Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

De egy normál gátló nem tud magasabb lenni, mint gyárilag, akármilyen rugót teszel mellé nem? :blink:

Legfeljebb csak nehezebben ül le, de alapból ugyanolyan magas lesz vele az autó... de lehet rosszul gondolom :)

Magasabb lehet, hogy ne lesz, de kanyarban sem billen be.Szal stabil.Egy bizonyos pontig.

Link to comment
Megosztás:

Viszont ő magasabbat szeretne, ahhoz akkor hosszabb gátlók kellenek. Tuning cuccok között sztem csak rövidebb van (általában ültetni szokták az autókat), úgyhogy nem tudom, milyet kellene tennie bele. Talán valami más autóét, ami pár centivel hosszabb... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Tehát ha jó értelmezem érdemes csak a gátlót "fölkeményiteni" vagy kicserélni keményebbre? s ki tudja hogy milyen kell bele(keményebbikböl) vagy ezt "gyártatni" kell? vagy csak gátló furás sürübb olaj s behegesztés oszt annyi? kiváncsi vagyok elsö rugom az van már csak hátsot kell szereznem azt meg kb 8e/pár(kombi,erösitett)

Link to comment
Megosztás:

Halihó!

Szóval azért akarom megemelni mert jelenleg megvan ültetve a verda s erre a szép Bp-i utakra inkább magasabb hasmagaságú verda illene :blink: a keménységét meghagynám mert ha föl lenne puhitva akkor a kanyarstabilitása jelentösen megváltozna igy "reményeim" szerint max 10-15%-ban lesz rosszabb.Emelni meg kb a gyáritól max 5-6cm-t szeretnék ,ha hasonlitanám a vw golf cantry(?),ott gyárilag megvan magasitva :)

meg a tramimat is megemeltem futómű tuning után :) tetszik nekem meg ott lesz a 15" felni is mellé :lol:.

Hát ezért szeretném :D rem érthetö voltam :o vagy nem B)

Ha jól tudom a erösitett kombi rugó 2cm-t emel hátul ez lenne a minimum B)

Ilyen sok centis emelésnél még az is előfordulhat, hogy a gyári gátló nem lesz elég hosszú végállásban.

Link to comment
Megosztás:

Akkor viszont így lehet, hogy egy normál standard futómű, felkeményített gátlókkal lenne a megoldás.

szerintem a rugonak is keményebnek kéne lennie?! mert a rugokon "ül" föl a futómű tehát(szerintem) ha rugó kemény akkor kevesebbet ül le a verda mint ha csak a gátlok lennének keményebbek,me ugyan is a gátlok csak a "szabad"rugózást csillapítják?!? tehát kanyarba ugyan ugy bedöl a verda csak lassabban vagy csak én irok hüleségeket?!?! :blink::D:D

Ilyen sok centis emelésnél még az is előfordulhat, hogy a gyári gátló nem lesz elég hosszú végállásban.

ezek szerint itt csak a gátlo hosszusága szab határt? akkor már csak azt kéne megtudnom hogy milyen hosszu a gyári s milyen hosszut rakhatok be azaz milyen hosszuba létezik ami jó bele :) ezekhez van vmi szám kod mint pl a csapágyaknál? vagy "szemre" megy az egész?

Link to comment
Megosztás:

ezek szerint itt csak a gátlo hosszusága szab határt? akkor már csak azt kéne megtudnom hogy milyen hosszu a gyári s milyen hosszut rakhatok be azaz milyen hosszuba létezik ami jó bele :) ezekhez van vmi szám kod mint pl a csapágyaknál? vagy "szemre" megy az egész?

Hát nem csak a gátló hosszúsága, mert azért a futómű többi elemén is múlik a dolog.

Elvileg ezek is be vannak kódolva hosszra, de én még csak negatívban láttam ilyet (ültetéshez rövidített gátló).

A gátlónak szerintem mindenképpen keményebbnek kell lennie, mint a gyári.

De változatlanul nemtom hogy hogy fog viselkedni ha elkészül. :blink:

Link to comment
Megosztás:

En nemreg csereltem rugokat mert a gyari mar annyira ki volt lagyulva hogy 1-2 gyurodesen olyat odab*szott elol hogy a szivem szakadt meg...

A Szivak csinalta a Vaci uton, kerdezte milyet szeretnek eloszor azt mondtam hogy legyen kicsit magasabb (en is azt hittem hogy ez jobb lesz a szar utakra) aztan par nap mulva mentem is vissza...

Ugyhogy vegul picit kemenyebb rugok lettek es nem lett se emelve se ultetve, es ez igy tok jo szerintem.

Link to comment
Megosztás:

En nemreg csereltem rugokat mert a gyari mar annyira ki volt lagyulva hogy 1-2 gyurodesen olyat odab*szott elol hogy a szivem szakadt meg...

A Szivak csinalta a Vaci uton, kerdezte milyet szeretnek eloszor azt mondtam hogy legyen kicsit magasabb (en is azt hittem hogy ez jobb lesz a szar utakra) aztan par nap mulva mentem is vissza...

Ugyhogy vegul picit kemenyebb rugok lettek es nem lett se emelve se ultetve, es ez igy tok jo szerintem.

aha értem s ez neked mennyibe fájt? drága volt?elöre is kösz az infot :blink:

Link to comment
Megosztás:

aha értem s ez neked mennyibe fájt? drága volt?elöre is kösz az infot :)

szólni kell antinak, hogy szóljon a németeknek, hogy csináljanak magasitott száras gátlót, meg emelőrugót :) hátha megilyednek, és gyorsan megküldik az én cuccaimat a fritzek :blink:

Link to comment
Megosztás:

aha értem s ez neked mennyibe fájt? drága volt?elöre is kösz az infot :)

draga volt...

20k volt a 4 rugo szerelessel mindennel.

viszont ha valami nem jo vagy nem tetszik akkor korrigaljak szo nelkul, es meg tudjak oldani ha valami extra nyugod van (pl magasabb kocsit akarsz) :blink:

Link to comment
Megosztás:

draga volt...

20k volt a 4 rugo szerelessel mindennel.

viszont ha valami nem jo vagy nem tetszik akkor korrigaljak szo nelkul, es meg tudjak oldani ha valami extra nyugod van (pl magasabb kocsit akarsz) :blink:

Csak?!?!?!?!?! hamarosan megnézem akkor csak a föfékhengercsere lesz :)

Link to comment
Megosztás:

Csak?!?!?!?!?! hamarosan megnézem akkor csak a föfékhengercsere lesz :)

De mé tetcik neked az emelés ? Mert :blink: mégha :lol: Palik Laci lennél? Offroad

De mé tetcik neked az emelés ? Mert :) mégha :D Palik Laci lennél? Offroad
Ráadásul használatlan lessz belterületen.
Link to comment
Megosztás:

De mé tetcik neked az emelés ? Mert :blink: mégha :o Palik Laci lennél? Offroad

csak mert tetszik :)

fö a változatoság most megvan ültetve meguntam :) most emelni akarom :lol:

vagy tudsz olyan problémát amit esetleg megtudsz velem osztani ? információ éhségem van :D

Link to comment
Megosztás:

A magasságot a rugó határozza meg.

Emelni nem érdemes szerintem az Astrát, legalábbis ne várd tőle, hogy akármilyen jól eltalált

rugóval és gátlóval jó marad a stabilitása! Nehezen kezelhető lesz, hamar kitörik, stb...

Efektive nem rallyzni akarok vele meg nem is szoktam gyorsan közlekedni vele(forgalom függö:blink: )

csak azt akarom hogy dögösen nézzen ki :) meg már unok :) alacson autot vezetni (hála a ducatonak :lol: )

de azért köszi az infót :D

Link to comment
Megosztás:

Andris milyen futóműved lesz?

Ha publikus persze. :D

sárga koni + fk rugó

bár már el is felejtettem mikor rendeltem meg. de novemberbe még számoltam vissza a napokat. köcsög németek...

Megszenvedtél érte: :) Kép esetleg?

kép még nincs, majd csinálok. bár ugyanaz mint a te képed :lol: tedd be azt, és majd azt mondjuk hogy az enyém.

más:

kifizetem az ebayos felnis gyereknek az elbaxott szállitási költség felét.(25eur).

először átutaltam a vételár +49eurt. mer azt irta hogy annyi. de a postán kiderült neki hogy 2*49 mer 2 dobozba vannak a felnik :blink:

elvileg megcsinálhattam volna hogy nem küldök ki semmit, mert már lefixálta, kifizettem. elnézte, ő baja. arany szivem van. :)

Link to comment
Megosztás:

Zseniális.

Ma megy bele a váltómba a rövid kihajtás.

Erre kiderült, hogy nem F15 van benne, hanem zártházas F13, ami úgy néz ki mint az F15, csak belülről egy pici eltérés van.

Mondjuk ez inkább a Gabinak rossz, de én is sajnálom, hogy nem olyan erős a váltom... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.