aztec Elküldve Június27, 2004 Elküldve Június27, 2004 szerintem egyszerü: a bal lapát levesz, és eldob a jobb lapát alsó állásból vizszintesből függőlegesre állit. és igy az elötted lévő részt fogja törölni. remélem érthetően mondtam el :) és akkor mitől fog középem megállni :shock: az elvileg jobbra-balra is kell, hogy menjen :idea:
uhuhu Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 és akkor mitől fog középem megállni :shock: az elvileg jobbra-balra is kell, hogy menjen :idea: középre teszed az alsó állást. és akkor feléd indul el. lehet hogy megtörli a szélvédő elötti müanyagot, de szerintem igy csinálják.
GPont Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Nosakkor mégeccer: Ha az alsó állást középre teszed (tehát csak a kart veszed le és teszed át ide) akkor elindul feléd, jól beletöröl a szélvédő előtt a műanyagba, aztán visszafelé megáll középen úgy, hogy a jobb oldalt nem is törli le. Félmegoldás, ha a motoron annyit forgatsz, hogy a két végállás egyenlő távolságra legyen a két A-oszloptól, mivel ettől még nem lesz középen a végállása. Továbbmegyek, ha megnézed azt a szöget, amit befog a lapát működés közben, láthatod, hogy elég kevés. Tehát még a mechanika lelkivilágába is be kell avatkozni! Én egyébként nem javasolnám a gyári átalakítását, mert nagyon lassú lesz, inkább olyan szerkezetet kellene használnod, ami egykaroshoz van kifejlesztve. Ilyen az UNO-é, meg a citrom BX-eké, meg egy rakás mercié is, de hogy ezek mennyire kompatibilisek az Astrával, azt nemtom. Némi faragással minden megoldható :)
Tápiószecső Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Azt nem értem hogy ha a gyári átalakításával próbálkoztok miért kell a motort elforgatni és miért nem elég csak a lapátot odébbforgatni. :?:
GPont Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Azt nem értem hogy ha a gyári átalakításával próbálkoztok miért kell a motort elforgatni és miért nem elég csak a lapátot odébbforgatni. :?: Azért, mert a lapát - fogjuk rá - vízszintesből indul, és kicsit továbbfordul a függőlegestől. Ha beállítod függőbe, akkor elindul balra, lefelé lemegy a szélvédőről, majd visszaáll függőbe. De megint hozzátenném, hogy sztem nem lesz jó a gyáriból átalakított. A lapát csak elég kis részt fog törölni, és azt is lassan!
Tápiószecső Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Ha jól tudom nemcsak 90 fokonként lehet állítani. És én egy szóval nem mondtam hogy függőbe kellene.
GH Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Lehet hogy huje vagyok, de alapvetoen az itt a problema szerintem hogy a gyari motor nem forgat 180 fokot, tokmindegy hova allitod. (csak mondjuk 110-et) Mivel a keres az volt hoyg csak egy ablaktorloje legyen, es gondolom ki is szeretne latni, vizsgan atmenni stb olyan megoldas kell neki ami nem csak a vezeto elott hanem az utas elott is torol. En nemtom elkepzelni hogy ez barmilyen lapat allitgatassal megoldhato legyen.
GPont Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Lehet hogy huje vagyok, de alapvetoen az itt a problema szerintem hogy a gyari motor nem forgat 180 fokot, tokmindegy hova allitod. (csak mondjuk 110-et) Mivel a keres az volt hoyg csak egy ablaktorloje legyen, es gondolom ki is szeretne latni, vizsgan atmenni stb olyan megoldas kell neki ami nem csak a vezeto elott hanem az utas elott is torol. En nemtom elkepzelni hogy ez barmilyen lapat allitgatassal megoldhato legyen. Neked igazad vagyon!
GH Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Neked igazad vagyon! Nem kell am mindig az Akosra hallgatni :wink:
Seth Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Köszi srácok a sokféle lehetséges megoldást....Hála érte! Azzal, hogy visszintesből átteszem függőlegesbe a lapát indulási helyzetét, télleg csak az előttem lévő területet törli, szóval vagy marad a motorforgatás+hosszabb lapát variáció, vagy megpróbálok beszerezni pölö egy UNO motrot, ami mindkét irányba viszi......ma beszéltem itt fehérváron egy sráccal, ő is utóbbit ajánlotta.....mindenestre kipróbálom azt a motorforgatós verziót is előtte :) Ha valamilyen módon sikerrel járok, majd beszámolok :) Thx mégegyszer.
redline Elküldve Június28, 2004 Elküldve Június28, 2004 Köszi srácok a sokféle lehetséges megoldást....Hála érte! Azzal, hogy visszintesből átteszem függőlegesbe a lapát indulási helyzetét, télleg csak az előttem lévő területet törli, szóval vagy marad a motorforgatás+hosszabb lapát variáció, vagy megpróbálok beszerezni pölö egy UNO motrot, ami mindkét irányba viszi......ma beszéltem itt fehérváron egy sráccal, ő is utóbbit ajánlotta.....mindenestre kipróbálom azt a motorforgatós verziót is előtte :) Ha valamilyen módon sikerrel járok, majd beszámolok :) Thx mégegyszer. ajánlanám, hogy szerezz bontóbol vmi használtat ne a sajátodat gyilkold szét
autotuning96 Elküldve Június30, 2004 Elküldve Június30, 2004 F astrahoz hátso tuninglámpa 40e Ft/pár e-mail-ben kuldök képet (Króm. esetleg fekete is)
Gepard Elküldve Július7, 2004 Elküldve Július7, 2004 Olvasgattam a hozzászólásaitokat. Szerintem, ha a gyári lapátot akarod elforgatni akkor először a két lapátos alapbeállítást meg kell hagyni, ekkor bekapcsolod a törlőt és a baloldali végállásnál leveszed a gyújtást. Ezek után könnyű a dolog, baloldalit leszeded, a jobboldalit meg ehhez a végálláshoz állítod, az ablaktörlőt kihajtod, gyújtást visszaadsz, törlést kikapcsolsz, lapátot visszahajtasz, elméletileg sehol nem fogja a műanyagot törölgetni. És mégegy dolog, igaz nem nagyon figyeltem meg, de mintha a C corsa hátsó törlője jó lenne erre a helyre.
warwolf Elküldve Július13, 2004 Elküldve Július13, 2004 Üdv Srácok! Egy kérdés.Kisebb átalakítást tervezek az Astrámon,és a műhelyben ahol csinálnák, tudnának szerezni sötétített hátsó lámpát(GSI).Árat nem tudtak pontosan mondani.Szóval a kérdésem az, hogy mennyibe kerül manapság egy ilyen lámpa?Astra F-hez.5 ajtós verzió.
mörfi Elküldve Július13, 2004 Elküldve Július13, 2004 Üdv Srácok! Egy kérdés.Kisebb átalakítást tervezek az Astrámon,és a műhelyben ahol csinálnák, tudnának szerezni sötétített hátsó lámpát(GSI).Árat nem tudtak pontosan mondani.Szóval a kérdésem az, hogy mennyibe kerül manapság egy ilyen lámpa?Astra F-hez.5 ajtós verzió. Lámpa sötétitő spray olcsóbb :)
hemi Elküldve Július13, 2004 Elküldve Július13, 2004 Hali! Keresek olyan céget aki forgalmaz olyan hátsólámpa burát F Astrához amelynek a mintázata a következő: Félig fehér félig piros. Tehát az index rész fehér. Üdv hemi
warwolf Elküldve Július13, 2004 Elküldve Július13, 2004 Köszi az infót mörfi,de ilyet én még nem hallottam.Esetleg ha bevállalod hogy megcsinálod,megveszem a sprayt.Amúgy?
Tápiószecső Elküldve Július14, 2004 Elküldve Július14, 2004 Hemi: ha megtaláltad feltétlen szólj, én már keresem egy ideje, de még senki nem hallott róla. (anno még képet is linkeltem ide) Én most fóliáztam a hátsólámpa index részét. Messziről nézve igen jó, de közelről ocsmány, mivel begyűrűdik a fólia. :) Most én is a spray-n gondolkodom. Asszem 2000 körül láttam tesco-ban, csak 2 dolog tart vissza. 1: le tudom-e fújni ugyanolyanra a kettőt? 2:nem eltávolítható.
GPont Elküldve Július14, 2004 Elküldve Július14, 2004 Én most fóliáztam a hátsólámpa index részét. Messziről nézve igen jó, de közelről ocsmány, mivel begyűrűdik a fólia. :DHa vízzel rakod fel, közben meg melegíted, lehet nyújtani, csak vigyázz, ne a hajszárítót/hőlégfúvót vizezd be :) megrázó élmény lenne :D Most én is a spray-n gondolkodom. Asszem 2000 körül láttam tesco-ban, csak 2 dolog tart vissza. 1: le tudom-e fújni ugyanolyanra a kettőt? 2:nem eltávolítható. Én spec nem szeretem a sprét. Ha átvilágítja a lámpa, narancsos lesz, ha meg sima felületet fújsz belőle, túl sötét. Elég nehéz egyformára adagolni, meg ha nem sikerül, leszedni. Én úgy csináltam már néhány lámpánál, hogy 2k-s autólakkba kevertem színt, és azt prüsszentettem fel. Sokkal jobban lehet vele dolgozni, csak ahoz meg majdnem műhelykörülmények, meg műanyagalapozó stb kell. Viszont a kapott eredmény is jobb. Ráadásul a színt is te tudod kiválasztani, akár metál is lehet...
Tápiószecső Elküldve Július14, 2004 Elküldve Július14, 2004 GPont: A fólia használati utasítása szerint vizezni kell a fóliát miután lehúod a hátulját és a felületet is amire felrakod. Ebben az esetben lehet csúsztatni rajta a fóliát. Na nekem nem ment, pedig vizeztem rendesen. Amint odaérintettem rögtön rátapadt. Ez miért van? Hőlégfúvóval meg nem próbálkoztam mert féltem hogy a búra látja kárát. Sajnos nem vagyok egy nagy festőmester sem, így lehet hogy ez a megoldás is ugrik.
hemi Elküldve Július14, 2004 Elküldve Július14, 2004 Hemi: ha megtaláltad feltétlen szólj, én már keresem egy ideje, de még senki nem hallott róla. (anno még képet is linkeltem ide) Én még anno rendeltem is:))) Majd mondták elfogyot nincs. Azt írták majd szónnak..... 6 hónapja vótt. Itten volt aza Astra F lámpicsku :http://www.tuningworld-online.de Probálj te is írni nekik hátha... Üdv hemi
Tápiószecső Elküldve Július15, 2004 Elküldve Július15, 2004 Itten volt aza Astra F lámpicsku :http://www.tuningworld-online.de hemi Az oldal véletlen sem jön be. www.tuningworld.de-t néztem, de ott meg nem volt. Mennyi volt az ára?
aztec Elküldve Július15, 2004 Elküldve Július15, 2004 GPont: A fólia használati utasítása szerint vizezni kell a fóliát miután lehúod a hátulját és a felületet is amire felrakod. Ebben az esetben lehet csúsztatni rajta a fóliát. Na nekem nem ment, pedig vizeztem rendesen. Amint odaérintettem rögtön rátapadt. Ez miért van? Hőlégfúvóval meg nem próbálkoztam mert féltem hogy a búra látja kárát. Sajnos nem vagyok egy nagy festőmester sem, így lehet hogy ez a megoldás is ugrik. Akiket idáig láttam fóliázni azok nem csak sima vízben áztatták a fóliát, hanem volt benne vmi lötty is :idea: Idáig mikor fóliáztunk mi vagy sampon vagy ablakmosószerűséget tettünk bele és akkor rajkón csúszott. De ez nem hiszem, hogy hivatalos lenne....
warwolf Elküldve Július15, 2004 Elküldve Július15, 2004 Kérdésem nem hallgattatott meg.Azért ha v.ki tud a festésen és a fóliázáson kívül is mondani egy árat, megköszönném.
aztec Elküldve Július15, 2004 Elküldve Július15, 2004 Kérdésem nem hallgattatott meg.Azért ha v.ki tud a festésen és a fóliázáson kívül is mondani egy árat, megköszönném. mi volt a kérdés :?:
Recommended Posts