loree_gsi16v Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Az én véleményem az autóról, hogy jól néz ki, de az elsó lökös az off (a gsi sokkal szebb). A másik dolog pedig az, hogy osztom gabi véleményét a motor átalakításról mert nehogymá a kötelező legyen akadály :rolleyes: amikor kb. ötször jobban keresnek ;) A LSD ajtó kb. annyi mint fél vagy egy havi fizetése, itthon biza sok fizetés kell hozzá :blink: Monjuk nekem teccenek az LSD ajtók de annyit nem adok 4 db kazánlemezért, mert ha egyet látnék kivéve megoldanám magamnak (hegesztős esztergálós rulez :D ) Én néztem a neten símán le lehet gyártani, de viszont aránylag új dolog ezért drága csak.
Gepard Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 mondjuk egy 4 ajtós esetén... :rolleyes: Ha valaki fizeti helyettem, lehet donor a kocsim. :blink: ;) Biztos egyedi lenne. :D ;) ;)
loree_gsi16v Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Ha valaki fizeti helyettem, lehet donor a kocsim. :rolleyes: :blink: Biztos egyedi lenne. ;) :D ;) O.K. Én vállallom az ingyé beszerelést ;)
Gepard Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 O.K. Én vállallom az ingyé beszerelést :blink: Szponzort keresek. :rolleyes: Off vége.
mackosajt Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 S, egy kombin?Milyen királyság lenne! :D ;) őőő... esetleg én is keresnék szponzorokat! :rolleyes: :blink:
Sonique Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Bár Sonique-kal lehet, hogy jobban járnátok...bár addigra én is kikupálódok... :rolleyes: ez jo vicc :D ;) :blink: dampfrad mi ?
Demó Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 A másik dolog pedig az, hogy osztom gabi véleményét a motor átalakításról mert nehogymá a kötelező legyen akadály :rolleyes: amikor kb. ötször jobban keresnek ;) Nem arról van szó, hogy a kötelezö az akadály, de ha így lehet spórolni, akkor minek dobjon ki az ember (a német is) fölöslegesen pénzt. egyik gyereknek pl. Kadett GSI 16V-je volt, és havonta több mint 250 eurót fizetett biztosításra :blink: . Az mondjuk a havi fizujának az egy negyede! És akkor még nem fizetett rá útadót és nem tankolta! Itthonról nézve kint marhajók a fizetések, de ha kint kell megélni belöle, akkor az már közel sem olyan jó.
loree_gsi16v Elküldve Február12, 2006 Elküldve Február12, 2006 Nem arról van szó, hogy a kötelezö az akadály, de ha így lehet spórolni, akkor minek dobjon ki az ember (a német is) fölöslegesen pénzt. egyik gyereknek pl. Kadett GSI 16V-je volt, és havonta több mint 250 eurót fizetett biztosításra ;) . Az mondjuk a havi fizujának az egy negyede! És akkor még nem fizetett rá útadót és nem tankolta! Itthonról nézve kint marhajók a fizetések, de ha kint kell megélni belöle, akkor az már közel sem olyan jó. Na jó nem kell a duma német multinál dolgozok nem egy szer voltam kinnt, az árak olyanok mint itt sőt. MOST MÁR OFF MERT KIDOBNAK :rolleyes: :blink:
Andris22 Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 na a fék projektem is csúszik bizonytalan időt, a hüje hó miatt :D 15centis hóba mégse tehetem fel a nyárigumikat :rolleyes: hétvégén szerelés előtt rápróbáltuk haverom kocsijára a 13as felniket, és az sem ment fel a hátsó tárcsára. :blink: viszont felmerült még 1 problem: a hátsó fém fékcsövet kell cserélni? lehet nem lesz elég hosszú? felhivtam a csergőt, ott aszonták, hogy ezt méretve vágatni kell+gyártani ;) valakinek nincs véletlenül elfekvőben? honnan szerezzek?
rtomi Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 na a fék projektem is csúszik bizonytalan időt, a hüje hó miatt :D 15centis hóba mégse tehetem fel a nyárigumikat :rolleyes: hétvégén szerelés előtt rápróbáltuk haverom kocsijára a 13as felniket, és az sem ment fel a hátsó tárcsára. :blink: viszont felmerült még 1 problem: a hátsó fém fékcsövet kell cserélni? lehet nem lesz elég hosszú? felhivtam a csergőt, ott aszonták, hogy ezt méretve vágatni kell+gyártani ;) valakinek nincs véletlenül elfekvőben? honnan szerezzek? Leméred a hosszát,bemész egy autósboltba és kérsz egy akkora darabot 10X1-es menetű hollanderrel. Egy jobbfajta autósboltban levágják és fel is peremezik a csövet. Aztán,ha ez megvan akkor behajlítgatod a helyére. ;)
Andris22 Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Leméred a hosszát,bemész egy autósboltba és kérsz egy akkora darabot 10X1-es menetű hollanderrel. Egy jobbfajta autósboltban levágják és fel is peremezik a csövet. Aztán,ha ez megvan akkor behajlítgatod a helyére. :blink: na ja, de ahhoz ki kene szedni, hogy le tudjam merni, akkor meg nem tudok menni a kocsival :rolleyes: meg mennyivel hosszabb kell a tárcsafékhez, mint a dobfékhez? :S
rtomi Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 na ja, de ahhoz ki kene szedni, hogy le tudjam merni, akkor meg nem tudok menni a kocsival :rolleyes: meg mennyivel hosszabb kell a tárcsafékhez, mint a dobfékhez? :S Dehogy kell kiszedni. Fogsz egy hosszú spárgát vagy valamit. Odafogod az egyik hollanderhez és szépen végighúzod a fékcső mellett. Aztán leméred a spárgát,ráhagysz egy kicsit (5 centit pl.) és már meg is van a méreted. Vágod? :blink: Ez a cső meg párszáz forintodba fog kerülni.
Andris22 Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Dehogy kell kiszedni. Fogsz egy hosszú spárgát vagy valamit. Odafogod az egyik hollanderhez és szépen végighúzod a fékcső mellett. Aztán leméred a spárgát,ráhagysz egy kicsit (5 centit pl.) és már meg is van a méreted. Vágod? :blink: Ez a cső meg párszáz forintodba fog kerülni. ok, megpróbálkozok majd :rolleyes:
opel16v Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 "Egy Astra GSI 16V például akár kétszer annyiba is kerülhet mint az 1.6 16V. Ez pedig évente több mint 500 Eurót is jelenthet, csak a kötelezö felelösségbiztosításért. Ha viszont valaki kicseréli a motort nagyobbra, akkor ugyanannyit fog érte fizetni mint elötte mert egy másik motortól még nem lesz gyári GSI." Tudtommal a németeknél a motorteljesítmény után kell fizetni, és miután lepapíroztad a motorcserét, az új után kell majd fizetni. Ergo ugyanannyit, mint a gyári GSi-re. Ha neki ez nem így van, akkor van valami sumák abban a papírozásban. :rolleyes:
kavics Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 már bocs, de ez elég gagyin néz ki benne volt egy régebbi tunying újságban.. akkora hely van a lámpánál hogy majdnem befér az öklöm..
Demó Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Tudtommal a németeknél a motorteljesítmény után kell fizetni, és miután lepapíroztad a motorcserét, az új után kell majd fizetni. Ergo ugyanannyit, mint a gyári GSi-re. Ha neki ez nem így van, akkor van valami sumák abban a papírozásban. :rolleyes: Na most maradjunk annyiban, hogy már több mint öt éve dolgozok Németországban és ezalatt több kocsim is volt kint bejelentve. A biztosítást tipusra, az adót köbcentire kell fizetni. Az ismeröseim közül pedig már többen is építellek át hivatalosan motort, pont azért mert hosszútávon jobban megéri, mint gyári GSI-t veretni.
warwolf Elküldve Február13, 2006 Elküldve Február13, 2006 Na most maradjunk annyiban, hogy már több mint öt éve dolgozok Németországban és ezalatt több kocsim is volt kint bejelentve. A biztosítást tipusra, az adót köbcentire kell fizetni. Az ismeröseim közül pedig már többen is építellek át hivatalosan motort, pont azért mert hosszútávon jobban megéri, mint gyári GSI-t veretni. Itthon is rögtön ugrik a biztosítás mértéke, ha kiderül véletlenül, hogy SPORT változat, v. pl. Coupe. CSak itt csillagászati összegeket emészt fel egy átpapirozás.Vagy ha a rendőr elkezd kukacoskodni. :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...8eeb0f81&s=1528 Újabb ajánlat átépítőknek.
opel16v Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 Akkor csak az adó van úgy? Azt hittem biztosítás is így működik ott.
leslie Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...8eeb0f81&s=1528 Újabb ajánlat átépítőknek. Bukhatok rajta? Úgy értem, én, mint egysésugaru user, hozzánemértő megveszem, és utóbb kinevetnek, h ez xar, nem éri meg beépíteni?
opel16v Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 A hengerfejet kell nagyon megnézni, az a sarkallatos pont, ami sokba kerülhet... Egyébként túl nagyot nem lehet bukfencezni vele. :rolleyes:
leslie Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 A hengerfejet kell nagyon megnézni, az a sarkallatos pont, ami sokba kerülhet... Egyébként túl nagyot nem lehet bukfencezni vele. :rolleyes: Kösz. Most volt talpas + kinyomó csapágy + kuplungtárcsa csere, majdnem 50k. Nekem ez a 35e most komoly érvágás lenne. Sztem kivárok 1 hónapot, a következőben már nem kell, csak olajat vennem, az meg nem vészes. :blink:
opel16v Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 Alakul a versenygép új fedélzeti rendszere. :rolleyes: A kábelkötegek készen vannak, már csak a versenykomputert kell majd megcsinálni hozzá. :blink:
warwolf Elküldve Február14, 2006 Elküldve Február14, 2006 A piros, a hiperhajtómű kapcsolója?? :rolleyes:
Recommended Posts