ptoma Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Mennyibe került? Hátul komplett híd csere, meg minden? F astra tárcsa fékessé tevése jelenleg 20k (anyag +mdij) késöbb tárcsa s fékbetét csere ami plussz. de vhol drágább.
Tom Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Mennyibe került? Hátul komplett híd csere, meg minden? Hátul még dob van, ez előre ment. Akkor ismét élménybeszámoló (ha valakit érdekel): Evvel is kb. úgy jártam, mint a rövidebb váltóval. Elején is volt már kis különbség, de inkább csak mentálisnak tartottam, vagy legalábbis nem lényegesnek. Na de este, a Lurdy tali után hazafel... :) Gondoltam kipróbálom, hogy mi a helyzet nagy speed-ről történő fékezés esetén. Sajnos megint csak városban tudtam tevékenykedeni és nem is túl jó utakon úgyhogy csak 130-ról tudtam fékezgetni. Az eredmény viszont elléggé durva. Szinte orraáll az autó, nagyon komolyat fog és végig így is marad. 4-5 120-ról 0-ra történő móka után sem volt érezhető romlás. Szóval most megint boldog vagyok, 80-100 felett egyértelműen, nagyságrendekkel jobb a fék. Ha hátul is meglesz a tárcsás híd, akkor kerek lesz a dolog, de ez már most így is nagyon szép. :D
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 A GSi után még mindig úgy érzem, hogy nincs fék a fehéren.A 4 tárcsa igazi királyság volt. Szal most hajtom a tárcsákat is hátra.
Tom Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 A GSi után még mindig úgy érzem, hogy nincs fék a fehéren.A 4 tárcsa igazi királyság volt. Szal most hajtom a tárcsákat is hátra. Azért a betét, meg a tárcsa típusa is sokat számít. :)
mélykék76 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Azért a betét, meg a tárcsa típusa is sokat számít. :) Jesz :D El lehet lavírozni a 256 elől+dob hátul párosítással is ;)
coupe Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Jesz :) El lehet lavírozni a 256 elől+dob hátul párosítással is :D Szerintem is. Ha neked jó akkor mindenkinek ;) ;)
mélykék76 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szerintem is. Ha neked jó akkor mindenkinek :D ;) ;) :P ;) ;) Azért mondjuk 4 személy + csomó csomag esetén biztos jó lenne, de én ilyen helyzetekkel ritkán találkozom :)
Tom Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 ;) :P ;) ;) Azért mondjuk 4 személy + csomó csomag esetén biztos jó lenne, de én ilyen helyzetekkel ritkán találkozom ;) Na majd ha jön a Piiistánéééé, meg a sok-sok kis Piiiiistaaaa. ;) ;) ;) De addig is F Astra tuning... :) :D
Atommanó Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Tom! Örülök, hogy tetszik... :D Meg várom már a hangját is... ;) Kivi vagyok 1.4 en hogy duruzsol... :)
Tom Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Tom! Örülök, hogy tetszik... ;) Meg várom már a hangját is... ;) Kivi vagyok 1.4 en hogy duruzsol... :D Hát ha mondtok valami jó helyet, ahol felrakják kis pénzért, akkor mehet a buli bármikor. Csak előbb lehet hogy a lököst kéne feldobni, hogy ahhoz tudják igazítani a kipuffot. Hát a hangjára én is nagyon-nagyon kíváncsi vagyok... :)
sárgaGSI Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Hú látom Jó nagy hülyeséget kérdeztem de azért köszi a válaszokat (még zöldfülű vok ) :)
coupe Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Tom! Örülök, hogy tetszik... ;) Meg várom már a hangját is... :P Kivi vagyok 1.4 en hogy duruzsol... :) Arra én is kiváncsi vagyok milyen lesz :D ;) .
opel16v Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 "A GSi után még mindig úgy érzem, hogy nincs fék a fehéren.A 4 tárcsa igazi királyság volt. Szal most hajtom a tárcsákat is hátra." Ugyanakkora méretű az első fék, és leginkább ez számít a fékerőben, úgyhogy inkább először válassz jó tárcsát és betétet előre, sokkal nagyobb változás lesz, mint a hátsó tárcsával. :) Szerintem Brembo+Ferodo :D
Gepard Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Hát a hangjára én is nagyon-nagyon kíváncsi vagyok... :) Szerintem meggyőző lesz, először én is féltem, hogy milyen hangot produkál majd az x14xe de várakozáson felül teljesített. Igaz nekünk Ulter sportdob van fenn. Mértük (Berlia) palm toppal a hangot üresben, terhelés nélkül, 2-2500-as fordulaton, a kipufftól kb 30 centire az x14xe 111 decibelt az x16xel pedig 112-öt teljesített. Ez csak erősödik a terhelés hatására. Alapjáraton is kb: 75 dB volt.
Tom Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Szerintem meggyőző lesz, először én is féltem, hogy milyen hangot produkál majd az x14xe de várakozáson felül teljesített. Igaz nekünk Ulter sportdob van fenn. Mértük (Berlia) palm toppal a hangot üresben, terhelés nélkül, 2-2500-as fordulaton, a kipufftól kb 30 centire az x14xe 111 decibelt az x16xel pedig 112-öt teljesített. Ez csak erősödik a terhelés hatására. Alapjáraton is kb: 75 dB volt. A katalizátor még benne van? Középdob gyári?
Gepard Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 A katalizátor még benne van? Középdob gyári? Ahogy monod.
Tom Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Ahogy monod. Hát nálam leginkább szerintem ez lesz a necces, mert mindkettőre a "nem" lesz a helyes válaszom.
Gepard Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Hát nálam leginkább szerintem ez lesz a necces, mert mindkettőre a "nem" lesz a helyes válaszom. Akor nálad némi erősödés várható az általunk mért értékekhez képest. Nem fog menni, de legalább lesz hangja... :) :D ;)
Tom Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Akor nálad némi erősödés várható az általunk mért értékekhez képest. Nem fog menni, de legalább lesz hangja... :) :D ;) Hát ezaz. Én nem akarok nagy hangot. Na mind1, ez úgyis csak ideiglenes megldás... ;)
ivannorbi Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Hát ezaz. Én nem akarok nagy hangot. Na mind1, ez úgyis csak ideiglenes megldás... :D Csak amíg lecsuknak csendháborítás miatt! :) ;)
warwolf Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Ugyanakkora méretű az első fék, és leginkább ez számít a fékerőben, úgyhogy inkább először válassz jó tárcsát és betétet előre, sokkal nagyobb változás lesz, mint a hátsó tárcsával. :) Szerintem Brembo+Ferodo ;) Már bent van a kocsi csomitartójában, éppen egy órája vettem át!A hétvégén ki is cserélem.Szal vennem kell 7-es imbuszt.Hátra pedig egy Astra GSi hídja fog kerülni, ha Demó cartárs barátja is úgy akarja.Elviekben már meg van egyezve.Aztán TUTI fékeim lesznek! :D
opel16v Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Ha bekopott, az lesz majd az igazi változás. :) Ja, még valami: a fékolajat nem árt 40000km-ként cserélni, ahogy a gyári ajánlásai is vannak. Sokat jelent. :D
warwolf Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Ha bekopott, az lesz majd az igazi változás. ;) Ja, még valami: a fékolajat nem árt 40000km-ként cserélni, ahogy a gyári ajánlásai is vannak. Sokat jelent. ;) Jön a 180e.-s szervíz, aztán elég sokminden be van tervezve.Asszem ráugrik majd a gépre minden csacskasággal együtt vagy 80e.-ft. :D De utána legalább megint jó lesz egy darabig! :)
mélykék76 Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Hát nálam leginkább szerintem ez lesz a necces, mert mindkettőre a "nem" lesz a helyes válaszom. Halláskárosodás rulez :)
Recommended Posts