Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
És, ha szabad tudni, mennyibe került mindez? (Mennyi lett volna egyféle anyagból?)

Alapáron 12.000Ft, de azt mondták, hogy mivel opel így csak 10.000Ft.

Az teljesen mindegy, hogy milyen bőr, az ár ennyi.

Elküldve

Szerintem ennyit bőven megér a minőség. Evvel az alkatrésszel jobb esetben végig kapcsolatban vagy a vezetés közben, így elég sokat számít a minősége. Jó lett. :)

Elküldve
Alapáron 12.000Ft, de azt mondták, hogy mivel opel így csak 10.000Ft.

Az teljesen mindegy, hogy milyen bőr, az ár ennyi.

Ez csak a kormány vagy ebben benne van a váltószoknya is?Mintha a képen az is átlenne börözve.

Elküldve
Ez csak a kormány vagy ebben benne van a váltószoknya is?Mintha a képen az is átlenne börözve.

A váltó, meg a kézifékszoknya anyukám érdeme. :)

Szerintem ennyit bőven megér a minőség. Evvel az alkatrésszel jobb esetben végig kapcsolatban vagy a vezetés közben, így elég sokat számít a minősége. Jó lett. :D

Rá van ragasztva, és varrva is a kormányra, szal jobb mint a tescós cuccok.

Elküldve
Ez csak a kormány vagy ebben benne van a váltószoknya is?Mintha a képen az is átlenne börözve.

Asszem váltószoknyástól kerül 12e.-be.De legalább valódi bőr, és sokáig szép marad.

elnézést kérek a viselkedésemért. szégyellem magam. bocsánat. mar szemen koptem magam a tukorben.

nem az astraval van bajom, de az egesz tortenettel nem terhelnem a forumot.

ja, es jartam trabival. tokre szerettem.

Andris!Engedelmeddel lehet aztat a C14NZ-t is tunerolni!Pl. 14SE v. SI hengerfej!MErt asszem a vezérlés kompatibilis!S, akkor már rögötn ott van, hogy ha minden smaffol, hogy 82LE.Aztán esetleg egy rövidebb kihajtás, és kész is van az élményautó!

Törpiek azért javítsatok ki, ha nagy sületlenséget mondanék! :)

Elküldve
Andris!Engedelmeddel lehet aztat a C14NZ-t is tunerolni!Pl. 14SE v. SI hengerfej!MErt asszem a vezérlés kompatibilis!S, akkor már rögötn ott van, hogy ha minden smaffol, hogy 82LE.Aztán esetleg egy rövidebb kihajtás, és kész is van az élményautó!

Törpiek azért javítsatok ki, ha nagy sületlenséget mondanék! :)

Hi!

Valóban lehet C14SE-t csinálni belőle, cserélni kell a hengerfejet a sallangjaival, az ECU-t, AC-pumpát, meg még pár apróságot. Bontóból beszerzett cuccokból kb. 150e-ből kijöhet a dolog, és valóban +22paci. Ráadásul mivel a motorblokk ugyanaz marad, nem kell semmiféle átiratás, meg egyéb, ránézésre csak egy igen profi szerelő mondja meg, hogy az a motor nem C14NZ.

Ha jól emléxem Tápiószecső cartárs csinálta meg tavaly ezt az átalakítást, tőle érdeklődj részletek után :D

Elküldve
Hi!

Valóban lehet C14SE-t csinálni belőle, cserélni kell a hengerfejet a sallangjaival, az ECU-t, AC-pumpát, meg még pár apróságot. Bontóból beszerzett cuccokból kb. 150e-ből kijöhet a dolog, és valóban +22paci. Ráadásul mivel a motorblokk ugyanaz marad, nem kell semmiféle átiratás, meg egyéb, ránézésre csak egy igen profi szerelő mondja meg, hogy az a motor nem C14NZ.

Ha jól emléxem Tápiószecső cartárs csinálta meg tavaly ezt az átalakítást, tőle érdeklődj részletek után :)

Szerintem olcsóbban is megvan, legalábis úgy emlékszem.

Elküldve
Rá van ragasztva, és varrva is a kormányra, szal jobb mint a tescós cuccok.

Annyit kell tudni a ######iról (akinél készült), hogy a kecskeméti márkakereskedők is hozzá hordják az új autókat a kormányok bőrözésére! (Toyota, VW, Audi, stb.)

Szóval valóban nem rossz minőség, amit csinál! :)

Elküldve
Szerintem olcsóbban is megvan, legalábis úgy emlékszem.

Nagyban függ attól mennyiért sikerül beszerezni az alkatrészeket. Elég nagy szórás van az árok közt. És nem túl elterjedt darab.

De ezt csak annak érmes megcsináltatni aki biztos benne hogy ezzel az autóval akar még egy darabig eljárni.

Elküldve
Asszem váltószoknyástól kerül 12e.-be.De legalább valódi bőr, és sokáig szép marad.

Andris!Engedelmeddel lehet aztat a C14NZ-t is tunerolni!Pl. 14SE v. SI hengerfej!MErt asszem a vezérlés kompatibilis!S, akkor már rögötn ott van, hogy ha minden smaffol, hogy 82LE.Aztán esetleg egy rövidebb kihajtás, és kész is van az élményautó!

Törpiek azért javítsatok ki, ha nagy sületlenséget mondanék! ;)

köszönöm!

végigolvastam ezeket a hsz.eket valamelyik topicban annó, de én nekem szerelői tudásom konvergál a 0hoz. aztán ha valami balul sül el, akkor :) . nem tudom munkadijjal mennyiből hozható ki a móka, meg olyan szerelőt sem ismerek akire nyugodt szivvel rábiznám. :D

Elküldve
Nagyban függ attól mennyiért sikerül beszerezni az alkatrészeket. Elég nagy szórás van az árok közt. És nem túl elterjedt darab.

De ezt csak annak érmes megcsináltatni aki biztos benne hogy ezzel az autóval akar még egy darabig eljárni.

index.hu-n épp most hirdet valaki C14SE alkatrészeket

"C14SE motorról :

-szívósor befecskendezőkkel

-felső holtpont- jeladó

-légmennyiségmérő

-kipuff leömlő szonda nélkül

-elektronika

-kábelköteg.

-komplett hengerfej

-vezérműtengely házastól, gyújtáselosztóval"

ebből hiányzik valami? vagy egyáltaláb konkrétan mi az amire szükségem lenne.

Elküldve
Ha a kipuff leömlő ugyanolyan, mint a C14NZ-é, akkor az összes többire, ha nem, akkor arra is. Mennyiért hirdeti ezeket?

nincs ár irva. irtam mailt neki. ezeken kivül kell még valami?

Elküldve
index.hu-n épp most hirdet valaki C14SE alkatrészeket

"C14SE motorról :

-szívósor befecskendezőkkel

-felső holtpont- jeladó

-légmennyiségmérő

-kipuff leömlő szonda nélkül

-elektronika

-kábelköteg.

-komplett hengerfej

-vezérműtengely házastól, gyújtáselosztóval"

ebből hiányzik valami? vagy egyáltaláb konkrétan mi az amire szükségem lenne.

Légmennyiségmérő? :) Olyan nincs. Lehet keveri a fojtószelepházzal. Ha nem akkor kell az is, minden belevalóval. (fojtószelep potméter, alapjárati motor, stb...)

Kell még légszűrőház hozzá való gumicsővel.

Hűtővízkörben van egy hajlított műanyagcső. SE-n van egy plusz leágazás, így az is kell.

Fékszervócső, mivel nem ugyanolyan formájú.

És szíjtárcsa, hogy tudjon a jeladó jelezni.

Leömlő ugyanaz.

Meg esetleg néhány gumicső ide-oda, de ez már inkább szerelési anyag. Plusz nem szabad elfejeteni a különböző töméseket sem amik szintén nélkülözhetetlenek.

Azt hiszem más nincs.

Elküldve
index.hu-n épp most hirdet valaki C14SE alkatrészeket

"C14SE motorról :

-szívósor befecskendezőkkel

-felső holtpont- jeladó

-légmennyiségmérő

-kipuff leömlő szonda nélkül

-elektronika

-kábelköteg.

-komplett hengerfej

-vezérműtengely házastól, gyújtáselosztóval"

ebből hiányzik valami? vagy egyáltaláb konkrétan mi az amire szükségem lenne.

Adott esetben nekem is van emberem, akinél érdemes szétnézni.Bizti meg tudnánk vele egyezni, ha megvan a lista.S, talán még szerelő is akadna.

Elküldve
köszönöm!

végigolvastam ezeket a hsz.eket valamelyik topicban annó, de én nekem szerelői tudásom konvergál a 0hoz. aztán ha valami balul sül el, akkor :) . nem tudom munkadijjal mennyiből hozható ki a móka, meg olyan szerelőt sem ismerek akire nyugodt szivvel rábiznám. :D

nah megint csak azt mondom olvasni kell sokat vissza

talán ponta Tápi irta le majdnme lépésről lépésre, milyen alkatrészek kellenek, mire kell figyelni. Valamelyik topik ott a tuning alatt tartalmazza (talán a motor?)

A Patyi Laci meg már cisnált is ilyet, tehát tapasztalata is van. Mondjuk neki most nme időszerű de reméljük minnél hamarabb lesz uj műhely ujra gond nélkül tud dolgozni.

Elküldve
nah megint csak azt mondom olvasni kell sokat vissza

talán ponta Tápi irta le majdnme lépésről lépésre, milyen alkatrészek kellenek, mire kell figyelni. Valamelyik topik ott a tuning alatt tartalmazza (talán a motor?)

A Patyi Laci meg már cisnált is ilyet, tehát tapasztalata is van. Mondjuk neki most nme időszerű de reméljük minnél hamarabb lesz uj műhely ujra gond nélkül tud dolgozni.

hát nem azt irtam, hogy elolvastam őket, csak megilyedtem, mert bonyolultabb mint amire számitottam :S

Elküldve

most válaszolt a srác aki az indexen hirdet.

a hengerfej 15ezer, a többi kompletten 25. azt mondja, hogy nincs bajuk, ő is NZ->SE átalakitást akart. de inkább kocsit cserél. és hogy egy olasz astrából jött ki a cucc.

ennyiért vigyem? :)

a maradék alkatrészhez, akkor majd wolfi segitségét kérném!

Elküldve
most válaszolt a srác aki az indexen hirdet.

a hengerfej 15ezer, a többi kompletten 25. azt mondja, hogy nincs bajuk, ő is NZ->SE átalakitást akart. de inkább kocsit cserél. és hogy egy olasz astrából jött ki a cucc.

ennyiért vigyem? :)

a maradék alkatrészhez, akkor majd wolfi segitségét kérném!

Szerintem elég jó ár.

Elküldve

Andris, akkor egyeztess Tápiószecsővel, hogy mi kell ezeken a cuccokon kívül, aztán megoldjuk.Én is bontóból tudom a dolgokat, de tutira van 14SE-hez mindene az embernek.

Elküldve
Andris, akkor egyeztess Tápiószecsővel, hogy mi kell ezeken a cuccokon kívül, aztán megoldjuk.Én is bontóból tudom a dolgokat, de tutira van 14SE-hez mindene az embernek.

Az majd talán nyáron engem fog érdekelni. :)

Elküldve
Andris, akkor egyeztess Tápiószecsővel, hogy mi kell ezeken a cuccokon kívül, aztán megoldjuk.Én is bontóból tudom a dolgokat, de tutira van 14SE-hez mindene az embernek.

értem. köszönöm. akkor majd küldöm a listát :)

Elküldve
Dede. Az kimaradt.

Én olvastam valahol.

(Bár lehet hogy az Fastrában, de biztos hogy volt említve a cserélendők között. :) )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.