Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Hát én is sajnálom, főleg hogy feleslegesen kellett elmenned Lacihoz. :)

Akkor most van egy eladó F15 váltórövidítő kihajtásom. :blink:

Annyira nem gáz, mert volt neki rövid F13 bele. :lol:

Sajnálom hogy a leboltot money nem hozzád megy. Ha már máshogy nem tudlak támogatni... :)

Link to comment
Megosztás:

Annyira nem gáz, mert volt neki rövid F13 bele. :)

Sajnálom hogy a leboltot money nem hozzád megy. Ha már máshogy nem tudlak támogatni... :)

Nem baj, legalább nem mentél feleslegesen! :D

Az a mani is neki ment volna, még lógok 100-zal... :lol:

No és milyen a rövid váltóval? :blink:

Vagy még nincs kész?

Link to comment
Megosztás:

Nem baj, legalább nem mentél feleslegesen! :D

Az a mani is neki ment volna, még lógok 100-zal... :lol:

No és milyen a rövid váltóval? :)

Vagy még nincs kész?

Még dolgozom, de szerintem e pillanatokban készül el. :)

3-4 között megyek érte, aztán este beszámoló. Még nemtom milyen rövid lesz. :blink:

az mire is jo?

Ne akard megtudni. Csak hátránya van. Tényleg.

Teljesen felesleges utcára.

Link to comment
Megosztás:

Én is azt hittem eddig hogy f20-asom van de most hogy le kellett venni a mocról kiderült hogy f18-as.

Ha jól tudom ez még rövidebb mint az f20,aminek még külön örülök is,mert autópályán úgy sem közlekedek sűrűn. :blink:

F18+ ? jóó az :) nekem is az van.. nekem tetszik :)

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Mekkora végáttételt rak bele? És mekkora volt benne gyárilag?

"az mire is jo?"

Rövidebbek lesznek a fokozatok... jobban gyorsul. Viszont a végsebessége is csökken. :blink:

kosz. igy mar ertem

hat az en motorkamnal nem sok ertelme lenne... szerintem igy is eleg rovidek a fokozatok. legalabbis az elso 3

Link to comment
Megosztás:

Hát ha nehezebb lett akkor nekem mégsem kell...eddig is kajak volt,merhogy nincs szervó,de úgy már nem ér annyit,hogy még harcoljak is vele :blink:

Mivel a gyári kormány átmérője 36-37cm és a sporkormány amit andris22 meg én is vettem az meg 32cm-s ezért nehezebb tekerni.De lehet kapni nagyobb átmérőjü kormányokat is pl:35cm-est aminél már akkora különbség nincs.

Link to comment
Megosztás:

Én is azt hittem eddig hogy f20-asom van de most hogy le kellett venni a mocról kiderült hogy f18-as.

Ha jól tudom ez még rövidebb mint az f20,aminek még külön örülök is,mert autópályán úgy sem közlekedek sűrűn. :)

és ez hogy derült ki? :blink:

igy mennyit forog 160-nál ötösben?

Link to comment
Megosztás:

Tom!

Mekkora végáttételt rak bele? És mekkora volt benne gyárilag?

"az mire is jo?"

Rövidebbek lesznek a fokozatok... jobban gyorsul. Viszont a végsebessége is csökken. B)

Gyárilag a zártházas f13 volt benne 4.18 véggel, de a W fokozatokkal, így a belét cserélte C-re (sportfokozat) és végáttétel marad.

Most F13 4.18C-m lett.

Élménybeszámoló (akit érdekel):

Patyitól kiállás egyesben sokkal kellemesebben indul, de semmi extra. Kiérek, elkezdem nyomni kettőben (igen, üzemmeleg volt a moci :blink: ), jól megy, de nem egetverő a különbség. Paty szerint kettőben jót lép. Gondoltam ok, azért van érezhető változás, de nem vészes. Gyorsan le is tettem a gépet.

Este megyek focizni, Árpád-híd, gondoltam eltolom neki (igen, itt is üzemmeleg volt), hát itt jött a megdöbbenés. 3-4-5ben olyat megy, hogy hűha. Nem szoktam túlreagálni a gyorsulást, de ez meglepett. 150, 4es tiltás olyan gyorsan jött, mint eddig a 3as 5000. :)

Gyorsan el is vittem egy tesztútra. Lényeg 2-3-4-5 nagyságrendekkel használhatóbb, már kettőben jobban megy, de 3tól az igazi. 5ben jobban megy, mint régen 4ben. Sokkal kényelmesebb vezetni városban. Elején többet kell váltani, de utána csak 3-4-5. Valami zseniális lett, most nagyon virulok. :) :lol: :D

Iszonyat megy (persze csak az én dimenziómban :o ).

Viszont vicces, hogy a 4es 150nél tilt. B)

Link to comment
Megosztás:

és ez hogy derült ki? :blink:

igy mennyit forog 160-nál ötösben?

Hát úgy derült ki hogy ott van a szám a váltó tetején,ami beépített állapotban is látszik de nehezen észrevehető,és megmondom őszintén sohasem figyeltem mert én megvoltam győződve róla hogy 20-as.

De most hogy szét volt szedve a mocim és a váltó is az asztalon volt jól látható volt hogy inkább 18-as az. :D

Ilyet meg ne kérj tőlem Redi hogy nézzem meg mennyit forog 160-nál,mert lehet hogy az új gyűrűk nem díjjaznák. :lol:

Ja vagy az hogy derült ki hogy rövidebb mint az f20? :)

Bocsi egy kicsit késő van. :)

Az sehogy,de olvastam hogy a 18-asnál a főáttétel 3.74 a 20-asnál pedig 3.55.

Ami azt jelenti hogy ennyi főtengelyfordulat jut 1 kerékfordulatra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.