lehet vele döngetni, stb. stb. stb. .................

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.