Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Hehe, hirtelen milyen sok lett az ilyen színű autókból :)

A húsvétkor a nálunk levő benzinkút vendéglő részében ücsörögtünk, és ott láttam egy ugyanilyen színű Astrát, mint az enyém, csak caravan-ban és Isuzu-diesel motorral (legalábbis azt hiszem, volt valami kis felirat az 1.7D felirat alatt). Ha ott lett volna az enyém is, megkértem volna a tulajt, hadd kapjam le őket egymás mellett :)

Most aztán nézhetek valami egyedibb gépet, ez is azért tetszett meg, mert ritka (volt akkor) :(

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Cartársak!Kinek milyen tapasztalatai, infói vannak a nyomtávszélesítő+hosszabb kerékcsavar kombóról?

Van egy profi nyomtávszélesítőm, amit le tudnak ugyan másolni, de nem tudják garantálni az anyagminőséget, és a biztonságos kerékfelfogatáshoz hosszabb kerékcsavarok szükségesek.

Szóval? :)

Link to comment
Megosztás:

Cartársak!Kinek milyen tapasztalatai, infói vannak a nyomtávszélesítő+hosszabb kerékcsavar kombóról?

Van egy profi nyomtávszélesítőm, amit le tudnak ugyan másolni, de nem tudják garantálni az anyagminőséget, és a biztonságos kerékfelfogatáshoz hosszabb kerékcsavarok szükségesek.

Szóval? :)

Öcsikém Ladás lévén kipróbálta, meg van is neki még mindig pogi.. Neki nem volt vele baja, de a tajgajárója 80 fölé úgyse tud menni :(

Miért olyan helyen csináltatod a mását ahol nem tudják garantálni a minőséget? :)

Link to comment
Megosztás:

Miért olyan helyen csináltatod a mását ahol nem tudják garantálni a minőséget? :)

A minőséggel nem lenne gond, sokkal inkább ott a gond, hogy eredetileg eléggé speckós cucc lenne, külön csavarral csatlakozna az agyhoz, és ebbe a pogiba lehetne beletekerni a kerékcsavarokat, de ugye innentől kezdve már elég speckós a helyzet.Na EZT nem tudják reprodukálni megfelelő anyag híjján.Ezért lesz hosszabb kerékcsavarral áthidalva a dolog.

Link to comment
Megosztás:

A minőséggel nem lenne gond, sokkal inkább ott a gond, hogy eredetileg eléggé speckós cucc lenne, külön csavarral csatlakozna az agyhoz, és ebbe a pogiba lehetne beletekerni a kerékcsavarokat, de ugye innentől kezdve már elég speckós a helyzet.Na EZT nem tudják reprodukálni megfelelő anyag híjján.Ezért lesz hosszabb kerékcsavarral áthidalva a dolog.

És ha nem elég hosszú a csavar, akkor csak a pogiba fogná bele a kereket...értem... hú az gáz

Namost erre szokják a tőcsavaros megoldást csinálni. Az hogy tetszik? Csak akkor kerékőr és társai elfelejt

Link to comment
Megosztás:

Jobban jársz ha olyan felnit veszel ami alá nem kell nyomtávszélesítőt rakni.

Ha sikerál megvennem Demó felnijeit, akkor nem fog kelleni.De amíg nincs meg a zsé, addig a jelenlegi 14-es felnikhez kell ragaszkodnom.Ezért keresem előre az alternatív megoldást.Később a szélesítő, mind a 2 db jó lesz az Astrára hátra.Szélesebb felnire egyenlőre nem fussa. :) Meg hát lassacskán a motort is bele kellene rakni, de hiányzik egy nyamvadék motortartó bak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.