Tom Elküldve Június2, 2006 Elküldve Június2, 2006 Megvettem ma a 1130-as Koni szettet. ;) Jövő héten lesz majd beszerelve. Kárászyék nagyon korrektek. :P Gratula. :) Az milyen korrekt lesz, ha majd belekerül. :( :)
Tápiószecső Elküldve Június2, 2006 Elküldve Június2, 2006 Gratula. :) Az milyen korrekt lesz, ha majd belekerül. :( :) Remélem is. Már alig várom a tesztkörömet a mátrában. ;)
Tápiószecső Elküldve Június9, 2006 Elküldve Június9, 2006 Na megvan. Hát más mint eddig volt. :huh: Rá kellett jönnöm hogy eddig amit jó útnak hittem az sem az. Minden huplit úthibát lekövet, és ezt még kicsit szokni kell. Kanyarban nem sokkal tudok gyorsabban menni viszont sokkal jobban viselkedik benne, nem akar annyira leesni az útról. Egy gyors ide-oda kormányzásnál azonban még érezni a rugalmas elemeket benne, amik valószínűleg a szilentek lesznek. De a kormánymozdulatok is sokkal pontosabbak. Viszont voltam futóművet beállítani. Hát nem vagyok oda érte. 2 órán keresztül tartott, az egyik csavart beszakították, amit most egy átmenő csavar helyettesít, a kormányt egyel odébb rakták hogy egyenes maradjon (nem lett teljesen az), most ráz a kormány (úgy mintha centír baja lenne de ez nem volt előtte), az értékek fogalmam sincs hogy jók-e (mert vacakoltak azzal hogy a nem eredeti fékekhez mi passzol) és 6000 pénzem bánta. Képeket majd hétvégén nyomok, ha valaki kíváncsi rá.
leslie Elküldve Június9, 2006 Elküldve Június9, 2006 Megvettem ma a 1130-as Koni szettet. :huh: Jövő héten lesz majd beszerelve. Kárászyék nagyon korrektek. :lol: Mibe fájtak?
warwolf Elküldve Június9, 2006 Elküldve Június9, 2006 Pü. Ótsójé volt, ez a lényeg.Viszont nagyon kivi vagyok, hogy miljen változás áll majd be a szilentek cseréje után. :huh: :lol:
Tápiószecső Elküldve Június9, 2006 Elküldve Június9, 2006 Ótsójé volt, ez a lényeg.Viszont nagyon kivi vagyok, hogy miljen változás áll majd be a szilentek cseréje után. :huh: :) Arra még várni kell sajnos egy hónapot, de legalább tudni fogom különkülön mit jelent egyik és a másik. Akinek van ilyen sárgája az mondja már el hogy lehet állítani. Az instrukcióban egy szót nem írtak volna az ábra meg nekem nem elég egyértelmű. Azt sem tudom hány fokozat van. 180 fokos tekerés = + 360 fokos tekerés = ++ A másik oldalon meg kiszerelt állapotban mutat: 720 = ++++ 540 fok nincs? Vagy ezt a 720-at is csak kiszerelve lehet állítani? 3,4 vagy 5 fokozata van? 180 fokonként beugrik egy fokozatba? Vagy hogy? :lol:
Tom Elküldve Június10, 2006 Elküldve Június10, 2006 Csak tekergetni kell, semmi egyéb trükk, de szeritnem fokozatmentes a dolog.
Tápiószecső Elküldve Június10, 2006 Elküldve Június10, 2006 Csak tekergetni kell, semmi egyéb trükk, de szeritnem fokozatmentes a dolog. Köszi. Tesztkör a mátrában elmaradt a fantasztikus időjárásnak köszönhetően. És képeket majd csak jó időben csinálok. Az avatar a kivétel, de az telefonnal van, így nem is túl jó minőség.
opel16v Elküldve Június12, 2006 Elküldve Június12, 2006 Arra még várni kell sajnos egy hónapot, de legalább tudni fogom különkülön mit jelent egyik és a másik. Akinek van ilyen sárgája az mondja már el hogy lehet állítani. Az instrukcióban egy szót nem írtak volna az ábra meg nekem nem elég egyértelmű. Azt sem tudom hány fokozat van. 180 fokos tekerés = + 360 fokos tekerés = ++ A másik oldalon meg kiszerelt állapotban mutat: 720 = ++++ 540 fok nincs? Vagy ezt a 720-at is csak kiszerelve lehet állítani? 3,4 vagy 5 fokozata van? 180 fokonként beugrik egy fokozatba? Vagy hogy? :huh: Fokozatmentes. Egyszerű: tekerőn látszik, melyik irány keményebb. Tudsz rajta tekerni asszem 2,5 fordulatot. Az a lényeg, hogy a két oldalon ugyanolyat állíts be, a többi meg gyakorlat kérdése, próbáld hogy mik a jó beállítások. :lol:
Tápiószecső Elküldve Június13, 2006 Elküldve Június13, 2006 Fokozatmentes. Egyszerű: tekerőn látszik, melyik irány keményebb. Tudsz rajta tekerni asszem 2,5 fordulatot. Az a lényeg, hogy a két oldalon ugyanolyat állíts be, a többi meg gyakorlat kérdése, próbáld hogy mik a jó beállítások. :lol: Hát ennek nem örülök. Mert így csak a két végpont lesz tutira egyforma. Majd próbálgatom. Még így is csak ismerkedem vele, de már nagyon tecccik. :huh:
opel16v Elküldve Június13, 2006 Elküldve Június13, 2006 Nem kell félni tőle, egy-két fok eltérésre nem érzékeny. A tekerőgombon be lehet lőni egy adott irányhoz képest egész jól a két oldal állását.
Tápiószecső Elküldve Június13, 2006 Elküldve Június13, 2006 Nem kell félni tőle, egy-két fok eltérésre nem érzékeny. A tekerőgombon be lehet lőni egy adott irányhoz képest egész jól a két oldal állását. Ok. Köszi. :huh:
leslie Elküldve Június13, 2006 Elküldve Június13, 2006 Hát ennek nem örülök. Mert így csak a két végpont lesz tutira egyforma. Majd próbálgatom. Még így is csak ismerkedem vele, de már nagyon tecccik. :huh: Ha nagyon problémás, akkor átveszem őked. :) :lol:
Tápiószecső Elküldve Június13, 2006 Elküldve Június13, 2006 Ha nagyon problémás, akkor átveszem őked. :lol: :huh: A vételár duplájáért már viheted is. :)
Tápiószecső Elküldve Június17, 2006 Elküldve Június17, 2006 Tegnap feltekertem a sárgákat. Úúúúbazzzz. :huh: :lol: Vissza is tekertem. :)
Atommanó Elküldve Június17, 2006 Elküldve Június17, 2006 Há me puding vagy...azt feltekerve kell ám használni...azért van... :lol: :huh:
Tápiószecső Elküldve Június17, 2006 Elküldve Június17, 2006 Há me puding vagy...azt feltekerve kell ám használni...azért van... :lol: :huh: Ja lehet. :D Azért a régihez képest még "lágyan" is akkora a változás úttartásban... nameg jóból is megárt a sok. :)
warwolf Elküldve Június20, 2006 Elküldve Június20, 2006 Cartársak!Nekem az F Astrámon, a jobb első doblemez? , oldallemez? szal ami a motortérben közvetlenül a légszűrőház mellett húzódik, szal ott van egy ovál alakú lemezzel borított rész, amit állítólag ki lehet venni, verni, és ott lehet megoldani adott esetben a direktszűrő levegőztetését, némi "cápakopoltyú" beiktatásával, és le lehet rekeszteni a motortértől. Valakinek v.mi tapasztalat, ötlet?
Tápiószecső Elküldve Június20, 2006 Elküldve Június20, 2006 Valakinek v.mi tapasztalat, ötlet? Gyári szűrő. :huh:
warwolf Elküldve Június20, 2006 Elküldve Június20, 2006 Gyári szűrő. :lol: Szerinted ér ennyit egy direktszűrő? Nem konkrétan ilyenre gondoltam! :huh: De egy 1Xű lemez beiktatásával ez megoldható.CSak jó lett volna v.mi 5let, hogy lehet-e érdemlegesen több, és főleg hideg levegőhöz juttatni a motort.Mert amikor meleg időben megyek, akkor még hangja is alig akar lenni a gépnek, viszont ha éjszaka, este közlekedek, és a külső levegő hőmérséklete max. 18-20 fok, akkor határozottan jobban megy, és mélyebb a szívó hang is.
coupe Elküldve Június20, 2006 Elküldve Június20, 2006 viszont ha éjszaka, este közlekedek, és a külső levegő hőmérséklete max. 18-20 fok, akkor határozottan jobban megy, és mélyebb a szívó hang is. Egyre többen mondjátok hogy jobb lett,már kezdek kételkedni hogy nem nekem van igazam :huh: :lol: :) (de kétlem :D )
Tom Elküldve Június20, 2006 Elküldve Június20, 2006 Tényleg használ a dierktszűrő, szeritnem ezen kár vitatkozni. :) :huh: De azon is, hogy nem +10%-ot fog adni. :lol:
Recommended Posts