Tóbiás Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 A lezárás-nyitás az oké. Én a kilincset felemelő mozdulatra gondoltam amivel együt jár az ajtó megnyitása is. Ezt el lehet belűről is végezni,ahogy a jobb 1-nél álltalában szokás (belső kilincs megnyit,ajtó kicsit kitol)ehez kell a hátsó ajtóknál tekeregni nem kicsit. De ha létezik olyan megoldás ami "felpattintja" az ajtókat és csak kitárni kell kívülről az úgy nagyon korrekt és inpozáns.
Tápiószecső Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. ;) Tapasztaltok: Alul (alapjárat-3000) sokkal nyomatékosabb, kb. mintha 1 fokozattal lentebb lenne, 3000-től pedig van egy kis torpanás, és a középső tartománnyal nem is vagyok igazán elégedett. Felül már egész jó, de itt is lehetne picit jobb. Igazából mintha nem lenne meg mind a +20 ló. Hozzáteszem még "finomhangolni" kell a dolgokat. (légszűrő még csak be van gányolva mert nem volt hozzá méretben cső, tehát most bő 1 centivel kisebb lyukon szívja a levegőt mint kellene, injektorok, alapjárati motor és gyertyakábelek nem tudom milyen állapotban vannak, 1-2 gumicső el van öregedve, lehet hogy akár falsot is szív valahol, stb...) Továbbá csak ~100km-t mentem eddig vele. Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott). És a régi alkatrészek mind megmaradtak. Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040) Vélemény: aki ilyet tervez az mérlegelje hogy ezek a költségek megérik-e neki ezt a többletet. Az alkatrészeket nem egyszerű beszerezni mert 10 bontóból 9-ben nincs. A maradékban meg reménykedik az ember hogy jó áron adják. Az biztos hogy erősebb autót venni egyszerűbb. Én nem bántam meg hogy belevágtam. 8)
leslie Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Fogyasztás változása majd érdekelne. ;)
Tom Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Fogyasztás változása majd érdekelne. ;) Gondolom (jelentősen) csökkeni fog. Én is kíváncsi vagyok. :lol:
Tápiószecső Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Szerintem egy darabig még nem lesz hiteles fogyasztási adat. ;)
szantozoli Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. ;) Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott). Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040) Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Bár az enyém 1.6i, de gondolom az átalakítás ugyan úgy történne! Köszi!
leslie Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Szerintem egy darabig még nem lesz hiteles fogyasztási adat. ;) Idővel úgyis ugyanabban a tempóban fogsz kocsikázni. :lol:
redline Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Bár az enyém 1.6i, de gondolom az átalakítás ugyan úgy történne! Köszi! ha végigolvasod a "corsa b 1.4i - mit lehet kihozni belőle" topikot itt a tuing részben, ott is találsz egy csomo infót egy ilyen cserés művelethez
Tápiószecső Elküldve Szeptember15, 2005 Elküldve Szeptember15, 2005 Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Ehelyett egy ilyet is el bírtam volna képzelni: Légyszi írd még le milyen alkatrészek kellettek hozzá. Egyébként nem volt szó arról, hogy bővebb lesz. Én azt mondtam friss információk. Ennek lényege pedig leginkább az árakban van. :wink: Na mind1. Ami kell: -hengerfej sallangokkal (szelepek, szeleprugók, stb...) -vezérműtengelyház tengellyel -vezérműtengelyfedél (bár a régi is jó (nekem az lett visszarakva)) -gyújtás, gyújtótrafó és gyertyakábelek -kábelköteg sallangokkal (MAP szenzor, oktánszámdugasz, stb...) -komputer -benzinpumpa -szívósor+fojtószelepház sallangokkal (alapjárati motor, fojtószeleppotenciométer, stb...) -injektorsor -ékszíjtárcsa -hűtővízcső (a műanyag, van rajta egy plusz leágazás) -légszűrőhöz vezető cső (esetleg légszűrőház) -fékszervócső -néhány cső ide-oda (bár ezeket is át lehet menteni a régiről szerintem) -és a tömítések Remélem nem hagytam ki semmit.
szantozoli Elküldve Szeptember16, 2005 Elküldve Szeptember16, 2005 Boccs Tápiószecső! Tényleg nem akartam kötöszködni! És köszi az információkat!
Tom Elküldve Szeptember16, 2005 Elküldve Szeptember16, 2005 Én meg tegnap Sonique segítségével beraktam a JR direktet. Tök jó hangja lett teljes szénnél, meg lelkesebben pörög fel. ;) Ennyi. :wink:
opel16v Elküldve Szeptember16, 2005 Elküldve Szeptember16, 2005 GSi Tomi! Nem vagyok benne biztos, de egy régi kartársunk autója lehet ez, név szerint neutron-é. Legalábbis neki nagyon hasonló volt, csak annó más felnivel. C20XE moci van benne, ha ez az... ;)
uhuhu Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 nagyon nehéz a kadett lcd-t belefaragni az asztrába?
warwolf Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 kérdezd SXP-t neki az van Vagy kérdezd UDI cartársat.Ő most csinálja a másodikat. :wink:
mélykék76 Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 Nem-nem, kérdezze csak Zolit ! Szeret látványosan szenvedni, de utánna úgyis segít majd :wink: ;) :lol: :lol: :( :D
warwolf Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 ;) :lol: :lol: :( Háát ha neki ez jóó? :D
valoati Elküldve Szeptember23, 2005 Elküldve Szeptember23, 2005 ma végre vettem egy jó kis green betét szűrőt, a soroksárin,mindjárt ki is próbáltam,hogy megy a verda,a rakpartra érve már szinte éreztem,hogy megtáltosodott,és a hangja is olyan "túrbós"még lányom is mondja hogy milyen furcsa lett mire apuka megnyugtatta,hogy annak ilyennek köll lennie,meg igy jó........ aztán otthon kiderült,hogy totál leszakadt, a hátsó dobom..... :oops: tuning mi.......?
J0hnny Elküldve Szeptember23, 2005 Elküldve Szeptember23, 2005 ma végre vettem egy jó kis green betét szűrőt, a soroksárin,mindjárt ki is próbáltam,hogy megy a verda,a rakpartra érve már szinte éreztem,hogy megtáltosodott,és a hangja is olyan "túrbós"még lányom is mondja hogy milyen furcsa lett mire apuka megnyugtatta,hogy annak ilyennek köll lennie,meg igy jó........ aztán otthon kiderült,hogy totál leszakadt, a hátsó dobom..... :oops: tuning mi.......? Mennyi volt a szürő?
valoati Elküldve Szeptember24, 2005 Elküldve Szeptember24, 2005 12 meg még egy kevés,és itt volt másfél héten belül,a moso szett,meg 5 pénz de arra majd csak később kerül sor,me aztat mondták gyárilag levan zsírozva a cuuccc?!!!
szantozoli Elküldve Szeptember26, 2005 Elküldve Szeptember26, 2005 Mit szóltok ehez? http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=...es&termek_id=45 Tényleg lendítene valamennyit a gépen? Én nem hiszek benne, de a ti véleményetekre is kiváncsi lennék! És még egy kérdés: ha a középdobot lecserélem sportdobra, akkor az meglátszik valamin? Teljesítményen, vagy hangon?
redline Elküldve Szeptember26, 2005 Elküldve Szeptember26, 2005 hangon mindenképpen teljesítményen valszeg nem
Agressor Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 [highlight=red:73432f2fea]ejnye! itt nem hirdetünk! törölt hozzászólás. - uhuhu[/highlight:73432f2fea]
opel16v Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Magnum cuccok mind gagyik, a fent linkelt megoldás semmi eredményt nem hoz. Középdob és hátsódob variálás semmit nem változtat a teljesítményen, amíg benne van a katalizátor. Kipufogó oldalon csak teljes rendszer (leömlővel) cseréje hoz eredményt, de az is csak akkor, ha jól ki van gondolva. :( És úgy is csak keveset, ha a motorhoz, szívósorhoz, komputerhez nincs nyúlva.
Recommended Posts