Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A lezárás-nyitás az oké. Én a kilincset felemelő mozdulatra gondoltam

amivel együt jár az ajtó megnyitása is.

Ezt el lehet belűről is végezni,ahogy a jobb 1-nél álltalában szokás

(belső kilincs megnyit,ajtó kicsit kitol)ehez kell a hátsó ajtóknál tekeregni

nem kicsit.

De ha létezik olyan megoldás ami "felpattintja" az ajtókat

és csak kitárni kell kívülről az úgy nagyon korrekt és inpozáns.

Elküldve

Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. ;)

Tapasztaltok: Alul (alapjárat-3000) sokkal nyomatékosabb, kb. mintha 1 fokozattal lentebb lenne, 3000-től pedig van egy kis torpanás, és a középső tartománnyal nem is vagyok igazán elégedett. Felül már egész jó, de itt is lehetne picit jobb. Igazából mintha nem lenne meg mind a +20 ló. Hozzáteszem még "finomhangolni" kell a dolgokat. (légszűrő még csak be van gányolva mert nem volt hozzá méretben cső, tehát most bő 1 centivel kisebb lyukon szívja a levegőt mint kellene, injektorok, alapjárati motor és gyertyakábelek nem tudom milyen állapotban vannak, 1-2 gumicső el van öregedve, lehet hogy akár falsot is szív valahol, stb...)

Továbbá csak ~100km-t mentem eddig vele.

Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott).

És a régi alkatrészek mind megmaradtak.

Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040)

Vélemény: aki ilyet tervez az mérlegelje hogy ezek a költségek megérik-e neki ezt a többletet. Az alkatrészeket nem egyszerű beszerezni mert 10 bontóból 9-ben nincs. A maradékban meg reménykedik az ember hogy jó áron adják. Az biztos hogy erősebb autót venni egyszerűbb.

Én nem bántam meg hogy belevágtam. 8)

Elküldve
Elkészült az 1.4 NZ -> SE átalakítás. ;)

Árak: 80 volt az összes alkatrész úgy, hogy a benzinpumpa becserélődött, plusz vettem egy légszűrőt és a hozzá való csövet 10-ért, munkadíj pedig 48 volt, de ebben volt hengerfejtömítés, szívósortömítés, kipufogósortömítés, a benzinpumpához valami szűrő, benzincsövek, fékszervó csöve, apróságok (mind gyári és nem utángyártott).

Aki csinálta: Patyi Laci (0630926040)

Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Bár az enyém 1.6i, de gondolom az átalakítás ugyan úgy történne!

Köszi!

Elküldve
Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz. Bár az enyém 1.6i, de gondolom az átalakítás ugyan úgy történne!

Köszi!

ha végigolvasod a "corsa b 1.4i - mit lehet kihozni belőle" topikot itt a tuing részben, ott is találsz egy csomo infót egy ilyen cserés művelethez

Elküldve
Boccs, nem akarok kötöszködni, de arról volt szó, hogy bővebb információt fogsz mondani. Bíztos nagyon jó lett a gép, de arra is kiváncsi lennék, hogy egészen pontosan milyen alkatrészek kellettek az átalakításhoz.

Ehelyett egy ilyet is el bírtam volna képzelni: Légyszi írd még le milyen alkatrészek kellettek hozzá.

Egyébként nem volt szó arról, hogy bővebb lesz. Én azt mondtam friss információk. Ennek lényege pedig leginkább az árakban van. :wink:

Na mind1.

Ami kell:

-hengerfej sallangokkal (szelepek, szeleprugók, stb...)

-vezérműtengelyház tengellyel

-vezérműtengelyfedél (bár a régi is jó (nekem az lett visszarakva))

-gyújtás, gyújtótrafó és gyertyakábelek

-kábelköteg sallangokkal (MAP szenzor, oktánszámdugasz, stb...)

-komputer

-benzinpumpa

-szívósor+fojtószelepház sallangokkal (alapjárati motor, fojtószeleppotenciométer, stb...)

-injektorsor

-ékszíjtárcsa

-hűtővízcső (a műanyag, van rajta egy plusz leágazás)

-légszűrőhöz vezető cső (esetleg légszűrőház)

-fékszervócső

-néhány cső ide-oda (bár ezeket is át lehet menteni a régiről szerintem)

-és a tömítések

Remélem nem hagytam ki semmit.

Elküldve

Én meg tegnap Sonique segítségével beraktam a JR direktet. Tök jó hangja lett teljes szénnél, meg lelkesebben pörög fel. ;)

Ennyi. :wink:

Elküldve

GSi Tomi!

Nem vagyok benne biztos, de egy régi kartársunk autója lehet ez,

név szerint neutron-é. Legalábbis neki nagyon hasonló volt, csak

annó más felnivel. C20XE moci van benne, ha ez az... ;)

Elküldve

ma végre vettem egy jó kis green betét szűrőt, a soroksárin,mindjárt ki is próbáltam,hogy megy a verda,a rakpartra érve már szinte éreztem,hogy megtáltosodott,és a hangja is olyan "túrbós"még lányom is mondja hogy milyen furcsa lett mire apuka megnyugtatta,hogy annak ilyennek köll lennie,meg igy jó........

aztán otthon kiderült,hogy totál leszakadt, a hátsó dobom..... :oops:

tuning mi.......?

Elküldve
ma végre vettem egy jó kis green betét szűrőt, a soroksárin,mindjárt ki is próbáltam,hogy megy a verda,a rakpartra érve már szinte éreztem,hogy megtáltosodott,és a hangja is olyan "túrbós"még lányom is mondja hogy milyen furcsa lett mire apuka megnyugtatta,hogy annak ilyennek köll lennie,meg igy jó........

aztán otthon kiderült,hogy totál leszakadt, a hátsó dobom..... :oops:

tuning mi.......?

Mennyi volt a szürő?

Elküldve

12 meg még egy kevés,és itt volt másfél héten belül,a moso szett,meg 5 pénz de arra majd csak később kerül sor,me aztat mondták gyárilag levan zsírozva a cuuccc?!!!

Elküldve

Magnum cuccok mind gagyik, a fent linkelt megoldás semmi eredményt nem hoz.

Középdob és hátsódob variálás semmit nem változtat a teljesítményen, amíg benne van a katalizátor. Kipufogó oldalon csak teljes rendszer (leömlővel) cseréje hoz eredményt, de az is csak akkor, ha jól ki van gondolva. :(

És úgy is csak keveset, ha a motorhoz, szívósorhoz, komputerhez nincs nyúlva.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.